Krusu, ma vaatan, küsib ilusti nõu ja puha, aga teeb ikka nii nagu ise heaks
arvab. Valis auto, mille jupid kallid, mille käivitussüsteem nigel, aga mis
näeb eriti bling ja uber lahe välja.
Versus näiteks savage x 4,6, mis on võrreldes Revoga
palju pommikindlam, millele on peaaegu alati kõik varuosad kohapeal olemas.
Nüüd küsis nõu alu-õõtsade kohta ja peaaegu ühest suust tuli, et see on
halb valik, aga Krusu vastab ikka: "Ma ikka tellin need alumiiniumist asjad endale".
Kui sa nüüd siis kolmanda asja kohta nõu küsid, ehk võtad kuulda
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
?
Kuna siin juba nõu andmiseks läks, siis annan ka soovitused omalt poolt.
1. Korista sõiduplats enne sõitu.
Kui sõidad kuskil platsil, vaata et seal ühtegi telliskivi või mätast ei ole,
sest minu puhul on siiani kehtinud Murphy seadus - ma leian ALATI selle
ühe kivi või torujupi autoga üles ja siis... siis peab poodi minema.
2. Sõida *pisut* rahulikumalt kui tahaksid.
Ma olen täheldanud, et kui liiga hulljulgeks minna, on küll päris lahe näha kuidas auto
näiteks 8 meetri kõrguse õhulennu teeb, aga pärast peab
kukrut kergendama ja siis tagantjärele mõeldes see 8-meetrine lend enam
nii lahe ei tundugi. Loomulikult kui pappi on ropult, siis seda punkti arvestama
ei pea.
3. Antenn püsti!
Kuna oma monstriga oli alatihti see jama, et aegajalt asi ikka üle kuudi käis, toppisingi
lõpuks antenni kere alla. Noh, et antenn katki ei läheks.
Töötas suurepäraselt kuni ühel hetkel levist välja läks ja täisgaasiga vastu puud sõitis.
Vedas roppu moodi,sest tabas täpselt keskele. Tagajärjeks oli pisut kõverad kereplaadid, mis
paari haamrilöögiga endisesse hiilgusesse taastatud said.
Lahendus: asetasin antenni ümber ühe paksu termokahaneva düüsi. (Oomipood.ee näiteks)
Hästi tugev, hoiab antenni korralikult kikkis ja mured on lahendatud!
4. Akud täis!
Ei pea vist seletama, et kui aku näiteks siis, kui gaas põhjas, tühjaks
otsustab saada, ei takista miski autot plehku panemast.
*** aga see tony soovitus on õige, et ajapikku õpid lihtsalt paremini ja
loogilisemalt sõitma. Siis jääb auto aina pikemalt terveks : ) ***