Engine Horror Story

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Engine Horror Story

Postitus Postitas tomkar » 18.06.2008 08:52

Tegin siis mina oma masinale hooldust peale Baja Endurance't
Esialgu tundus, et kõik on vinks vonks. Vähe mudane aga muidu OK.
Pilt

Ratastes oli vaid tonn tsementi:
Pilt

Ainuke katkine asi paistis olevat olematu tähtsusega tagumine õõts:
Pilt

Spur ja pinion praktiliselt nagu uued:
Pilt

Isegi siduri klotse oli järgi - müstika...
Pilt

Võttes maha õhufiltri avanes aga selline vaade :shock:
Pilt
Pilt

Seest nägi filter välja selline:
Pilt

Ilmselge vastus oli, et mootor tuleb lahti võtta ning uurida sealset elu.

Silinder maha ja opa :shock: , kolb nägi välja selline:
Pilt

Vändaruum:
Pilt

Vaade silindrisse (jah, see seal all on küünal):
Pilt

Küünal ise oma hiilguses :D
Pilt

Kolvi sõrme laager:
Pilt

Vända ruum lahti võetuna:
Pilt

Mootorist oli saanud mudapump.

Siis läks benaga pesuks, et näha tegelikke kahjustusi. Kuna aga pilt oli selline:
Pilt
Pilt
Siis tegelikult väga hull vist polegi. Üks vända laager pole taaskasutatav, ning kolvi rõnga panen uue, ülejäänud läheb kõik uuesti käiku.
Garantii aga on ilmselgelt lõppenud :lol: :lol: :lol:

Tehke nitrokaga järgi :D:D
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 18.06.2008 09:48

hahhahaha :D..
Minule üllatuseks oli minul õhufilter nagu tutikas, kuigi prefiltrit tuli hoolikalt pesta, ehk saab veel kasutada. Peale kerget survepesu ja wd40 vanni läks mootor peale 2 tõmmet kenasti tööle (Pullstart töötas :O ).
Järelikult tasus ära see ehitamine masinat "veekindlamaks" :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
J.
Postitusi: 56
Liitunud: 19.01.2008 13:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas J. » 18.06.2008 09:55

müstika. vaata ja imesta.
jah?!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 18.06.2008 10:04

Täitsa uskumatu jah... just see põlemiskamber :lol: Aga eks need hiinlased ole tublid, teevad nii suurte tolerantsidega mootori, et muda ja liiv pääseb kenasti läbi. Korralik nitromootor Jaapanis tehtud ja paar liivatere rikuvad juba asja ära :lol: Ok, naljaga öeldud... paneb ikka imestama küll, et peale sellist mudakogust pole suuremat kahju tehtud. Kas silinder on kena ja polegi ära kraabitud?

Tartu Vastlasõit 2007 käiati nitromootoreid ka enamvähem sarnaselt, Mihhailovite näide:
Pilt
Viimati muutis lauri, 18.06.2008 10:06, muudetud 2 korda kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Alo.K
Postitusi: 43
Liitunud: 23.01.2007 20:40

Postitus Postitas Alo.K » 18.06.2008 10:05

Päris hull lugu ikka, oleksid võinud kaaluda palju lisaraskust oli koos liiva/muda muu pasaga ja siis ilma...
Ime siis et ringiajad palju kehvemad lõpupoole ei tulnud :P

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 18.06.2008 11:25

ka minu õhufilter oli justkui uus, prefilter tegi oma töö ilusasti ära.Siduri klotsid on mul ka justkui uued aga mootorit ma vist lahti ei võta. Kas peaks?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 18.06.2008 12:38

reigo kirjutas:ka minu õhufilter oli justkui uus, prefilter tegi oma töö ilusasti ära.Siduri klotsid on mul ka justkui uued aga mootorit ma vist lahti ei võta. Kas peaks?
Kui sul õhufilter selline peletis välja ei näinud siis mina mootori lahti võtmiseks mõtet ei näe.
Miks minu mootoriga nii läks on vist:
a) Ma ei vahetanud kahe sõidu vahel õhufiltrit
b) Mul polnud masinal aknaid
c) Kui prefilter ja välimine kiht märjaks olid saanud (~40 minutit enne teise sõidu lõppu) siis lõikasin mõlemad pealt minema ja panin uue välimise kihi vaid - sisemine jäi sama ning ka prefiltrit polnud enam.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 18.06.2008 13:18

Tom.. ma vahetasin filtrit enne tartu finaali.. ;) Pre filtrit pesin enne meie race puhtaks kenasti :) ahjaa.. välimise filtri vahetasin ka uue vastu enne seda sõitu :)
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 18.06.2008 13:49

Aknad olid sul. Ma usun, et need päästavad palju märgades oludes.
PS. Kes tahab et me tema autost teeme näidis ekseplari pilte EU finaali tarvis - millised upgraded on lubatud....
tarvis oleks: aknaid, prefiltreid, amordi katteid, esimeste c-clip'ide asemel poldid jne.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 18.06.2008 13:51

Võin homme kaasa krabada..
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 18.06.2008 14:16

Zebra1188 kirjutas:Võin homme kaasa krabada..
Tee seda...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 18.06.2008 19:27

Onroadis sõidetakse vihmaga puhtal rajal üldse ilma õhufiltrita, ainult paari strateegiliselt suunatud auguga kopsik on peal (kuna märjaga õhus väga palju tolmu ei ole ja filter ummistuks veest suht kiiresti). Offroadis vist päris nii ei saa, kui tomkari mootori pilte vaadata :D

jyrka88
Postitusi: 145
Liitunud: 07.12.2005 18:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jyrka88 » 18.06.2008 20:30

kas mootor töötas kuni enda väljasuretamiseni ilusti või kooles ise ära?
aga see on tõesti müstika :D

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 18.06.2008 21:00

Neil koolesid ära nad järjest.. ükshaaval :P
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 18.06.2008 22:22

tom ajas sihukse hirmu mulle nahavahele et tulin õhtal peale tööd koju ja hakkasin kohe mootorit lammutama .... :lol: :lol: ilma asjata lammutasin .... seest kõik jumala puhas .... tahtis ainult vanast õlist puhastamist.muidu oli kõik täitsa ok.rõnga võiks ainult ära vahetada ja muud nagu polegi midagi.vb päästis mind paksult õlitatud välisfilter ja prefilter(outwears).
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 19.06.2008 06:12

Mulle oleks samuti meeldinud kui lahtivõtt oleks asjatu olnud :roll:.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 19.06.2008 07:57

Tomkar, ära kurvasta, sa ilmselt tead, miks venelaste AK47 hea relv on ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 19.06.2008 08:01

Tean...
Ma ise muigasin kah, et nüüd on ilusti porditud ja poleeritud saviga. :roll: :lol:
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 30.06.2008 09:51

Niih, Te küll ei usu kuid ma vahetasin mootoris ära AINULT vända laagrid (teised sain pärast samuti tööle aga 2x27.- laagrid olid juba sees).
Isegi küünal läks sama tagasi, kolvirõngas ja kõik... Ilmselgelt õhufilter ainult mitte. Mootor koos ja käib nagu kulda.
Galerii teeb mingi hetk korda siis tulevad pildid samuti tagasi.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Vasta