Mootor seest roostes
Moderaator: petrolhead
Mootor seest roostes
Tere, mure järgmine. Tegin oma mootori lahti ja vastu vaatas roostes väntvõll. Tegu GRP mootoriga millest on läbi aetud vaid gallon kütet. Mida teha?
Jonas Nahkor
Team Xray
Team Xray
võta mootor tükiteks ja puhasta ära. Mul oli ka mootor mingi kaks kuud seisnud, tööle ei läinud, tegin lahti puhastasin ära kõik OK.
[quote]JussPB Kirjutas:Kujutan ette:D
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Isa tuli sinu juuurde Poiss, kuule NOSSSSSSi tahad rollerile v? Päris hästi hakkaks liikuma:D Nossi peab ära proovima.. dv ma telllisin juba ära varsti käes:D:D[/quote]
Mecca. Kuna viimasel ajal meil siin Eestis õhuniiskus suur olnud, siis ilmselt piisab väga vähesest ajast, et mootorisse piisavalt niiskust koguneks, et rooste tekiks. Täitsa tavaline asi kui mootorit peale sõitu mitte hooldada. Pakun, et rooste vastu aitab näiteks petrooleumis leotamine ja lisaks veel 100 erinevat roostesurmavedelikku olemas, millega "rebane" vändalt minema peletada. Edaspidi on ka soovitav peale sõitmist mootor vastavate õlidega sisse määrida, mis ei lase roosteplekke ligi.
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
See, milline väntvõll välja näeb on kõki-mõki selle kõrval kas ja kuidas laagrid töötavad. kontrollisid?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Mootoriõli (sõiduauto) oleks ehk hea variant. Tähtis, et see määre mida sisse paned ei reageeriks o-tihenditega. Mitmed AfterRunÕlid ja minuteada isegi WD40 kipuvad o-tihendeid "paisutama" ehk rikkuma. Seetõttu ei tasuks neid näiteks karpa kaudu sisse tilgutada või lasta sinna, kus on o-tihendeid.
Kuivalt mootorit ringi ajada kindlasti ei tohiks. Kui muud pole, siis enne käivitamist lase kütust otse silindrisse. Muidu ajad ju täiesti kuiva mootorit ringi enne kui kütus läbi karpa kohale jõuab.
Aga et mootor rooste ei läheks siis:
- alati peale sõitu lase mootoril tühjaks töötada.
- ühenda lahti kütusevoolik, blokeeri karpa kütuse sissesöödu koht näiteks silikoonvoolikuga, kuhu otsa 3mm kruvi torgatud
- käivita mootorit mõned sekundid koos küünlatoitega, et viimanegi tilk kütusest ära põleks
- motorsprayga pihusta küünla ümbrus sodist puhtaks, eemalda küünal
- kasuta after run õli tilgutades seda küünla august
- kruvi küünal tagasi (jäta veidi lahti)
- lase mootorit starterboxil ringi käia, et after run õli igalepoole vahele läheks.
Kuivalt mootorit ringi ajada kindlasti ei tohiks. Kui muud pole, siis enne käivitamist lase kütust otse silindrisse. Muidu ajad ju täiesti kuiva mootorit ringi enne kui kütus läbi karpa kohale jõuab.
Aga et mootor rooste ei läheks siis:
- alati peale sõitu lase mootoril tühjaks töötada.
- ühenda lahti kütusevoolik, blokeeri karpa kütuse sissesöödu koht näiteks silikoonvoolikuga, kuhu otsa 3mm kruvi torgatud
- käivita mootorit mõned sekundid koos küünlatoitega, et viimanegi tilk kütusest ära põleks
- motorsprayga pihusta küünla ümbrus sodist puhtaks, eemalda küünal
- kasuta after run õli tilgutades seda küünla august
- kruvi küünal tagasi (jäta veidi lahti)
- lase mootorit starterboxil ringi käia, et after run õli igalepoole vahele läheks.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Muidu nõus Lauriga, ainult et ma seda karpa august sisseajamist küll ei kardaks. Kuhu tal sealt ikka minna on, läheb vända august sisse ja vända & karteri vahele ka, pole seal kusagil mingeid tihendid, mille pärast põdeda. Küünlaaugust sisse lastud after-run ei jõua "seedetrakti" algusossa kuidagi, alla karterissegi vähe. Minu rutiin on umbes selline:
-paak tühjaks ja starterit, kuni enam ei käivitu. Liiga pikalt pole vaja üritada, sest mootor on sellel hetkel KUIV(=kehva õlitusega). Seda üritan teha kohe peale päeva viimast sõitu, sooja mootoriga.
-küünla ja õhufiltri ümbrus puhtaks, filter ja küünal maha
-mõlemast august sorts after-run õli sisse (kasutan Tornadot, aga misiganes õli on parem kui mitte midagi)
-lasen mootori korraks starteriga ringi, siibrit hoian sel ajal lahti, küünlaaugu kohal puhas majapidamispaberitükk )muidu tuleb sealt huvitavaid asju vastu vahtimist). Väga tolmuses keskkonnas võibolla ei ole karpaaugu lahtihoidmine hea mõte.
-küünlaaugust veel paar tilka õli sisse, küünal peale ja veel korraks starterit.
-küünal peale tagasi, mootor maha, puhtaks ja kenasti järgmist korda ootama. See maha ja puhtaks osa toimub mõnikord pisut hiljem, aga juhtub ka, et jääb hoopis vahele
-paak tühjaks ja starterit, kuni enam ei käivitu. Liiga pikalt pole vaja üritada, sest mootor on sellel hetkel KUIV(=kehva õlitusega). Seda üritan teha kohe peale päeva viimast sõitu, sooja mootoriga.
-küünla ja õhufiltri ümbrus puhtaks, filter ja küünal maha
-mõlemast august sorts after-run õli sisse (kasutan Tornadot, aga misiganes õli on parem kui mitte midagi)
-lasen mootori korraks starteriga ringi, siibrit hoian sel ajal lahti, küünlaaugu kohal puhas majapidamispaberitükk )muidu tuleb sealt huvitavaid asju vastu vahtimist). Väga tolmuses keskkonnas võibolla ei ole karpaaugu lahtihoidmine hea mõte.
-küünlaaugust veel paar tilka õli sisse, küünal peale ja veel korraks starterit.
-küünal peale tagasi, mootor maha, puhtaks ja kenasti järgmist korda ootama. See maha ja puhtaks osa toimub mõnikord pisut hiljem, aga juhtub ka, et jääb hoopis vahele
Offroadis üritan võimalikult harva õhufiltrit maha võtta, sest see piirkond on kõige raskemini puhastatav ja tõenäosus sodi sisenemiseks mootorisse kõige suurem. Kui õhufiltrit vahetan, ka siis õhufiltri kinnitust mootori küljest ei eemalda, vaid panen lihtsalt uue filtri oma kohale.
Lihtsalt minu 2 senti, aga kurvad kogemused õpetavad... kui kogemata prahti karpasse sisse ajad, siis see välja pesta on paras jant. Võta gaasihoovastik lahti, karpa maha jne...
Lihtsalt minu 2 senti, aga kurvad kogemused õpetavad... kui kogemata prahti karpasse sisse ajad, siis see välja pesta on paras jant. Võta gaasihoovastik lahti, karpa maha jne...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
kütus
kas kellelgi on HPi firestorm T10? Kui on siis ma tahaks väga teade kui suur on selle auto paagi maht, kui palju maksab umbes selle paagitäis kütust (see nitroga) ja kui kaua saab ühe paagitäiega järjest sõita? Ma oleks nende vastuste eest VÄGA TÄNULIK!
hpi sprint 2 drift, nissan Z350//MXB-3
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
tel:53964377
MÜÜN: CD mängija Roadstar-heas korras 550kr, poes maksis 1100kr + akud
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 28.06.2008 23:56
- Asukoht: Järvamaa, Albu küla