Alu diffrikorpused on alati head... nagu räägitakse..
Plast rockers - neil ma keerasin kahel korral vindi välja ja kokkupõrkel teise autoga läks ka üks katki..
Plast
hex-id läksid võisteldes praguliseks ja vormist välja.. alu on hea..
alu shock rod ends - sai ära vahetatud Kapa kogemustest, kuna talvel kahel võistlusel tal need purunesid - õppisin teiste vigadest..
Alumiinium steering arm - minnes kahe servo juhtimiselt üle ühele, siis talle ainult alu versiooni müüaksegi..
Alu steering holder - see tuli mul mingi teise vidinaga kaasa ja nii ta oma koha leideis..
iseenesest seda metalli nii väga palju ei olegi, kui vidinate suurusi vaadata ja samas olen visanud ka seda välja, kuna alu iga koha peale ei sobigi - näiteks amodri kinnitused kere poolsele otsale, kuna amordid saavad võistlustel kõva valu, siis pesa kuhu amort vahele jookseb on küll loomulikult ülitäpne kuid kui ta sindrik seal loksuma pääseb siis on see varsti vaikselt logisedes kõva loks valmis. Plastikul aga keerad nats pinget juurde ja korras. Suusõnaliselt on seda muidugi raske kirjeldada, aga püüdkem aru saada..
Ka õõtshoovad on vahetatud kuulikindlama plastiku vastu, mis maksavad originaalist mingi paar doltsi rohkem, aga on palju tugevamaid... neid ma kohe kindlasti alumiiniumist ei paneks, sest kõva kokkupõrkerke korral peab olema miski mis kergemalt katki läheb ja mida, lihtne vahetada on
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Alumiiniumi korral sõidaks nad ka ju kõveraks ja maksavad nad kordades rohkem..
RPM axle carriers & oversized bearings - see on nüüd siuke asi, mis on värskelt väljas, aga saadavusega on probleeme - liiga hea asi, kõik tahavad - see on see asi, mida ma võistlustel pidevalt olen teisete autode juures katsumas käinud, et kuidas on probleemid teistel rattalaagrite loksuga võibolla olen ma liiga nõudlik auto suhtes, aga mind rämedalt häirivad igasugu loksud ja see on olnud ta üks "tüüpvigadest"