SAVAGE X vs HELLFIRE
Moderaator: petrolhead
Aga palun, kerge diskussioon on alati tervendavalt mõjunu7d.Seni kuni pole pädevat tõestust, võtan ma endale voli suhtuda Sinu visuaalse vaatluse tulemustesse skeptiliselt.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Näe.. oled tükk aega foorumist eemal ja ei teagi, et nii põnevaid teemasid arendatakse, kus võiks isegi teemale hoogu anda, et..oliwer999 kirjutas:OK....Saaks keegi palun nimetada kõik tuunimis viisid. Kõik kiiremaks tegemine, juhitavus jne...
Alustades kiiruse murest, et kas on piisavalt kiire.. kui ei ole plaanis võistlema hakata siis ei ole ju seda nagunii kellegagi võrrelda ja kas ta jookseb sul siis asfaldil 60 või 70 km/h edasi tagasi.. tüütab ühtmoodi ära ja pole tähtsust.. Tuunimisest.. ja seegi.. koduaias sõitmisel pole suurt tähtsust, kui hästi ta sul kurvi läbib.. üks heinamaa kõik.. tuunimisraha võid kokku hoida ja kassile kala osta ta saab sellest palju paremini aru, kui algaja mudelist tuunimise vajadusest.. koduaia lihtne kuldne reegel oli kuskil varem juba välja hõigatud - just have fun...
Õpi kõigepealt ilusti ja puhtalt sõitma.. kui juba tunned et joonistad kõik kurvid ilusti läbi.. siis alles hakka vaatama kuda kiiremaks jne.
Sõiduoskus kõige tähtsam, mitte kiirus
Sõiduoskus kõige tähtsam, mitte kiirus
[url=http://imageshack.us][img]http://img489.imageshack.us/img489/4107/mi2ecsigna7bd.png[/img][/url]
Schumacher Mi2 EC / Protoform / Sanwa / LRP
Schumacher Mi2 EC / Protoform / Sanwa / LRP
Kogu selle kemplemise peale võin öelda, et isiklikult ilmselt tegin oma Savage X puhul väga olulise investeeringu, mis loodetavasti suudab varjata/kompenseerida minu isiklikku sõiduoskamatust! Seega mehed, proovime panna savage kiiresti sõitma, see on oluliselt raskem ülesanne, kui kihutada Hellfire või buggy'ga!
Savage owners are those badass fellows, who CAN race with cars, what lookes for buggy owner's like a funny boxes!;)
Savage owners are those badass fellows, who CAN race with cars, what lookes for buggy owner's like a funny boxes!;)
... ja vaenlane ei maga, veel üks teine Savage on sel nädalal oluliselt äkilisemaks saanud kui kunagi varem tihend vajab treenimist, et loomaga hakkama saadaQRX kirjutas:Kogu selle kemplemise peale võin öelda, et isiklikult ilmselt tegin oma Savage X puhul väga olulise investeeringu, mis loodetavasti suudab varjata/kompenseerida minu isiklikku sõiduoskamatust!
läksin täna isaga BREAK IN-i tegema
Meil tõusis temperatuur väga kiiresti 50 kraadist 120 kraadini. Vahest läks isegi üle 130 kraadi ja me pidime koguaeg autot välja ja sisse lülitama, et autot jahutada. Tahaks teada kas see on normaalne ja mis on selle põhjus!
Saime mitme tunniga BREAK IN-ida ainult 1 paagitäie Ehk 1/4 BREAK IN-ist
Meil tõusis temperatuur väga kiiresti 50 kraadist 120 kraadini. Vahest läks isegi üle 130 kraadi ja me pidime koguaeg autot välja ja sisse lülitama, et autot jahutada. Tahaks teada kas see on normaalne ja mis on selle põhjus!
Saime mitme tunniga BREAK IN-ida ainult 1 paagitäie Ehk 1/4 BREAK IN-ist
Proovi külmemat küünalt. Praguse ilma juures kõige külmemat, mis üldse saada on.
Sissetöötamise ajal ei tohigi mootor korralikult toimida, vaid peab nii verd köhima, et ta vaevu-vaevu liigub. Kui juba sissetöötamist teha, siis korralikult. Arvan ma.
Sissetöötamise ajal ei tohigi mootor korralikult toimida, vaid peab nii verd köhima, et ta vaevu-vaevu liigub. Kui juba sissetöötamist teha, siis korralikult. Arvan ma.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kui tahab pöördeid üles ajada siis:
A) karburaator lükkab ennast ise nõks lahti, suurendades seega pealeantavat õhu ja kütusekogust.
b) tühikäigu kruvi (karburaatori siibri küljes) on WAY liiga lahja
Külm küünal on sellise ilmaga täiesti möödapääsmatu. (ajaloo huvides, praegu on õues 30 kraadi ja päike)
see et auto esimesel paagil ei taha korralikult tühikäigul tiksuda on suht koht aksepteeritav.
A) karburaator lükkab ennast ise nõks lahti, suurendades seega pealeantavat õhu ja kütusekogust.
b) tühikäigu kruvi (karburaatori siibri küljes) on WAY liiga lahja
Külm küünal on sellise ilmaga täiesti möödapääsmatu. (ajaloo huvides, praegu on õues 30 kraadi ja päike)
see et auto esimesel paagil ei taha korralikult tühikäigul tiksuda on suht koht aksepteeritav.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Käigukast jookseb kuivana! Käigukasti ei ole vaja õlitada seest, ega mingit õli sisse valada!
SpurGeari ei õlitata mingil juhul muidu asi ei liigu sul üldse ja spuri slipper jääbki libisema. Või kui õlitad hammakaid kleepub sitt ja kivid spuri hammakale rikub sul spuri ära ja sidurikorvi hammaka ka takka
Mina isiklikult ei õlita midagi välja arvatud kui asi on pesust läbikäinud või niiskust kõvasti saanud. Lased laagritele ja poolasside pesadesse ja ümbrusesse WD40 ja sellega asi piirdub
Mida vähem õlitad seda vähem sitta külge jääb. Rattalaagrid iseenesest suht minev materjal õlitad või mitte eluiga sellest suuresti minumeelest ei muutu.
Üks koht kus tasuks hammakad tavotti taolise määrdega määrida on Difri korpuses "Bevel Gearide määrminine" ja sedagi peale difri hooldust, algselt tehasest nad on juba määrdega koos.
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=75
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=93
Puhastusvedelikuga võiksid jah puhastada mootorit mootori ümbrust ja kere sellest õlist mis sumpa välja ajab ja kleepub igalepoole külge ja sellelt sulenevalt ka tolm ja muu praht.
Puhastusvedelikuna perfektne kasutada Brake Cleanerit maksab Aerosool pudel 70EEK'u
SpurGeari ei õlitata mingil juhul muidu asi ei liigu sul üldse ja spuri slipper jääbki libisema. Või kui õlitad hammakaid kleepub sitt ja kivid spuri hammakale rikub sul spuri ära ja sidurikorvi hammaka ka takka
Mina isiklikult ei õlita midagi välja arvatud kui asi on pesust läbikäinud või niiskust kõvasti saanud. Lased laagritele ja poolasside pesadesse ja ümbrusesse WD40 ja sellega asi piirdub
Mida vähem õlitad seda vähem sitta külge jääb. Rattalaagrid iseenesest suht minev materjal õlitad või mitte eluiga sellest suuresti minumeelest ei muutu.
Üks koht kus tasuks hammakad tavotti taolise määrdega määrida on Difri korpuses "Bevel Gearide määrminine" ja sedagi peale difri hooldust, algselt tehasest nad on juba määrdega koos.
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=75
http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... ucts_id=93
Puhastusvedelikuga võiksid jah puhastada mootorit mootori ümbrust ja kere sellest õlist mis sumpa välja ajab ja kleepub igalepoole külge ja sellelt sulenevalt ka tolm ja muu praht.
Puhastusvedelikuna perfektne kasutada Brake Cleanerit maksab Aerosool pudel 70EEK'u
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
ok....aga kas keegi teab kuidas panna SAVAGE X-ile TOPELT PIDURI SÜSTEEM'i? ( http://www.hpi.ee/pood/product_info.php ... 7912bfde2d )
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
kas küsimus pole mitte nõks vales kohas?
Püstita küsimus uuesti õiges teemas, ning siis vastan.
Püstita küsimus uuesti õiges teemas, ning siis vastan.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
kuna külm õhk on tihedam pead sa segu rikkamaks keerama, ning peale panema soojema küünla.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ma ei saa ikka väga hästi aru
kas see on nii, et keeran teagonaalis...kontrollin. kui on hästi siis keeran üks haaval need kruvid lahti, teen keermeliimiga kokku ja siis jälle keeran kinni...aga kui ei ole hästi siis keeran kruvid lahti ja hakkan järjest tegema teagonaal pöördeid niikaua kui on normaalne ja siis keeran keermeliimiga kinni????
kas see on nii, et keeran teagonaalis...kontrollin. kui on hästi siis keeran üks haaval need kruvid lahti, teen keermeliimiga kokku ja siis jälle keeran kinni...aga kui ei ole hästi siis keeran kruvid lahti ja hakkan järjest tegema teagonaal pöördeid niikaua kui on normaalne ja siis keeran keermeliimiga kinni????
Koolis sul vist tundides igav ei olnud.
Tubli, istu, viis.
Tubli, istu, viis.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Kui mootori töötamise järgi aru ei saa, siis polegi vaja kui on tunda, et oleks vaja - siis on aeg!
Eksin?
Eksin?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59