1. leht 1-st

AE Factory Team RC8T

Postitatud: 20.05.2008 09:27
Postitas eerikkarts
Kuulsin uudist et Asso sai valmis uue truggyga!?
Mil siis saadavale ilmub ja mis hinnaga?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20.05.2008 12:55
Postitas RandoM
Lubatakse Juuliks (siis kui lumi on maas)

Kui tellimusi vastu hakatakse võtma siis annan teada. Hinnaklassi ei oska veel öelda.

Postitatud: 20.05.2008 16:38
Postitas RandoM
Hakkasin juba mulle saadetud pressiteadet tõlkima, aga siis otsustasin, et see mudel ilmselt sissejuhatust ei vaja. Ikkagi Asso oma tuntud headuses.

Postitatud: 20.05.2008 17:28
Postitas ollo
Tuntud "headuses" = st. s***ks kiire, aga kolmveerandi sõitudest lõpetab kolmerattalisena või muidu lombakana? Lihtsalt küsin...

Postitatud: 20.05.2008 20:50
Postitas RandoM
ollo kirjutas:Tuntud "headuses" = st. s***ks kiire, aga kolmveerandi sõitudest lõpetab kolmerattalisena või muidu lombakana? Lihtsalt küsin...
Selle isendi puhul saab näha.

Minu kogemus RC8'ga on see et ta on si*aks kiire, rõvedalt kerge (1:8 bagisid mis vähem kui 200g üle normkaalu oleks ei ole just teab mis palju) ning rõvedalt töökindel. Lammutamist ei kannata (st kannatab kuni teatud piirini), ehk sõita on vaja osata (kiirus ja kergus tuleb alati millegi arvelt), aga heast-peast kätte ära ka ei lagune (Pinnid ei jookse veovõllidest välja, diferentsiaalikorpused ei vaja vahetamist iga 30 sõiduminuti järel ega muud taolist, millega mõned teised mudelid siin esinenud on).
Ehk vastuseks Olevi küsimusele: Mõne vanakontseptsioonilisega (= mudeliga mis oleks valmis väiksemat tuumasõda üle elama) ma rammu katsuma ei läheks vaid pigem ootaks möödumisvõimalust, ja neid tuleb palju.

Postitatud: 06.06.2008 11:15
Postitas R0mm
Lihtsalt infoks hinnahuvilistele

Asso koduleht näitab sellist infot:

Available July 2008

#80910
Factory Team RC8T Truggy Kit, unassembled
Retail: $999.99

Niiet päris valus hind ilma mootori, elektroonika ja rehvideta kiti eest.

Postitatud: 06.06.2008 13:39
Postitas RandoM
Rõhutaks et teguon ikkagi PRO mudeliga, seega mootori ja raadio puudumine on ainult boonuseks.

Hinnaklassi kohta ma sõna veel ei võta, aga traditsiooniliselt müüakse mudeleid odavamalt kui MSRP (Manufacturer suggested retail price) ette näeb.

Postitatud: 06.06.2008 16:49
Postitas R0mm
hind 8k juurde oleks vast normaalne sellel elukal.

Postitatud: 06.06.2008 21:10
Postitas RandoM
See mudel (jätke mu sõnad nüüd meelde) oleks kindlasti ka 15 000 kr hinnasilti väärt, sest ma söön oma mütsi ära kui ta ei ole Xraydest, Mugenitest ja Kyoshodest vähemalt 0,5 sekundit ringile kiirem.

Igatahes: Keegi bemmi velgesid ei taha osta? :P

Postitatud: 06.06.2008 21:14
Postitas Grim Reaper
Igatahes: Keegi bemmi velgesid ei taha osta?
rahapuudus we ??? :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 06.06.2008 21:30
Postitas RandoM
Grim Reaper kirjutas:
Igatahes: Keegi bemmi velgesid ei taha osta?
rahapuudus we ??? :lol: :lol: :lol:
Truggy on tulemas... Velgedest 5000.- säästetud kütusest (noh, ilma velgedeta on marudalt keeruline sõita) veel 5000.- ja ongi nigui naksti olemas :P

Postitatud: 07.06.2008 08:00
Postitas kaval
RandoM kirjutas:See mudel (jätke mu sõnad nüüd meelde) oleks kindlasti ka 15 000 kr hinnasilti väärt, sest ma söön oma mütsi ära kui ta ei ole Xraydest, Mugenitest ja Kyoshodest
aga mis müts see on kui sa seda sööma pead hakkama,läki-läki,tuti või nokamüts,millise siis neist ? :wink:

Postitatud: 07.06.2008 09:15
Postitas Märten
kaval kirjutas:
RandoM kirjutas:See mudel (jätke mu sõnad nüüd meelde) oleks kindlasti ka 15 000 kr hinnasilti väärt, sest ma söön oma mütsi ära kui ta ei ole Xraydest, Mugenitest ja Kyoshodest
aga mis müts see on kui sa seda sööma pead hakkama,läki-läki,tuti või nokamüts,millise siis neist ? :wink:
RB nokamüts loomulikult....

Postitatud: 07.06.2008 10:19
Postitas RandoM
Noh kui juba söömiseks peaks minema siis ma arvan et ärrbee nokakas oleks teema :)

Postitatud: 07.06.2008 10:34
Postitas wolla
Rando,kas kodus enam süüa ei anta,asi peab ikka väga hull olema et tekstiili peale üle minna,,,,:)) :lol:

Postitatud: 09.06.2008 09:49
Postitas tomkar
Et siis Rando topib oma ärrbee nokaka lipsutaha kui esimesel võistlusel kus selle masinaga sõidetakse mõni xray, kyosho või mugen temast varem finishis on?
Bro, ma toon sulle ketsupit - olen juba kord selline abivalmis inimene.

Postitatud: 09.06.2008 23:31
Postitas RandoM
tomkar kirjutas:Et siis Rando topib oma ärrbee nokaka lipsutaha kui esimesel võistlusel kus selle masinaga sõidetakse mõni xray, kyosho või mugen temast varem finishis on?
Bro, ma toon sulle ketsupit - olen juba kord selline abivalmis inimene.
Kiirem kullake, kiirem.
See kas minusugune teda ka ühes tükis suudab hoida on omaette teema.

Aga kepsuti ja soome sinepi võid poodi jätta, ei usu, et mul RB nokaka maitsmiseks võimalust tuleb :)

Postitatud: 10.06.2008 10:54
Postitas tomkar
RandoM kirjutas:Kiirem kullake, kiirem.
See kas minusugune teda ka ühes tükis suudab hoida on omaette teema.
Aga kepsuti ja soome sinepi võid poodi jätta, ei usu, et mul RB nokaka maitsmiseks võimalust tuleb :)
Kiirem = ? Üks ring? :?
Ma võtan ikkagi igaks juhuks kaasa :P sellise pisikese :P

Postitatud: 25.06.2008 13:42
Postitas RandoM
Hind: 9150kr

Esimeses partiis saab neli autot.

Postitatud: 26.06.2008 19:10
Postitas RandoM
Sellele autole sobivad jube hästi järgmised mootorid:

.21 mootorid
RB C6BB Turbo L2G koos 2008 EFRA homologeeritud väljalaskega - 7583kr.- või ilma väljalasketa 6256.-

RB WS7 L2G koos 2008 EFRA homologeeritud väljalaskega - 6550.- ja ilma väljalasketa 5152.-

.28 mootorid

RB RT28 L2G koos väljalaskega - 5851.- ja ilma väljalasketa 4968.-

Ja et otsustamine lihtsam oleks siis on kõik nimetatud mootorid koos RC8T mudeliga ostes 15% odavamad, ehk maksame käibemaksu Teie eest ise!

Kas on veel veel põhjuseid miks osta midagi muud kui parimat?

Postitatud: 26.06.2008 23:31
Postitas eerikkarts
...kas te ikka veel sõidate teiste mudelitega!!!???
Siis me tuleme teie juurde!!!
Team Associated (R)

Rando sa pole mõelnud video reklaamile? Arvan sa oleks võrratult hiilgav seal :)

Postitatud: 26.06.2008 23:39
Postitas lauri
15595,55 kr - RC8T auto koos RB C6BB Turbo L2G + 2008 EFRA summ
3000 kr - 2x DS1015 Asso/TTR servod
2200 kr - Sanwa MX-3 2.4G
900 kr - Starterbox
1800 kr - kaks jooksu rehve-velgi
1000 kr - pudi-padi, õlid, filtrid, tööriistad

24 496 kr - POLEE PAHAA :wink: Jumala aus komplekt, millest paremat tõesti vaja pole. Mina ei leia ühtegi põhjust osta midagi muud, aga nii palju vaba raha hetkel ka pole, et parimaga leppida :cry:

Postitatud: 31.07.2008 14:59
Postitas RandoM
Viimane test, RC8T'd valmivad, räägitakse augusti keskpaigast. Varuosad on juba vaheladudes...
http://www.rcuvideos.com/item/83R5FP0D3QS831G8

Postitatud: 01.08.2008 12:51
Postitas RandoM
RC8T teeb oma võistlustebüüdi Coeur d’Alene'is, Idahos peetaval tootjate võidusõidul (manufacturer's cup) sel nädalavahetusel. Pilootideks Maifield, Saxton ja Cavalieri.

Originaalartikkel:
http://www.neobuggy.net/modules/news/ar ... oryid=4422

Postitatud: 02.08.2008 21:53
Postitas Arps
RC8T on teinud suure pärase alguse oma tebüüdile kui on saanud TQ manufacturers cup-il.
Reedy nitromootor on läbinud järjekordse katse ja saanud TQ Truggy klassis ja 3 koha buggy klassis.

Postitatud: 03.08.2008 13:55
Postitas Arps
RC8T on üli edukas oma esimesel võistlusel võttes TQ ja võites sõidu.

Postitatud: 03.08.2008 14:00
Postitas lauri
Ühe sõidu on kiire ja kestab, siis hakkab lagunema :lol:

Postitatud: 04.08.2008 15:56
Postitas RandoM

Postitatud: 04.08.2008 16:41
Postitas eerikkarts
...see rada oli mingi mega pidamisega! Põhimõtteliselt asfalt

Postitatud: 19.09.2008 12:04
Postitas RandoM
Kauaoodatud kaunikesed on lõpuks kohal.

Postitatud: 23.09.2008 21:37
Postitas RandoM
üks veel alles.

Postitatud: 24.09.2008 19:35
Postitas Arps

Postitatud: 26.09.2008 11:07
Postitas RandoM
Tänasest on poes näha ja katsuda lisaks kit'ile ka juba kokku ehitatud Factory Team truggy Tõnis Lattiku, Jonas Nahkori ja minu enda kullavaramust.

Mida on ehituslikult võrreldes RC8 bagi mudeliga muudetud (Lisaks ilmselgetele asjadele)
1. Amordi alumine kinnitus ei käi enam poldiga amordist läbi, vaid kasutatakse teraspuksi, mis keeratakse stopperkruviga ülevalt kinni. Bagi puhul oli võimalik alumine kruvi nii kinni keerata, et amort enam vabalt ei liikunud, selle featuuri eest annaks kohe päris mitu + punkti

2. Veovõllide liigendite diftide kruvisid enam pakendisse ei lisata. Bagil kasutasid neid väga vähesed sõitjad, sest nende jaoks vajadust ei olnud. Keerme koht on endiselt olemas "juhuks kui keegi tõesti peaks tahtma sinna midagi paigaldada"

3. Pakendis on kaasas õlid võrdse setupi tegemise jaoks (kõik kolm diferentsiaali kasutavad sama õli ja ees ja taga amordis kasutatakse sama õli) mis on ka bagi puhul viimase aja tiimisõitjate eelistus.

4. Keskdiferentsiaali plaat on plastik, mitte süsifiiber. Eeliseks lisaks kergemale kaalule on ka võimalus piduri tagurpidirakendumispiirajat mitte valet pidi paigaldada, mida RC8 puhul olen Eestis paar korda ikka näinud, ühe nendest oma enda autol.

5. Amordi ülemise kinnituse puks on lühem, mis tähendab väiksemat kruvile osaks saavat koormust. Bagil õnnestus mul paar korda esimese amordi ülemine kinnituskruvi kõveraks saada, truggyga ma seda võimalust ei näe.

6. Keskdiferentsiaali hammasratas on ikkagi nõksu suurem kui bagil, esi ja tagadiffrid on samad.