Probleem Käivitamisega.
Moderaator: petrolhead
Probleem Käivitamisega.
Panin kokku oma teise auto. Selleks on siis Kyosho ST-R, millele monteerisin LRP z28r pullstart mootori. Kuna ei teadnud, et pullstardiga versioon on ainult monsteritele, tuli osta sellele uus taga kaan ja väntvõllilt pullstardi osa maha treida. Kõik korras, mootor kokku ja autole peale. Kui proovisin käivitada autot, ei jõudnud mu Hobby Squadroni starterbox seda absull liigutada, kompressioon on tõeliselt võimas. Kuna ostsin kasutatult selle starterboxi, vaatasin, et mootorid on ühendatud 12v-se aku pealt nii, et mõlemale mootorile jõuaks 6v. Mõtlesin, et ühendaks mõlemale 12v taha. Mõeldud, tehtud. Nüüd oli starterbox ikka väga käbe, kuid liigutada ta siiski ei jõudnud seda mootorit. Küsimus olekski selline, et kas kellegil on veel selline probleem olnud ja kas siit mõni mootor suudaks ehk mu masina käima ajada: http://oomipood.ee/?a_k=MOOTOR&t=k_ak&i=MOOTOR
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Re: Probleem Käivitamisega.
Ära ürita seda mootorit nii meeletu jõuga ringi ajada. Ehk on midagi mootori sees siiski valesti? Lase mootor fööni/kuumapuhuriga üle +50C (soojenda jahutuspead), lase küünal lõdvaks või võta hoopis ära. Mootor peaks olema käes siiski suhteliselt kergelt ringi aetav. See soojendamise trikk on igal juhul abiks, hülss paisub ja mootorit kergem ringi ajada. Enamik võistlejad soojendavad alati enne käivitamist mootori sinna +60-70 kraadini.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: Probleem Käivitamisega.
Ise mõtlesin ka selle peale, proovin ära kohe.lauri kirjutas:Ära ürita seda mootorit nii meeletu jõuga ringi ajada. Ehk on midagi mootori sees siiski valesti? Lase mootor fööni/kuumapuhuriga üle +50C (soojenda jahutuspead), lase küünal lõdvaks või võta hoopis ära. Mootor peaks olema käes siiski suhteliselt kergelt ringi aetav. See soojendamise trikk on igal juhul abiks, hülss paisub ja mootorit kergem ringi ajada. Enamik võistlejad soojendavad alati enne käivitamist mootori sinna +60-70 kraadini.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Re: Probleem Käivitamisega.
EDIT: Ei tulnud sellest midagi välja, lasin mootori nii kuumaks, et ise puudutada ei saanud, kuid siiski see ei mõjunud ja hooratas lausa ei liigugi. On see normaalne, et tutikas mootor NII tihe on, et kusagil asendis see peaaegu ei liigugi?Rollu89 kirjutas:Ise mõtlesin ka selle peale, proovin ära kohe.lauri kirjutas:Ära ürita seda mootorit nii meeletu jõuga ringi ajada. Ehk on midagi mootori sees siiski valesti? Lase mootor fööni/kuumapuhuriga üle +50C (soojenda jahutuspead), lase küünal lõdvaks või võta hoopis ära. Mootor peaks olema käes siiski suhteliselt kergelt ringi aetav. See soojendamise trikk on igal juhul abiks, hülss paisub ja mootorit kergem ringi ajada. Enamik võistlejad soojendavad alati enne käivitamist mootori sinna +60-70 kraadini.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Re: Probleem Käivitamisega.
Kahjuks ei ole see normaalne. Mootor on tihe ainult umbes 1/4 käigust/ringist. 3/4 ringi peaksid saama väntvõllist teda väga vabalt ringi ajada.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Re: Probleem Käivitamisega.
Umbes 3/4 saabki ringi aetud aga see 1/4 tuleb kuidagi väga väga raskelt.lauri kirjutas:Kahjuks ei ole see normaalne. Mootor on tihe ainult umbes 1/4 käigust/ringist. 3/4 ringi peaksid saama väntvõllist teda väga vabalt ringi ajada.
Kyosho Inferno Mp7.5 Sports III @ Stock.
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Kyosho ST-R/ Lrp .28
Re: Probleem Käivitamisega.
Kui mootori soojaks ajad, küünla ära võtad, tilga või paar õli ka silindrisse poetad, peaks saama ikkagi mootorit ringi ajada. Tee seda käes, enne kui veel käivitada üritad.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]