Esimene nitrobagi
Moderaator: petrolhead
Esimene nitrobagi
Ostsin siis ka esimese nitrobagi.(thunder tiger eb4 s2)Sõitsin siis esimest korda nitrobagiga.Küünlatoide oli peal sellepärast, et ei olnud õiget küünalt.Suri pärast küünlatoite äravõtmist välja.(seda on meetodit teised ka vist kasutanud)Tühikäik oli vist natuke paigast ära või käibki nii kõrgetel pööretel?Kui anda järsku gaasi kõrgemale sureb millegipärast välja.
Siin on ka lühike mobiiliga tehtud video.
Siin on ka lühike mobiiliga tehtud video.
panen siis oma esimese nitroka kogemuse kah kirja
enne käivitamist nägi välja selline:
http://www.hot.ee/oilio/buggy1.jpg
nüüdseks 4 paagitäit sõitnud (murul ja kruusateel) ja näeb välja, nagu....(ei leia võrdlust)
tühikäigul enamasti pinistanud, sest ei oska veel juhtida kindlalt. Mingeid segukruve pole veel kruttida julgenud....ja kuna läks käima ilusti, siis ei pidanud ka vajalikuks. Paar korda on lambist välja surnud...ei tea miks?
Võibolla sissesõitmise värk...ja piduriklotsid vaja kah sisse sõita. Kiirus tundub meeletu. Korraks gaas põhja ja lahti (ei teagi, kas teise käiguni jõuab?), külg ette 2m loha....rohututt...autol rattad taeva poole...antenn kõver
Mõtlesin, et vaja teha järgmised muudatused:
1. kütusepaak võix olla nähtav....mingi aknake?
2. antenn viia antitiiva külge, et ei peaks koguaeg korpusest läbi ajama
3. pardalülitile võiks nii ligi saada, et ei peaks korpust maha kiskuma
4. tühikäik tundub nagu ülemõistuse kõrge? võibolla peabki?
midagi oli veel...aga praegu ei meenu
Üldiselt äge! Elektrikaga ei anna võreldagi...vahe nagu öö ja päev!
kvartsi sagedus 27.125 MHz
http://www.hot.ee/oilio/buggy1.jpg
nüüdseks 4 paagitäit sõitnud (murul ja kruusateel) ja näeb välja, nagu....(ei leia võrdlust)
tühikäigul enamasti pinistanud, sest ei oska veel juhtida kindlalt. Mingeid segukruve pole veel kruttida julgenud....ja kuna läks käima ilusti, siis ei pidanud ka vajalikuks. Paar korda on lambist välja surnud...ei tea miks?
Võibolla sissesõitmise värk...ja piduriklotsid vaja kah sisse sõita. Kiirus tundub meeletu. Korraks gaas põhja ja lahti (ei teagi, kas teise käiguni jõuab?), külg ette 2m loha....rohututt...autol rattad taeva poole...antenn kõver
Mõtlesin, et vaja teha järgmised muudatused:
1. kütusepaak võix olla nähtav....mingi aknake?
2. antenn viia antitiiva külge, et ei peaks koguaeg korpusest läbi ajama
3. pardalülitile võiks nii ligi saada, et ei peaks korpust maha kiskuma
4. tühikäik tundub nagu ülemõistuse kõrge? võibolla peabki?
midagi oli veel...aga praegu ei meenu
Üldiselt äge! Elektrikaga ei anna võreldagi...vahe nagu öö ja päev!
kvartsi sagedus 27.125 MHz
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
1. Akent pole vaja ajaga tuleb kogemus ja ajataju mil sul paak hakkab tühjaks jooksma. KUI sa just sellel eesmärgil plaanid korpust augustada
2. Antennil murdekoha või lõika nii ära ja vahele panne kütusevooliku jupp et oleks nö pehme lüli ja seejärel painuta see antitiva alla vms et ei tilmendaks ja ei jääks ette kui mudel katusele käib
3. Kas korpuse külje seina ei saa nii painutada et käsi alla ulatuks seda lülitit kangutama?
4. Kui pagi kaasa ei vea siis umbes on OK seda peab kuulma kui kõrge tühikäik.
Varsti kulub sul alumiiniumist sidurikoda ära ja murdub siduriklotside vedru, see tüüpviga nendel. Üldiselt soovitan lugeda sellest bagist siit:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_5342050/tm.htm
Siin ka lugemist: http://www.rcuniverse.com/forum/m_3775380/tm.htm
Osa juppe saab HPI omasi peale panna seda pead vaatama sealt foorumist mis keegi pannud on ja mis sobib
2. Antennil murdekoha või lõika nii ära ja vahele panne kütusevooliku jupp et oleks nö pehme lüli ja seejärel painuta see antitiva alla vms et ei tilmendaks ja ei jääks ette kui mudel katusele käib
3. Kas korpuse külje seina ei saa nii painutada et käsi alla ulatuks seda lülitit kangutama?
4. Kui pagi kaasa ei vea siis umbes on OK seda peab kuulma kui kõrge tühikäik.
Varsti kulub sul alumiiniumist sidurikoda ära ja murdub siduriklotside vedru, see tüüpviga nendel. Üldiselt soovitan lugeda sellest bagist siit:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_5342050/tm.htm
Siin ka lugemist: http://www.rcuniverse.com/forum/m_3775380/tm.htm
Osa juppe saab HPI omasi peale panna seda pead vaatama sealt foorumist mis keegi pannud on ja mis sobib
ajutine antenni lahendus sai selline:
http://www.hot.ee/oilio/antenn1.JPG
http://www.hot.ee/oilio/antenn2.JPG
http://www.hot.ee/oilio/antenn1.JPG
http://www.hot.ee/oilio/antenn2.JPG
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
sul näib õhufilter kole must ja liivane juba, see vajaks kindlasti kas pesemist või vahetamist soovitaksin vahetada!h6bekuul kirjutas:ajutine antenni lahendus sai selline:
http://www.hot.ee/oilio/antenn1.JPG
http://www.hot.ee/oilio/antenn2.JPG
1)tühikäik on liiga kõrge. Kui segud on paigas, siis viimase asjana keerad tühikäigupöörded nii maha, et hakkab välja surema (kui surebki, pole ka ullu) ja siis veerand pööret kinni tagasi. Liiga kõrged tühikäigupöörded teevad sidurile haiget, mõjuvad kütusekulule kehvasti ja on oht pidurdamisel välja surra.
2)küünlatoide pannakse autole peale ainult käivitamise ajaks, sellega ei sõideta ringi. Tapad küünalt mõttetult.
3)kui gaasi vajutamisel niimoodi lambist välja sureb, on segu kusagilt otsast lahja. Tõenäoliselt alumisest. Kui uus mootor, võib muidugi ka selle viga olla, et on külmana liiga tihe ja ei taha käia.
4)mootori sissetöötamise vajadusest oled ikka midagi kuulnud?? Uue mootoriga ei minda esimese asjana liiva sisse tallama.
2)küünlatoide pannakse autole peale ainult käivitamise ajaks, sellega ei sõideta ringi. Tapad küünalt mõttetult.
3)kui gaasi vajutamisel niimoodi lambist välja sureb, on segu kusagilt otsast lahja. Tõenäoliselt alumisest. Kui uus mootor, võib muidugi ka selle viga olla, et on külmana liiga tihe ja ei taha käia.
4)mootori sissetöötamise vajadusest oled ikka midagi kuulnud?? Uue mootoriga ei minda esimese asjana liiva sisse tallama.
Tühikäik peab olema pisut rikas. Nii, et jääd seisma, 5 sekundi pärast kiirendades läheb veel ilusasti ja probleemideta kohalt, aga on pisut "täis tõmmanud". Peal 10-sekundilist seismist peab olema selgelt tunda, et on "täis". 30-40 sekundi tühikäigul seismise järel võib segu rikastumisse ära surra (aga ei pruugi, samas vähemalt 20 sekundit võiks käia). Rikas alaots aitab mootorit jahutada.
manualis ei öelda mootori sissesõidu kohta sõnagi...küll aga räägitakse piduri sissesõidust....et umbes paar paaki peaks sõima rahulikult. Mina tiksutasin 3 paaki enne ära, kui proovisin gaasi põhja vajutada. Aga mida sa siin hoovis ikka vajutad - hetkega oli auto ühest aia otsast teises. Filtri tõmbas mustaks kohe peale esimest tiksutamist. Mingi õliga niisutatud shvamm, kuhu kleepub tolm ideaalselt külge; 2 ketast üksteise peal. Teine ketas täitsa lumivalge veel - küllap veel ikka kestab? Svamm ära pesta, siis peaks küll käima?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________
_________________________
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kui masinat käivitades ei lähe kohe üldse.. keera, kas küünal pealt maha ja pista küünlatoite otsa.. või mõni muu küünal.. Kui küünal hõõgub.. töötab. Kui ei hõõgu.. proovi teist küünalt
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!
HB Cyclone TC
HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!