RTR BAJA 5B mootor

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

RTR BAJA 5B mootor

Postitus Postitas Sinuhobi » 12.03.2006 20:02

Kas kuskil RTR BAJA 5B mootori kohta ka rohkemat infi olemas on.
Tahaks huvipärast võrrelda FG mootoriga mille andmed on :

3,55 HP-14.000 r.p.m
1,7 Nm-10.000 r.p.m
19.500 r.p.m. Maximum Speed
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 12.03.2006 20:36

Misasi see max pöörded 19 500 on? Kas mingi piiraja on peal?

Igasuguste mudelimootorite võrdlemine internetist leitavate andmete alusel on umbes sama kui vaadata pilti ja öelda et see mootor tundub võimsam...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

kämbu
Postitusi: 22
Liitunud: 13.10.2005 21:30

Postitus Postitas kämbu » 12.03.2006 21:26

RANDO RANDO RANDO, KUIDAS SA ARU POLE SAANUD, ET TEGU ON 23cc Mootoriga. Antud asi ei sõida mudeli kütusega vaid 98 bensiiniga.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 12.03.2006 21:38

hmm, ma tean et FG toodab 23cc mootoriga aparaate... Ma ei mõista sinu pointi.
Kütused/küünlad/õhuniiskus/temperatuur. Standardit hobujõu ja momendi mõõtmiseks ju ei ole...
Kohvipaksu pealt saad sama eduliselt vaadata kumb mootor pädevam on. Või olen ma millestik VÄGA valesti aru saanud?

Pöörete küsimus oli ajendatud sellest et ma ei saa aru mille järgi see pöörete näitaja antakse. Kui max pörded siis tähendab see ju sisuliselt seda et tõstad auto maast õhku ja annand niiaplju gaasi kui torust tuleb, ta jääbki kasvama, kuni ühel hetkel meterjal enam vastu ei pea, ja hetk enne maagilsit klõpsu ongi maksimum pöörded. Mind lihtsalt ajab närvi see kuidas mootoritootjad saavad karistamatult kirjutada numbreid mis on saadud lastes filosoofil lugeda nullist üheksani.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

kämbu
Postitusi: 22
Liitunud: 13.10.2005 21:30

Postitus Postitas kämbu » 15.03.2006 20:41

Sain sinu küsimusest nati valesti aru.
See kas on mingi piiraja peal? pani mind kuidagi arvama, et miks pöörded nii madalad on, et nii vähe pöördeid on. Aga iseeneesest on täiesti loogiline et 23cc mootor ei arenda niipalju pöördeid kui pisikesed nn tavalised mudelite mootorid.

Mootoritootjate düno näidud mudelite puhul on jah sellised kuna pole paika pandud mingit standardit, ja loogiline et igaüks paneb selle parima numbri mis nad enda mootorist välja pigistada suudavad.

Nati teemast kõrvale kaldudes hakkas huvitama teema, et miks pole tulnud mudelitele väljalaskeklapiga mootoreid? on see ju iseenesest täiesti teostatav asi ja võimsuse kasv peaks meeletu olema. (Nendele kes pole selle teemaga eriti kursis siis väljalaske klapp võimaldab sisuliselt muuta väljalaske kanali suurust ja sellega võimalik saada võimsust tohutult juurde kogu pöörete ulatuses). Keegi targem äkki oskab vastuse anda mulle.

Kasutaja avatar
Margus
HoBao.ee
Postitusi: 116
Liitunud: 03.07.2005 09:38
Asukoht: Tallinn, Õnne tn, tel 510 6522

Postitus Postitas Margus » 15.03.2006 21:41

Klappidega mootorid on täiesti olemas aga ainult lennukitele vist.
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSD21&P=0

kämbu
Postitusi: 22
Liitunud: 13.10.2005 21:30

Postitus Postitas kämbu » 16.03.2006 09:49

margus, ma ei räägi mitte 4 taktilisest mootorist, vaid 2 taktilisest mootorist millel on väljalaske klapp. Sisuliselt on need täiesti erinevad asjad.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 16.03.2006 11:35

A, et kahe taktiline kuid siiski "klappidega" mootor?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

kämbu
Postitusi: 22
Liitunud: 13.10.2005 21:30

Postitus Postitas kämbu » 16.03.2006 18:57

mitte klappidega mootor, aga ühe klapiga, st väljalaske klapiga jah.
Täiesti pulli pärast saatsin RB-le kirja ja sain ka vastuse. Nendel pidi olema selliseid mootoreid tehtud juba päris üksjagu, ja võimsuse näitajad pidid väga head olema, aga see pidi olema nii väikse mootori juures väga raske toota ja selle pärast ka tuleks selle mootori hind nii kõrge, et keegi seda ei sooviks osta.
http://en.wikipedia.org/wiki/2_stoke_po ... ve_systems
natuke seletav link.

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 18.03.2006 19:16

aga kas midagi analoogi testi tulemusi ka vastu millalgi tuleb ?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

kämbu
Postitusi: 22
Liitunud: 13.10.2005 21:30

Postitus Postitas kämbu » 18.03.2006 21:11

Kuna pole loodud mingit kindlat standardit mootorite testimiseks siis arvatavasti ei tule mingeid tulemusi. Kindlasti on olemas mingid andmed netis, aga need pole arvestatavad. Kannatab seda vaadata ainult ühe sama firma mootorite puhul.

Vasta