Kui sul on see originaal kombo, 45A waterproof ESC ja see väga kahtlase väärtusega 3000kv mootor, siis mina vahetaks need esimesel võimalusel välja.
Näiteks see kombo on mul väga edukalt taoliste autode peal toiminud:
https://www.aliexpress.com/item/3650-31 ... 07937.html
Mootor on 4-pole ja väänet kõvasti rohkem. Kohaltvõtt on palju parem.
ESC veekindel ei ole ka talvel võib kergelt maha põletada.
Olen ka kombineerinud selle kombo mootorit ja
TrackStari 80A waterproof ESC-i. Ka väga hea kombinatsioon. Siis vett ei karda. Aga sool laagritele ikkagi hästi ei mõju.
Sellest ESC-ist on nüüd ka v2 väljas. On see hea või halb, ei oska kommenteerida.
https://hobbyking.com/en_us/trackstar-1 ... sc-v2.html
Seda mootorit saab ka eraldi osta ~15€ eest.
Programmeerimiskaardiga ei päästa orginaal kombo juures midagi. See on lihtsalt liiga lahja.
Kui tahad, et see enamvähem toimetaks, siis pole muud varianti kui väiksem pinion ja kaotad kiiruses.
Sama kombo põles mul Desert Foxi peal maha esimese aku esimese poolega. Ja seda talvel miinuskraadidega. Seda sugugi mitte paksus lumes sumbates vaid parkimismajas poleeritud betooni peal.
Desert Foxi peal on sellele mingil seletamatul põhjusel otsa kruvitud 23T pinion (kõik muud ülekanded samad). Desert fox on raskem kui Vandal. Rattad on ka suuremad kui Vandalil. Aga ometi otsustati sinna panna suurem pinion, mitte väiksem. Ja see lihtsalt ei toimi. Mootor kuumeneb üle, isolatsioon sulab, mootor läheb lühisesse ja kõik põleb maha. Vandali peal on kasutusel 17T pinion.
Vandal XL osas andmed puuduvad, ei tea mis pinion seal on, aga eeldan, et 17T.
Vaata mingi 4-pole mootor ja 60-80A ESC. Siis toimetab see auto päris hästi.
Näiteks see kombo on ka hea:
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-tra ... v-80a.html
See on samuti 4-pole mootoriga. Mootoril on kv veidi kõrgem ja pinioni võib siis isegi veidi väiksema panna, 15-16T võiks proovida.
Hammasrataste üle mõistuse palju kulumine muidugi on täiesti teine teema ja siin elektroonikat ilmselt süüdistada ei õnnestu.