Esimene nitrobagi

Üldine off-road autode arutelu

Moderaator: petrolhead

Vasta
rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Esimene nitrobagi

Postitus Postitas rallikas » 06.06.2007 20:58

Ostsin siis ka esimese nitrobagi.(thunder tiger eb4 s2)Sõitsin siis esimest korda nitrobagiga.Küünlatoide oli peal sellepärast, et ei olnud õiget küünalt.Suri pärast küünlatoite äravõtmist välja.(seda on meetodit teised ka vist kasutanud)Tühikäik oli vist natuke paigast ära või käibki nii kõrgetel pööretel?Kui anda järsku gaasi kõrgemale sureb millegipärast välja.
Siin on ka lühike mobiiliga tehtud video.

kevikas123
Postitusi: 22
Liitunud: 12.07.2007 16:58
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kevikas123 » 14.07.2007 11:10

võimas bagi.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

panen siis oma esimese nitroka kogemuse kah kirja

Postitus Postitas h6bekuul » 19.07.2007 22:48

enne käivitamist nägi välja selline:

http://www.hot.ee/oilio/buggy1.jpg

nüüdseks 4 paagitäit sõitnud (murul ja kruusateel) ja näeb välja, nagu....(ei leia võrdlust) :)

tühikäigul enamasti pinistanud, sest ei oska veel juhtida kindlalt. Mingeid segukruve pole veel kruttida julgenud....ja kuna läks käima ilusti, siis ei pidanud ka vajalikuks. Paar korda on lambist välja surnud...ei tea miks?
Võibolla sissesõitmise värk...ja piduriklotsid vaja kah sisse sõita. Kiirus tundub meeletu. Korraks gaas põhja ja lahti (ei teagi, kas teise käiguni jõuab?), külg ette 2m loha....rohututt...autol rattad taeva poole...antenn kõver :)
Mõtlesin, et vaja teha järgmised muudatused:
1. kütusepaak võix olla nähtav....mingi aknake?
2. antenn viia antitiiva külge, et ei peaks koguaeg korpusest läbi ajama
3. pardalülitile võiks nii ligi saada, et ei peaks korpust maha kiskuma
4. tühikäik tundub nagu ülemõistuse kõrge? võibolla peabki?
midagi oli veel...aga praegu ei meenu

Üldiselt äge! Elektrikaga ei anna võreldagi...vahe nagu öö ja päev! :)

kvartsi sagedus 27.125 MHz

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 19.07.2007 23:07

1. Akent pole vaja ajaga tuleb kogemus ja ajataju mil sul paak hakkab tühjaks jooksma. KUI sa just sellel eesmärgil plaanid korpust augustada
2. Antennil murdekoha või lõika nii ära ja vahele panne kütusevooliku jupp et oleks nö pehme lüli ja seejärel painuta see antitiva alla vms et ei tilmendaks ja ei jääks ette kui mudel katusele käib
3. Kas korpuse külje seina ei saa nii painutada et käsi alla ulatuks seda lülitit kangutama?
4. Kui pagi kaasa ei vea siis umbes on OK seda peab kuulma kui kõrge tühikäik.

Varsti kulub sul alumiiniumist sidurikoda ära ja murdub siduriklotside vedru, see tüüpviga nendel. Üldiselt soovitan lugeda sellest bagist siit:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_5342050/tm.htm
Siin ka lugemist: http://www.rcuniverse.com/forum/m_3775380/tm.htm

Osa juppe saab HPI omasi peale panna seda pead vaatama sealt foorumist mis keegi pannud on ja mis sobib

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 20.07.2007 00:28

mmm...hästi innustad :D
minu meelest kah liiga keeruliseks ajatud need mänguasjad. Lõpuks rohkem putitad, kui sõidad :)


p.s. keegi võiks need topelt messid ära kustutada?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 20.07.2007 00:48

http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 20.07.2007 07:58

h6bekuul kirjutas:ajutine antenni lahendus sai selline:

http://www.hot.ee/oilio/antenn1.JPG

http://www.hot.ee/oilio/antenn2.JPG

:)
sul näib õhufilter kole must ja liivane juba, see vajaks kindlasti kas pesemist või vahetamist ;) soovitaksin vahetada!

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 20.07.2007 08:12

1)tühikäik on liiga kõrge. Kui segud on paigas, siis viimase asjana keerad tühikäigupöörded nii maha, et hakkab välja surema (kui surebki, pole ka ullu) ja siis veerand pööret kinni tagasi. Liiga kõrged tühikäigupöörded teevad sidurile haiget, mõjuvad kütusekulule kehvasti ja on oht pidurdamisel välja surra.
2)küünlatoide pannakse autole peale ainult käivitamise ajaks, sellega ei sõideta ringi. Tapad küünalt mõttetult.
3)kui gaasi vajutamisel niimoodi lambist välja sureb, on segu kusagilt otsast lahja. Tõenäoliselt alumisest. Kui uus mootor, võib muidugi ka selle viga olla, et on külmana liiga tihe ja ei taha käia.
4)mootori sissetöötamise vajadusest oled ikka midagi kuulnud?? Uue mootoriga ei minda esimese asjana liiva sisse tallama.

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Postitus Postitas rallikas » 20.07.2007 10:22

Aga mul on üks küsimus. Kas tühikäigul peab segu olema ka nii rikas, et suitseks?Või kas ta tühikäigul üldse suitseb?

Mind ammu huvitas kas kasutaja hõbekuul ikka sissesõidu on teinud?

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 20.07.2007 15:56

Tühikäik peab olema pisut rikas. Nii, et jääd seisma, 5 sekundi pärast kiirendades läheb veel ilusasti ja probleemideta kohalt, aga on pisut "täis tõmmanud". Peal 10-sekundilist seismist peab olema selgelt tunda, et on "täis". 30-40 sekundi tühikäigul seismise järel võib segu rikastumisse ära surra (aga ei pruugi, samas vähemalt 20 sekundit võiks käia). Rikas alaots aitab mootorit jahutada.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 21.07.2007 22:39

manualis ei öelda mootori sissesõidu kohta sõnagi...küll aga räägitakse piduri sissesõidust....et umbes paar paaki peaks sõima rahulikult. Mina tiksutasin 3 paaki enne ära, kui proovisin gaasi põhja vajutada. Aga mida sa siin hoovis ikka vajutad - hetkega oli auto ühest aia otsast teises. Filtri tõmbas mustaks kohe peale esimest tiksutamist. Mingi õliga niisutatud shvamm, kuhu kleepub tolm ideaalselt külge; 2 ketast üksteise peal. Teine ketas täitsa lumivalge veel - küllap veel ikka kestab? Svamm ära pesta, siis peaks küll käima?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 21.07.2007 22:45

h6bekuul kirjutas:manualis ei öelda mootori sissesõidu kohta sõnagi...küll aga räägitakse piduri sissesõidust....
Et break-in nagu piduri sissesõit on??? Halloo?

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 22.07.2007 08:41

Break-in = sissesõit ehk siis mootori sissesõit
piduritega pole siin midagi pistmist :) BREAK ehk sarnaselt hääldatav. Pidur on BRAKE

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 22.07.2007 10:42

selge...targem jälle...ei tea termineid kahjuks :(
küsimus tekkis küünlaaku kohta - kuidas ma aru saan, et ta laadimist vajab? Selline pisike pocket booster (mustika keskusest ostetud).
Tal pole ju mingit andurit ega lambikest?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 22.07.2007 20:56

:) Kui masinat käivitades ei lähe kohe üldse.. keera, kas küünal pealt maha ja pista küünlatoite otsa.. või mõni muu küünal.. Kui küünal hõõgub.. töötab. Kui ei hõõgu.. proovi teist küünalt :roll:
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Vasta