2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tartu

Teemad võistluste kohta
akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tartu

Postitus Postitas akaver » 05.06.2008 22:51

Kõikvõimalike organisaatoritega läbirääkimise tulemusena ja soovina pakkuda kõikidele masinaklassidele võimalikult head võistlust neile sobival rajal, siis:

Klassides
1:8 Buggy (B-8)
1:8 Truggy (TR-8)
Open

toimub 2008 EMV Harjumaal, Luige rajal. (Openil on see küll lisa EKV etapp)

Korraldaja: Andres Käver


Klassis
Trimmer (B-6)
toimub 2008 EMV Tartus, Tartu mudeliklubi rajal.


Korraldaja: Tartu mudeliklubi



Kuupäev on sama, 12 juuli 2008.
akaver
http://shop.akaver.com

Kasutaja avatar
ziim999
Postitusi: 365
Liitunud: 23.02.2007 16:08
Kontakt:

Postitus Postitas ziim999 » 05.06.2008 23:06

See on küll ülimalt rõõmustav uudis!
Tore, et leiti väärikas alternatiiv, mis peaks rahuldama kõik osapooled! :)
[Tartu Vaim]| [Palju Toredaid Mõtteid]

Kasutaja avatar
nRainer
Postitusi: 430
Liitunud: 21.02.2008 21:15
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 3 korda
Been thanked: 4 korda

Postitus Postitas nRainer » 06.06.2008 00:21

Kuidas erineb meistrivõistlus karikavõistlusest reeglite ja auto seadistuse suhtes? Küsin igaks juhuks üle.
Rainer & Jüri Ressar
EuroRC
XRAY
Ahha Disain
4Dimensioon

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.06.2008 01:05

Aplaus :!: Kui trimmereid pole, siis kestab ka rada kenasti terve päeva.

EAMK reeglid peaksid ikka nii EK kui EMV kehtima ja enamvähem samad olema, mõni point oli vist EMV ja EK osas veidi erinev - www.modelcar.ee
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
nRainer
Postitusi: 430
Liitunud: 21.02.2008 21:15
Asukoht: Tallinn
Has thanked: 3 korda
Been thanked: 4 korda

Postitus Postitas nRainer » 06.06.2008 01:26

Tänud.
Rainer & Jüri Ressar
EuroRC
XRAY
Ahha Disain
4Dimensioon

Kasutaja avatar
Grim Reaper
Postitusi: 1209
Liitunud: 02.12.2006 00:45

Postitus Postitas Grim Reaper » 06.06.2008 06:42

Aplaus :!:
mis kuradi aplaus :lol: Tartusse peab siis mingi uisu komplekti vaatama bajale :lol:
Baltic champion 2015 Large scale 2WD
KONTAKT:555 628 95

Kasutaja avatar
Zebra1188
Postitusi: 1246
Liitunud: 07.10.2006 10:05
Asukoht: Keila
Kontakt:

Postitus Postitas Zebra1188 » 06.06.2008 07:33

Et siis 2 võistlust ühel päeval eri kohtades..?
HB Cyclone D4
HB Cyclone TC

HPI & Hotbodies Team
---------------------------
Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!

Kasutaja avatar
pets
Postitusi: 222
Liitunud: 02.06.2007 20:16
Kontakt:

Postitus Postitas pets » 06.06.2008 07:46

Kuna sooviks osaleda kahes klassis, siis võiks Tartu võistlus toimuda pühapäeval 13. juulil.

Peeter
MCD RR5 26cc
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 06.06.2008 08:43

See ei ole väga õige tegelikult tõest. On sõitjaid, kes on nii large scale klassis kui ka muus. Miks peaks neile tegema võistluse topelt kalliks?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.06.2008 08:45

Palju neid on, kes mõlemas võistlevad - large scale ja 1:8? Minuteada 2tk ja üks neist on samal ajal metsas aega teenimas :wink: Parandage mind, kui eksin.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 06.06.2008 08:48

lauri kirjutas:Palju neid on, kes mõlemas võistlevad - large scale ja 1:8? Minuteada 2tk ja üks neist on samal ajal metsas aega teenimas :wink: Parandage mind, kui eksin.
ideeliselt isegi kui on ainult 1 sõitja kes kahes klassis sõitab oleks igati loogiline et arvestatakse ka temaga sest minuteada pole suvine etapp just niisama külavõistlus.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 06.06.2008 08:51

Isegi kui on üks sõitja peab temaga arvestama.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 06.06.2008 08:53

akaveri väljapakudu lahendus on raudselt parim, ehk leitakse ühine keel ka selle ühe sõitjaga. Üle kuu etteteatamist sellise võistluse puhul on ka piisav aeg, et kohanduda...

Mina oleks väga poolt, et trimmerid ja 1:8 suudavad tulevikus erinevatel radadel võistelda. Harjumaal trimmerite jaoks ju Roogoja ja Tartus kohalik rada. See annab võimaluse 1:8 radade tekkeks (mis ei sobi trimmeritele) ja pole vaja ka nalja tegemas käia trimmerite rajal 1:8-ga.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 06.06.2008 09:05

Ma lähtun hetkel majanduslikult mõtlemisest, mitte sellest kuidas mulle parem on. Hetkel on kindel kaotaja Tartu raja omanikud. Kui sult võetakse ära X% klientuurist siis on ilmselge, et kuskilt tuleb tagasilöök. Arengut pärsib a) laiskus b) raha ja veel midagi muud. 15 large scale stardimaks on ~3500.- ja truggy,open,bagi teevad ise kokku ~12000 eeki (osad mitmes klassis. Vaatasin viimase võistluse sõitjate arvu milleks sain ~48 ). Mina olen täiesti neutraalne ja otsuse teevad kindlasti korraldajad koos EAMK'ga.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

reigo
Postitusi: 139
Liitunud: 30.01.2008 20:10
Asukoht: Tallinn/kohila

Postitus Postitas reigo » 06.06.2008 09:34

Kas võistlupäev hakkab siis hiljem kui trimmeri eraldi on? Või peab juba varahommikust Tartus kohal?

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 06.06.2008 09:47

reigo kirjutas:Kas võistlupäev hakkab siis hiljem kui trimmeri eraldi on? Või peab juba varahommikust Tartus kohal?
Trimmerdajad hakkavad siis laisklema ........... saab peatäie välja ka magada :)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 06.06.2008 09:58

Tartu võistlus võiks olla järgmisel päeval sest osa võistlejaid sõidab mitmes klassis siis võiks nendele mõelda ja kui nüüd mõelda majanduslikku osa siis Anterol on täitsa õigus, mis Tartu organisaatorid üldse kostavad selle peale?
Minul üldiselt pole trimmerite vastu suurt midagi va seda ,et ühes võistluspäevalt kõik mudelid koos sõitma panna on üsna väsitav mõlemile. Sest neid on juba omajagu!

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 06.06.2008 10:04

Minu mõtted on selles asjas:
* eraldi või koos - minu jaoks vahet pole, koos oli lõbusam kuid võistluspäev läks jube pikaks.
* trimmerid POLE kõige suuremad raja lõhkujad nagu siin eelnevalt arvati. See kui keegi kinni olles oma rattaste suurused augud rajasse kaevab on kinni tihendis, mitte autos.
* kindlasti ei ole ma aga nõus mõttekäiguga "kuna pisikesed on laupäeval siis teeme trimmerid pühapäeval" - pole olemas "kunnimaid" klasse ega eesõigusi. Kindlasti ei taha ma pühapäeviti võistlema hakata.
* aegadest ja trimmeritega "nalja tegemisest" - nii mõnigi trimmeri ring oli nii mõnestki nitro ringist kiirem ning keegi meist ei "tee nalja".
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 06.06.2008 10:13

tomkar kirjutas:* kindlasti ei ole ma aga nõus mõttekäiguga "kuna pisikesed on laupäeval siis teeme trimmerid pühapäeval" - pole olemas "kunnimaid" klasse ega eesõigusi. Kindlasti ei taha ma pühapäeviti võistlema hakata.
Mina näiteks absoluutselt ei mõelnud sellele et üks on kunnim kui teiene, ei saa aru millist selline arvamus. Mul pohlad need trimmerid võivad ka sõita laupäeval, ise aga pühapäeval.
Ma ei te paljusid üldse see päev nii mõjutab?

ahti
Postitusi: 138
Liitunud: 15.06.2006 23:18
Asukoht: siin ja seal

Postitus Postitas ahti » 06.06.2008 10:18

Pühapäev on läti etapp - mõndadel plaan ka sinna minna. Mina olen oma plaanid nii hetkel seatnud, et laupäev EMV ja pühapäev lätis.

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Re: 2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tar

Postitus Postitas lauri » 06.06.2008 10:29

akaver kirjutas:Kõikvõimalike organisaatoritega läbirääkimise tulemusena ja soovina pakkuda kõikidele masinaklassidele võimalikult head võistlust neile sobival rajal
Halloo inimesed - on leitud lahendused ja tehtud kokkulepped, et meile parimat rada ja orgunni pakkuda. Mille üle me nüüd nuriseme?! Jah, Peetril tõesti ei õnnestu kahes klassis sõita (Open ja Large Scale), kuid ta on ka ainus selline inimene ja ehk leitakse ka temaga ühine keel.

Pealegi igasugu probleemid ja argumendid Open klassiga seoses peaks olema suhteliselt savi organisaatoritele, kuna SEE POLE AMETLIK KLASS.

Antero, kui organisaatoritega on läbi räägitud ja kokkulepe saavutatud, ju siis nii ka on, ma ei usu hästi, et akaver valetama hakkab :lol: Pole vaja hakata lõket tühja koha peale süütama ja õli tulle valama ;)

Ma ei usu, et keegi tahaks EK1 etapi laadset EMV... aga nuriseme jah, siis ehk isegi saame.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
asterix
hpi.ee
Postitusi: 1383
Liitunud: 10.06.2005 13:11
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas asterix » 06.06.2008 10:48

Lauri ma lihtsalt viitasin antud teemale. Kui kõik on läbiräägitud ja osapooled on nõus siis loomulikult.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4

Kasutaja avatar
pets
Postitusi: 222
Liitunud: 02.06.2007 20:16
Kontakt:

Postitus Postitas pets » 06.06.2008 11:20

Ainult minu pärast ei ole siis mõtet võistlust pühapäevale ümber tõsta.


Peeter
MCD RR5 26cc
TLR 8ight 2.0-EU
www.byroomaailm.ee

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 06.06.2008 11:39

Keegi ei nurise, avaldatakse arvamusi ja see oli ka selgelt kirjas - arvamus.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 06.06.2008 15:54

aga mina sõidan ka kahes klassis :wink: ja nagu minu vanaema ütleb pühapäeva kohta"pühapäeval pole mõtet midagi teha ,kuna nagunii ei tule välja" :lol:
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 06.06.2008 20:24

Organisaatoritelt ei ole vähemalt Tartu poolepealt mingisugust nõusolekut saadud on lihtsalt teatatud omadest plaanidest teha eraldi sõidud . Arvatavasti Taru pool selleks nõusolekut nii lihtsalt ei anna . On ju 1:8 autod küllalt edukalt Tartu rada lammutanud nii nagu trimmerid . Kallid varjantidega nõustujad ja aploteerijad tehke enestele ükskord selgeks mis autod rada lõhuvad , kaldun arvama mitte ainult trimmerid . Samas on tõesti majanduslik kaalutlus ...... umbes , et teen raja , hea raja ja tõmban koore pealt kokku , nii see päriselt ei käi . Ja kas teile ei tundu , et lahkulöömine on kogu Eesti automudelismi lõhenemise algus . Loodan , et see projekt jääb projektiks . 8)

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 06.06.2008 22:13

JAN kirjutas:Organisaatoritelt ei ole vähemalt Tartu poolepealt mingisugust nõusolekut saadud on lihtsalt teatatud omadest plaanidest teha eraldi sõidud . Arvatavasti Taru pool selleks nõusolekut nii lihtsalt ei anna . On ju 1:8 autod küllalt edukalt Tartu rada lammutanud nii nagu trimmerid . Kallid varjantidega nõustujad ja aploteerijad tehke enestele ükskord selgeks mis autod rada lõhuvad , kaldun arvama mitte ainult trimmerid . Samas on tõesti majanduslik kaalutlus ...... umbes , et teen raja , hea raja ja tõmban koore pealt kokku , nii see päriselt ei käi . Ja kas teile ei tundu , et lahkulöömine on kogu Eesti automudelismi lõhenemise algus . Loodan , et see projekt jääb projektiks . 8)
Üsna absurdne jutt lõhestumisest, see 10 küünega hoidmine sellest, jumala eest asja mitte lahku lüüa varem või hiljem toimub elementaarse rahvamassi tõttu, seda tuleb võtta kui kütuse hinna kallinemist :) ja ma tõesti ei näe siin midagi hävitavat. See toimub kui mitte see aasta siis järgmine aasta kindlasti!
Raja retsimise juttu on jahutud küllalt ja seda siin uuesti alustada mõtetu.
Lahendus teada vaja universaalne rada aga neid meil paraku neid palju pole, samas paljudele 1/8 skaala meestel vägagi meeldis tehniline Luige rada. Saage ometigi aru üritatakse leida mõistlik kompromiss mis rahuldaks mõlemaid osapooli. Mina veelkord mainin mina akaverei ettepaneku poolt kui saadakse teiste osapooltega ilusti kokkuleppele ei taha tõesti kellegile kotti pähe tõmmata

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 08.06.2008 21:30

Vestlus tartu klubi juhatusega:
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.

Vestlus Oleviga:
Käver, offroad is your call. Andke aga minna.

Vestlus Taivo Murumäega:
Väga tore, ma ise olen siis olnud 10 päeva sõjaväes ja 99% ei osale üheski klassis enne noorteaja lõppu. Juhul, kui pääsen välja, siis igaljuhul 1:8 luigel.


Peetriga tõesti ei rääkinud.


Milles on probleem?
akaver
http://shop.akaver.com

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 08.06.2008 22:56

No nii, Aare räägib nüüd!

Et võistluste korraldamine nüüd keset hooaega niimoodi ümber vaadatakse oli pisut ootamatu, aga kui teisiti ei saa, no mis teha.

Mis puutub aga finansidesse siis siin kodanik akaver pisut plufib, rahadest me ei rääkind. Me pole seda lihtsalt veel jõudnud. Aga see on üks peamisi tegureid mille üle me veel arutame. Kui me kevadel neid asju plaanisime, eks me arvestanud natukese rohkema kui nüüd meile tahetakse jätta! FR
+37256150139

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 08.06.2008 23:46

ehk tuleks koort jagada :)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 09.06.2008 09:18

Kas ma saan õieti aru, et võistluste korralduse takistuseks on raha?
Kuidagi imelik tundub, vanasti oli stardi maksud väiksemad, pondrid tasuta, rada "kesklinnas" ja rahade juttu ma ei kuulnud kordagi (oli ka muidugi väga roheline).
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

mursik
Postitusi: 162
Liitunud: 10.09.2005 19:56

Postitus Postitas mursik » 09.06.2008 13:23

Vestlus tartu klubi juhatusega:
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.

akaver saa aru ma ei kuulu klubi juhatusse ega ka klubisse
mul jumala pohlad kus ja kuidas sõidate

peaksid ikka rohkem Aare,Jaani ja Toomasega rääkima

ei saa aru talvel oli poole rohkem võistlejaid olid päevad pikkad
mis nüüd poole vähem ikka pikkad päevad

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 09.06.2008 15:10

asi pole ju enam selles kas päev pikk või lühike aga Nitrokatel on nüüd huvipakkuv rada Luigel ja nad tõesti ei viitsi sõita ainult sellepärast et saaks sõita ehk siis Tartu rada on neile igav.

Trimmerid jälle vastupidiselt ei sobi luige rajale seega peame me kihutama tartus jne
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

mursik
Postitusi: 162
Liitunud: 10.09.2005 19:56

Postitus Postitas mursik » 09.06.2008 15:17

AGA ROOGOJA rada ............

Kasutaja avatar
Alpro
Postitusi: 667
Liitunud: 25.02.2008 00:22
Asukoht: Capital

Postitus Postitas Alpro » 09.06.2008 15:21

mursik kirjutas:AGA ROOGOJA rada ............
hmmmm.... ag akusjuured tõesti, kuigi see küll minu otsustada ei ole aga mina küll sõidaks hea meelega Roogojal :idea:
FG EVO 07 _ MCD RR V4 Competition _ Asso 12R5 _ Asso RC18R "4wd 1/12" _ Mini Z MR02 F. F50 Stock _ VRC
Get connected: 527 2779

Kris-Timo
Postitusi: 165
Liitunud: 26.02.2008 21:14
Asukoht: Aruküla-Jüri-Tallinn

Postitus Postitas Kris-Timo » 09.06.2008 16:40

+1 Roogoja.

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.06.2008 17:18

Jumalapärast, minge sõitke Roogojal, Vantaa Lavanko rajal, Kangarniekis või vanaema maja taga kartulipõllul, keegi ju ei keela. Võistluste korraldamiseks on siiski vaja ka KORRALDAVAT poolt.
Tegelikult on Erkki (=Roogoja) ja Aarega (=Tartu) ka juttu olnud sellest, et viimase Eesti KV etapi võiKS korraldada Roogojal (eeldusel, et rada saab selleks ajaks sellisesse korda, et seal on võimalik võistlus maha pidada) ja korraldajaks oleks Tartu aktivistid koos Erkkiga... aga need on kõik oleKS, paneKS, teeKS jutud olnud, sest Roogoja rada ei ole sobival kujul olemas olnud. Võibolla nüüd on, ma ei tea.

Eesti MV korraldamiseks ei ole keegi Roogoja raja poolelt soovi avaldanud, seega ma ei näe ühtki head põhjust, miks see peaks seal toimuma. Eelkokkulepe oli EAMK'l Eesti MV korraldamiseks Tartu klubiga, initsiatiiv selle lahkulöömisest eri klassidele tuli hetkel kodanik akaverilt, aga sama juttu on aetud tegelikult juba pikemalt, seda nii 1:5 kui 1:8 huviliste poolt. Üks probleem on kahtlemata rada, teine ka ajakava (lugege palun seda vingu, mis esimese Tartu etapi kohta kirjutati), seega mina EAMK juhatuse liikmena nõustusin akaveri poolt pakutud ettepanekuga, tingimusel, et ta räägib ise asjad sirgeks Tartu klubiga (kellega EAMK-l oli eelkokkulepe), mida kodanik akaver ka lubas teha ja on vähemalt mingil kujul teinud. Kommunikatsioonihäireid selle juures on olnud, nagu käesolevast teemast näha.

Mul on kahju, et ma ei saanud Tartu karikaetapil kohal olla, aga hilisematest kommentaaridest on minu isikliku tagasihoidliku arvamuse kohaselt selgelt näha, et (põhjustesse laskumata) Tartu klubi ei saanud sellises formaadis võistluse korraldamisega hakkama (Truggy finaali kellelegi?) Võistlejate mass on ühepäevase võistluse jaoks väga suur ja iga detail on kriitiline. Ka sellelt poolelt on selle rahvamassi lahkulöömine mõistlik tegevus.

Negatiivset asja juures:
- toimumisaeg. Kuna kalenderplaan on siiski enamvähem paigas ja väljakuulutatud, siis selle muutmine ei ole hea mõte, paljud on teinud selle põhjal oma isiklikke plaane. Mis tähendab paraku kaht võistlust ühel ajal ja valikut neile, kes tahaksid mõlemal osaleda. Neid ei ole õnneks palju, neist vähestestki pooled on sõjaväes ja teine pool sõidab teise klassina 1:5 kõrval Openit. Jumalapärast, tehtagu 1:5 võistlustele ka Open või kaks, see ei ole ametlik klass ja Eesti KV/MV korraldajale ka mitte kohustuslik. Ehk selles osas ei ole minu arvates tegemist ületamatu probleemiga.
- raha. Selge, et vähem osavõtjaid tähendab korraldajatele väiksemat tulu (ja mitte vältimatult väiksemat kulu). Loomulikult on kõigi huvides, et rajaomanikud oleks õnnelikud ja tegevus jätkuks kõigil radadel, mis meil olemas või tulemas. Teistpidi tuleks võistlejale ka midagi selle eest pakkuda, näiteks head rada ja hästi läbi viidud võistlust. Võistlejate arvu kasvatamisel (ja sellega võistluspäeva venitamisel) on piirid ja need piirid on juba käes. Selge on minuarust ka see, et isegi (Eesti mõistes) suur võistlus on raja ehitamise ja ülalpidamise seisukohalt tilk meres.

Mina olen EAMK poolt valmis asja edasi arutama akaveri ja tartu klubi esindaja(te)ga, et leida kõiki osapooli (eriti võistlejaid) rahuldav lahendus.

Kasutaja avatar
diugu
Postitusi: 99
Liitunud: 13.11.2006 15:33

Postitus Postitas diugu » 10.06.2008 15:16

lugedes seda arutelu...tekib kysimus...MIS AJAST ON MUDELIVÕISTLUSED HAKANUD TULU TOOTMA????
lähtudes oma järeldusteks winter cupist kus väidetavalt osavõtu tasud ei katnud ära kulusid ja otsiti pidevalt sponsorit....siis...njah...
lihtsalt huvi pärast tahax näha kellegi korraldaja poolset võistluseelarvet....palju siis yhe võistlusega plussi/miinust teenib...

loodan et see rahade asi saab korda...minul isiklikult suht savi...kus sõidame, kellega sõidame ja kas yldse sõidame...võistlus on võistlus...nagu näitas eelmine aasta Luige etapp...

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 10.06.2008 16:06

minul isiklikult suht savi kus sõita peamine, et oleks rada millel saab sõita .......... luige rada kahjuks ei ole rada millel oleks ka suurtel hea sõita aga seal saab ikkagi kuidagimoodi liigelda kui rohkem enam hüppeid juurde ei tehtaks jne.
Roogojal midagi korraldama mina ei hakka sest isiklikult minul aega pole seega jääb tartu rada ainukeseks alternatiiviks kui rääkida lahkulöömisest ja põhimõtteliselt ma arvan et see ikka ühekordne üritus sest eelmisel aastal saadeti trimmerdajad selle jutuga suure puu otsa ja miks peaksime me üldse olema vastutulelikud kui nitromeestel isegi ei kõlba olla suurel skaalal rajamehaanikuteks see on ka omamoodi solvav.
(kuigi nüüd ongi parem kui suur skaala mehaniseerib suurt jne)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 10.06.2008 18:50

MIS AJAST ON MUDELIVÕISTLUSED HAKANUD TULU TOOTMA????

Lugupeetud diugu! Kasumist ehk tulust on kohatu sel inimesel rääkida kes pole ise rada ehitanud! Mina olen aga koos enamus Tartu klubi liikmetega osalenud juba 2 enamvähem sõidetava raja ehitamisel. Võibolla on see ka meie omapära et pole leidnud sellist sponsorit, kes tuleb lööb raha lauale ja ütleb, mehed tehke. Ikka on raja arendus käinud enamjaolt stardimaksudelt laekunud rahadest.

Nii et rääkida tulust on nüüd siin küll suht-kohatu! Pigem näen eeltoodust olulist tagasilööki Tartu raja edasiarendusele. Sest veel nii mõndagi oli plaanis ära teha.

Tartu järgmine võistlus on siis 12 juuli, kui mälu mind ei peta! FR 8)
+37256150139

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.06.2008 19:20

Loodan igatahes, et EMV toimuvad HEAL rajal ja HEA korraldusega. Hetkel näen, et selleks on ainult üks koht ja mees, ning see pole kahjuks Tartu.

Mina juhiks EAMK tähelepanu sellele, et EK 1. etapp oli korralduslikult väga puudulik. Samal ajal EK 2. etapp toimus väga eeskujulikult ja ilma probleemideta. Siinkohal oleks igati põhjendatud EMV üleviimine Luigele põhjendusega, et Tartu Klubi ei saa nende läbiviimisega lihtsalt hakkama. Minumeelest oleks EK 1. etappi ebaõnnestutunud korraldus piisav põhjus EMV Tartus mitte teha, eriti kui tekkis väga hea uus koht.

Ma loodan, et keegi isiklikult ei solvu, sest midagi isiklikku siin pole! Kuid võistlejana tahan hästi korraldatud võistlust, rada ja tingimusi. Kahjuks on värskelt üks väga hea ja üks ääretult halb näide.

"Meile lubati EMV, me tahame raha raja arenduseks" ei ole argument... argment on see, et EK 1. etapp oli bs. Pealegi ei ole Tartu rada ühestki otsast 1:8 rada ja need 2 silumata munakividest ja mudast hüpekat ei teinud asja mitte paremaks.

Lõppkokkuvõttes tuleb seal võistelda, kus võistlus toimub... õnneks või kahjuks on selline avalik foorum olemas, kus igaüks võib oma arvamuse avalikuks teha :roll:

Mina jään ootama EAMK poolset otsust, et 1:8 toimub Luigel...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

akaver
Postitusi: 584
Liitunud: 20.09.2006 09:55
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas akaver » 10.06.2008 20:16

1) Minu teada ja ka EAMK teada kuuluvad tartu klubi juhatusse Aare, Tõnu ja Raine. Vabandan, kui se on kuidagi teisiti ja olen rääkinud valede inimestega.
(vaata ka seda: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=2530)
Postitatud: 15.02.2008 19:34
Nagu tavaks on saanud on meie klubi juhatus kolmeliikmeline , need väljavalitud on siis Tõnu Tooming, Raine Ambus ja esimeheks Aare Hanimägi.
2) Kui 100% juhatuse liikmeid on nõus EMV'd liigutama, EAMK on nõus ja ainuke kahes EMV klassis sõitev inimene on nõus - siis sai ka vastav teadaanne HPI foorumisse püstitatud. Nagu ma aru saan, siis Tartu klubi on oma otsuse ümber vaadanud.

3) Minupoolne pakkumine korraldada 2008 EMV 1:8 klassides ja OPEN EKV etapp Luigel on jätkuvalt jõus.

4) Tartu klubi ja EAMK, palun leppige omavahel kokku, kus EMV toimub.

5) Kindlasti rääkisin rahast tartu klubi juhatuse mõne liikmega, kellega konkreetselt ja kas kõikidega ei julge enam väita. Tundub mulle loogilisena, et Aarega, kui minu teada klubi juhatajaga. Vabandan, kui see nii ei olnud.


over & out,
akaver
http://shop.akaver.com

JAN
Postitusi: 661
Liitunud: 22.07.2005 19:58
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas JAN » 10.06.2008 21:19

Lauri , eks inimene läheb ikka sinna sõitma , kus tal parem on . Tegid vist oma vallatu mõttesähvatusega Tartu klubile natuke ülekohut . Sinu arvamuse järgi peaksime Tallinnast paekivi tuhka kokku vedama hakkama , et sinu auto pehmemalt katusepeale kukuks , või peaksid sina taskuga savi Tallinna tassima et trimmerite ülesküntud auke tappida .Aga seda sa võistluste ebaõnnestumiseks ei too , et mais läks palju varem pimedaks kui juunis , ehki võistlejate arv oli sama . Kus olid sinu kotkasilmad eelmine aasta , et arvustada radasid kus peeti EMV , miks sa siis ei juhtinud tähelepanu võistluste korraldusele??? Ja tegelikult mis oleks sinu puudustele juhtimine aidanud , kõige lihtsam on istuda oma laua taga ja oodata kuni kohtunik patsutab õlale ja kutsub sõitma .Ja tulebki ilmselt nii teha , et trimmerid Tartusse . On olemas ajavõtt ja ma loodan , et nii nitrokad kui trimmerid jäävad selle lahkulöömisega rahule mida trimmerimehed tahtsid teha juba eelmine aasta. On ka saavutatud kokkulepe Tartu klubi ja EAMK vahel , et trimmerite sõidud toimuvad Tartus 8)

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 10.06.2008 21:59

Vähe sportlike huvisid,enamuse ajast olnud tuule ja vihma käes,ei arvesta teistega, selliseid on Eestimaa täis. Lapsi ei tohi teha täispeaga ja sugulastega. Aga selline see Eestimaa elu on. Oina paned ketti, sea lööd maha aga mida teha rahulolematutega ? :roll:
panna neid endid võistlust korraldama, akaveril oli kuuldavasti üritus tõesti korralduse poolepealt olnud 5+ ja rada ka,aga tuletage meelde kuidas RandoM-i tambiti kui tema sõite korraldas,kas nüüd on siis kord tartu käes,postituste järgi tundub mulle vähemalt,et trimmer on lauril üle varvaste või lausa üle jalgade sõitnud,et nii tulihingeliselt trimmerite vastu on!on veel ju võimalus,truggy klass sõidab luigel ja ülejäänud tartus,kuidas tundub?

tundub,et tegemist on vabamüürlaste vandenõuga trimmerdajate vastu :wink:

minul isiklikult pooge kus sõidetakse ja mis klassides,paasi,et punt laiali ei laguneks !'

ärgem unustagem härrased,et tegemist on siiski enamuse jaoks fun-iga,mitte mõisapeale mänguga(ei räägi kõigi eest)ja ärge rikkuge seda ära !
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 10.06.2008 22:27

kaval, ära palun pane mulle sõnu suhu... loe mu postitus(ed) läbi ja siis veelkord läbi ning ehk siis saad minust õigesti aru. Mul pole midagi vastu, kui võistluspäev on 12-15h pikk. Mul on täiesti suva, kas trimmerite võistlus on samal päeval või mitte, isegi eelistaks koos võistlemist. Vahepeal oli mõte kuskilt Baja hankida ja ka EMV-l sellega sõita...

Mis minu eelmise postituse mõte oli... see, et 1:8 võiks ja peaks sõitma oma meistrivõistluste sõidu Luigel, sest seal on parim rada ja hea orgunn. Tartu jääb mõlemas osas alla. Minu poolest võiks trimmerid ka Luigel sõita või mitte, ma pole selles osas sõna võtnud!

Eesti meistivõistlused ei ole enam niiväga FUN midagi, meistrivõistlused ikkagi, aga liiga tõsiselt ei tasu asja tõesti võtta. WinterCup on FUN ;) Mine ütle Juss Laansoole või Leokitele, et nende motokrossi Eesti meistrikad on FUN :wink:

Ma rohkem sõna ei võta, pealegi ei maksa minu sõna midagi siinkohal... fakt on see, et tulen kohale ja sõidan.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 10.06.2008 22:39

Õhtust!

No kõigile siis teadmiseks, enne kui kõik kodumaised mudelistid mööda euroopat laiali valguvad!

12 juuli EMV 1/5 ja 1/6 skaala autod (bensukad) sõidavad Tartu rajal. Kõik muud klassid siis Luigel. Nii on kokku lepidud EAMK-ga, Olev Pihli ja Andres Käveriga. Materjaalne, moraalne ja tehniline pool on kooskõlastamisel!

NB! Lauri! Kui mul oleks võimalik, ma sinu soovidele ja sinu tahtmistele vastu ei tuleks! Aga õnneks ei olene kõik minust. :oops:

Aare!
+37256150139

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 10.06.2008 22:45

lauri kirjutas:Mine ütle Juss Laansoole või Leokitele, et nende motokrossi Eesti meistrikad on FUN :wink:
leokitele ja jussile on eesti meitsrikad ammu juba FUN :wink:
ma ei pane sulle sõnu suhu aga jäi silma see:

lauri Postitatud: 06.06.2008 01:05 Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

Aplaus Kui trimmereid pole, siis kestab ka rada kenasti terve päeva.


minu poin on just see,et asi ei laguneks kahte tükki,trimmerid ja muud masssinad,koos on raudselt lõbusam,(kusjuures mul on truggy eniselt alles ja kui kunagi aega leian siis tulen ka sõitma)

millegipärast jäi mulje nagu sul oleks mingi vimm trimmeri vastu,või ei ole ? juu ........ahh las jääb
Viimati muutis kaval, 10.06.2008 22:51, muudetud 1 kord kokku.
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

Kasutaja avatar
kaval
Postitusi: 1221
Liitunud: 12.02.2006 21:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kaval » 10.06.2008 22:47

frank40 kirjutas:Õhtust!

No kõigile siis teadmiseks, enne kui kõik kodumaised mudelistid mööda euroopat laiali valguvad!

12 juuli EMV 1/5 ja 1/6 skaala autod (bensukad) sõidavad Tartu rajal. Kõik muud klassid siis Luigel. Nii on kokku lepidud EAMK-ga, Olev Pihli ja Andres Käveriga. Materjaalne, moraalne ja tehniline pool on kooskõlastamisel!

NB! Lauri! Kui mul oleks võimalik, ma sinu soovidele ja sinu tahtmistele vastu ei tuleks! Aga õnneks ei olene kõik minust. :oops:

Aare!
ja afterparty on võitjate pubis :wink:
www.voitjad.ee
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!

ahti
Postitusi: 138
Liitunud: 15.06.2006 23:18
Asukoht: siin ja seal

Postitus Postitas ahti » 10.06.2008 22:53

Läheb teemast välja, aga ei saa ütlemata jätta:
Mudelismi kandepind laieneb aina edasi ja kui vaatame tulevikku, siis varsti on nagunii aeg asjad lahku lüüa!
Miks muidu juba päevad pikaks lähevad! Samas soomes ju buggy ja truggy ka juba eraldi päevadel! Ei saa enam nii, et tuleme kõik kokku oma autodega üheks päevaks ja veedame meeldiva päeva!
Samas ma tervitan seda, et buggy EMV toimuvad luigel - see on ainus rada eestis, mis on võrdne ka euroopa radadega ning kõige õigem on eesti meister selgitada sellisel tehnilisel rajal, muidu äkki võidabki" mees metsast"

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 10.06.2008 23:39

Tore, tore ................. mulle on alati Tartu meeldinud ............. nüüd siis saab veel Reedel Võitjate pubis teha kerge krundi koos Kaval antsu ja vanapaganaga hiljem jääb teepeale ööklubi maasikas ja see mis edasi toimub jäägu igamehe enda rikutud või rikkumata fantaasia maailma :)
Võistluspäev saab olema lühike ja varaklult koju ka mõnus minna.

Kahju on ainult sellest et hakkasin endale just elektrikat soetama, et oleks ehk openis ka osalenud aga nagu näha jääb see nüüd ära............... siit moraal kui eraldi siis ka erinevad päevad ja selle kohta peaks EAMK ka oma sõna ütlema !

aga siis võiks ju kõik võistlused kuidagi muud moodi paika panna et ei tekiks uut teema arendust
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Vasta