WinterCup 2006|2007 5/6
Moderaator: petrolhead
WinterCup 2006|2007 5/6
10. veebruar, Roogoja. Ole kohal
Lähem info: http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
Lähem info: http://www.hobi.ee/index.php?option=com ... &Itemid=40
Tuletame meelde, et võistlus läheneb ja kodanikel on soovitatav end kirja panna
Viimasele momendile jätta pole mõtet.
Viimasele momendile jätta pole mõtet.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Võin tõenäoliselt aidata... autos kindlasti 1-2 vaba kohta. Stardin Mustamäelt, väike ring ei tapaks ka.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Võistlused toimuvad kuni -25 külmakraadini, eeldusel et ei ole tuult, tuule kiiruse võtame arvesse juhul kui see on suurem kui 10m/s, sellisel puhul lisab iga m/s ühe kraadi lubatud temperatuurile. Otsus toimumise kohta ilmub Hobi.ee portaali avalehele täpselt reede südaöösel kahekeelsena. Õhku jääb õhkõrn võimalus kohapeal võistlus ära jätta ent selel tingimuseks on oluliselt erinev ilm ilmaennustusest
The final decision about if or not the race will be held will be availeable on the front page of www.hobi.ee portal at midnight the day before the race. Stay tuned
WinterCup korraldusmeeskond
The final decision about if or not the race will be held will be availeable on the front page of www.hobi.ee portal at midnight the day before the race. Stay tuned
WinterCup korraldusmeeskond
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Käisime Randoga seda värki eile õhtul roogojal testimas. Külma oli ca -20, tuuletu.
a) püksid
tavaliste pükstega ei ole teha midagi, jalga mingid suusapüksid, alla pikk pesu,
b) jalanõud
botased ei kära - lumelauasaapad, vildid jmt on kuum.
samuti korralik müts ja vajadusel ka suusamask.
c) raadio hoidmine - muhvid, kindad, jne
d) õlid (cpi)
22C 300 = -15C 144 = -25C 118
22C 500 = -15C 240 = -25C 196
22C 1000 = -15C 479 = -25C 392
22C 5000 = -15C 2396 = -25C 1959
22C 7000 = -15C 3354 = -25C 2743
tekkis ka amordiõli nn pakkimisprobleem, rando puuris tagaamortides augud 1.5 mm peale ja oli rahul.
a) püksid
tavaliste pükstega ei ole teha midagi, jalga mingid suusapüksid, alla pikk pesu,
b) jalanõud
botased ei kära - lumelauasaapad, vildid jmt on kuum.
samuti korralik müts ja vajadusel ka suusamask.
c) raadio hoidmine - muhvid, kindad, jne
d) õlid (cpi)
22C 300 = -15C 144 = -25C 118
22C 500 = -15C 240 = -25C 196
22C 1000 = -15C 479 = -25C 392
22C 5000 = -15C 2396 = -25C 1959
22C 7000 = -15C 3354 = -25C 2743
tekkis ka amordiõli nn pakkimisprobleem, rando puuris tagaamortides augud 1.5 mm peale ja oli rahul.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Ole hea seleta see tabel lahti... Praegu jääb mulle numbritest mulje nagu läheks vedelamaks, mis on minu teadmistele vastupidine....akaver kirjutas:22C 300 = -15C 144 = -25C 118
Ma sain sellest praegu nii aru et
300'ne õli (22C juures) on
144'ne õli (-15C juures) ja on omakorda
118'ne õli (-25C juures)?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
A, selge ... see on "võrdsete" viskoosuste tabel Mitte aga ühe konkreetse õli termo sõltuvuse tabel..akaver kirjutas:eieieiei
kui sul 22c juures on 300 õli, siis sama efekti -15c juures annab 144 õli ja -25c juures 118.
ehk -15c juures peab kasutrama ca 50% vedelamat õli kui suvel.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada ? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada ? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Aga kus tibud alles nokivad...
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Ja kindlasti mitte tavaliste karudega , vaid Panda karudega . Muidugi praktika on näidanud , et tibudega kott õigustab ka ennast , aga sellejuures , et oleks ikka korralikult kollaste tibudega kott . ........ selle külma ilmaga ei lenda isegi varesed ringi , lapsed ei käi koolis , diislid ei lähe käima, lätlased ei lähe õue ja meie võistlustele , ei ole iust normaalsete killast .RandoM kirjutas:Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada ? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
Pajata mõnes USA foorumis, et sa lähed -25 kraadiga õue terveks päevaks mudeliga sõitma ja nad saadavad sulle hullumaja auto järgi.JAN kirjutas:Ja kindlasti mitte tavaliste karudega , vaid Panda karudega . Muidugi praktika on näidanud , et tibudega kott õigustab ka ennast , aga sellejuures , et oleks ikka korralikult kollaste tibudega kott . ........ selle külma ilmaga ei lenda isegi varesed ringi , lapsed ei käi koolis , diislid ei lähe käima, lätlased ei lähe õue ja meie võistlustele , ei ole iust normaalsete killast .RandoM kirjutas:Aga et oleks kollaste tibudega. Äärmisel juhul sobivad ehk karud ka.lauri kirjutas:Kellegi nais-pool ei sooviks neid saatja muhve kokku õmmelda ja turustada ? Ostaks hea meelega ühe, kui hind vähegi mõistlik oleks! Arvan, et poleks ainus...
Krt indias inimesed surevad, kui väljas on -5 kraadi. Ausõna maailm on üks imelik koht.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Olen mitmel näinud näiteks jopepest tehtud muhvi... saatja paned sisse ja käed käivad jope varrukate kaudu Selline on 100x mugavam, kui kinnastega sõitmine, sest saatja istub käes nagu alati, mitte pole vastikut kinnast vahel... Hoiab ka saatjat veidikenegi soojas, sest -20C peal võib ka saatja akupakk vigureid teha, ei anna voolu välja.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ennast annab jah seest ja väljast soojendada , aga missmoodi akud vastu peavad selle ilmaga kui juhuslikult auto käima saab , saagedega ei tohiks nagu probleeme tekkida .
http://www.ilm.ee/
http://www.ilm.ee/
Auto mootorit saab päris auto summuti ja heitgaaside abil hästi soojendada. Kui päris auto mootor soe, siis saab nii rc auto mootori väga kiirelt soojaks...
Akudega see nipp, et paki võimalikult hästi ära ja enne sõitu lae! Täis akule "peale laadides" soojeneb aku ja kui on hästi sisse pakitud võiks arvata, et alla 0C ei jõua langeda poole tunniga!
Akudega see nipp, et paki võimalikult hästi ära ja enne sõitu lae! Täis akule "peale laadides" soojeneb aku ja kui on hästi sisse pakitud võiks arvata, et alla 0C ei jõua langeda poole tunniga!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
akudega on sedassi, et NiCd akud ruulivad kylmaga. Samas NiMh akud hakkavad juba alla -10 kraadi trastiliselt oma mahtuvust kaotama.lauri kirjutas:Auto mootorit saab päris auto summuti ja heitgaaside abil hästi soojendada. Kui päris auto mootor soe, siis saab nii rc auto mootori väga kiirelt soojaks...
Akudega see nipp, et paki võimalikult hästi ära ja enne sõitu lae! Täis akule "peale laadides" soojeneb aku ja kui on hästi sisse pakitud võiks arvata, et alla 0C ei jõua langeda poole tunniga!
(olgu õnnistatud see inimene kes startboxi välja mõtles ja kes leidis, et sinna kylge võiks suure pliiaku pista)
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Ühel tartu võistlusel oli ükskord ligi -20 ja kõik jäid ellu... (minu auto mootor ainult kulus ära )ranno kirjutas:No kui isegi ilm on uskumatult soe ehk ainult -10 kraadi, siis sellegi poolest on päris huvitav kogemus, et kui paljud suudavad varahommikust hilisõhtuni seal rõõmsat nägu teha ja ega me enne ei saagi teada kui proovinud pole..
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Kas siis ühe võistlusega ruunasid mootori ära?
Ei suutnud töö temperatuuri kuidagi välja pigistada?
On teil mehed nippe ka kuidas saab töötempi kätte?
Sest kütuse lahjemaks keeramine ei ole lahendus....
Viimati kui ma pea MacGyver teibiga jahutus pea katsin ikka mootor üle 70c ei tahtnud kuidagi minna, segu oli piisavalt lahja.
Kas panna midagi ribide vahele ja katta pealt ka kas see aitab?
Ei suutnud töö temperatuuri kuidagi välja pigistada?
On teil mehed nippe ka kuidas saab töötempi kätte?
Sest kütuse lahjemaks keeramine ei ole lahendus....
Viimati kui ma pea MacGyver teibiga jahutus pea katsin ikka mootor üle 70c ei tahtnud kuidagi minna, segu oli piisavalt lahja.
Kas panna midagi ribide vahele ja katta pealt ka kas see aitab?
Jah, agha ma ei suretanud teda kordagi kogu võistluse jooksul välja .. tiksus nurgas nagu mõni diisel (sry tagantjärgi nendele, kes seda kannatasid). Käis terve galloni läbi mingil minimaalsel temperatuuril (30-50 võibolla... ) ja suvel temaga enam sõita ei kannatanud...eerikkarts kirjutas:Kas siis ühe võistlusega ruunasid mootori ära?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Nii ehk naa ei tohiks alla 90C mootor pikalt töötada, suvel või talvel! Talvel on problemaatiline lihtsalt see, et kohapeal kipub pigem üle kuumenema ja sõidus on LIIGA hea jahutus tavaliselt, jahtub liiga maha. See on mingu väikese kogemuse põhjal teooria.
Ise viimati miinus mõne kraadi puhul lasin summuti abil mootori soojaks, siis kiirelt töötemperatuurini ja sõitma...
Ise viimati miinus mõne kraadi puhul lasin summuti abil mootori soojaks, siis kiirelt töötemperatuurini ja sõitma...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Seda oli päris lahe vaadata milline pit stop tehti su masinale. Jube sahmimine ja milline aeg, selleks kulus vaid neli ja pool minutit
Sooviks tulemusi ja miks karikaid ei jagadus seekord
Sooviks tulemusi ja miks karikaid ei jagadus seekord
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Vaatamata paljudele jamadele oli ülimalt vahva võistlus seekord . Tänu ühele elektrikatkestusele läks kaduma SMT finaali esimese osa (7 min)tulemused, aga ülejäänud 23 minutit on kenasti olemas ja asjaosalised loodetavasti ei pahanda, et finaal nii lühikeseks jäi.
Tulemused on siin hetkel: http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/wc2007/5 . hobi.ee'sse ilmuvad tulemused ja punktid ka varsti.
Ja suur tänu kõigile annetuse eest
Edit: Punktid
Tulemused on siin hetkel: http://www.hobi.ee/up/failid/?dir=/wc2007/5 . hobi.ee'sse ilmuvad tulemused ja punktid ka varsti.
Ja suur tänu kõigile annetuse eest
Edit: Punktid
Väga lahe võistus oli. Sai ka finaalis kõik (märge 23 minuti sõidu kohta olemas kahjuks ainult) 60-76 sek vahemikku sõidetud. Muideks mina ei hädalada rajakohtunike vähesuse pärast, oli nende abi finaalis 30 minuti jooksul täpselt 3 korda vaja Tipp-ringiaegu ei kipu üritama, kui rajal 4-5 rajakohtunikku, kuid stabiilselt sõitma sunnib küll!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
eks ma tegin oma vabaaega parajaks vabatahtlikult teisi autosid 6igetpidi keerates aga sellest ei saand aru et kui see k6verate tagaratastega savage or smtng pikali l2ks siis v6tsin eest kinni ja lykkasin hooga rajale tagasi .... peale seda oli pukis mingi eriline r66mukisa ja mingi ala pöidlad pysti alguses ei jagand laksu lahti et mulle we v6i kellegile mu seljataga p2rast sai ka lauriga nata vestelda
JUP 3pts on vahe. Olen väikesi kalkulatsioone teinud, et mis siis kuiHerkki kirjutas:Justkui nagu oleks selle sinna kirjutanud, aga ju ma siis nägin seda unes või lihtsalt ei salvestanud ära , aga nüüd on olemas.Enne oli huvitavam seis , viimasel võistlusel on siis Anti vs Antero kõva lahingut oodata.asterix kirjutas:Herkki, mul peaks TQ ka olema
Tõotab tulla põnev.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Uhh esimene võistlus LAHE oli
Esimese sõidu ajasin sassi vaatasin lehelt et 5's grupp kuigi tegelt oli 4 kuna MT 1/6 olid koos. Sain niisama sõidetud teistega
Teisel kvalifikatsioonil lahkus ratas, murdunud veovõlli ots ja purunenud pamper. Juppe käisin mööda rahvast kerjamas ja pampri moodi moodustise aretasin kanistri plastikust (pamper hoiab õõtsatelgesi paigal)
No kuidagi ei lootnud et finaalis 3'ks tulen. Vurasin seal omaette võideldes auto ülijuhitavusega. Ja lõpus oli mõnus avastus et sõotsin tagaveoga ja kohati kiilus esidiffer kinni. Ja lagunes ka see kanistri plastikust pampri moodustis ka mille tulemusena lendas ka õõtsatelg minema
Lahe ellujäämine oli. Müts maha hiinaka ees et niigi vastu pidas
Nüüd on mida täiendada. Krt sõidul jahtus mootor nii maha käristades sõitsin ringi vahel, keeraks lahjemaks aga siis mõtlesin pole mul sellise ülejuhitavusega seda mootori võimsust vaja.
Finaali start oli lahe. Siblisin seal rahva jalgade vahel ei saanud kuidagi minema keerutades piruette seal
Esimese sõidu ajasin sassi vaatasin lehelt et 5's grupp kuigi tegelt oli 4 kuna MT 1/6 olid koos. Sain niisama sõidetud teistega
Teisel kvalifikatsioonil lahkus ratas, murdunud veovõlli ots ja purunenud pamper. Juppe käisin mööda rahvast kerjamas ja pampri moodi moodustise aretasin kanistri plastikust (pamper hoiab õõtsatelgesi paigal)
No kuidagi ei lootnud et finaalis 3'ks tulen. Vurasin seal omaette võideldes auto ülijuhitavusega. Ja lõpus oli mõnus avastus et sõotsin tagaveoga ja kohati kiilus esidiffer kinni. Ja lagunes ka see kanistri plastikust pampri moodustis ka mille tulemusena lendas ka õõtsatelg minema
Lahe ellujäämine oli. Müts maha hiinaka ees et niigi vastu pidas
Nüüd on mida täiendada. Krt sõidul jahtus mootor nii maha käristades sõitsin ringi vahel, keeraks lahjemaks aga siis mõtlesin pole mul sellise ülejuhitavusega seda mootori võimsust vaja.
Finaali start oli lahe. Siblisin seal rahva jalgade vahel ei saanud kuidagi minema keerutades piruette seal
See on siis nüüd juba mitmes kord... kui ma kohale saan ja sõitma ei saa.. kõigepealt ütles stardiboks üles (tutikal mootoril üks harjakinnitus murdus), siis sain ühe boksi laenuks, aga käima ikka ei saanud. Kodus vaatasin, et bensupaagi kork jooksis paagile viltu peale ja ei tekitanud süsteemi survet.. et mis ma oskan öelda.. et kui pole ikka annet alaga tegeleda, siis elus on kindlasti asju millega ma võiks siiski hakkama saada.. nagu makramee.. olete te vaadanud kui põnev sellega tegeleda võiks olla.. http://blog.kaldkriips.ee/?p=120