![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lähem info: http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
Moderaator: petrolhead
Ole hea seleta see tabel lahti... Praegu jääb mulle numbritest mulje nagu läheks vedelamaks, mis on minu teadmistele vastupidine....akaver kirjutas:22C 300 = -15C 144 = -25C 118
A, selge ... see on "võrdsete" viskoosuste tabelakaver kirjutas:eieieiei
kui sul 22c juures on 300 õli, siis sama efekti -15c juures annab 144 õli ja -25c juures 118.
ehk -15c juures peab kasutrama ca 50% vedelamat õli kui suvel.
Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
Ja kindlasti mitte tavaliste karudega , vaid Panda karudega . Muidugi praktika on näidanud , et tibudega kott õigustab ka ennast , aga sellejuures , et oleks ikka korralikult kollaste tibudega kott .RandoM kirjutas:Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
Pajata mõnes USA foorumis, et sa lähed -25 kraadiga õue terveks päevaks mudeliga sõitma ja nad saadavad sulle hullumaja auto järgi.JAN kirjutas:Ja kindlasti mitte tavaliste karudega , vaid Panda karudega . Muidugi praktika on näidanud , et tibudega kott õigustab ka ennast , aga sellejuures , et oleks ikka korralikult kollaste tibudega kott .RandoM kirjutas:Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
........ selle külma ilmaga ei lenda isegi varesed ringi , lapsed ei käi koolis , diislid ei lähe käima, lätlased ei lähe õue ja meie võistlustele , ei ole iust normaalsete killast .
akudega on sedassi, et NiCd akud ruulivad kylmaga. Samas NiMh akud hakkavad juba alla -10 kraadi trastiliselt oma mahtuvust kaotama.lauri kirjutas:Auto mootorit saab päris auto summuti ja heitgaaside abil hästi soojendada. Kui päris auto mootor soe, siis saab nii rc auto mootori väga kiirelt soojaks...
Akudega see nipp, et paki võimalikult hästi ära ja enne sõitu lae! Täis akule "peale laadides" soojeneb aku ja kui on hästi sisse pakitud võiks arvata, et alla 0C ei jõua langeda poole tunniga!
Ühel tartu võistlusel oli ükskord ligi -20 ja kõik jäid ellu... (minu auto mootor ainult kulus äraranno kirjutas:No kui isegi ilm on uskumatult soe ehk ainult -10 kraadi, siis sellegi poolest on päris huvitav kogemus, et kui paljud suudavad varahommikust hilisõhtuni seal rõõmsat nägu teha ja ega me enne ei saagi teada kui proovinud pole..
Jah, agha ma ei suretanud teda kordagi kogu võistluse jooksul välja .. tiksus nurgas nagu mõni diisel (sry tagantjärgi nendele, kes seda kannatasid). Käis terve galloni läbi mingil minimaalsel temperatuuril (30-50 võibolla... ) ja suvel temaga enam sõita ei kannatanud...eerikkarts kirjutas:Kas siis ühe võistlusega ruunasid mootori ära?
JUPHerkki kirjutas:Justkui nagu oleks selle sinna kirjutanud, aga ju ma siis nägin seda unes või lihtsalt ei salvestanud äraasterix kirjutas:Herkki, mul peaks TQ ka olema, aga nüüd on olemas.Enne oli huvitavam seis
, viimasel võistlusel on siis Anti vs Antero kõva lahingut oodata.