SAVAGE X vs HELLFIRE

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 22.06.2006 09:34

Kõrvaga on võimalik kuulda kui masin on oma tippkiiruse saavutanud. Kui suur see kiirus on - seda on juba raskem teada saada.

PS. Mõnus pläma teema ... :roll:
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 22.06.2006 18:36

Seni kuni pole pädevat tõestust, võtan ma endale voli suhtuda Sinu visuaalse vaatluse tulemustesse skeptiliselt.
Aga palun, kerge diskussioon on alati tervendavalt mõjunu7d.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 359
Liitunud: 21.06.2005 08:47
Asukoht: talin

Postitus Postitas ranno » 22.06.2006 23:46

oliwer999 kirjutas:OK....Saaks keegi palun nimetada kõik tuunimis viisid. Kõik kiiremaks tegemine, juhitavus jne... :D
Näe.. oled tükk aega foorumist eemal ja ei teagi, et nii põnevaid teemasid arendatakse, kus võiks isegi teemale hoogu anda, et..
Alustades kiiruse murest, et kas on piisavalt kiire.. kui ei ole plaanis võistlema hakata siis ei ole ju seda nagunii kellegagi võrrelda ja kas ta jookseb sul siis asfaldil 60 või 70 km/h edasi tagasi.. tüütab ühtmoodi ära ja pole tähtsust.. Tuunimisest.. ja seegi.. koduaias sõitmisel pole suurt tähtsust, kui hästi ta sul kurvi läbib.. üks heinamaa kõik.. tuunimisraha võid kokku hoida ja kassile kala osta ta saab sellest palju paremini aru, kui algaja mudelist tuunimise vajadusest.. koduaia lihtne kuldne reegel oli kuskil varem juba välja hõigatud - just have fun... :) :idea:

m1hk3l
Postitusi: 49
Liitunud: 26.02.2006 16:11
Asukoht: tartu

Postitus Postitas m1hk3l » 23.06.2006 00:13

Õpi kõigepealt ilusti ja puhtalt sõitma.. kui juba tunned et joonistad kõik kurvid ilusti läbi.. siis alles hakka vaatama kuda kiiremaks jne.
Sõiduoskus kõige tähtsam, mitte kiirus 8)
[url=http://imageshack.us][img]http://img489.imageshack.us/img489/4107/mi2ecsigna7bd.png[/img][/url]
Schumacher Mi2 EC / Protoform / Sanwa / LRP

Kasutaja avatar
QRX
Postitusi: 150
Liitunud: 26.01.2006 12:43
Asukoht: Harju mk./Rae vald

Postitus Postitas QRX » 23.06.2006 01:58

Kogu selle kemplemise peale võin öelda, et isiklikult ilmselt tegin oma Savage X puhul väga olulise investeeringu, mis loodetavasti suudab varjata/kompenseerida minu isiklikku sõiduoskamatust! ;) Seega mehed, proovime panna savage kiiresti sõitma, see on oluliselt raskem ülesanne, kui kihutada Hellfire või buggy'ga!

Savage owners are those badass fellows, who CAN race with cars, what lookes for buggy owner's like a funny boxes!;)

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 23.06.2006 19:02

QRX kirjutas:Kogu selle kemplemise peale võin öelda, et isiklikult ilmselt tegin oma Savage X puhul väga olulise investeeringu, mis loodetavasti suudab varjata/kompenseerida minu isiklikku sõiduoskamatust! ;)
... ja vaenlane ei maga, veel üks teine Savage on sel nädalal oluliselt äkilisemaks saanud kui kunagi varem ;) tihend vajab treenimist, et loomaga hakkama saada :D

Kasutaja avatar
imm
Postitusi: 209
Liitunud: 13.09.2005 11:18
Asukoht: ida-virumaa

Postitus Postitas imm » 24.06.2006 01:08

huvitav millest täpsemalt anti pajatab? :roll:

Kasutaja avatar
QRX
Postitusi: 150
Liitunud: 26.01.2006 12:43
Asukoht: Harju mk./Rae vald

Postitus Postitas QRX » 25.06.2006 11:24

Viimase luureinfo põhjal on tegu uue suurekubatuurilise big-block mootoriga. :)

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 25.06.2006 18:39

... ja vastasrindel low CG raamiga ;)

_________
There's no replacement for displacement

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 07.07.2006 18:15

läksin täna isaga BREAK IN-i tegema

Meil tõusis temperatuur väga kiiresti 50 kraadist 120 kraadini. Vahest läks isegi üle 130 kraadi ja me pidime koguaeg autot välja ja sisse lülitama, et autot jahutada. Tahaks teada kas see on normaalne ja mis on selle põhjus!
Saime mitme tunniga BREAK IN-ida ainult 1 paagitäie Ehk 1/4 BREAK IN-ist :(

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 07.07.2006 18:33

Break-in'i ajal vist ei ole keelatud segu rikkamaks keerata ? Targemad täpsustage. Rikkamaks keeramine aitab jahutada. Iseasi muidugi see, et ta ei taha siis käia hästi, kui liiga rikkaks keerad.

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 07.07.2006 19:19

Reeglina on nõelad tehase poolt keeratud ka break in asendisse. Loe manuali, seal on see ka kirjas kuidas seda teha.

Kas temperatuuri mõõtsite ikka Celsiustes või oli äkki temperatuurimõõtja Farenheitide peal. 120 F= 49C mis on veel täitsa jahe.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 07.07.2006 19:49

see oli 120 C

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 07.07.2006 19:52

siis RTFM

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 07.07.2006 19:52

RTFM???? :?

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 07.07.2006 19:54

Read The Fucking Manual ;)

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 07.07.2006 20:42

mina isiklikult arvan, et asi on selle pärast, et oli tuulevari ja õhk ei liikunud. õhk oli lihtsalt soe... praegu on ju üks suur kuumalaine! :)

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 08.07.2006 09:07

aga nõelte asendi kontrollisid üle? rikkamaks peaks alati võima keerata, ühel hetkel sa lihtsalt ei saa teda käima. rikka seguga käib mootor ebaühtlaselt ja sumpast tuleb palju õli välja, oli see nii?

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.07.2006 10:41

Proovi külmemat küünalt. Praguse ilma juures kõige külmemat, mis üldse saada on.

Sissetöötamise ajal ei tohigi mootor korralikult toimida, vaid peab nii verd köhima, et ta vaevu-vaevu liigub. Kui juba sissetöötamist teha, siis korralikult. Arvan ma.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 08.07.2006 10:57

1. mootor kuumenes väga kiiresti
2. sülitas väga palju õli
3. koguaeg tahtis pöördeid üles visata
4. kui auto käima panime siis me pidime karbussiga gaasi andma, et see välja ei lülitaks ennast...muidu lülitas välja!
ON SEE NORMAALNE? :mrgreen:
Ostan külma küünla ve?

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.07.2006 13:02

kui tahab pöördeid üles ajada siis:
A) karburaator lükkab ennast ise nõks lahti, suurendades seega pealeantavat õhu ja kütusekogust.
b) tühikäigu kruvi (karburaatori siibri küljes) on WAY liiga lahja

Külm küünal on sellise ilmaga täiesti möödapääsmatu. (ajaloo huvides, praegu on õues 30 kraadi ja päike)

see et auto esimesel paagil ei taha korralikult tühikäigul tiksuda on suht koht aksepteeritav.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 31.07.2006 15:48

Ma olen vaadanud, et MANUAL-is ei ole kirjutatud, et Käigukasti, Spur gear-i ja muid asju veel ei pea õlitama.... Minu arust peab küll.....Mida teha??? Kas selle auto jaoks on mingi spetsiaalne õli või on tavaline auto õli?

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 31.07.2006 16:58

Käigukast jookseb kuivana! Käigukasti ei ole vaja õlitada seest, ega mingit õli sisse valada!
SpurGeari ei õlitata mingil juhul muidu asi ei liigu sul üldse ja spuri slipper jääbki libisema. Või kui õlitad hammakaid kleepub sitt ja kivid spuri hammakale rikub sul spuri ära ja sidurikorvi hammaka ka takka

Mina isiklikult ei õlita midagi välja arvatud kui asi on pesust läbikäinud või niiskust kõvasti saanud. Lased laagritele ja poolasside pesadesse ja ümbrusesse WD40 ja sellega asi piirdub
Mida vähem õlitad seda vähem sitta külge jääb. Rattalaagrid iseenesest suht minev materjal õlitad või mitte eluiga sellest suuresti minumeelest ei muutu.

Üks koht kus tasuks hammakad tavotti taolise määrdega määrida on Difri korpuses "Bevel Gearide määrminine" ja sedagi peale difri hooldust, algselt tehasest nad on juba määrdega koos.

http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=75
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=93

Puhastusvedelikuga võiksid jah puhastada mootorit mootori ümbrust ja kere sellest õlist mis sumpa välja ajab ja kleepub igalepoole külge ja sellelt sulenevalt ka tolm ja muu praht.
Puhastusvedelikuna perfektne kasutada Brake Cleanerit maksab Aerosool pudel 70EEK'u

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 01.08.2006 10:28

tahaks ikka pilti näha SAVAGE X-i mustast õhufiltrist.....Ma ei tea kui must see võib olla. mul juba natuke väikseid täpikesi seal ühel pool on(küljel)

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 01.08.2006 12:14

Parem näita sina oma filtrist pilti :)
Keegi ei viitsi sellise juraga tegeleda et hakkata mustast filtrist pilti tegema :P

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 09.08.2006 13:46

mitu kummi on 250 kroonises DIRT BONZ TIRE S COMPOUND pakis?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 09.08.2006 13:50

Kumme pole ühtegi, aga rehve on 2.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 09.08.2006 14:02

ok....aga kas keegi teab kuidas panna SAVAGE X-ile TOPELT PIDURI SÜSTEEM'i? ( http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... 7912bfde2d )

Kasutaja avatar
p6hi-vend
Postitusi: 63
Liitunud: 15.08.2006 11:29
Asukoht: Tallinn,Laagri
Kontakt:

Postitus Postitas p6hi-vend » 15.08.2006 16:39

Ostan endale savage X-i
ja tahaks võistlustel hakkata käima :D
TmNationals!

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 15.08.2006 16:42

p6hi-vend kirjutas:Ostan endale savage X-i
ja tahaks võistlustel hakkata käima :D
seda on tore teada, aga mis me selle teadmisega peale võiks hakata

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 19.08.2006 20:18

miks on roogoja rada muudetud? nagu ma aru saan oli varem rohkem hüpekaid

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 20.08.2006 13:05

kas küsimus pole mitte nõks vales kohas?
Püstita küsimus uuesti õiges teemas, ning siis vastan.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 21.08.2006 17:04

kui mul on külma küünlaga OPTIMUM PERFORMANCE....mida peab talvel tegema et ma saaksin sõita talvel OPTIMUM PERFORMANCE-iga....Kas keeran segu vaesemaks või lihtsalt panen tavalise küünla?

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 21.08.2006 17:53

kuna külm õhk on tihedam pead sa segu rikkamaks keerama, ning peale panema soojema küünla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 30.08.2006 22:48

kui on vaja mootori asendit muuta, et spur gear oleks clutch bell-iga õiges asendis ja pärast keeramist on asend hea, siis on vaja ju need kruvid kinni keerata. kui sa keerad...kas siis mootori asend valeks ei lähe?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.08.2006 08:10

umm, esialgu keerad kaks kruvi diagonaalis kinni ja siis kontrollid üle (võid ka kõik neli keerata ja siis veel üle kontrollida) ja siis keerad kruvid ykshaaval välja, liimiga kokku ja tagasi, sedasi ei lähe mootor paigast...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.08.2006 08:14

P.S. Oliver, vaheta omal ASAP spur ära, sest ega see S25 spur SX peal just õige lahendus ei ole.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 31.08.2006 09:39

tellimus juba tehtud
aga kui ma keeran kruvid teagonaalis ja on ikka vales asendis....mis ma siis teen?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.08.2006 10:29

oliwer999 kirjutas:tellimus juba tehtud
aga kui ma keeran kruvid teagonaalis ja on ikka vales asendis....mis ma siis teen?
keerad lahti ja üritad uuesto. Üldiselt on see mootori paika saamine paras porr, aga kui asi käpas, siis läheb juba kiirest. Harjutamine teeb meistriks.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 31.08.2006 11:31

ma ei saa ikka väga hästi aru
kas see on nii, et keeran teagonaalis...kontrollin. kui on hästi siis keeran üks haaval need kruvid lahti, teen keermeliimiga kokku ja siis jälle keeran kinni...aga kui ei ole hästi siis keeran kruvid lahti ja hakkan järjest tegema teagonaal pöördeid niikaua kui on normaalne ja siis keeran keermeliimiga kinni????

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.08.2006 11:59

Asi käib sedasi:
Pilt

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.08.2006 12:54

väga hea kpihus... :lol:
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 359
Liitunud: 21.06.2005 08:47
Asukoht: talin

Postitus Postitas ranno » 31.08.2006 15:33

:lol: see on siin mingi kohalik koomiksinurk vä :-) aga jaa... seletus on väga asjalik..

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 31.08.2006 19:30

Koolis sul vist tundides igav ei olnud.

Tubli, istu, viis.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 27.10.2006 18:52

ok....kuna ilmad hakkavad juba sinna külma poole minema, siis oleks ka hea aeg teada millal soojem küünal peale panna
kui on alla 0 kraadi siis oleks vist aeg ve?

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 27.10.2006 19:31

Kui mootori töötamise järgi aru ei saa, siis polegi vaja :) kui on tunda, et oleks vaja - siis on aeg!

Eksin?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 27.10.2006 19:42

kuidas ma aru saan???

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 27.10.2006 22:19

oliwer999 kirjutas:kuidas ma aru saan???
kas sul kõhutunne on olemas ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 28.10.2006 10:31

Siis kui tunned et käivitamine väga vaevaliseks läheb, siis kui kuidagi mootor ei taha saavutada töötemperatuuri jne. Tegelikult isegi juba praegust võiks panna soojema küünla, päris sooja võiks panna juba - kraadides. Nagu kpihus ütles kõhutunne

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 08.01.2007 23:37

tekkis väike küsimus.....kas SAVAGE 21 ja SAVAGE X'i kered on kuju poolest identsed?

Vasta