Axe Rossi cobra vs RB C6bb
Moderaator: petrolhead
Axe Rossi cobra vs RB C6bb
Tervist,
Minu järgnev postitus on kirjutatud seoses foorumis juba mõnda aega kestnud RB ja Axe Rossi omavahelise võrdlusel.
Et kõigile taust selgem oleks siis siin on nimekiri bagi mootoritest mida olen kasutanud:
Hyper .21
OS (.30 klass, ehk illegaalne)
CMB RS21 Pro
RB WS7III
LRP .21
RB S3
RB C6bb (2tk)
Axe Rossi Cobra
Selle postitusega piirdun aga kahe viimase omavahelise võrdlemisega.
RB C6't kasutasin O'donnell 16% kütuse ja tehase soovitatud summutiga
Axe Rossi Cobrat kasutasin O'donnell 16% kütuse ja RB summutiga (Võib mootori omadusi oluliselt paremuse või halvemuse poole mõjutada!)
C6bb eelised:
*Väga loogiline karburaator (lihtne seadistada), iga pisimgi seadistus on arusaadav.
*Tehaseseadistus oli sissesõiduks 100% paigas
*Algus on konkurentsitult teravam (f**k you Marek)
* suuremad lõpp-pöörded, milleni jõutakse kiiremini
Cobra eelised:
*Mootor töötab väga hästi ka harjumatult kõrgetel temperatuuridel (150 kraadi testitult)
*Testi tulemused näitasid, et lihtsal kiirendusvõistlusel sirge ühest otsast teise kolmel korral oli cobra seinas esimesena. (f**k you Rando)
*Oluliselt sujuvam ehk lihtsam sõita.
*Kogemus on piiratud, kõik hea võib veel tulemas olla
*Odavam hind
Kokkuvõttes:
Osta mõlemad, testi ja leia enda jaoks parim.
Kindlasti ei jää see viimaseks testiks, Eestis on saadaval palju uusi mootoreid, mille kohta on võibolla foorumis liiga vähe kiunu.
Kirja pani ütluste järgi: Rando Mere
Testi teostas ja kommenteeris: Jaanus Kesküla
Ülevaatajad: Andra Liiv, Herkki Limmart
Ahoi!
The show must go on. (Rando)
Minu järgnev postitus on kirjutatud seoses foorumis juba mõnda aega kestnud RB ja Axe Rossi omavahelise võrdlusel.
Et kõigile taust selgem oleks siis siin on nimekiri bagi mootoritest mida olen kasutanud:
Hyper .21
OS (.30 klass, ehk illegaalne)
CMB RS21 Pro
RB WS7III
LRP .21
RB S3
RB C6bb (2tk)
Axe Rossi Cobra
Selle postitusega piirdun aga kahe viimase omavahelise võrdlemisega.
RB C6't kasutasin O'donnell 16% kütuse ja tehase soovitatud summutiga
Axe Rossi Cobrat kasutasin O'donnell 16% kütuse ja RB summutiga (Võib mootori omadusi oluliselt paremuse või halvemuse poole mõjutada!)
C6bb eelised:
*Väga loogiline karburaator (lihtne seadistada), iga pisimgi seadistus on arusaadav.
*Tehaseseadistus oli sissesõiduks 100% paigas
*Algus on konkurentsitult teravam (f**k you Marek)
* suuremad lõpp-pöörded, milleni jõutakse kiiremini
Cobra eelised:
*Mootor töötab väga hästi ka harjumatult kõrgetel temperatuuridel (150 kraadi testitult)
*Testi tulemused näitasid, et lihtsal kiirendusvõistlusel sirge ühest otsast teise kolmel korral oli cobra seinas esimesena. (f**k you Rando)
*Oluliselt sujuvam ehk lihtsam sõita.
*Kogemus on piiratud, kõik hea võib veel tulemas olla
*Odavam hind
Kokkuvõttes:
Osta mõlemad, testi ja leia enda jaoks parim.
Kindlasti ei jää see viimaseks testiks, Eestis on saadaval palju uusi mootoreid, mille kohta on võibolla foorumis liiga vähe kiunu.
Kirja pani ütluste järgi: Rando Mere
Testi teostas ja kommenteeris: Jaanus Kesküla
Ülevaatajad: Andra Liiv, Herkki Limmart
Ahoi!
The show must go on. (Rando)
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ei ole mingit pointi võrrelda võrreldamatuid asju. Paagi kestvusest on pointi rääkida ainult konkreetsel rajal ja konkreetsel ajahetkel. Mitte vähe oluline ei ole ka sõidetud tulemus ja sõitja. Kui üks vend sõidab paagitäiega 5 minutit ja 14 ringi, teine 6 minutit ja 13 ringi, kumb siis ökom on?
-olev-
-olev-
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Noh ütleme roogojal täie rauaga ja Ja vend on ju üks... Jaanus
Ikka tunnetab vahe ära ma arvan...
Ikka tunnetab vahe ära ma arvan...
Viimati muutis eerikkarts, 01.04.2007 19:50, muudetud 1 kord kokku.
Samal päeval panna üks mootor ja siis teine... nii saaks objektiivse hinnangu anda!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Käisime täna jälle rajal ning tegime ka vana head mootori vahetamise nippi.
Tänu maaletooja kiirele tegutsemisele olid sobivad väljalasked nagu viis kopikat hommikul kell 9 uksetaga ning sõit võis alata.
Kütusekulu ei mõõtnud, ent mina oma C6bb'ga sõitsin 10:12; 10:42 vahemikku, kuna tegu oli treeninguga, kus sai kohati ka aeglaselt sõidetud (järgi oodatud, üritatud mehaanikuid taga ajada jms) siis ilmselt see langeb, ent 9 minutiline tankimise välp peaks olema reaalne.
Mootorite kohta hoian mina kui avalikkusele paistavalt mitte sõltumatu isik kommentaarid tagasi. Seda kas ja millal Jaanus kommenteerib saab ilmselt nägema.
Rando
Tänu maaletooja kiirele tegutsemisele olid sobivad väljalasked nagu viis kopikat hommikul kell 9 uksetaga ning sõit võis alata.
Kütusekulu ei mõõtnud, ent mina oma C6bb'ga sõitsin 10:12; 10:42 vahemikku, kuna tegu oli treeninguga, kus sai kohati ka aeglaselt sõidetud (järgi oodatud, üritatud mehaanikuid taga ajada jms) siis ilmselt see langeb, ent 9 minutiline tankimise välp peaks olema reaalne.
Mootorite kohta hoian mina kui avalikkusele paistavalt mitte sõltumatu isik kommentaarid tagasi. Seda kas ja millal Jaanus kommenteerib saab ilmselt nägema.
Rando
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
The A-main was 30 minutes race.
From the first lap, Kazuya Tanaka was leading the race. Around 7 minutes from the start, most drivers stopped their cars at the pit for refueling. However, only Kazuya Tanaka didnt stop for refueling until passed 10 minutes. When he finally stopped for refueling, the whole clouds shouted Is Kazuya Tanaka crazy taking such a big risk? Then he stopped again for refueling around 20 minutes from the starts. Kazuya Tanaka only stopped twice for refueling, and he won the first big race in his race career. According to Kazuya Tanaka, 10 minutes refueling is not too much risk when I use RB, and it can only be achieved with the use of an RB engine and RB fuel. My race results has been improved dramatically ever since stating to use RB engines, and thanks to RB for such a great products.
ka 10 min on võimalik
From the first lap, Kazuya Tanaka was leading the race. Around 7 minutes from the start, most drivers stopped their cars at the pit for refueling. However, only Kazuya Tanaka didnt stop for refueling until passed 10 minutes. When he finally stopped for refueling, the whole clouds shouted Is Kazuya Tanaka crazy taking such a big risk? Then he stopped again for refueling around 20 minutes from the starts. Kazuya Tanaka only stopped twice for refueling, and he won the first big race in his race career. According to Kazuya Tanaka, 10 minutes refueling is not too much risk when I use RB, and it can only be achieved with the use of an RB engine and RB fuel. My race results has been improved dramatically ever since stating to use RB engines, and thanks to RB for such a great products.
ka 10 min on võimalik
C6....Cobra. kaks päeva järjest sai testitud neid mootoreid (mõlemad uued). mudel,millel mootoreid testiti oli hot bodies/lihtning2pro,rehvid olid mõlemal korral samad(medial pro/katana).Lihtsalt öeldes on mõlemad mootorid piisavalt head,et meil siin võita ja muidugi ka väljaspool Eestit! Olen Jankoga nõus,et C6 reageerib seadistusele lihtsamalt.Cobraga oli pisut rohkem jändamist,aga kui seadistus korras (siin-kohal peab mainima,et ka Cobrat saab kenasti seadistada,mõningate kodanike väidetel pidi Cobra "paika" keeramine suht võimatu olema )....siis liiguvad mõlemald metsikult hästi ja paigalt mineku juures silmaga küll vahet ei teinud,et kumb kiirem ja teravam küll-aga C6 oli pisut lärmakam.Kütuse-kulu oli suht sarnane. C6 norm temp. oli 120-125c Cobral 130-135c.kuna tegu on eriti kangete mootoritega,siis sidur juures võiks kasutada jäigemaid vedrusid(kose rajal töötasid jäigad vedrud hästi).lõpetuseks võin öelda,et mõlemad on väga head mootorid,kuid ega ei tasuka ka unustada Eestis levinud teisi häid mootoreid ....OS ja LRP
Oota, C6 ja jäik vedru?Tannu kirjutas:C6....Cobra. kaks päeva järjest sai testitud neid mootoreid (mõlemad uued). mudel,millel mootoreid testiti oli hot bodies/lihtning2pro,rehvid olid mõlemal korral samad(medial pro/katana).Lihtsalt öeldes on mõlemad mootorid piisavalt head,et meil siin võita ja muidugi ka väljaspool Eestit! Olen Jankoga nõus,et C6 reageerib seadistusele lihtsamalt.Cobraga oli pisut rohkem jändamist,aga kui seadistus korras (siin-kohal peab mainima,et ka Cobrat saab kenasti seadistada,mõningate kodanike väidetel pidi Cobra "paika" keeramine suht võimatu olema )....siis liiguvad mõlemald metsikult hästi ja paigalt mineku juures silmaga küll vahet ei teinud,et kumb kiirem ja teravam küll-aga C6 oli pisut lärmakam.Kütuse-kulu oli suht sarnane. C6 norm temp. oli 120-125c Cobral 130-135c.kuna tegu on eriti kangete mootoritega,siis sidur juures võiks kasutada jäigemaid vedrusid(kose rajal töötasid jäigad vedrud hästi).lõpetuseks võin öelda,et mõlemad on väga head mootorid,kuid ega ei tasuka ka unustada Eestis levinud teisi häid mootoreid ....OS ja LRP
Mina vaevlen 0,9mm vedrudega, et stabiilselt kohalt saada, ei kujuta ette, mida siis näiteks 1,1mm vedru võib teha. Seletad oma teooriat ehk?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ilmselt siis ei seleta.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mis see jäik vedru ikka teeb, tõstab nats stall speedi ainult... egas C6 nii nõrk mootor ka pole, et jäigemate vedrudega üldse kohalt ära ei saa ?
Muidugi kui ökonoomsust taga ajada, siis on jäigem vedru vale lähenemine. Samuti võib jäiga vedruga kohaltminek libedal rajal olla pisut järsk (randole ilmselt liig, ju siis tannule mitte)
Point being, jäik vedru hoiab mootori paremini powerbandis, annab parema kiirenduse ja on muidu superduper. Kohalt ära minna on vaja 1 kord sõidu alguses + 1 kord peale iga tankimist (+1 peale igat katust), a kurvist välja kiirendada on vaja iga ringi jooksul korduvalt.
Siit võiks pooleldi meelevaldselt järeldada, et pehmem vedru on parem neile, kes on ringi jooksul rohkem kordi katuse peal, kui ringil kurve on... teised ei peaks muretsema stabiilselt kohalt ära saamise, vaid korralikult kurvist välja kiirendamise pärast ja valigu oma siduri seadistus vastavalt sellele.
Muidugi kui ökonoomsust taga ajada, siis on jäigem vedru vale lähenemine. Samuti võib jäiga vedruga kohaltminek libedal rajal olla pisut järsk (randole ilmselt liig, ju siis tannule mitte)
Point being, jäik vedru hoiab mootori paremini powerbandis, annab parema kiirenduse ja on muidu superduper. Kohalt ära minna on vaja 1 kord sõidu alguses + 1 kord peale iga tankimist (+1 peale igat katust), a kurvist välja kiirendada on vaja iga ringi jooksul korduvalt.
Siit võiks pooleldi meelevaldselt järeldada, et pehmem vedru on parem neile, kes on ringi jooksul rohkem kordi katuse peal, kui ringil kurve on... teised ei peaks muretsema stabiilselt kohalt ära saamise, vaid korralikult kurvist välja kiirendamise pärast ja valigu oma siduri seadistus vastavalt sellele.