Uus selles maailmas alles
Moderaator: petrolhead
Uus selles maailmas alles
Tere!
Viimati käisin siin foorumis 2006. aastal, kuid nüüd jälle väike huvi tekkinud. Kuna ma alles algaja ning ei oska veel ise autosid remontida jms, siis mõtlesin, et ega vist algatuseks elektri offroad paha valik ei oleks? muidugi ei saa seda vist nitrokaga üldse võrreldagi, kuid sõidumõnu ning tunde peaks kätte saama. et kui see ikka meeldima hakkab, siis vaatab vb juba nitroka poole.
Vaatasin HPI lehelt neid ning silma jäid HPI E-Firestorm ja HPI E-Firestorm flux. Niipalju kui ma aru sain, siis see flux pidi vähe äkilisem olema..? Kuid kas mina teen sellel vahet? HPI E-Firestorm hind on 2800.- ning HPI E-Firestorm fluxi oma 4590.- Et pigem osta see tavaline ning muud nodi sinna juurde või kui midagi peaks katki minema vms..?
Et mis arvate neist autodest? Või soovitaksite mõnda elektrikat(offroadi) veel?
Ning kas näiteks sellistele(firestormidele) Eestis võistlusi ka on?
Ette tänades,
Kevin
Viimati käisin siin foorumis 2006. aastal, kuid nüüd jälle väike huvi tekkinud. Kuna ma alles algaja ning ei oska veel ise autosid remontida jms, siis mõtlesin, et ega vist algatuseks elektri offroad paha valik ei oleks? muidugi ei saa seda vist nitrokaga üldse võrreldagi, kuid sõidumõnu ning tunde peaks kätte saama. et kui see ikka meeldima hakkab, siis vaatab vb juba nitroka poole.
Vaatasin HPI lehelt neid ning silma jäid HPI E-Firestorm ja HPI E-Firestorm flux. Niipalju kui ma aru sain, siis see flux pidi vähe äkilisem olema..? Kuid kas mina teen sellel vahet? HPI E-Firestorm hind on 2800.- ning HPI E-Firestorm fluxi oma 4590.- Et pigem osta see tavaline ning muud nodi sinna juurde või kui midagi peaks katki minema vms..?
Et mis arvate neist autodest? Või soovitaksite mõnda elektrikat(offroadi) veel?
Ning kas näiteks sellistele(firestormidele) Eestis võistlusi ka on?
Ette tänades,
Kevin
Oma kogemusest võin öelda, et e-firestorm on selline suht rahulik auto. Temaga saab hästi sõita hea raja peal. Pisult kõrgema muru sees aga hakkab hätta jääma, ehk siis ei jaksa hästi edasi liikuda. Kuna on tegu ikkagi nn. "raja autoga" siis just kõval pinnasel on temaga hea liigelda. Flux versiooni ma ise proovinud ei ole aga mul on nüüd firestormi peal korralik harjadeta mootor ja LiPo aku ning käitub nagu hull ehk siis üsna taltsutamatu (ainult tagaveoline teine ju).
Suvalisel pinnasel lammutamiseks soovitan kindlasti mõnda monster tüüpi elektrikat. (E-Savage äkki? ise pole proovinud...)
Elektrikate puhul pead arvestama, et aku kestab ca 10-15min ehk soovitav on omada mitut akut. (Laadimine võta minimaalselt 1 tund). Nitroga on häda seadistamise leidmisega jne aga sõitmiseks ei ole muud kui ainult kütust (suht kallist) juurde kallata.
Suvalisel pinnasel lammutamiseks soovitan kindlasti mõnda monster tüüpi elektrikat. (E-Savage äkki? ise pole proovinud...)
Elektrikate puhul pead arvestama, et aku kestab ca 10-15min ehk soovitav on omada mitut akut. (Laadimine võta minimaalselt 1 tund). Nitroga on häda seadistamise leidmisega jne aga sõitmiseks ei ole muud kui ainult kütust (suht kallist) juurde kallata.
Viimati muutis Mindstorm, 19.11.2008 21:02, muudetud 1 kord kokku.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
tänud. ega ma just sellise n-ö raske pinnase peal eriti ei sõidaks.. selline.. kõvem pinnas ja siis vb selline.. õhukese liiva-mulla seguga pinnas.
Vaatasin enne just fluxi videosid ning tundus väga äkiline masin olevat. üks video oli isegi puhta liiva peal, kulpkummidega(või noh, spets liiva kummid) jaja kurja mulje jättis.
Vaatasin enne just fluxi videosid ning tundus väga äkiline masin olevat. üks video oli isegi puhta liiva peal, kulpkummidega(või noh, spets liiva kummid) jaja kurja mulje jättis.
tagaveolist nii väikest ei soovitaks...ikka 4wd, kui offroad plaanis. Nitro seadistamisel tuleb vahet teha, kas seadistatakse mootor viimase peale (võistlused) või tiba allapoole (niisama funnimiseks, sõiduoskuste algõppeks). See viimane küll probleemne ei ole. Kolme kuupsendise 1:10 buggyga saad veerand liitriga paar tundi funnida. Veerand liitri hind on kuskil ca 26 eeki !
Aga juba tunni aja sees leiad kindlasti mõne kivi või muu takistuse, mis katkestab sinu kütuse põletamise. Nii, et minu meelest see küttekulu väikeste mootorite juures on marginaalne. Elektri suur pluss on minu meelest tagumine käik
Aga juba tunni aja sees leiad kindlasti mõne kivi või muu takistuse, mis katkestab sinu kütuse põletamise. Nii, et minu meelest see küttekulu väikeste mootorite juures on marginaalne. Elektri suur pluss on minu meelest tagumine käik
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
muidu on ka Team Losil tagaveoline elektrikas ning ka traxxasel!
Muidugi Traxxasel on ka stampede vxl millel on kõik kaasas.
http://www.rc-trucks.org/Traxxas-Stampe ... hassis.jpg
Muidugi Traxxasel on ka stampede vxl millel on kõik kaasas.
http://www.rc-trucks.org/Traxxas-Stampe ... hassis.jpg
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock