1. leht 1-st

Off road raadile

Postitatud: 08.08.2008 12:49
Postitas Saabu
Tartus 1 km linnast väljas on üks vana lennuvälja mida praegu kasutatakse kiirenduseks ja järgmine aasta tuleb sinna autoturg. Mu isa hooldab seda värki ja a rääkisin et sinna mägede peale või kuhugile võiks tulla RC off road rada. Ta ütles et võib tulla küll aga seda saab teha ainult siis kui keegi temaga ühendust võtab. Maapind on seal normaalne ja ruumi on palju. Siia võiks postitada et kas võiks tulla jne. Kui paar tükki on siia postitanud näitan seda teemat talle ja räägin.

Sinna tuleb ka umbes 4 aasta pärast ajaviitmis keskus ning sinna võib sisse mõne on road raja teha.

Postitatud: 08.08.2008 13:04
Postitas R0mm
Kellel ühe raja vastu ikka midagi olla saaks. Mina poolt. :D

Postitatud: 08.08.2008 14:18
Postitas nRainer
Uus rada oleks väga kõva. Mina ka poolt.

Postitatud: 08.08.2008 15:01
Postitas ultra
sobib,poolt

Postitatud: 08.08.2008 15:05
Postitas RandoM
Palju õnne...
(Olen nii mõnelgi rajaehitusel abiks/organiseerivaks jõuks olnud)

Aga igatahes andke minna, mida rohkem seda uhkem.

Postitatud: 08.08.2008 15:55
Postitas akaver
uh-ohhh....
pärituult ja pikka m****

Postitatud: 08.08.2008 18:40
Postitas frank40
Ei tea, Tartu klubi liikmetega pole nigu ühendust võetud, pole vähemalt kuulda olnud! 8)

Aga noh, mina tean siin Tartu ümbruses veel 2 rada, mis ei kuulu Tartu Klubile.

Jõudu ja jaksu siis uutele üritajatele!

Tartu Automudelismi klubi!

Postitatud: 08.08.2008 18:48
Postitas R0mm
Huvitav mis ülim jõud see tartu klubi on, et kõik rajaehitajad ühendust peaks võtma ja miks peakski kõik rajad tartu klubile kuuluma ja miks ei võiks tartus üleüldse rohkem klubisid olla kui üksainus tartu automudelismi klubi? Lihtsalt naljakas mõttekäik...

Postitatud: 08.08.2008 19:17
Postitas Saabu
Kui ta maalt tagasi tuleb räägin

Postitatud: 08.08.2008 19:21
Postitas Tõnu2
Kuna Tartus offroad rada juba olemas siis soovitaks pigem tegelda onroad raja ehitusega.

Postitatud: 08.08.2008 19:34
Postitas Saabu
4 aasta pärast tuleb Raadile ajaviitekeskus ja sinna võibolla sab hea rääkimise peale ühe raja.

Postitatud: 08.08.2008 19:42
Postitas frank40
ROmm-le vastuseks ehk niipalju et, Tartu Klubi on ellu kutsutud kui mudeliste ühendav organisatsioon. Ei ole tehtud vahet on ta on või off roader. Nii mõlemile on leitud koht kus sõita saaks.

Elu on lihtsalt näitand et koos on nii mõnigi asi ära tehtud. Tartu klubil on üks ja ainus rada Külitses, kus jah kulgevad vabalt klubi liikmed. Mida ei saa kahjuks teha mitte klubi liikmed(vähemalt ei peaks saama). Mis puutub aga veel mingisse ühendusse mis peab ühendama justkui Automudeliste, siis kas Tartu on ikka nii suur linn et seda siia moodustada, ma sügavalt kahtlen selles.

Aga noh, valikuvabadus võiks ju olla! 8) FR

Postitatud: 08.08.2008 19:58
Postitas R0mm
Saabu tundub alles asjaga algust tegevat ja ehk ei teagi tartu klubist eriti midagi, niiet tartu klubi inimesed võtke ise saabu seenioriga ühendust ja kasutage head võimalust. See oli justkui see asja iva.

Postitatud: 09.08.2008 02:50
Postitas TarMoH
Jaa, teeme Saabu Private Automudelismiklubi, kah võimalus...

R0mm'i poolt küll suht totter jutt, vähemalt oled varem välja paistnud natuke asjalikumana. Küsiks siis, et mitu võimast klubi siis Tallinnas on ??? Ei olegi neid palju, no siis tee üks juurde, ära nüüd karda, et kõik sinu klubiga liituma ei hakkaks.

Raja ehituse poole pealt siis niipalju, et kuhu sa selle kavatsed ehitada? Kui sa mõtled seda lennuvälja, kus PRAEGU juba on autoturg (raadi), mitte ei tule 1 aasta pärast, siis ma küll ei näe eriti võimalust, et sinna midagi orgunnida saaks, vähemalt mitte pikaks ajaks, sest sinna pidi ju mingi aeg ERM tulema, planeeringud on ju juba tehtud.

Teiseks, kujutad sa ka ette, palju korraliku raja ehitus maksma läheb ja palju töötunde sinna matta tuleb + inimesed, kes seda kõike hiljem ka hooldaks.

Ma ei ole ülini pessimist, anna aga tuld, pole mul selle vastu midagi.

Postitatud: 09.08.2008 07:33
Postitas Saabu
Seal kus praegu autoturg on see kolib lennuväljale ja sinna kus see praegu on tuleb ERM. 1 sisenemiskäik on rajale juurde tehtud. Ringtee pealt saab ka nüüd lennuväljale.
Raja võib teha kuskile sinna küngaste vahepeale või kuskile. Ma ei tea küll mis teil seal luigel enne seda maapeal oli aga raadil on kõvemat sorti liiv vms. Ja hea peaks olema see et seal ei ole neid ATV-sid.

Postitatud: 09.08.2008 07:53
Postitas R0mm
Minu jutt pole totter, tartu klubi võiks lihtsalt oma nina alt vähe kaugemale vaadata ja mitte mõelda, et nemad ongi see A ja O tartu linnas. Teil see suhtumine seal üldse sakib suht tugevalt aegajalt. Ehk ongi hea kui mõni pädev rada tartusse tekib, kus kõik sõita saavad, sest tartu klubi rajal ju pole see lubatud.

Laske nüüd kaikad käiku, sest teie ego on nüüd ju julmalt riivatud :roll:

Postitatud: 09.08.2008 08:30
Postitas edvin
Tartusse võiks veel üks offroad rada tekkida küll. Tahtsin suvepuhkuse ajal Tartu rajal sõita. Käisin kohal vaatamas, isu läks ära. Trimmerist väiksema autoga ei ole võimalik seda rada, ilma masinat purustamata lõpuni sõita, väga auklik oli pind. Rajal on niigi vähe hüppeid ja nendestki 2 tagumist järjestikust olid heinamaaks muutunud.

PS! Rommil on oma rada, väike aga huvitav ja mõnus sõita.

Postitatud: 09.08.2008 08:46
Postitas akaver
mõningaid numbreid pakuks innukatele rajaehitajetele:
ca 500 000+ krooni (kui suudad sebida, siis saad suurema osa sponsorlusena) - pinnas, puit, piirded, vaipa, ehitusvahendid, transa, suurte pinnaseseadmete rent.
Inimtöötunde 15 inimest kuu aega iga päev 8 tundi.

Ja see on alles algus....
Juurde veel vaja püsiv elekter, suruõhk, lauad, ajamõõt

ja siis veel eriti oluline:
pidev hooldus ja sebimine


ehk veelkord
pärituult ja pikka m****

Postitatud: 09.08.2008 09:51
Postitas Saabu
Nii suurt summat ma küll ei arvanud.

Postitatud: 09.08.2008 13:56
Postitas TarMoH
Nii suur see vast tõesti ei ole, arvatavasti see Luige teema rohkem :)

Tartu klubirada on kuskil 50 000 läinud või natuke rohkem... ega ma ka täpset arvutust ei pea... aga inimtunde tuli küll roppumoodi ;)

Postitatud: 09.08.2008 14:12
Postitas akaver
TarMoH kirjutas:Nii suur see vast tõesti ei ole, arvatavasti see Luige teema rohkem :)

Tartu klubirada on kuskil 50 000 läinud või natuke rohkem... ega ma ka täpset arvutust ei pea... aga inimtunde tuli küll roppumoodi ;)
akaver kirjutas:ca 500 000+ krooni (kui suudad sebida, siis saad suurema osa sponsorlusena)
Juhin just tähelepanu sellele sponsorlusele. Kui Luige raja tegemisel oleks kõik asjad maksnud täishinna, siis summa kokku oleks küll kuskil seal poole meeki juures.

Suudad organiseerida, siis võid pea kogu raja niisama saada.

Postitatud: 09.08.2008 16:03
Postitas Saabu
Ma täna proovin paberile saada raja ja siis homme lähen vaatan natsa asukohta. Ma võtan ka 2 sõbraga ühendust kes on puldika huvilised. Nad on kindlasti poolt

Postitatud: 09.08.2008 17:29
Postitas JAN
Sina RÜmm katsu nüüd natuke omaette olla ja kasvõi ühe kõrva peaalla panna Tartu klubi aadressil , pea natuke vahet ja siis ürita edasi tänitada kui veel tuju on . Tartu kohta on täiesti mõtetu veel teist rada teha , oleks lihtsam ja saaks parema tulemuse kui selle uue raja sponsor summad saaks matta olemasolevale rajale , oleks meie kõigi jaoks parem tulemus. On ta küll tõesti Klubi rada , aga ei ole veel kuulnud , et ei lubataks kellegil trenni teha kui selleks on soovi .Käveril on summade suhtes sula õigus , kui arvestada kokku inimtunnid ja peaks maksma masinate ja transa eest täis summadega , eks ole ju ikkagi pinnasevedu ja laiali lükkamine suht kallis lõbu . Rada tahab tõesti korrastamis ja se saab ka tehtud enne järgmisi võistluseid Tartus . Jutupaunikud ja arvustajad on eelkõige need kes ei ole labida ja rehaga sinasõber . 8)

Postitatud: 10.08.2008 22:05
Postitas männikmees
R0mm kirjutas:Minu jutt pole totter, tartu klubi võiks lihtsalt oma nina alt vähe kaugemale vaadata ja mitte mõelda, et nemad ongi see A ja O tartu linnas. Teil see suhtumine seal üldse sakib suht tugevalt aegajalt. Ehk ongi hea kui mõni pädev rada tartusse tekib, kus kõik sõita saavad, sest tartu klubi rajal ju pole see lubatud.

Laske nüüd kaikad käiku, sest teie ego on nüüd ju julmalt riivatud :roll:
ma ei ole tartust aga rajale olen pääsenud täpselt siis kui vaja. rada on super (vahest liiga libe aga ikkagi fäga finge).
vinguda ja möliseda on alati lihtsam kui ise midagi paremat teha.
MÖLISEGE SIIS KUI OLETE MIDAGI PAREMAT TEINUD !!!
sorry kui olin liiga kuri :lol:
alati on tore kui tehakse midagi paremini aga eestlase viga on see et sõimatakse naabrit ja ise ei tehta midagi. milleks teha ``midagi-kusagil`` kui võiks teha ühiste jõududega kuskil kindlas kohas ja hästi.
praegu on tehtud hästi Tartu-klubi rajal ja oleks tark jõud ühendada ja muuta see koht-rada veel paremaks 8)
see jutt ei tähenda et noored-mehed ei tohiks midagi ise üritada.
tuult teile tiibadesse ja jaksu :wink:

Postitatud: 13.08.2008 07:50
Postitas Saabu
Käisin eile sõbraga on roadi seal kihutamas ja siis leidsime ühe mäe kus oli nagu rada. Üles minek ja alla tuleks ja ringi kujuline. Proovisime väikese hüpeka ka mulda taguda ja mingi 15 cm isegi tuli. Meil olid muidugi sellised autod kaasas mida sai ainult mäest alla lasta. Kui tahtsid üles minna kaas põhjas siis pigem auto vajus tagasi. Homme jälle tagasi vaatama ja sõber võtab on off roadi ka kaasa

Postitatud: 13.08.2008 17:47
Postitas JAN
Ja ongi asi lahendatud . 8)

Postitatud: 18.08.2008 20:28
Postitas OnuTom
Ma ei hakka siin kõikedeadjate suud kinni toppima. Nagunii pole aega niipalju raisata, et ühtegi prigu ei jääks kust sopp sutsu aja pärast välja ei vuhiseks. Mõttetu tegevus, las koerad hauguvad!
Raja ehitus hind on siin käidud välja väga õiges, pigem isegi tagasihoidlikus suurusjärgus. Kusagil ma olen sellest juba kirjutanud, et alustada tuleb korralikust dreenikihist jne. Kõik see maksis pool aastat tagasi palju rohkem kui pool milli, kui kõrval käed puusas seista. Hetkel on ehitusturuga nii nagu on ja see on ka hinndadele positiivselt (loe: hinnasildile allahindlused toonud) mõjunud. Aga üksjagu pikalt viie nulliga on see number küll. Praeguse raja hind on ka kusagil loodetavasti pisut alla viienda nulli algust, ja seda isegi siis kui tehnika oli poolmuidu ja töötunde ei lugenud keegi, kogu asi tehti nii lihtsalt kui võimalik ja ... uskuge, tean!
Mis puutub uude rajasse, siis on ka minul mõtted olnud seotud Raadiga. Pidi ju sinnakanti kunagi ka mingi motokompleks tulema, aga sellised asjad sobivad omavahel kokku. Kuna enam funktsionär pole ja aega ka mitte, siis mõtteks see jäänud ongi.
Mina käiks igatahes vaatamas ja kuulamas, niipalju aega ikka leiaks, enne kui ei või ja välja hõigata (soovitus Klubile). Kümne küünega küll kinni olemasolevast ei hoiaks, samas on tegelikult toimivast asjast natuke rohkem kui lihtsalt kahju, aga jätame isiklikud asjad kõrvale. Kriitika on olemasoleva raja suhtes õige! Ta pole hetkel eriti atraktiivne väiksemale kui 1/5. Vaja on kõvasti edasi minna raja arendusega, ajad on lihtsalt muutunud. 3a tagasi oli muidugi teine lugu.
Aga veelkord raja puhul olulistest asjadest: * kelle omaks jääb maa ja mis omanikul sellega aastate pärast plaanis on; * elektrivarustus, juhtimispukk, mingi hoone (olmevajadused!) ja varjualune; * hilisem hoolduse ja turvalisuse (atv-d ja rattad ja mis iganes veel) küsimus; * sponsor (praeguses majandusseisus raske küsimus, aga omajõududega teist poolkõva pole mõtet juurde teha! äkki mingid EU fondid aitavad, keegi äkki teab?); * korralik projekt ja pinnas ning masinad ja palju töökäsi + miljon pisiasja
Läks targutamiseks, aga minuarust pole mõte paha. Iseasi kuidas ja kas see teoks saab. Mutta ei ole vaja siin kohe midagi tampima hakata. Kui asi ei toimi vajub ta sinna mutta iseenesest, pigem ikka aidata ja uurida kui kõva sisu pakutud asjal on.

Postitatud: 19.08.2008 12:50
Postitas Saabu
See mis ma vaatasin et ringrada see oli hoopis mingu mullavedamise koht vist. praegu ei hakka mina midagi tegema. Kui üldse midagi hakkab 2009 raadil toimuma vaatan edasi