Engine Horror Story
Moderaator: petrolhead
Engine Horror Story
Tegin siis mina oma masinale hooldust peale Baja Endurance't
Esialgu tundus, et kõik on vinks vonks. Vähe mudane aga muidu OK.
Ratastes oli vaid tonn tsementi:
Ainuke katkine asi paistis olevat olematu tähtsusega tagumine õõts:
Spur ja pinion praktiliselt nagu uued:
Isegi siduri klotse oli järgi - müstika...
Võttes maha õhufiltri avanes aga selline vaade
Seest nägi filter välja selline:
Ilmselge vastus oli, et mootor tuleb lahti võtta ning uurida sealset elu.
Silinder maha ja opa , kolb nägi välja selline:
Vändaruum:
Vaade silindrisse (jah, see seal all on küünal):
Küünal ise oma hiilguses
Kolvi sõrme laager:
Vända ruum lahti võetuna:
Mootorist oli saanud mudapump.
Siis läks benaga pesuks, et näha tegelikke kahjustusi. Kuna aga pilt oli selline:
Siis tegelikult väga hull vist polegi. Üks vända laager pole taaskasutatav, ning kolvi rõnga panen uue, ülejäänud läheb kõik uuesti käiku.
Garantii aga on ilmselgelt lõppenud
Tehke nitrokaga järgi :D
Esialgu tundus, et kõik on vinks vonks. Vähe mudane aga muidu OK.
Ratastes oli vaid tonn tsementi:
Ainuke katkine asi paistis olevat olematu tähtsusega tagumine õõts:
Spur ja pinion praktiliselt nagu uued:
Isegi siduri klotse oli järgi - müstika...
Võttes maha õhufiltri avanes aga selline vaade
Seest nägi filter välja selline:
Ilmselge vastus oli, et mootor tuleb lahti võtta ning uurida sealset elu.
Silinder maha ja opa , kolb nägi välja selline:
Vändaruum:
Vaade silindrisse (jah, see seal all on küünal):
Küünal ise oma hiilguses
Kolvi sõrme laager:
Vända ruum lahti võetuna:
Mootorist oli saanud mudapump.
Siis läks benaga pesuks, et näha tegelikke kahjustusi. Kuna aga pilt oli selline:
Siis tegelikult väga hull vist polegi. Üks vända laager pole taaskasutatav, ning kolvi rõnga panen uue, ülejäänud läheb kõik uuesti käiku.
Garantii aga on ilmselgelt lõppenud
Tehke nitrokaga järgi :D
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
hahhahaha ..
Minule üllatuseks oli minul õhufilter nagu tutikas, kuigi prefiltrit tuli hoolikalt pesta, ehk saab veel kasutada. Peale kerget survepesu ja wd40 vanni läks mootor peale 2 tõmmet kenasti tööle (Pullstart töötas :O ).
Järelikult tasus ära see ehitamine masinat "veekindlamaks"
Minule üllatuseks oli minul õhufilter nagu tutikas, kuigi prefiltrit tuli hoolikalt pesta, ehk saab veel kasutada. Peale kerget survepesu ja wd40 vanni läks mootor peale 2 tõmmet kenasti tööle (Pullstart töötas :O ).
Järelikult tasus ära see ehitamine masinat "veekindlamaks"
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Täitsa uskumatu jah... just see põlemiskamber Aga eks need hiinlased ole tublid, teevad nii suurte tolerantsidega mootori, et muda ja liiv pääseb kenasti läbi. Korralik nitromootor Jaapanis tehtud ja paar liivatere rikuvad juba asja ära Ok, naljaga öeldud... paneb ikka imestama küll, et peale sellist mudakogust pole suuremat kahju tehtud. Kas silinder on kena ja polegi ära kraabitud?
Tartu Vastlasõit 2007 käiati nitromootoreid ka enamvähem sarnaselt, Mihhailovite näide:
Tartu Vastlasõit 2007 käiati nitromootoreid ka enamvähem sarnaselt, Mihhailovite näide:
Viimati muutis lauri, 18.06.2008 10:06, muudetud 2 korda kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Kui sul õhufilter selline peletis välja ei näinud siis mina mootori lahti võtmiseks mõtet ei näe.reigo kirjutas:ka minu õhufilter oli justkui uus, prefilter tegi oma töö ilusasti ära.Siduri klotsid on mul ka justkui uued aga mootorit ma vist lahti ei võta. Kas peaks?
Miks minu mootoriga nii läks on vist:
a) Ma ei vahetanud kahe sõidu vahel õhufiltrit
b) Mul polnud masinal aknaid
c) Kui prefilter ja välimine kiht märjaks olid saanud (~40 minutit enne teise sõidu lõppu) siis lõikasin mõlemad pealt minema ja panin uue välimise kihi vaid - sisemine jäi sama ning ka prefiltrit polnud enam.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Tom.. ma vahetasin filtrit enne tartu finaali.. Pre filtrit pesin enne meie race puhtaks kenasti ahjaa.. välimise filtri vahetasin ka uue vastu enne seda sõitu
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
Aknad olid sul. Ma usun, et need päästavad palju märgades oludes.
PS. Kes tahab et me tema autost teeme näidis ekseplari pilte EU finaali tarvis - millised upgraded on lubatud....
tarvis oleks: aknaid, prefiltreid, amordi katteid, esimeste c-clip'ide asemel poldid jne.
PS. Kes tahab et me tema autost teeme näidis ekseplari pilte EU finaali tarvis - millised upgraded on lubatud....
tarvis oleks: aknaid, prefiltreid, amordi katteid, esimeste c-clip'ide asemel poldid jne.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
tom ajas sihukse hirmu mulle nahavahele et tulin õhtal peale tööd koju ja hakkasin kohe mootorit lammutama .... ilma asjata lammutasin .... seest kõik jumala puhas .... tahtis ainult vanast õlist puhastamist.muidu oli kõik täitsa ok.rõnga võiks ainult ära vahetada ja muud nagu polegi midagi.vb päästis mind paksult õlitatud välisfilter ja prefilter(outwears).
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95
KONTAKT:555 628 95
Niih, Te küll ei usu kuid ma vahetasin mootoris ära AINULT vända laagrid (teised sain pärast samuti tööle aga 2x27.- laagrid olid juba sees).
Isegi küünal läks sama tagasi, kolvirõngas ja kõik... Ilmselgelt õhufilter ainult mitte. Mootor koos ja käib nagu kulda.
Galerii teeb mingi hetk korda siis tulevad pildid samuti tagasi.
Isegi küünal läks sama tagasi, kolvirõngas ja kõik... Ilmselgelt õhufilter ainult mitte. Mootor koos ja käib nagu kulda.
Galerii teeb mingi hetk korda siis tulevad pildid samuti tagasi.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB