baja mootor
Moderaator: petrolhead
millest selline arusaam?wanga66 kirjutas:ponder kohta oon üks küssa et seda peab ju kudagi programmeerima on ju vaja oma andmed kuidagi sinna sisestada et kes seda eestis teeb või kuidas see käib
midagi programmeerida seal küll ei ole, kruvid peale, tuled võitlustele!
igal pondril on täiesti ainulaadne id (loe:number), registreerides pead sa selle märkima.
hiljem võistlustel sisestavad korraldajad id arvutis ühte spets. rc timing programmi, arvuti ühendatakse omakorda ajavõtusüsteemiga. rajal on ajavõtu liin, seda ületades kodeeritakse signaal arvutisse.
ühesõnaga, sina ei pea tegema muud, kui pondri autole peale kruvima ja id kirja panema
Viimati muutis ziim999, 04.01.2009 21:42, muudetud 1 kord kokku.
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]
Igaksjuhuks peaks pondrile voolu ka peale laskma, mida on kõige lihtsam teha läbi vastuvõtja kolmanda kanali. Kui seda pole, siis tuleb vool võtta mõnest servo kanalist Y kaabliga.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu
https://www.claypitrc.eu
Siit leiad küll vist kõik baja mootori tuuning osad ja kui mitte kõik siis pooled ikka. http://www.rcfun.nl/hpibaja/baja-engine ... 91b8807196
Viskasin selle ühe liistaka sealt vahelt välja, nüüd tundub,et on ok, ei pidurda ainult eriti, aga vähemalt sõidab:)blackjack kirjutas:Ei ole ise kokku pandud, RTR variant on.uljaspea kirjutas:Kui sul on manuali järgi kokku pandud siis on piduriklotsid liiga peal. Seal tuleb üks lisa paksendus ära võtta. Arvan, et see võib probleemiks olla, oli sama jama.
Pullstarter imelikku haalt teeb?Kui teeb,vota lahti ja puhasta ara. Choke-iga(see punane plastmassist kang teisel pool autot) proovisid kaivitada?blackjack kirjutas:Mida peaks vaatama, kui baja lihtsalt ei käivitu. Säde on, kütus tuleb peale. Suri miski hetk välja ja enam käima ei lähe. Mis veel vaadata?
Mis see pullstarter käima minekusse puutub, mootori tõmbab igastahes ringi ja suurem si.. sai ka välja roogitud?hp999 kirjutas:Pullstarter imelikku haalt teeb?Kui teeb,vota lahti ja puhasta ara. Choke-iga(see punane plastmassist kang teisel pool autot) proovisid kaivitada?blackjack kirjutas:Mida peaks vaatama, kui baja lihtsalt ei käivitu. Säde on, kütus tuleb peale. Suri miski hetk välja ja enam käima ei lähe. Mis veel vaadata?
Kruvid on ka nii nagu peab.
Ja seda punast kangi sai ka proovitud. Mitte üks pauk.
Sita rookisin starterist välja. Nagu ma kirjutasin,et küte tuleb peale siis järelikult paaki pole mõtet vaadata. Ilma küünlata seisis päris pikka aega ja pärast seis ikka sama.reigo kirjutas:Kus sa selle sita välja koukisid??blackjack kirjutas: suurem si.. sai ka välja roogitud?
Keera küünal maha ja lase ära aurad üle liigsel bensiinil.. Ta on sul lihtsalt täis tõmmatud.
Bensiini paaki võid ka vaadata äkki on see tühi
Jh... või võid proovida lahti keeratud küünlaga, mul on aidanud. Ei oska seletada miks. Ei hakka alguses justkui bensu peale tooma...
Aga eks sa võid ka kasutada vanema aja meetodeid.Põleta liigne bens seest ära, pane põlev tikk sisse. Saad karteri tühjemaks.
Niimoodi pikalt tõmmates võib samas pull-start otsad anda, kui soovid seda ära hoida ja kätt vähem väsitada keera pull-start maha ja lase trelliga hooratta mutrist käima mootor, jälgi et ikka õiget pidi paneksid.
Aga eks sa võid ka kasutada vanema aja meetodeid.Põleta liigne bens seest ära, pane põlev tikk sisse. Saad karteri tühjemaks.
Niimoodi pikalt tõmmates võib samas pull-start otsad anda, kui soovid seda ära hoida ja kätt vähem väsitada keera pull-start maha ja lase trelliga hooratta mutrist käima mootor, jälgi et ikka õiget pidi paneksid.
säde sädemeks... vaata igaks juhuks üle, et süütepool hoorattast väga kaugel poleks. võimalik, et säde on liiga nõrk. tõmbab esimese hooga küünla märjaks ja ongi jokk. muidugi võimalus, et karpa juurest saab kusagilt liiga palju õhku juurde... jälle jama majas. vaata Karpa tihendid üle.
originaalid olid suht äpud.
aga kurat teab. eks ta üks katsetamise värk ole
originaalid olid suht äpud.
aga kurat teab. eks ta üks katsetamise värk ole
jah?!
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Kuna siin juba teema aktiivses kasutuses, küsiks ka ühtlasi, et mida tuleks teha. Täpsemalt kui panna auto käima, siis alguses töötab küll enam-vähem, aga mida aeg edasi seda rohkem jõudu kaotab ja tahab välja surra, ehk siis alguses käib mootor küll, aga mõne minuti pärast peab pidevalt gaasiga mängima, kui gaas lahti lasta, sureb lihtsalt välja.
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
nojah, eks kunagi siis katsetan. siiani ei ole autot veel seadesse saanudki(ei ole piisavalt kogemusi). samas ei pääse eriti auto juurdegi. üldjuhul paaril päeval kuus.reigo kirjutas:Mootor tuleb seadesse panna...
Soovitan keerata nõelad tehase seadessa ja siis
pöörete nõel või noh see kõige suurem nõel keerat nii, et ta ei sureks.
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Ausalt öeldes ei oska aimata kui kaua sõitnud on kuna ostsin kasutatult. Eks peab seda loksumise asja uurima millalgi.parmaat kirjutas:kui kaua sul sõitnud on baja businessmees?? Mul üks hooaeg nüüd seljataga ~35 liitrit ja karpa vahetus, kuna lihtsaltkulus ära gaasi siiber seal õhukanalis! Katsu kas loksub palju! Mul läks selle nahka mitu võistlust Wintercupil! Saab liialt õhku lihtsalt tühikäigul!
siin liivamägedes käinud mehed teavad kindlasti paremini, aga peaks olema 2 varianti! Endal on kinni jäänud hoovastik ja selleks tuleb see plast junn mis liigub varda peal, läbi puurida veidi suurema puuriga! Ei mäleta mõõtu, aga tomcar ja zebra teavad kindlasti! Teine variant on minu teada karbussi siibri hoovastiku kinni jäämine, kus seal otsas läheb jamps vahele ja hakkab kinni kiilusma. Selleks võta karpa maha ja vaata joonise pealt, ning võta lihtsalt legoks lahti! Puhasta kõik ära ja peaks lippama jälle. Kui ära ei tee, siis kulub ära!
Businessmann - kelle käest ostsid?
Businessmann - kelle käest ostsid?
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Postitusi: 663
- Liitunud: 30.03.2007 12:47
- Asukoht: helsinki-vantaa-espoo
kui oled kõik teised varjandid ära katsetanud siis :wanga66 kirjutas:kas kellegil sihukest asja on juhtunud et gaasihoovastik on kinni jäänud kui on siis kas te olete selle vastu midagi teinud äkki informeerite mind kah sest baja jookseb ära koguaeg
a) lisa vedru mis tõmbab gaasihoova tagasi-maha (koormab servot)
b) servo on - nõrk - väsinud
kõige õigema vastuse saad ikka siis kui mõni teadjamees näeb oma silmaga asja
ilma mudelita Targutaja
ei ostnud businessmanni ega herr kavala käest vaid tartu hobipoest .selle karpa kiskusin ribadeks sest oli endal karpadega sama kogemus olnud küll sae karpa aga ikkagi karpa oli karpa vedru katki(see mis peaks karpat originaal asendisse tõmbama) sai sinna pandud üks tugeva sae oma
mina olen rääkinud
hpi baja 5b
hpi baja 5b
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
vaata üle õhufiltri juures olev plastik junn mis ühenduses karpa hoovastikuga. tavalisel sinna junni ja hoovastiku vahele läeb puru ja muu saast mis ei lase karpal tühikäiguasendisse tagasi minna normaalselt.minul on see hoovastiku auk kergelt suuremaks viilitud ja töötab tänini ilma probleemideta.aeg ajalt pead jõuga seda edasi-tagasi liigutama et vahel olev mustus laiali lüüa.
kui saast on selle kinni kiilutanud siis arvatav probleem hakkab sul olema järgmine: kui pidurdad ja gaasi lahti lased, siis jääb gaas peale ning auto jätkab sõitmist aga vb sul on see juba
kui saast on selle kinni kiilutanud siis arvatav probleem hakkab sul olema järgmine: kui pidurdad ja gaasi lahti lased, siis jääb gaas peale ning auto jätkab sõitmist aga vb sul on see juba
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95