E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Traks
Postitusi: 63
Liitunud: 21.02.2011 22:11
Asukoht: võru

E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas Traks » 09.03.2011 17:58

selline küsimus: kas keegi viitsiks panna kokku komplekti aku,esc, mootor, laadja
mida läheks mul vaja et teha endale brushless e-savage.
Viimati muutis Traks, 09.03.2011 23:01, muudetud 1 kord kokku.
Juunioride maailma meister lamades surumises +140kg kat.
Ansmann Kryptonite, HPI E-Savage, Kyosho inferno ST, HPI Sprint 2
www.ka-re.ee

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: E-savage akud

Postitus Postitas lauri » 09.03.2011 18:32

(3300mAh = 3.3Ah)
3.3Ah : 1A = 3.3h

Laadimine pole 100% efektiivsusega, vaid pigem näiteks 80% kanti, seetõttu
3.3h * 1 : 0.8 = 4.125h

Ehk siis 1A vooluga laadides 3.3Ah akut on laadimisajaks ligikaudu 4h. Kui aku hakkab täis saama, ei suuda ta enam energiat talletada, vaid hakkab soojenema. Seda on käega tunda, aku läheb soojaks (kuni +55C on täiesti ok).
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
426f
Postitusi: 200
Liitunud: 08.02.2011 22:44

Re: E-savage akud

Postitus Postitas 426f » 09.03.2011 18:44

mu 4000nimh aku kestis alguses 10 minti ja laadimine võttis üle 4 tunni.pärast poole hakkas aku kauem pidama ja 3 nädalat hiljem tellisin lipo ja laadija ära harjavaba 10,5t+5400 lipo =30minti

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: E-savage akud

Postitus Postitas JazZ » 09.03.2011 19:00

Traks kirjutas:nii ostsin endale paar päeva tagasi e-savage.
akut olen laadinud 2 korda 1A resiimis, laadmis aeg on mingi 1h-2h kuid sõita saab autoga ainult mingi 5 min max. kas nende akudega saabgi sõita ainult 5 min või laadimisega pikeneb nende eluiga. akud ise 7.2 v ja 3300mah
Lae 2A'ga, siis võiks aku täis saada umbes 1,5 tunniga. Katsu akut käega peale laadimise lõppu, aku peaks olema soojaks läinud.
See palju Sa sõita saab sõltub paljuski sellest kus Sa sõidad ja palju Sa gaasi annad. Lisaks mõjub ka külm aku võimekusele, ega Sa äkki õues ei sõida? Ja nagu juba mainiti, aku hakkab rohkem kestma peale mõningast kasutamist.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

Traks
Postitusi: 63
Liitunud: 21.02.2011 22:11
Asukoht: võru

Re: E-savage akud

Postitus Postitas Traks » 09.03.2011 19:11

praegu olen temaga toas kärutanud.
akud peale laadimist pole soojad.
laadjal peal tulukesed mis vilguvad kui akud laadima panen ja kui täis sis jäävad põlema.
Juunioride maailma meister lamades surumises +140kg kat.
Ansmann Kryptonite, HPI E-Savage, Kyosho inferno ST, HPI Sprint 2
www.ka-re.ee

martinjev
Postitusi: 66
Liitunud: 15.11.2008 21:11
Asukoht: Tartu

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas martinjev » 20.03.2011 07:32

Mina oma E-savage tegin ümber brushles mootorile.
Mootor ja regu on Hobbywingi 80A combo.Mootor istub 1/1 peale, midagi ümber tegema ei pea.
akudeks pehme kestaga LiPo Turingy 5000mAH, millele karbid ise ümber tegin. Sellise komplektsusega pmst gaasi üle poole vajutada ei saa kohalt minnes - viskab üle katuse.
Akud kestavad ca 40 minutit või rohkemgi. Enne tüdined ära sõidust kui akud läbi saavad :)

Hetkel see sama komplekt mul Nitro savagel. Seal peavad akud 30 minutit.
Kui tahad, või oma brushlesi komplekti müüa kuid ütlen kohe et võileivahinnaeest teda ära ei anna. :D

Raix
Postitusi: 78
Liitunud: 01.03.2010 13:44
Asukoht: Jüri

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas Raix » 20.03.2011 09:58

mootor istub 1:1 peale... e-savage on ju 2 mootoriga originaalis?

2s akud või 4s akud, et saad 40 minutit?
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------

martinjev
Postitusi: 66
Liitunud: 15.11.2008 21:11
Asukoht: Tartu

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas martinjev » 20.03.2011 10:28

1:1 sesmõttes et ei pea midagi ümber lõikama ega lõhkuma. Enamus motosid on liiga pikad ja et neid paika saada, tuleb radioboxi ja keret lõikuda. Minu moto istub täpselt (kui õieti mäletan. oli 3665SL äkki mark? peab karbilt vaatama)
Originaal kahe mootori asemel on loomulikult üks brushless. Akusid on kaks nagu originaaliski - 2x2S seega 4S kokku.

Raix
Postitusi: 78
Liitunud: 01.03.2010 13:44
Asukoht: Jüri

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas Raix » 20.03.2011 13:11

krt kahtlane:D

Isa e-savagel oli mamba brushless+ esc + 2x 3600mah nimh'id ... ja kestis ca 10 minutit
Team Losi 8IGHT 2.0E EU 1/8 Novarossi S21P5XLT
--------------------------------

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas Grim Reaper » 20.03.2011 14:18

Hea, et ta sul 10min isegi vastu peab :lol:
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

martinjev
Postitusi: 66
Liitunud: 15.11.2008 21:11
Asukoht: Tartu

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas martinjev » 20.03.2011 14:45

Jah, kahjuks pole mul mälukaarti ka mitte niipalju et pool tundigi filmida laseks. Hetkel sama komplekt Savage X kerel täpselt niikaua vastu pidas. Savage ise minumeelest oma kilojagu raskem kui E-savage (kaalupeale pole neid kahjuks pannud)

Muuseas siit küsimus üldse - Mis koormab akut rohkem, kas kiire sõit ja pikemad vahemaad või kiirendused ja hüpped?

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Re: E-savage tavalise mootoriga convert to brushless

Postitus Postitas Grim Reaper » 20.03.2011 19:10

Esimesed 3 mis sa nimetasid imevad akut pidevalt.
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Vasta