Väiksed tragi soetamise plaanid ja nüüd siis mõtlen uurin ja puurin...
Lääne foorumites on Lightning Trugi küllaltki kiidetud aga mida meie kaupmehed ja rahvas arvavad?
Mis eelis on HPI Hellfire'il Lightningu ees?
Milline vahe on Lightning Sport ja Lightning-PRO vahel va. Alu. õõtsad?
Jupid Lihtningul pidavat odavamad olema ja tuning stuffi pidavat saada olema siis lääne foorupitest silma jäänud et diffrid pidavad jällegi lihtningul paremad olema samas lihtning jääb reguleerimiste võimaluste poolest nadiks tänu millele ta vist liigitatud midget klassi...
Kuidas vastupidavus nende 2 trucki vahel?
Kas meil on ka mõnda Lihtningu venda?
Lihtningu õõtsad tunduvad tugevamad, kui suur kaluvahe Helfire ja Lightningul on ja kelle kasuks?
Hinnavahe on märgatav!
Ise pole proff ja isiklikult peensustesse langev reguleerimine on vast minujaoks natukene overkill. Panustaks ikka rohkem fun'ile ja vastupidavusele.
Mis siin olijad siis arvavad?
HB Stadium Sport RTR (6500.-) versus HPI Hellfire RTR (9900.-)
Hellfire RTR vs Lightning Stadium Sport RTR
Moderaator: petrolhead
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Uue aasta algusest peaks vaikselt saadavaks muutuma ka truggyd TeamLosi 8ight-T, Muggy ja Hobao StadiumTruck
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59