Puhastus
Võtad algosadeks ja kõik pisikesed pudinad pesed ilusasti kenasti puhtaks. Mina kasutan suuremate juppide jaoks Fairy lahust ja pintslit, läheb puhtaks küll. Plastosad kuivavad ise ära, metallosad on hea paberiga kuivatada, et rooste ei läheks.
Laagreid fairyvette ei topi, need võtad lahti (kaaned maha), paned bensiini vms. lahusti sisse likku, ajad neid nats ringi, et pa$k lahti tuleks ja siis motorspray või brake cleaneriga puhtaks, 1-2 tilka õli ja kokku tagasi.
Pisikesed jubinad (igast kruvid, seibid jms kräpp) pesen ka bensiini või motorspray sees, suures fairyvannis on liiga suur risk midagi ära kaotada ja pärast kraanikausist alla lasta
Laagreid fairyvette ei topi, need võtad lahti (kaaned maha), paned bensiini vms. lahusti sisse likku, ajad neid nats ringi, et pa$k lahti tuleks ja siis motorspray või brake cleaneriga puhtaks, 1-2 tilka õli ja kokku tagasi.
Pisikesed jubinad (igast kruvid, seibid jms kräpp) pesen ka bensiini või motorspray sees, suures fairyvannis on liiga suur risk midagi ära kaotada ja pärast kraanikausist alla lasta
Sa võid neid pesta ja peale seda uued osta. Neid pole vaja pesta ühesõnaga.Andrevi kirjutas:okei aga kuidas ma elektri mootorit pesen nt kas seda on vaja pesta ja siis elektroonika kah???
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Mootor võetakse lahti, laagrid välja, pestakse mootorisprayga puhtaks, kuivatatakse ära ja lapatakse kokku tagasi. Laagrid pestakse eraldi.
Elektroonikavidinaid pestakse ikka ka, kaaned maha ja kas sama mootorispreiga või elektroonikapuhastusainega. Ja pintsel abiks, kui s*tt väga kinni jäänud on. Vastuvõtjad näiteks kipuvad juhtmete sissetuleku kohast igasugu kräppi sisse laskma ja siis häireid andma.
Mitte kõik kiirusregulaatorid näiteks ei käi lahti, neid ei ole mõtet kiskuda. Pealt võib mootorispreiga niisutatud lapiga puhastada. Kõik nuppude/LEDide jms. augud on mõistlik sõitmise ajaks kinni teipida.
Ühtegi elektroonilist asja ei lülitata kohe peale sprayga pesemist sisse, lastakse kuivada vähemalt 15-30 minutit, enne kui kaaned peale tagasi pannakse. Ja igasugune elektroonikapesu mõistagi 100% omal vastutusel. Ühesõnaga - kui sa ei ole kindel selles, mida teed, siis ära parem tee.
Elektroonikavidinaid pestakse ikka ka, kaaned maha ja kas sama mootorispreiga või elektroonikapuhastusainega. Ja pintsel abiks, kui s*tt väga kinni jäänud on. Vastuvõtjad näiteks kipuvad juhtmete sissetuleku kohast igasugu kräppi sisse laskma ja siis häireid andma.
Mitte kõik kiirusregulaatorid näiteks ei käi lahti, neid ei ole mõtet kiskuda. Pealt võib mootorispreiga niisutatud lapiga puhastada. Kõik nuppude/LEDide jms. augud on mõistlik sõitmise ajaks kinni teipida.
Ühtegi elektroonilist asja ei lülitata kohe peale sprayga pesemist sisse, lastakse kuivada vähemalt 15-30 minutit, enne kui kaaned peale tagasi pannakse. Ja igasugune elektroonikapesu mõistagi 100% omal vastutusel. Ühesõnaga - kui sa ei ole kindel selles, mida teed, siis ära parem tee.