baja mootor

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 22.12.2008 21:33

Vabandust et teemast mööda panen kuid,Kas meil on võimalik vaadata aegu ka mylaps.com-ist

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 04.01.2009 14:15

nii masin käes ja on ikka relv küll läksin rtr variandi peale . ponder kohta oon üks küssa et seda peab ju kudagi programmeerima on ju vaja oma andmed kuidagi sinna sisestada et kes seda eestis teeb või kuidas see käib :?:
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 04.01.2009 14:30

wanga66 kirjutas:ponder kohta oon üks küssa et seda peab ju kudagi programmeerima on ju vaja oma andmed kuidagi sinna sisestada et kes seda eestis teeb või kuidas see käib :?:
millest selline arusaam?

midagi programmeerida seal küll ei ole, kruvid peale, tuled võitlustele!
igal pondril on täiesti ainulaadne id (loe:number), registreerides pead sa selle märkima.

hiljem võistlustel sisestavad korraldajad id arvutis ühte spets. rc timing programmi, arvuti ühendatakse omakorda ajavõtusüsteemiga. rajal on ajavõtu liin, seda ületades kodeeritakse signaal arvutisse.

ühesõnaga, sina ei pea tegema muud, kui pondri autole peale kruvima ja id kirja panema
Viimati muutis ziim999, 04.01.2009 21:42, muudetud 1 kord kokku.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 04.01.2009 18:38

Igaksjuhuks peaks pondrile voolu ka peale laskma, mida on kõige lihtsam teha läbi vastuvõtja kolmanda kanali. Kui seda pole, siis tuleb vool võtta mõnest servo kanalist Y kaabliga.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Kasutaja avatar
Reamees
Postitusi: 10
Liitunud: 19.02.2009 20:33
Asukoht: Koeru

Postitus Postitas Reamees » 22.02.2009 00:01

Siit leiad küll vist kõik baja mootori tuuning osad ja kui mitte kõik siis pooled ikka. http://www.rcfun.nl/hpibaja/baja-engine ... 91b8807196

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 26.03.2009 22:47

Äkki keegi oskab soovitada millisest otsast autot lammutama hakata:)

Bajaga selline pull,et sõites mingist hetkest on rattad peaaegu blokis ja sõita ei saa. Nats seisab siis saab mõnda aega(5-10 minsa ca) sõita. Mis tal viga võib olla? Mida vaadata?

Tänud.

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 26.03.2009 22:51

servo paneb minu arvates pange või on midagi gaasihoovastikuga lahti.
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 26.03.2009 23:48

Kui sul on manuali järgi kokku pandud siis on piduriklotsid liiga peal. Seal tuleb üks lisa paksendus ära võtta. Arvan, et see võib probleemiks olla, oli sama jama.

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 27.03.2009 09:05

uljaspea kirjutas:Kui sul on manuali järgi kokku pandud siis on piduriklotsid liiga peal. Seal tuleb üks lisa paksendus ära võtta. Arvan, et see võib probleemiks olla, oli sama jama.
Ei ole ise kokku pandud, RTR variant on.

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 27.03.2009 09:29

wanga66 kirjutas:servo paneb minu arvates pange või on midagi gaasihoovastikuga lahti.
Ma usun,et selles viga ei ole, sest kui rattad blokki jooksid lasin hoovastiku täitsa lahti ja rattad ikka olid blokis

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 27.03.2009 13:48

blackjack kirjutas:
uljaspea kirjutas:Kui sul on manuali järgi kokku pandud siis on piduriklotsid liiga peal. Seal tuleb üks lisa paksendus ära võtta. Arvan, et see võib probleemiks olla, oli sama jama.
Ei ole ise kokku pandud, RTR variant on.
Viskasin selle ühe liistaka sealt vahelt välja, nüüd tundub,et on ok, ei pidurda ainult eriti, aga vähemalt sõidab:)

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 27.03.2009 15:15

Sellest samast asjast ma rääkisin. Nüüd keera pidurit peale ja asi korras.

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 28.03.2009 21:23

Mida peaks vaatama, kui baja lihtsalt ei käivitu. Säde on, kütus tuleb peale. Suri miski hetk välja ja enam käima ei lähe. Mis veel vaadata?

Kasutaja avatar
hp999
Postitusi: 87
Liitunud: 11.09.2008 16:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hp999 » 28.03.2009 21:34

blackjack kirjutas:Mida peaks vaatama, kui baja lihtsalt ei käivitu. Säde on, kütus tuleb peale. Suri miski hetk välja ja enam käima ei lähe. Mis veel vaadata?
Pullstarter imelikku haalt teeb?Kui teeb,vota lahti ja puhasta ara. :wink: Choke-iga(see punane plastmassist kang teisel pool autot) proovisid kaivitada? :wink:

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 28.03.2009 22:14

hp999 kirjutas:
blackjack kirjutas:Mida peaks vaatama, kui baja lihtsalt ei käivitu. Säde on, kütus tuleb peale. Suri miski hetk välja ja enam käima ei lähe. Mis veel vaadata?
Pullstarter imelikku haalt teeb?Kui teeb,vota lahti ja puhasta ara. :wink: Choke-iga(see punane plastmassist kang teisel pool autot) proovisid kaivitada? :wink:
Mis see pullstarter käima minekusse puutub, mootori tõmbab igastahes ringi ja suurem si.. sai ka välja roogitud?

Kruvid on ka nii nagu peab.

Ja seda punast kangi sai ka proovitud. Mitte üks pauk.

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 28.03.2009 22:28

blackjack kirjutas: suurem si.. sai ka välja roogitud?
Kus sa selle sita välja koukisid??
Keera küünal maha ja lase ära aurad üle liigsel bensiinil.. Ta on sul lihtsalt täis tõmmatud.

Bensiini paaki võid ka vaadata äkki on see tühi :lol:

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 28.03.2009 22:34

reigo kirjutas:
blackjack kirjutas: suurem si.. sai ka välja roogitud?
Kus sa selle sita välja koukisid??
Keera küünal maha ja lase ära aurad üle liigsel bensiinil.. Ta on sul lihtsalt täis tõmmatud.

Bensiini paaki võid ka vaadata äkki on see tühi :lol:
Sita rookisin starterist välja. Nagu ma kirjutasin,et küte tuleb peale siis järelikult paaki pole mõtet vaadata. Ilma küünlata seisis päris pikka aega ja pärast seis ikka sama.

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 28.03.2009 22:37

No ma eeldan, et filtri oled sa juba puhastanud.
Niiet proovi mootorile sooja andes... tööstusliku fööniga.

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 28.03.2009 22:42

reigo kirjutas:No ma eeldan, et filtri oled sa juba puhastanud.
Niiet proovi mootorile sooja andes... tööstusliku fööniga.
ma eeldan et õhufiltrist on jutt? puhastasin ja proovisin ka peris ilma filtrita. miskit soojapuhurit mõtled?

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 28.03.2009 23:56

Jh... või võid proovida lahti keeratud küünlaga, mul on aidanud. Ei oska seletada miks. Ei hakka alguses justkui bensu peale tooma...
Aga eks sa võid ka kasutada vanema aja meetodeid.Põleta liigne bens seest ära, pane põlev tikk sisse. Saad karteri tühjemaks.
Niimoodi pikalt tõmmates võib samas pull-start otsad anda, kui soovid seda ära hoida ja kätt vähem väsitada keera pull-start maha ja lase trelliga hooratta mutrist käima mootor, jälgi et ikka õiget pidi paneksid.

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 29.03.2009 20:55

mu viimased probleemid olid seotud paagi korgi õhutusauguga, see oli pori täis! Kaua sõitnud oled autoga? Võib olla rõngas vajab vahetamist ?!

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 29.03.2009 22:45

parmaat kirjutas:mu viimased probleemid olid seotud paagi korgi õhutusauguga, see oli pori täis! Kaua sõitnud oled autoga? Võib olla rõngas vajab vahetamist ?!
noh auto pole ühte paakigi sõitnud, enne peesse läks. Seda korgi värki arvasin ise ka, proovisin ilma korgita, ei aidanud.

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas uljaspea » 30.03.2009 08:41

Minul oli mingi jama süüteküünlaga kunagi, et vaatad säde on aga panin peale ja mitte üks pauk. Panin uue peale ja asi korras.

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 30.03.2009 09:59

uljaspea kirjutas:Minul oli mingi jama süüteküünlaga kunagi, et vaatad säde on aga panin peale ja mitte üks pauk. Panin uue peale ja asi korras.
küünlaid erinevaid tükki 4 proovitud.

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 30.03.2009 10:58

säde sädemeks... vaata igaks juhuks üle, et süütepool hoorattast väga kaugel poleks. võimalik, et säde on liiga nõrk. tõmbab esimese hooga küünla märjaks ja ongi jokk. muidugi võimalus, et karpa juurest saab kusagilt liiga palju õhku juurde... jälle jama majas. vaata Karpa tihendid üle.
originaalid olid suht äpud.

aga kurat teab. eks ta üks katsetamise värk ole
jah?!

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 30.03.2009 18:23

kas sumpast ikka käib õhk läbi? Ja pane karbussi kruvid tehase seadesse manuali järgi!

blackjack
Postitusi: 21
Liitunud: 22.03.2009 17:20

Postitus Postitas blackjack » 30.03.2009 20:13

parmaat kirjutas:kas sumpast ikka käib õhk läbi? Ja pane karbussi kruvid tehase seadesse manuali järgi!
sumpast käib õhk läbi ja kruvid on tehase seades.

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 31.03.2009 15:02

Kuna siin juba teema aktiivses kasutuses, küsiks ka ühtlasi, et mida tuleks teha. Täpsemalt kui panna auto käima, siis alguses töötab küll enam-vähem, aga mida aeg edasi seda rohkem jõudu kaotab ja tahab välja surra, ehk siis alguses käib mootor küll, aga mõne minuti pärast peab pidevalt gaasiga mängima, kui gaas lahti lasta, sureb lihtsalt välja.

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 31.03.2009 16:00

Mootor tuleb seadesse panna...
Soovitan keerata nõelad tehase seadessa ja siis
pöörete nõel või noh see kõige suurem nõel keerat nii, et ta ei sureks.

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 31.03.2009 16:08

reigo kirjutas:Mootor tuleb seadesse panna...
Soovitan keerata nõelad tehase seadessa ja siis
pöörete nõel või noh see kõige suurem nõel keerat nii, et ta ei sureks.
nojah, eks kunagi siis katsetan. siiani ei ole autot veel seadesse saanudki(ei ole piisavalt kogemusi). samas ei pääse eriti auto juurdegi. üldjuhul paaril päeval kuus.

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 01.04.2009 22:22

kui kaua sul sõitnud on baja businessmees?? Mul üks hooaeg nüüd seljataga ~35 liitrit ja karpa vahetus, kuna lihtsaltkulus ära gaasi siiber seal õhukanalis! Katsu kas loksub palju! Mul läks selle nahka mitu võistlust Wintercupil! Saab liialt õhku lihtsalt tühikäigul!

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 02.04.2009 08:03

parmaat kirjutas:kui kaua sul sõitnud on baja businessmees?? Mul üks hooaeg nüüd seljataga ~35 liitrit ja karpa vahetus, kuna lihtsaltkulus ära gaasi siiber seal õhukanalis! Katsu kas loksub palju! Mul läks selle nahka mitu võistlust Wintercupil! Saab liialt õhku lihtsalt tühikäigul!
Ausalt öeldes ei oska aimata kui kaua sõitnud on kuna ostsin kasutatult. Eks peab seda loksumise asja uurima millalgi.

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 02.04.2009 20:56

kas kellegil sihukest asja on juhtunud et gaasihoovastik on kinni jäänud kui on siis kas te olete selle vastu midagi teinud äkki informeerite mind kah sest baja jookseb ära koguaeg
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
parmaat
Postitusi: 140
Liitunud: 14.04.2008 22:54
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas parmaat » 04.04.2009 23:21

siin liivamägedes käinud mehed teavad kindlasti paremini, aga peaks olema 2 varianti! Endal on kinni jäänud hoovastik ja selleks tuleb see plast junn mis liigub varda peal, läbi puurida veidi suurema puuriga! Ei mäleta mõõtu, aga tomcar ja zebra teavad kindlasti! Teine variant on minu teada karbussi siibri hoovastiku kinni jäämine, kus seal otsas läheb jamps vahele ja hakkab kinni kiilusma. Selleks võta karpa maha ja vaata joonise pealt, ning võta lihtsalt legoks lahti! Puhasta kõik ära ja peaks lippama jälle. Kui ära ei tee, siis kulub ära!

Businessmann - kelle käest ostsid?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 04.04.2009 23:36

parmaat kirjutas:Businessmann - kelle käest ostsid?
herr kavala

männikmees
Postitusi: 663
Liitunud: 30.03.2007 12:47
Asukoht: helsinki-vantaa-espoo

Postitus Postitas männikmees » 05.04.2009 00:04

wanga66 kirjutas:kas kellegil sihukest asja on juhtunud et gaasihoovastik on kinni jäänud kui on siis kas te olete selle vastu midagi teinud äkki informeerite mind kah sest baja jookseb ära koguaeg
kui oled kõik teised varjandid ära katsetanud siis :
a) lisa vedru mis tõmbab gaasihoova tagasi-maha (koormab servot)
b) servo on - nõrk - väsinud

kõige õigema vastuse saad ikka siis kui mõni teadjamees näeb oma silmaga asja :lol:
ilma mudelita Targutaja

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 05.04.2009 08:11

ei ostnud businessmanni ega herr kavala käest vaid tartu hobipoest .selle karpa kiskusin ribadeks sest oli endal karpadega sama kogemus olnud küll sae karpa aga ikkagi karpa oli karpa vedru katki(see mis peaks karpat originaal asendisse tõmbama) sai sinna pandud üks tugeva sae oma
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 12.04.2009 08:57

nii sai siis gaasihooovastiku vedru veits kokku poole pandud niiet täna siis proovisõit
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 15.07.2009 15:38

nii keerutan jälle vana teeam yles niiet tahaks teada kuidas koduste vahenditega baja hooratast eemaldada
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 15.07.2009 21:55

vaata üle õhufiltri juures olev plastik junn mis ühenduses karpa hoovastikuga. tavalisel sinna junni ja hoovastiku vahele läeb puru ja muu saast mis ei lase karpal tühikäiguasendisse tagasi minna normaalselt.minul on see hoovastiku auk kergelt suuremaks viilitud ja töötab tänini ilma probleemideta.aeg ajalt pead jõuga seda edasi-tagasi liigutama et vahel olev mustus laiali lüüa.

kui saast on selle kinni kiilutanud siis arvatav probleem hakkab sul olema järgmine: kui pidurdad ja gaasi lahti lased, siis jääb gaas peale ning auto jätkab sõitmist aga vb sul on see juba
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 16.07.2009 08:51

aga hooratta kohta on kellegil midagi soovitada
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

wanga66
Postitusi: 87
Liitunud: 27.10.2008 14:35
Asukoht: palamuse täpsemalt putu küla

Postitus Postitas wanga66 » 17.07.2009 18:02

aga ikkagi kuidas saab bajal kodus hooratta maha võtta ilma selle tõmmitsata
mina olen rääkinud
hpi baja 5b

Kris-Timo
Postitusi: 165
Liitunud: 26.02.2008 21:14
Asukoht: Aruküla-Jüri-Tallinn

Postitus Postitas Kris-Timo » 17.07.2009 18:11

Kuna keegi ei vasta, siis mina tegin nii et paned võimalikult palju hooratta hambaid laua peale, mingi 3-5, ja siis lööd haamriga väntvõlli alla välja. :lol:

Vasta