Uus selles maailmas alles

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
Kevin
Postitusi: 12
Liitunud: 28.11.2005 19:36

Uus selles maailmas alles

Postitus Postitas Kevin » 19.11.2008 19:59

Tere!
Viimati käisin siin foorumis 2006. aastal, kuid nüüd jälle väike huvi tekkinud. Kuna ma alles algaja ning ei oska veel ise autosid remontida jms, siis mõtlesin, et ega vist algatuseks elektri offroad paha valik ei oleks? muidugi ei saa seda vist nitrokaga üldse võrreldagi, kuid sõidumõnu ning tunde peaks kätte saama. et kui see ikka meeldima hakkab, siis vaatab vb juba nitroka poole.
Vaatasin HPI lehelt neid ning silma jäid HPI E-Firestorm ja HPI E-Firestorm flux. Niipalju kui ma aru sain, siis see flux pidi vähe äkilisem olema..? Kuid kas mina teen sellel vahet? HPI E-Firestorm hind on 2800.- ning HPI E-Firestorm fluxi oma 4590.- Et pigem osta see tavaline ning muud nodi sinna juurde või kui midagi peaks katki minema vms..?
Et mis arvate neist autodest? Või soovitaksite mõnda elektrikat(offroadi) veel?
Ning kas näiteks sellistele(firestormidele) Eestis võistlusi ka on?

Ette tänades,
Kevin

hents
Postitusi: 86
Liitunud: 17.06.2008 14:20
Asukoht: kuusalu

Postitus Postitas hents » 19.11.2008 20:05

minu arust on firestorm hea kuigi ma pole ise sõitnud

hents
Postitusi: 86
Liitunud: 17.06.2008 14:20
Asukoht: kuusalu

Postitus Postitas hents » 19.11.2008 20:05

ja võistlusi peaks ka olema

Kevin
Postitusi: 12
Liitunud: 28.11.2005 19:36

Postitus Postitas Kevin » 19.11.2008 20:21

lugesin siis siit veel teemasid firestormi kohta ning üldiselt ikka kiidetakse või noh, maha ei laideta;D
Kuid jh, paar küsimust ikka veel on. See, et kumb oleks mõtekam osta ning kas siit foorumist keegi ka HPI poes töötab vms? et oskab öelda, kas seal on firestormi poes müügil.

Aitäh

hents
Postitusi: 86
Liitunud: 17.06.2008 14:20
Asukoht: kuusalu

Postitus Postitas hents » 19.11.2008 20:30

minu meelest on küll kedagi siit foorumist kes töötab hpi s

Kasutaja avatar
Mindstorm
Postitusi: 180
Liitunud: 19.06.2006 18:10
Asukoht: Harku

Postitus Postitas Mindstorm » 19.11.2008 20:55

Oma kogemusest võin öelda, et e-firestorm on selline suht rahulik auto. Temaga saab hästi sõita hea raja peal. Pisult kõrgema muru sees aga hakkab hätta jääma, ehk siis ei jaksa hästi edasi liikuda. Kuna on tegu ikkagi nn. "raja autoga" siis just kõval pinnasel on temaga hea liigelda. Flux versiooni ma ise proovinud ei ole aga mul on nüüd firestormi peal korralik harjadeta mootor ja LiPo aku ning käitub nagu hull ehk siis üsna taltsutamatu (ainult tagaveoline teine ju).

Suvalisel pinnasel lammutamiseks soovitan kindlasti mõnda monster tüüpi elektrikat. (E-Savage äkki? ise pole proovinud...)

Elektrikate puhul pead arvestama, et aku kestab ca 10-15min ehk soovitav on omada mitut akut. (Laadimine võta minimaalselt 1 tund). Nitroga on häda seadistamise leidmisega jne aga sõitmiseks ei ole muud kui ainult kütust (suht kallist) juurde kallata.
Viimati muutis Mindstorm, 19.11.2008 21:02, muudetud 1 kord kokku.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz

Kasutaja avatar
saarlane
Postitusi: 128
Liitunud: 13.04.2008 19:37

Postitus Postitas saarlane » 19.11.2008 20:56

just küsisin e-firestormi pole kohapeal. Aga soovitan osta fluxi kui endal brushless süsteemi olemas pole mis peale panna brushed versioonile.
Fluxil on vurtsu kõvasti. Vaat et rohkemgi kui nitrokatel.
Vaata youtubest videosi näed mis masin on.
Fluxi kohalolekust ei tea.

Kevin
Postitusi: 12
Liitunud: 28.11.2005 19:36

Postitus Postitas Kevin » 19.11.2008 21:14

tänud. ega ma just sellise n-ö raske pinnase peal eriti ei sõidaks.. selline.. kõvem pinnas ja siis vb selline.. õhukese liiva-mulla seguga pinnas.

Vaatasin enne just fluxi videosid ning tundus väga äkiline masin olevat. üks video oli isegi puhta liiva peal, kulpkummidega(või noh, spets liiva kummid) jaja kurja mulje jättis. :D

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 19.11.2008 21:38

tagaveolist nii väikest ei soovitaks...ikka 4wd, kui offroad plaanis. Nitro seadistamisel tuleb vahet teha, kas seadistatakse mootor viimase peale (võistlused) või tiba allapoole (niisama funnimiseks, sõiduoskuste algõppeks). See viimane küll probleemne ei ole. Kolme kuupsendise 1:10 buggyga saad veerand liitriga paar tundi funnida. Veerand liitri hind on kuskil ca 26 eeki !
Aga juba tunni aja sees leiad kindlasti mõne kivi või muu takistuse, mis katkestab sinu kütuse põletamise. Nii, et minu meelest see küttekulu väikeste mootorite juures on marginaalne. Elektri suur pluss on minu meelest tagumine käik :)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kevin
Postitusi: 12
Liitunud: 28.11.2005 19:36

Postitus Postitas Kevin » 19.11.2008 21:57

asi polegi niivõrd selles kütuse ostmises kuivõrd selle remontimises ning mingil määral ka selle sissesõidu tegemises ning seadistamises.

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas T6nuT » 20.11.2008 16:25

muidu on ka Team Losil tagaveoline elektrikas ning ka traxxasel!
Muidugi Traxxasel on ka stampede vxl millel on kõik kaasas.
http://www.rc-trucks.org/Traxxas-Stampe ... hassis.jpg
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock

Vasta