FAQ: Hyper7

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

FAQ: Hyper7

Postitus Postitas kpihus » 20.11.2006 12:51

Niisiis õnneliku bagi omanikuna vaevavad kohe ka küsimused:

1) Mis on need jupid, mis peaks kindlasti tagavaraks olema, ehk mis asjad kõige tihedamini lagunevad ?

2) mis võtmeid peaks käepärast olema, et masin kinni/lahti saada, mõtlen just erilisi võtmeid (kuuskandid, tähikud, etc) ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

sammy
Postitusi: 54
Liitunud: 15.09.2006 14:26

Postitus Postitas sammy » 20.11.2006 22:11

1) laagrid, tiivad,

2) 1,5mm;2mm;2,5mm ja 3mm kuuskandid on lisaks PZ2 ja lapikule nõutavad.

Rando@sammy account.
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed

skype: videokaru

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 25.11.2006 22:50

üks 13T pinion võiks tagataskus varuks olla
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... ts_id=9765

ja selleks et need kauem kestaksid tuleb hambumus seibi(de) abiga õige hoida

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 25.11.2006 23:16

antia kirjutas:üks 13T pinion võiks tagataskus varuks olla
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... ts_id=9765

ja selleks et need kauem kestaksid tuleb hambumus seibi(de) abiga õige hoida
kas sellel kõnealusel bagil on hambumus õigeks aetud ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 26.11.2006 09:13

kpihus kirjutas:kas sellel kõnealusel bagil on hambumus õigeks aetud ?
ikka ;) aga see ei tähenda et asi igavene oleks.

Kasutaja avatar
OnuTom
RC-EST
Postitusi: 583
Liitunud: 15.08.2005 16:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas OnuTom » 26.11.2006 22:30

Selle hammasratta kohta Hyperi puhul ei oska arvata. GS-i puhul oli see oluline, et difri korpuse ja laagrite vahele tuli seibe sättida, muidu võis üllatusi tulla. Xray-le, näiteks, ei ole neid seibe kuhugi panna, ei mahu ja ei peagi panema, kõik on nii täpne ja materjalid korralikud. Isegi määret ei panda hammasrataste vahele.

Esimesi õõtsasid võta ka, ja amordi kolvivarsi, ja tegelikult on võimalik kõik puruks sõita, ka põhjaplaat!

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 26.11.2006 22:35

antia kirjutas:üks 13T pinion võiks tagataskus varuks olla
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... ts_id=9765

ja selleks et need kauem kestaksid tuleb hambumus seibi(de) abiga õige hoida
see märkus pärineb eilse Läti võistluse kogemusest kus mulgid kahest sellisest jagu said.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 27.11.2006 00:09

ja Murphy seadus kehtib kindlasti ka siin, ise kogenud korduvalt... isegi kui "kõik" on varuks, siis just see katki läinud jupp on puudu :wink:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 30.11.2006 14:23

vaatasin netis ringi ja leidsin, et hyperile on olemas long ja mitte long alumine õõts.

Mis neil vahet on ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 30.11.2006 14:26

well, üks on pikem, teine natuke lühem :) Sinu mudelil (võin eksida) on pikendatud õõtsad, manual on kõige turvalisem koht kus selles veenduda.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 30.11.2006 14:30

RandoM kirjutas:well, üks on pikem, teine natuke lühem :) Sinu mudelil (võin eksida) on pikendatud õõtsad, manual on kõige turvalisem koht kus selles veenduda.
noh kuna see masin on minu andmetel kunagi sinu valdustes olnud, siis pean ilmselt ka manuaali sinu käest nõutama :)

sellest ma sain aru jah, et yks on pikem ja teine veel pikem, aga milles see pikkus seisneb ? autol rööbe laiem ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 30.11.2006 21:00

just.

Konkreetse auto manuali minul ei ole. sorry.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 30.11.2006 21:28

Kirjuta jõuluvanale, ta võib sulle manuali tuua ;) Aga seal on ainult ilusad värvilised pildid näidetega kuidas asjad kokku lahku käivad ning varuosanumbrid juures, ei mingeid kommentaare. Ofna veebis leiduvatel piltidel on muide varuosanumbrite algused valed.

Option juppidest on ainult lühike nimekiri viimasel lehel, kommentaare et mis ja milleks hea on seal pole. Samuti tundub et nimekiri on suht poolik ja sinu mainitud pikemaid õõtsasid seal ei soovitata, küll aga süsinikust amorditorne :D

Kasutaja avatar
siimuonu
Postitusi: 292
Liitunud: 12.09.2005 21:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siimuonu » 30.11.2006 22:27

Vaata sellelt lehelt, ehk leiad midagi. http://www.ofna.com/manuals.html

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 30.11.2006 22:41

kpihus kirjutas:Servo-saverit tuleb aga väheke tugevamaks keerata, paar korda kiilus äärmisse asendisse kinni, kole kui sedasi võistluste ajal juhtub.
Viga ei pruugi tingimata servosaveris olla. Vaata ega roolilati (joonisel 19058) otstes olevad roolivarraste kinnituskruvide pead või mutrid ei kiilu kuhugi kinni. Seda nii vabalt rippuvate õõtsade kui ka auto normaalses asendis.
http://www.ofna.com/images/man-hyp7pro-8.jpg

Aga võib ka tõesti olla nii et servo saver on nii lahti keeratud et selle mutter vastu põhja käib.
Viimati muutis antia, 30.11.2006 22:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 30.11.2006 22:45

antia kirjutas:
kpihus kirjutas:Servo-saverit tuleb aga väheke tugevamaks keerata, paar korda kiilus äärmisse asendisse kinni, kole kui sedasi võistluste ajal juhtub.
Viga ei pruugi tingimata servosaveris olla. Vaata ega roolilati (joonisel 19058) otstes olevad roolivarraste kinnituskruvide pead või mutrid ei kiilu kuhugi kinni. Seda nii vabalt rippuvate õõtsade kui ka auto normaalses asendis.
http://www.ofna.com/images/man-hyp7pro-8.jpg

Aga võib ka tõesti olla nii et servo saver on nii lahti keeratud et selle mutter vastu põhja käib.
ei ei, need servo saverite erinevad pooled keerasid omavahel niipalju risti, et jooksid kaldpinnast yle.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 30.11.2006 22:51

Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta