Nitro truggy või monster

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Kasutaja avatar
Mindstorm
Postitusi: 180
Liitunud: 19.06.2006 18:10
Asukoht: Harku

Postitus Postitas Mindstorm » 04.11.2008 11:49

Sõltub mida niiskuseks nimetada...
Kui mudeliga veelompidest läbi sõita siis suure tõenäosusega satub osa vett kas õhufiltrile ja pisult ka raadio boxi. Kui sõita niiskel murul siis ei tohiks midagi kuskile väga sattuda.

Ühesõnaga õhufiltrile vee sattumine ei ole väga keeruline.
Ja mudel ei ole kuskilt otsast 100% niiskuse ja vee kindel, seega siiski parem on natuke ilma valida.

Oma kogemustest võin öelda, et seni kuni suuri lompe pole ei juhtu ka mudeli elektroonikaga midagi.
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz

devildraco
Postitusi: 32
Liitunud: 28.01.2008 15:56

Postitus Postitas devildraco » 04.11.2008 11:51

Mis vahenditega oleks hea elektroonikat veekindlaks teha?
Lazer ZX-5

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 04.11.2008 12:01

devildraco kirjutas:Mis vahenditega oleks hea elektroonikat veekindlaks teha?
läheb juba väga offtopicuks...
küsimus on asjalik kuid teema muutub väga segapudruks..
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 04.11.2008 13:00

tomkar kirjutas:
devildraco kirjutas:Mis vahenditega oleks hea elektroonikat veekindlaks teha?
läheb juba väga offtopicuks...
küsimus on asjalik kuid teema muutub väga segapudruks..
...Pealegi siin on sellest juttu olnud ja linke väljamaa lehtedele mis ja kuidas vee kindlaks muuta, tasub kasutada otsingut...

Vasta