K: onroadile kere?
K: onroadile kere?
Kuna onroadis on aerodynaamika suht tähtsal kohal...siis tekkis kysimus..
Millised siis on yhe kere eelised teise suhtes..ntx Alfa vs Mazda vs Stratus?
kunagi sai ollo käest uuritud...aga tundub et on yhest kõrvast sisse ja teisest välja läinud...nagu ka paljud muud asjad...
Ja palun siia asjatundlike poste..mitte selliseid et "ALfa on parem kuna ta näeb ägedam vms välja"..
Millised siis on yhe kere eelised teise suhtes..ntx Alfa vs Mazda vs Stratus?
kunagi sai ollo käest uuritud...aga tundub et on yhest kõrvast sisse ja teisest välja läinud...nagu ka paljud muud asjad...
Ja palun siia asjatundlike poste..mitte selliseid et "ALfa on parem kuna ta näeb ägedam vms välja"..
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Mina olen kõigi kolmega sõitnud ja vahest küll aru ei ole saanud, samas ma ei oska sõita ka :)
Teoorias oli vist Alfa äkiline ja rahutu? Stratus rahulik ja Mazda kõige kabedam. Või vähemalt nii sain mina aru, aga eks ollo kirjutab täpsemini äkki.
Teoorias oli vist Alfa äkiline ja rahutu? Stratus rahulik ja Mazda kõige kabedam. Või vähemalt nii sain mina aru, aga eks ollo kirjutab täpsemini äkki.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Mitte, et ma nüüd oleks mingi pädev keretestija, aga Protoform Mazda 6 ja Speed 6 olid need, millega eelmisel aastal enamvähem kõik kiired poisid elektritouringus sõitsid.
Proto Stratus (esimene versioon) on klassika, sellega võrreldakse enamvähem kõiki teisi Väga hea stabiilne kere OLI.
Aga praegustest minu proovitud keredest minu arvamus:
Proto Speed 6 - väga hea downforce, suht hea esiotsa pidamisega, tagaots kontrollitav.
Proto Mazda 6 (mitte-speed) - keskmine downforce, hea pidamine ees, tagant vahel pisut rahutu. Nitro touringus ei kasutata eriti just tagaotsa rahutuse tõttu, elektris on see vahel teravates kurvides isegi abiks. Mina oma p..setunde järgi Speedi ja tavalise vahet eriti ei tunneta, aga väidetavalt annab Speed rohkem pidamist (=libedal rajal parem). Võibolla minu "mittetunne" on ka sellest, et olen Speedi võrrelnud mitte tavalise, vaid kerge Mazda 6'ga.
Parma Alfa - madal downforce, VÄGA terav keeramine. Kasutatakse väga hea pidamise korral, kui katusele keeramine on probleemiks. Kunagi kasutati ka asfaldil, aga tahab tahab seal head pilooti, muidu liiga närviline. Foam rehvidega kasutatakse palju (USAs).
Proto Alfa - viimati sõitsin sellega väga ammu, aga suht närviline oli. Ei mäleta, kas mul on mõni veel alles, peaks äkki proovima... suht harva kasutatav igatahes, samuti põhiliselt Foam kere nagu Parma Alfa.
Proto Stratus 3.0 All Purpose - keskmine downforce, väga stabiilne. Väga hea rahulik kere sõita. Selle 200mm variant (3.1) on nitro touringu "standard" kere, millega väga paljud sõidavad.
Minu hetke "standard" on elektriautol Mazda 6 LightWeight, kuna kaalusääst on modifiedis teema ja Speed 6 veel eelmisel aastal kerget versiooni ei olnud. Nüüd võibolla on juba. Nitrol on Stratus 3.1, väga hea ja rahulik.
Stockile soovitaks siserajale Stratust või Mazda 6, asfaldile võibolla ka Speed 6. Alfadest käiks mööda, kui just väga fänn ei ole.
Igasugu keresid on maailmas tegelikult. Losi Alfa, Yokomo Stratus, Rayspeed Accord, CRC Accord, East Coast M-Speed 6, Parma M-Type Mazda 6 on sellised, mida aegajalt kusagil võistlustulemustes näha on olnud, aga pole ise proovinud ega vältimatult isegi oma silmaga näinud.
Proto Stratus (esimene versioon) on klassika, sellega võrreldakse enamvähem kõiki teisi Väga hea stabiilne kere OLI.
Aga praegustest minu proovitud keredest minu arvamus:
Proto Speed 6 - väga hea downforce, suht hea esiotsa pidamisega, tagaots kontrollitav.
Proto Mazda 6 (mitte-speed) - keskmine downforce, hea pidamine ees, tagant vahel pisut rahutu. Nitro touringus ei kasutata eriti just tagaotsa rahutuse tõttu, elektris on see vahel teravates kurvides isegi abiks. Mina oma p..setunde järgi Speedi ja tavalise vahet eriti ei tunneta, aga väidetavalt annab Speed rohkem pidamist (=libedal rajal parem). Võibolla minu "mittetunne" on ka sellest, et olen Speedi võrrelnud mitte tavalise, vaid kerge Mazda 6'ga.
Parma Alfa - madal downforce, VÄGA terav keeramine. Kasutatakse väga hea pidamise korral, kui katusele keeramine on probleemiks. Kunagi kasutati ka asfaldil, aga tahab tahab seal head pilooti, muidu liiga närviline. Foam rehvidega kasutatakse palju (USAs).
Proto Alfa - viimati sõitsin sellega väga ammu, aga suht närviline oli. Ei mäleta, kas mul on mõni veel alles, peaks äkki proovima... suht harva kasutatav igatahes, samuti põhiliselt Foam kere nagu Parma Alfa.
Proto Stratus 3.0 All Purpose - keskmine downforce, väga stabiilne. Väga hea rahulik kere sõita. Selle 200mm variant (3.1) on nitro touringu "standard" kere, millega väga paljud sõidavad.
Minu hetke "standard" on elektriautol Mazda 6 LightWeight, kuna kaalusääst on modifiedis teema ja Speed 6 veel eelmisel aastal kerget versiooni ei olnud. Nüüd võibolla on juba. Nitrol on Stratus 3.1, väga hea ja rahulik.
Stockile soovitaks siserajale Stratust või Mazda 6, asfaldile võibolla ka Speed 6. Alfadest käiks mööda, kui just väga fänn ei ole.
Igasugu keresid on maailmas tegelikult. Losi Alfa, Yokomo Stratus, Rayspeed Accord, CRC Accord, East Coast M-Speed 6, Parma M-Type Mazda 6 on sellised, mida aegajalt kusagil võistlustulemustes näha on olnud, aga pole ise proovinud ega vältimatult isegi oma silmaga näinud.
EFRA 2007 bodylist:
http://www.efra.se/pages/homologation/p ... s_2007.pdf
2008 list ei ole veel väljas, märtsis vist peaks tulema ja kehtima hakkab stiilis maist või midagi. Samas Eestis me ei ole vähemasti stock klassis väga näpuga EFRA listist järge ajanud, ehk kõik millel on 4 ust ja kinnine katus, on enamvähem kvalifitseerunud.
http://www.efra.se/pages/homologation/p ... s_2007.pdf
2008 list ei ole veel väljas, märtsis vist peaks tulema ja kehtima hakkab stiilis maist või midagi. Samas Eestis me ei ole vähemasti stock klassis väga näpuga EFRA listist järge ajanud, ehk kõik millel on 4 ust ja kinnine katus, on enamvähem kvalifitseerunud.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Sry, et Sinu teemas, aga kas keegi teab kas seda East Coast 320Si WTCC Eestis ka kellegi käest osta oleks võimalik? Ühes internetipoes mis ma leidsin oli kirjas "IFMAR/EFRA approved", seega peaks ta ka siin legaalne olema.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Kas olekski kusagil nii väga järge ajada saanud?Modelcaris,tõsi küll 2007 aasta reeglites, ei paista kusagilt viidet EFRA vms. heakskiidu vajalikkuse kohta.ollo kirjutas:EFRA 2007 bodylist:
http://www.efra.se/pages/homologation/p ... s_2007.pdf
2008 list ei ole veel väljas, märtsis vist peaks tulema ja kehtima hakkab stiilis maist või midagi. Samas Eestis me ei ole vähemasti stock klassis väga näpuga EFRA listist järge ajanud, ehk kõik millel on 4 ust ja kinnine katus, on enamvähem kvalifitseerunud.
Üks asi hakkas veel silma.Meil nõutakse 4 ust nii või naa,ükskõik mida EFRA ette näeb.Seega HPI Astra,,siin legaalne olla ei tohiks ,kui jutt käib elektriklassidest.
Viimati muutis Lumi, 20.11.2008 23:04, muudetud 1 kord kokku.
Mul samuti natuke sama teemag haakuv küsimus. Nimelt kas ühe tootja Mazda6'l on mingit märgatavat vahet teise tootja Madzda6'ga?
Kui on siis kas keegi on kuulnud/näinud kuskil tagasisidet selliste kerede kohta:
#66811LW EU Moore-Speed Dodge Stratus (190mm) - Lightweight
#66812LW EU Moore-Speed Mazda 6 (190mm) - Lightweight
#66813LW EU Moore-Speed Mazda 6 MPS (190mm) - Lightweight
#66814 EU Moore-Speed Alfa 159 (190mm)
#66814LW EU Moore-Speed Alfa 159 (190mm) - Lightweight
#66815 EU Moore-Speed C Class (190mm)
#66815LW EU Moore-Speed C Class (190mm) - Lightweight
Kui on siis kas keegi on kuulnud/näinud kuskil tagasisidet selliste kerede kohta:
#66811LW EU Moore-Speed Dodge Stratus (190mm) - Lightweight
#66812LW EU Moore-Speed Mazda 6 (190mm) - Lightweight
#66813LW EU Moore-Speed Mazda 6 MPS (190mm) - Lightweight
#66814 EU Moore-Speed Alfa 159 (190mm)
#66814LW EU Moore-Speed Alfa 159 (190mm) - Lightweight
#66815 EU Moore-Speed C Class (190mm)
#66815LW EU Moore-Speed C Class (190mm) - Lightweight
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB