Summuti ehitamine.

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: Summuti ehitamine.

Postitus Postitas lauri » 20.05.2011 19:31

Kui summuti ülesanne on ainult mootori töömüra summutada, siis sobib sinna sisuliselt suvaline (õige ehitusega) kopsik. Küll aga kasutatakse kahetaktiliste mootorite puhul reeglina resonantstoru, mis hakkab teatud sagedustel resoneeruma ning annab mootorile jõudlust juurde. 1:8 ja 1:10 mõõtkava autode nitromootorid töötavad ilma resonantstoruta ikka väga kehvasti, kuid kindlasti töötavad. Need 23-26cc bensumootorid tulevad RTR mudelitel tihtipeale summutiga, aga võistlejad vahetavad selle kiiruga resonantstoru vastu välja. Eks pead otsustama, mis su eesmärk on. Lennukite nitromootorid, mis väga kõrgeid pöördeid ei saavuta (nii <20k) töötavad üpris rahuldavalt tavapärase summutiga.

Hüva guugeldamist, aga tegin alguse lahti - http://en.wikipedia.org/wiki/Tuned_pipe" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Vasta