Baggy või truggy?!?!

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
Harrix
Postitusi: 168
Liitunud: 03.12.2007 16:04

Baggy või truggy?!?!

Postitus Postitas Harrix » 09.01.2008 15:34

Soovitage millist Baggy või Truggy osta! :D Palju maksab ja kas on nt. kvaliteetne raadio system või on vastu pidav masin ?:wink:
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.01.2008 15:35

palju sul raha on?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 09.01.2008 15:39

Osta kalleim mis leiad ja suht tõenäoliselt saad ka parima. Raadiosüsteem ei puutu siin asjasse, sest selle pead eraldi kõige kallima ostma ja saad jälle parima. Kokku võiks esmasesk kulutuseks arvestada umbes 20'000.-

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 09.01.2008 15:41

Ma nüüd küll 20K'ga ei ehmataks kedagi ehk ei pea nii kallilt alustama. Päris tipp tipp kas on vajalik on iseasi.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 09.01.2008 15:42

Täitsa hullud hinnad :) siin mõne arvates !

RTR koheselt sõiduvalmis FG buggy Marder (Trimmer) 12000.00
Monster ja Truggy mõnevõrra kallim
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 09.01.2008 15:43

tule võistlustele, siis leiad ka omale sobiliku masina, mis sind kõige enam huvitab!
juba sel laupäeval toimub wintercup võistlus

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.01.2008 15:43

Paistab et see kodanik on juba alustanud (LST2)

Soeta endale mõni kasutatud buggy või truggy chassy ja keera LST küljest elektroonika ja mootor maha. Juba peakski hea olema. Buggy puhul on võistlemiseks küll .21 mootorit vaja aga kui võistlemine ei tundu teemana siis on sellest savi.

Kasutatud chassyde hinnad kõiguvad eestis 3000 ja 6000 vahel, sõltuvalt kellelt ja kui hea mudel osta.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 09.01.2008 15:47

priva RandoM le, tema vist müüb veel buggy.
Võibolla petan ka! :)

ja kui uut masinat tahad, siis võta mõne Eesti dealeriga ühendust, siin foorumis neid küll!

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 09.01.2008 15:50

Esmalt soovitaks ikka otsustada kumba klassi sõita
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 09.01.2008 16:12

Minu pakutud hind tugineb sellele, et küsiti kui VASTUPIDAV ja KVALITEETNE asi on. Järelikult on vaja kallist sest tee või tina aga odav reeglina=p*sk.

Niisiis iga selline tipum roller maksab ligi 7500-12000.- . Sinna kõige tipum raadiosüsteem 7000, 2 servot veel ka vaja, kumbki 1500.- kuni 2000.-
Lisaks vajame me mingeid akusid(~500.-), küünlatoidet (300.-), starterboxi (1000-1500.-), kütust (650.-), küünlaid (~500.- 4tk), õlisid ja määrdeid (500.-), rehve (650.- jooks)

Kokku siis 21600-27600. See niisugune profikarjääri alustamiseks hea varustus juba. :D

Aga rääkides nüüd inimestele mõeldud komplektidest siis jah, peaks ka algul 5000.- eest juba liikuma saama. Täitsa tuttuue RTR auto saab isegi alla selle kätte, aga see oleks vaid kulutuste edasi lükkamine/hajutamine.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.01.2008 16:55

R0mm kirjutas:Minu pakutud hind tugineb sellele, et küsiti kui VASTUPIDAV ja KVALITEETNE asi on. Järelikult on vaja kallist sest tee või tina aga odav reeglina=p*sk.

Niisiis iga selline tipum roller maksab ligi 7500-12000.- . Sinna kõige tipum raadiosüsteem 7000, 2 servot veel ka vaja, kumbki 1500.- kuni 2000.-
Lisaks vajame me mingeid akusid(~500.-), küünlatoidet (300.-), starterboxi (1000-1500.-), kütust (650.-), küünlaid (~500.- 4tk), õlisid ja määrdeid (500.-), rehve (650.- jooks)

Kokku siis 21600-27600. See niisugune profikarjääri alustamiseks hea varustus juba. :D

Aga rääkides nüüd inimestele mõeldud komplektidest siis jah, peaks ka algul 5000.- eest juba liikuma saama. Täitsa tuttuue RTR auto saab isegi alla selle kätte, aga see oleks vaid kulutuste edasi lükkamine/hajutamine.
Vähemandekad meist vajavad näiteks mootorid ja väljalaset ka veel ;)

Millest ma aru ei saa, on see pangadirektori suhtumine, mis Eestis toimub, ostetakse ja promotakse mingeid miljonidollarilisi raadioid, mootoreid, servosid, dataloggereid, küünlaid 500 krooni/4 tükki (API :shock:) ja unustatakse ära, et kõige sellega peab midagi TEHA ka oskama... poisid, see on hobi, see peaks eelkõige lõbus olema. Milleks lajatada igale algajale mingi 20K hinnasildiga otsaette? OK, kui hobiks ongi kalliste asjade kokkuostmine, siis see on ka kahtlemata tore harrastus, aga võidusõiduga ei ole sel eriti palju pistmist.

2000 eeku maksev raadio sõidab tänapäeval TÄPSELT sama hästi, kui 7K maksev, samuti olen ma jätkuvalt seisukohal, et üle 3-4KEEK maksva mootoriga ei ole Eesti vabariigis MITTE midagi peale hakata (OK, võibolla on meil umbes 3-5 sõitjat, kelle tulemust parem mootor oluliselt HALVEMAKS ei tee). Ma ei ürita siinkohal mitte ODAVAID, vaid mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega asju kiita. Tõeliselt olulised asjad, nagu näiteks mudel ja servod on tõesti mõistlik osta nii head, kui rahakott kannatab, samas ei tasu lasta ennast mõjutada mingitel "XYZ on maailma parim maailmameister" reklaamidel.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.01.2008 17:08

ollo kirjutas:
R0mm kirjutas:Minu pakutud hind tugineb sellele, et küsiti kui VASTUPIDAV ja KVALITEETNE asi on. Järelikult on vaja kallist sest tee või tina aga odav reeglina=p*sk.

Niisiis iga selline tipum roller maksab ligi 7500-12000.- . Sinna kõige tipum raadiosüsteem 7000, 2 servot veel ka vaja, kumbki 1500.- kuni 2000.-
Lisaks vajame me mingeid akusid(~500.-), küünlatoidet (300.-), starterboxi (1000-1500.-), kütust (650.-), küünlaid (~500.- 4tk), õlisid ja määrdeid (500.-), rehve (650.- jooks)

Kokku siis 21600-27600. See niisugune profikarjääri alustamiseks hea varustus juba. :D

Aga rääkides nüüd inimestele mõeldud komplektidest siis jah, peaks ka algul 5000.- eest juba liikuma saama. Täitsa tuttuue RTR auto saab isegi alla selle kätte, aga see oleks vaid kulutuste edasi lükkamine/hajutamine.
Vähemandekad meist vajavad näiteks mootorid ja väljalaset ka veel ;)

Millest ma aru ei saa, on see pangadirektori suhtumine, mis Eestis toimub, ostetakse ja promotakse mingeid miljonidollarilisi raadioid, mootoreid, servosid, dataloggereid, küünlaid 500 krooni/4 tükki (API :shock:) ja unustatakse ära, et kõige sellega peab midagi TEHA ka oskama... poisid, see on hobi, see peaks eelkõige lõbus olema. Milleks lajatada igale algajale mingi 20K hinnasildiga otsaette? OK, kui hobiks ongi kalliste asjade kokkuostmine, siis see on ka kahtlemata tore harrastus, aga võidusõiduga ei ole sel eriti palju pistmist.

2000 eeku maksev raadio sõidab tänapäeval TÄPSELT sama hästi, kui 7K maksev, samuti olen ma jätkuvalt seisukohal, et üle 3-4KEEK maksva mootoriga ei ole Eesti vabariigis MITTE midagi peale hakata (OK, võibolla on meil umbes 3-5 sõitjat, kelle tulemust parem mootor oluliselt HALVEMAKS ei tee). Ma ei ürita siinkohal mitte ODAVAID, vaid mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega asju kiita. Tõeliselt olulised asjad, nagu näiteks mudel ja servod on tõesti mõistlik osta nii head, kui rahakott kannatab, samas ei tasu lasta ennast mõjutada mingitel "XYZ on maailma parim maailmameister" reklaamidel.
Tõeterad enamvähem sees, ehkki isiklikult soovitaksin mina ka raadio seotada nii hea kui vähegi võimalik. Kurask seda teab kunas on aeg offroadilt siledale maale liikuda ning kui see peaks juhtuma siis mina näiteks ei kujuta ette kuidas modifiedi või liiga võimsa mootoriga 1:10 bagi ilma servokiiruse piirajateta sõita saaks. See featuur tuleb aga alles 3pk klassi pultidel külge. Sama hull on lugu kui sõita Mini-Z'i modified klassi, mina isiklikult respekteerin kodanikke kes tõesti ilma igasuguste "veojõukontrollideta" neid aparaate ohjata suudavad.

Aga samas ma ei tea, äkki ma ei oska seadistada. või sõita. või mõlemat.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 09.01.2008 17:28

jah ja mootoritest kisun mina RB poole, sest see on mootor, mis tõesti töötab ja mida on kerge (loogiline) seadsistada..

Muidugi vb ma pole teiste mootoritega niiväga sõitnud aga Rb ga olen väga-väga rahul. (jutt käib c6 bb t7 st). Ise olen c6-ga suvest, Eesti Meistrikatest peale liikunud ja mootor pole oma jõudu ega ökonoomsust kuhugi kaotanud.

Axe-Rossit kiidan ka, just seetõttu, et asi on vastupidav, ökonoomne, kütusekulu sain mina ca 10 min tartu rajal(mis on teatavasti Eesti kiireim offroad mudelite rada, seega ka kütusekulu suur) axe mootorid on suhteliselt hästi seadistatavad sammuti, aga sellega(mambaga) olen vähe liikunud. Hind on muidugi axel ka mõnevõrra inimlikum.

Mootoritest muidu siin:
http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=2420

Siim

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.01.2008 17:44

http://www.redrc.net/2008/01/boots-wins ... eries-rd4/

ja nagu näha siis S7 on täiesti piisav mootor, et võistlusi võita. Ka oma kakskorda kallimate suguvendade ees. Ka vaibaga kaetud (hea midamisega) rajal. Siinkohal jätame muidugi targu mainimata, et Elliot Boots on VÄGA tasemel piloot...

Siim: Suuremat kütusekulu ei tekita mitte kiire vaid pidamisega rada. Vähemalt märgatavalt.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.01.2008 17:52

Rando - ma pole selle pealegi tulnud, et mingit servokiirusepiirajat kasutada :shock: elektrikal on regulaatoris erinevad profiilid erineva pidamise jaoks ja ka mootor valitakse rajale ja pidamisele sobiv, mitte ei paugutata saalis bagiga kolmepoolese seinaekspressiga ;) Ega ilmaasjata ei ole 4wd bagis populaarseim mootor 5.5 ja 2wd bagis 6.5, vaata näiteks 2007 IFMAR MMi Tech Charti.
Mini-Z modifiedi kohta ei tea, aga ülemotoriseerituna ei ole need olematut vedrustust omavad pisikesed punnid ilmselt eriti lõbusad sõita küll. Samas ma vaatan siiski pisut arusaamatu pilguga tüüpe, kes 100$ RTR-autole (miniZ) ostavad 200$ eest juurde mootorid, Lipod ja laadijad ja siis 300$ eest saatja ka veel. Igaühele oma, ma arvan... mul on autod kiiresti sõitmiseks, mitte kullast velgede imetlemiseks.

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 09.01.2008 18:26

ollo kirjutas:Rando - ma pole selle pealegi tulnud, et mingit servokiirusepiirajat kasutada :shock: elektrikal on regulaatoris erinevad profiilid erineva pidamise jaoks ja ka mootor valitakse rajale ja pidamisele sobiv, mitte ei paugutata saalis bagiga kolmepoolese seinaekspressiga ;) Ega ilmaasjata ei ole 4wd bagis populaarseim mootor 5.5 ja 2wd bagis 6.5, vaata näiteks 2007 IFMAR MMi Tech Charti.
Mini-Z modifiedi kohta ei tea, aga ülemotoriseerituna ei ole need olematut vedrustust omavad pisikesed punnid ilmselt eriti lõbusad sõita küll. Samas ma vaatan siiski pisut arusaamatu pilguga tüüpe, kes 100$ RTR-autole (miniZ) ostavad 200$ eest juurde mootorid, Lipod ja laadijad ja siis 300$ eest saatja ka veel. Igaühele oma, ma arvan... mul on autod kiiresti sõitmiseks, mitte kullast velgede imetlemiseks.
Mini-Z kohta:
Mudel - 1000-2500 krooni sõltuvalt prefrensist. Hõõrdvedrustus, rehvid, kuuldiffer ja suvaline liiga võimas mootor maksavad kokku maksimaalselt 1000 krooni.
Ja 3pk 6000 midagi krooni.
Normaalne.

Onroadi kohta: Olev, sina mõistad modifiediga sõita ka, mina oma esimesel võistlusel (räägin just modist, mitte elektribagist) keerasin gaasikiiruse 20% peale mis muutis ta stockile vähe sarnasemaks (ääremärkus: selline seadistus oli ainus millega ma suutsin teile "ainult" neli-viis ringi kaotada). Kiiresti sõidu vastu pole mul midagi, aga kui seda pole lihtne teha siis on ta minu jaoks keeruline.
Viimati muutis RandoM, 09.01.2008 18:31, muudetud 2 korda kokku.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 09.01.2008 18:28

ollo kirjutas: Vähemandekad meist vajavad näiteks mootorid ja väljalaset ka veel ;)
tõepoolest selle olulise detaili unustasin lisamata. Mootor ja väljalase ka juurde, siis saamegi õnnelikult 30'000 piiri ka kätte/ületatud :)

ma ise oman palju odavamat masinat, aga ma ei võistle ka sellega. Samas hea auto otsa sattusin, RTR komplekt ja välja olen pidand vahetama ainult kogu elektroonika ja mootori. Niiet oleks võind mingi 1000.- eeku kohe otsa panna ja mõne kiti osta :wink: Tulevikus targem jälle.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.01.2008 10:13

Tegin just ise ülemineku LST2 monsterilt (mis oli küll truggy reeglitele vastavaks tehtud) XT8 truggyle. Ei kurda.

Mootori (0.28 ) koos toruga tõstsin ümber, elektroonika tõstsin ka ümber ja peale esimest trenni soetasin korraliku digiservo (LST2-el on kaks ~6kg standardservot roolil).

Mingid üüratud summad tuleks ära unustada. Kui LST2 on olemas, siis on vaja ainult: truggy "rolling" komplekti ja rooliservot. Kasutatud truggy maksab poole uue hinnast ehk 3500-4500 krooni. Rooliservo 1000-1800kr.

Kõik muu ei ole hädavajalik kohe ära vahetada parema ja blingima vastu.
Viimati muutis lauri, 10.01.2008 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 10.01.2008 10:25

Natuke üle on jah pingutatud siin 30'kste eelarvetega :P...
Keegi loomulikult ei keela ega laida maha hea tehnika ostmist kohe algusest... igati mõistlik mõte.
Kuid samas oleks hea kui toodaks välja ka minimaalne stardikulu, millega kannatab vabalt võistelda (kui eirata asjaolu, et isik isegi ei märkinud, et tahab võistelda)...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.01.2008 11:45

LST2elt Truggyle üle minnes on kulud umbes sellised:

Truggy "rolling chassis" uuena 5000-9000, kasutatult 3000-5000
Digiservo roolile 1000-1800
Digiservo gaasile 0-1500
Starter box uuena 900, kasutatult 400-600
Mootori ja summuti vahele 180-kraadine manifold 12€

Minimaalselt ~5 tuhat ja maksimaalselt ~13 tuhat.

Kuna minuteada Harrix'il seljataga alles esimene võistlus, siis on hetkel veel esmatähtis võistlukogemus ja sõidetud minutite ja tundide arv. Kas alguses sõita truggy või monsteriga pole väga vahet.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 10.01.2008 12:41

Tegelikult tahtis teemaaalgataja vist konkreetsete tootjate pakutavatest mudelitest midagi lähemalt teada saada. Ütleme nii, et hinna ja kvaliteedi suhtes parima RTR masina saab ehk hobao letist. Kui rohkem raha siis xray. Igatahes kui sa oma monsterit ei taha ära lammutada, et sellelt truggile või buggile mootorit ja elektroonikat võtta, siis hobao hyper 8 RTR maksab eestis 7500. Kui tellimisega viitsid jännata (+väike ajakulu), siis välismaalt ostes saad hyper 8,5 RTR veel odavamalt (umbes 6000 prääksu eest saab kätte). Sellel juba suht korralik varustus peal. Mootor küll tavaline hyper 21 3 pordine, roolil 9 kg servo, big bore shocks, ees ja taga anti-roll barid jne. Võrrledes igasuguste muude RTR masinatega minuarust igati asjalik. Sellega kannataks ilmselt juba out of box isegi võistelda.
Ja muide ma ise pole üldse mingi hobao esindaja ega edasiparseldaja.
:D

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.01.2008 13:01

Mina soovitaksin truggy, eriti kui sõidu/võistluskogemust veel palju pole. Truggy on palju stabiilsem ja ise ei suuda ära imestada, kui raske teda katusele saada on. Buggyga on teised lood. Ning truggy eest räägib ka fakt, et meie rajad on ikka väga-väga-väga... mitte-sildedad ja sobivad truggydele kordades paremini, kui buggydele, mis aukude ja kühmudega maadlevad (kõrvaltvaataja seisukoht - pole buggyga võistelnud).

Truggyga saab ka niisama bashida, buggy pole selleks just õige pill. Buggys on võistlustel konkurents reeglina kõvem - algajal raskem "löögile" saada.

Hobao oleks mõistlik valik ja varuosad Eestis Margusel olemas minuteada. Xray jupid ka akaveril olemas, aga pill ise on kallim ja RTR-i pole. Kyosho juppide hindu soovitan vaadata enne sellele mõtlemist (Hobikeskus). Tegelikult võib ka mõne muu truggy võtta, aga siis peab kindlasti mitme tuhande eest varuosasid ka omale ette ära tellima.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 10.01.2008 13:19

Miks mitte ka Hellfire poole vaadata? :) HPI's riiuliski üks kena SS versioon täitsa olemas. Liaks vaja elektroonikat ja mootorit. :roll:
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.01.2008 14:10

Kui juba HPI poole, siis see Lightning tundus isegi etem ja odavam... Samas ei leia sa ühtegi Hellfire'it ja sisuliselt ühtegi Lightningut üheski võistluste nimekirjas minuteada.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 10.01.2008 14:16

lauri kirjutas:Kui juba HPI poole, siis see Lightning tundus isegi etem ja odavam... Samas ei leia sa ühtegi Hellfire'it ja sisuliselt ühtegi Lightningut üheski võistluste nimekirjas minuteada.
Sa mõtled välismaa võistlusi? Pole väga näinud jah ..
Eestis hoiab Hellfire hetkel 3'ndat ja 4'ndat kohta WC's truggydes.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 10.01.2008 14:38

lauri kirjutas:Kui juba HPI poole, siis see Lightning tundus isegi etem ja odavam... Samas ei leia sa ühtegi Hellfire'it ja sisuliselt ühtegi Lightningut üheski võistluste nimekirjas minuteada.
See on pigem firma prioriteetide kui mudeli kvaliteedi küsimus muuseas. Firma proriteedid loomulikult mõjutavad ka mudeli kvaliteeti, sest ei ole ju mõtet kulutada miljoneid arendustööks kui seda mudelit ei anta parimate sõitjate kätte, et saada parimaid tulemusi. Aga julgen lubada. Ka HPI autoga on võimalik võistlusi võita. Kindlasti on paljude mudelitega lihtsam võita ent see ei muuda hellfireit kehvaks autoks.

Lightning stadium on GS SUT'i järel teine truggy mis üldse välja tuli (HoBao Dominatori ja Monster piratei jätame siinkohal arvestamata sest tootja ehitas neid rohkem bagi põhjal monsteriteks kui kiirestisõiduaparaatideks). Olid ajad kui lightning stadium domineeris radasid nii seal kui siinpool (pigem küll sealpool, kuna siin väga truggy ei sõidetud) lompi, minu isiklik arvamus on, et Hot Bodiesi tüübid on selle mudeli lihtsalt unarusse jätnud ning uuemad (kas ka paremad?) mudelid on võimust võtnud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 10.01.2008 14:52

RandoM kirjutas:...minu isiklik arvamus on, et Hot Bodiesi tüübid on selle mudeli lihtsalt unarusse jätnud...
Lightningust on muidugi uuem versioon vahepeal välja tulnud...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 10.01.2008 15:06

tomkar kirjutas:
RandoM kirjutas:...minu isiklik arvamus on, et Hot Bodiesi tüübid on selle mudeli lihtsalt unarusse jätnud...
Lightningust on muidugi uuem versioon vahepeal välja tulnud...
unarusse jätmise all ei mõtle ma mitte seda, et uusi versioone poleks tulnud aga selgelt on näha, et põhirõhk on 1:10 onroadil ja elektribagil olnud viimasel ajal. See, et kord aastas lastakse uus versioon mudelist välja on suhteliselt tavaline.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Vasta