2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tartu
2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tartu
Kõikvõimalike organisaatoritega läbirääkimise tulemusena ja soovina pakkuda kõikidele masinaklassidele võimalikult head võistlust neile sobival rajal, siis:
Klassides
1:8 Buggy (B-8)
1:8 Truggy (TR-8)
Open
toimub 2008 EMV Harjumaal, Luige rajal. (Openil on see küll lisa EKV etapp)
Korraldaja: Andres Käver
Klassis
Trimmer (B-6)
toimub 2008 EMV Tartus, Tartu mudeliklubi rajal.
Korraldaja: Tartu mudeliklubi
Kuupäev on sama, 12 juuli 2008.
Klassides
1:8 Buggy (B-8)
1:8 Truggy (TR-8)
Open
toimub 2008 EMV Harjumaal, Luige rajal. (Openil on see küll lisa EKV etapp)
Korraldaja: Andres Käver
Klassis
Trimmer (B-6)
toimub 2008 EMV Tartus, Tartu mudeliklubi rajal.
Korraldaja: Tartu mudeliklubi
Kuupäev on sama, 12 juuli 2008.
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Aplaus Kui trimmereid pole, siis kestab ka rada kenasti terve päeva.
EAMK reeglid peaksid ikka nii EK kui EMV kehtima ja enamvähem samad olema, mõni point oli vist EMV ja EK osas veidi erinev - www.modelcar.ee
EAMK reeglid peaksid ikka nii EK kui EMV kehtima ja enamvähem samad olema, mõni point oli vist EMV ja EK osas veidi erinev - www.modelcar.ee
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- Grim Reaper
- Postitusi: 1209
- Liitunud: 02.12.2006 00:45
See ei ole väga õige tegelikult tõest. On sõitjaid, kes on nii large scale klassis kui ka muus. Miks peaks neile tegema võistluse topelt kalliks?
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Palju neid on, kes mõlemas võistlevad - large scale ja 1:8? Minuteada 2tk ja üks neist on samal ajal metsas aega teenimas Parandage mind, kui eksin.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ideeliselt isegi kui on ainult 1 sõitja kes kahes klassis sõitab oleks igati loogiline et arvestatakse ka temaga sest minuteada pole suvine etapp just niisama külavõistlus.lauri kirjutas:Palju neid on, kes mõlemas võistlevad - large scale ja 1:8? Minuteada 2tk ja üks neist on samal ajal metsas aega teenimas Parandage mind, kui eksin.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
akaveri väljapakudu lahendus on raudselt parim, ehk leitakse ühine keel ka selle ühe sõitjaga. Üle kuu etteteatamist sellise võistluse puhul on ka piisav aeg, et kohanduda...
Mina oleks väga poolt, et trimmerid ja 1:8 suudavad tulevikus erinevatel radadel võistelda. Harjumaal trimmerite jaoks ju Roogoja ja Tartus kohalik rada. See annab võimaluse 1:8 radade tekkeks (mis ei sobi trimmeritele) ja pole vaja ka nalja tegemas käia trimmerite rajal 1:8-ga.
Mina oleks väga poolt, et trimmerid ja 1:8 suudavad tulevikus erinevatel radadel võistelda. Harjumaal trimmerite jaoks ju Roogoja ja Tartus kohalik rada. See annab võimaluse 1:8 radade tekkeks (mis ei sobi trimmeritele) ja pole vaja ka nalja tegemas käia trimmerite rajal 1:8-ga.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Ma lähtun hetkel majanduslikult mõtlemisest, mitte sellest kuidas mulle parem on. Hetkel on kindel kaotaja Tartu raja omanikud. Kui sult võetakse ära X% klientuurist siis on ilmselge, et kuskilt tuleb tagasilöök. Arengut pärsib a) laiskus b) raha ja veel midagi muud. 15 large scale stardimaks on ~3500.- ja truggy,open,bagi teevad ise kokku ~12000 eeki (osad mitmes klassis. Vaatasin viimase võistluse sõitjate arvu milleks sain ~48 ). Mina olen täiesti neutraalne ja otsuse teevad kindlasti korraldajad koos EAMK'ga.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Trimmerdajad hakkavad siis laisklema ........... saab peatäie välja ka magadareigo kirjutas:Kas võistlupäev hakkab siis hiljem kui trimmeri eraldi on? Või peab juba varahommikust Tartus kohal?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Tartu võistlus võiks olla järgmisel päeval sest osa võistlejaid sõidab mitmes klassis siis võiks nendele mõelda ja kui nüüd mõelda majanduslikku osa siis Anterol on täitsa õigus, mis Tartu organisaatorid üldse kostavad selle peale?
Minul üldiselt pole trimmerite vastu suurt midagi va seda ,et ühes võistluspäevalt kõik mudelid koos sõitma panna on üsna väsitav mõlemile. Sest neid on juba omajagu!
Minul üldiselt pole trimmerite vastu suurt midagi va seda ,et ühes võistluspäevalt kõik mudelid koos sõitma panna on üsna väsitav mõlemile. Sest neid on juba omajagu!
Minu mõtted on selles asjas:
* eraldi või koos - minu jaoks vahet pole, koos oli lõbusam kuid võistluspäev läks jube pikaks.
* trimmerid POLE kõige suuremad raja lõhkujad nagu siin eelnevalt arvati. See kui keegi kinni olles oma rattaste suurused augud rajasse kaevab on kinni tihendis, mitte autos.
* kindlasti ei ole ma aga nõus mõttekäiguga "kuna pisikesed on laupäeval siis teeme trimmerid pühapäeval" - pole olemas "kunnimaid" klasse ega eesõigusi. Kindlasti ei taha ma pühapäeviti võistlema hakata.
* aegadest ja trimmeritega "nalja tegemisest" - nii mõnigi trimmeri ring oli nii mõnestki nitro ringist kiirem ning keegi meist ei "tee nalja".
* eraldi või koos - minu jaoks vahet pole, koos oli lõbusam kuid võistluspäev läks jube pikaks.
* trimmerid POLE kõige suuremad raja lõhkujad nagu siin eelnevalt arvati. See kui keegi kinni olles oma rattaste suurused augud rajasse kaevab on kinni tihendis, mitte autos.
* kindlasti ei ole ma aga nõus mõttekäiguga "kuna pisikesed on laupäeval siis teeme trimmerid pühapäeval" - pole olemas "kunnimaid" klasse ega eesõigusi. Kindlasti ei taha ma pühapäeviti võistlema hakata.
* aegadest ja trimmeritega "nalja tegemisest" - nii mõnigi trimmeri ring oli nii mõnestki nitro ringist kiirem ning keegi meist ei "tee nalja".
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Mina näiteks absoluutselt ei mõelnud sellele et üks on kunnim kui teiene, ei saa aru millist selline arvamus. Mul pohlad need trimmerid võivad ka sõita laupäeval, ise aga pühapäeval.tomkar kirjutas:* kindlasti ei ole ma aga nõus mõttekäiguga "kuna pisikesed on laupäeval siis teeme trimmerid pühapäeval" - pole olemas "kunnimaid" klasse ega eesõigusi. Kindlasti ei taha ma pühapäeviti võistlema hakata.
Ma ei te paljusid üldse see päev nii mõjutab?
Re: 2008 EMV - B-8 & TR-8 & Open - Luigel, B-6 - Tar
Halloo inimesed - on leitud lahendused ja tehtud kokkulepped, et meile parimat rada ja orgunni pakkuda. Mille üle me nüüd nuriseme?! Jah, Peetril tõesti ei õnnestu kahes klassis sõita (Open ja Large Scale), kuid ta on ka ainus selline inimene ja ehk leitakse ka temaga ühine keel.akaver kirjutas:Kõikvõimalike organisaatoritega läbirääkimise tulemusena ja soovina pakkuda kõikidele masinaklassidele võimalikult head võistlust neile sobival rajal
Pealegi igasugu probleemid ja argumendid Open klassiga seoses peaks olema suhteliselt savi organisaatoritele, kuna SEE POLE AMETLIK KLASS.
Antero, kui organisaatoritega on läbi räägitud ja kokkulepe saavutatud, ju siis nii ka on, ma ei usu hästi, et akaver valetama hakkab Pole vaja hakata lõket tühja koha peale süütama ja õli tulle valama
Ma ei usu, et keegi tahaks EK1 etapi laadset EMV... aga nuriseme jah, siis ehk isegi saame.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Lauri ma lihtsalt viitasin antud teemale. Kui kõik on läbiräägitud ja osapooled on nõus siis loomulikult.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Organisaatoritelt ei ole vähemalt Tartu poolepealt mingisugust nõusolekut saadud on lihtsalt teatatud omadest plaanidest teha eraldi sõidud . Arvatavasti Taru pool selleks nõusolekut nii lihtsalt ei anna . On ju 1:8 autod küllalt edukalt Tartu rada lammutanud nii nagu trimmerid . Kallid varjantidega nõustujad ja aploteerijad tehke enestele ükskord selgeks mis autod rada lõhuvad , kaldun arvama mitte ainult trimmerid . Samas on tõesti majanduslik kaalutlus ...... umbes , et teen raja , hea raja ja tõmban koore pealt kokku , nii see päriselt ei käi . Ja kas teile ei tundu , et lahkulöömine on kogu Eesti automudelismi lõhenemise algus . Loodan , et see projekt jääb projektiks .
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Üsna absurdne jutt lõhestumisest, see 10 küünega hoidmine sellest, jumala eest asja mitte lahku lüüa varem või hiljem toimub elementaarse rahvamassi tõttu, seda tuleb võtta kui kütuse hinna kallinemist ja ma tõesti ei näe siin midagi hävitavat. See toimub kui mitte see aasta siis järgmine aasta kindlasti!JAN kirjutas:Organisaatoritelt ei ole vähemalt Tartu poolepealt mingisugust nõusolekut saadud on lihtsalt teatatud omadest plaanidest teha eraldi sõidud . Arvatavasti Taru pool selleks nõusolekut nii lihtsalt ei anna . On ju 1:8 autod küllalt edukalt Tartu rada lammutanud nii nagu trimmerid . Kallid varjantidega nõustujad ja aploteerijad tehke enestele ükskord selgeks mis autod rada lõhuvad , kaldun arvama mitte ainult trimmerid . Samas on tõesti majanduslik kaalutlus ...... umbes , et teen raja , hea raja ja tõmban koore pealt kokku , nii see päriselt ei käi . Ja kas teile ei tundu , et lahkulöömine on kogu Eesti automudelismi lõhenemise algus . Loodan , et see projekt jääb projektiks .
Raja retsimise juttu on jahutud küllalt ja seda siin uuesti alustada mõtetu.
Lahendus teada vaja universaalne rada aga neid meil paraku neid palju pole, samas paljudele 1/8 skaala meestel vägagi meeldis tehniline Luige rada. Saage ometigi aru üritatakse leida mõistlik kompromiss mis rahuldaks mõlemaid osapooli. Mina veelkord mainin mina akaverei ettepaneku poolt kui saadakse teiste osapooltega ilusti kokkuleppele ei taha tõesti kellegile kotti pähe tõmmata
Vestlus tartu klubi juhatusega:
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.
Vestlus Oleviga:
Käver, offroad is your call. Andke aga minna.
Vestlus Taivo Murumäega:
Väga tore, ma ise olen siis olnud 10 päeva sõjaväes ja 99% ei osale üheski klassis enne noorteaja lõppu. Juhul, kui pääsen välja, siis igaljuhul 1:8 luigel.
Peetriga tõesti ei rääkinud.
Milles on probleem?
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.
Vestlus Oleviga:
Käver, offroad is your call. Andke aga minna.
Vestlus Taivo Murumäega:
Väga tore, ma ise olen siis olnud 10 päeva sõjaväes ja 99% ei osale üheski klassis enne noorteaja lõppu. Juhul, kui pääsen välja, siis igaljuhul 1:8 luigel.
Peetriga tõesti ei rääkinud.
Milles on probleem?
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
No nii, Aare räägib nüüd!
Et võistluste korraldamine nüüd keset hooaega niimoodi ümber vaadatakse oli pisut ootamatu, aga kui teisiti ei saa, no mis teha.
Mis puutub aga finansidesse siis siin kodanik akaver pisut plufib, rahadest me ei rääkind. Me pole seda lihtsalt veel jõudnud. Aga see on üks peamisi tegureid mille üle me veel arutame. Kui me kevadel neid asju plaanisime, eks me arvestanud natukese rohkema kui nüüd meile tahetakse jätta! FR
Et võistluste korraldamine nüüd keset hooaega niimoodi ümber vaadatakse oli pisut ootamatu, aga kui teisiti ei saa, no mis teha.
Mis puutub aga finansidesse siis siin kodanik akaver pisut plufib, rahadest me ei rääkind. Me pole seda lihtsalt veel jõudnud. Aga see on üks peamisi tegureid mille üle me veel arutame. Kui me kevadel neid asju plaanisime, eks me arvestanud natukese rohkema kui nüüd meile tahetakse jätta! FR
+37256150139
ehk tuleks koort jagada
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Vestlus tartu klubi juhatusega:
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.
akaver saa aru ma ei kuulu klubi juhatusse ega ka klubisse
mul jumala pohlad kus ja kuidas sõidate
peaksid ikka rohkem Aare,Jaani ja Toomasega rääkima
ei saa aru talvel oli poole rohkem võistlejaid olid päevad pikkad
mis nüüd poole vähem ikka pikkad päevad
1) Tõnu tooming - jah, tehke aga 1:8 luigel
2) Raine Ambus - jumale eest, nõus
3) Aare Hanimägi - oi kui tore, meil palju rahulikum ja rahadega tuleme kah välja, pole probleemi. Saame teha pikemad sõidud, rohkem sõite jne.
akaver saa aru ma ei kuulu klubi juhatusse ega ka klubisse
mul jumala pohlad kus ja kuidas sõidate
peaksid ikka rohkem Aare,Jaani ja Toomasega rääkima
ei saa aru talvel oli poole rohkem võistlejaid olid päevad pikkad
mis nüüd poole vähem ikka pikkad päevad
asi pole ju enam selles kas päev pikk või lühike aga Nitrokatel on nüüd huvipakkuv rada Luigel ja nad tõesti ei viitsi sõita ainult sellepärast et saaks sõita ehk siis Tartu rada on neile igav.
Trimmerid jälle vastupidiselt ei sobi luige rajale seega peame me kihutama tartus jne
Trimmerid jälle vastupidiselt ei sobi luige rajale seega peame me kihutama tartus jne
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Jumalapärast, minge sõitke Roogojal, Vantaa Lavanko rajal, Kangarniekis või vanaema maja taga kartulipõllul, keegi ju ei keela. Võistluste korraldamiseks on siiski vaja ka KORRALDAVAT poolt.
Tegelikult on Erkki (=Roogoja) ja Aarega (=Tartu) ka juttu olnud sellest, et viimase Eesti KV etapi võiKS korraldada Roogojal (eeldusel, et rada saab selleks ajaks sellisesse korda, et seal on võimalik võistlus maha pidada) ja korraldajaks oleks Tartu aktivistid koos Erkkiga... aga need on kõik oleKS, paneKS, teeKS jutud olnud, sest Roogoja rada ei ole sobival kujul olemas olnud. Võibolla nüüd on, ma ei tea.
Eesti MV korraldamiseks ei ole keegi Roogoja raja poolelt soovi avaldanud, seega ma ei näe ühtki head põhjust, miks see peaks seal toimuma. Eelkokkulepe oli EAMK'l Eesti MV korraldamiseks Tartu klubiga, initsiatiiv selle lahkulöömisest eri klassidele tuli hetkel kodanik akaverilt, aga sama juttu on aetud tegelikult juba pikemalt, seda nii 1:5 kui 1:8 huviliste poolt. Üks probleem on kahtlemata rada, teine ka ajakava (lugege palun seda vingu, mis esimese Tartu etapi kohta kirjutati), seega mina EAMK juhatuse liikmena nõustusin akaveri poolt pakutud ettepanekuga, tingimusel, et ta räägib ise asjad sirgeks Tartu klubiga (kellega EAMK-l oli eelkokkulepe), mida kodanik akaver ka lubas teha ja on vähemalt mingil kujul teinud. Kommunikatsioonihäireid selle juures on olnud, nagu käesolevast teemast näha.
Mul on kahju, et ma ei saanud Tartu karikaetapil kohal olla, aga hilisematest kommentaaridest on minu isikliku tagasihoidliku arvamuse kohaselt selgelt näha, et (põhjustesse laskumata) Tartu klubi ei saanud sellises formaadis võistluse korraldamisega hakkama (Truggy finaali kellelegi?) Võistlejate mass on ühepäevase võistluse jaoks väga suur ja iga detail on kriitiline. Ka sellelt poolelt on selle rahvamassi lahkulöömine mõistlik tegevus.
Negatiivset asja juures:
- toimumisaeg. Kuna kalenderplaan on siiski enamvähem paigas ja väljakuulutatud, siis selle muutmine ei ole hea mõte, paljud on teinud selle põhjal oma isiklikke plaane. Mis tähendab paraku kaht võistlust ühel ajal ja valikut neile, kes tahaksid mõlemal osaleda. Neid ei ole õnneks palju, neist vähestestki pooled on sõjaväes ja teine pool sõidab teise klassina 1:5 kõrval Openit. Jumalapärast, tehtagu 1:5 võistlustele ka Open või kaks, see ei ole ametlik klass ja Eesti KV/MV korraldajale ka mitte kohustuslik. Ehk selles osas ei ole minu arvates tegemist ületamatu probleemiga.
- raha. Selge, et vähem osavõtjaid tähendab korraldajatele väiksemat tulu (ja mitte vältimatult väiksemat kulu). Loomulikult on kõigi huvides, et rajaomanikud oleks õnnelikud ja tegevus jätkuks kõigil radadel, mis meil olemas või tulemas. Teistpidi tuleks võistlejale ka midagi selle eest pakkuda, näiteks head rada ja hästi läbi viidud võistlust. Võistlejate arvu kasvatamisel (ja sellega võistluspäeva venitamisel) on piirid ja need piirid on juba käes. Selge on minuarust ka see, et isegi (Eesti mõistes) suur võistlus on raja ehitamise ja ülalpidamise seisukohalt tilk meres.
Mina olen EAMK poolt valmis asja edasi arutama akaveri ja tartu klubi esindaja(te)ga, et leida kõiki osapooli (eriti võistlejaid) rahuldav lahendus.
Tegelikult on Erkki (=Roogoja) ja Aarega (=Tartu) ka juttu olnud sellest, et viimase Eesti KV etapi võiKS korraldada Roogojal (eeldusel, et rada saab selleks ajaks sellisesse korda, et seal on võimalik võistlus maha pidada) ja korraldajaks oleks Tartu aktivistid koos Erkkiga... aga need on kõik oleKS, paneKS, teeKS jutud olnud, sest Roogoja rada ei ole sobival kujul olemas olnud. Võibolla nüüd on, ma ei tea.
Eesti MV korraldamiseks ei ole keegi Roogoja raja poolelt soovi avaldanud, seega ma ei näe ühtki head põhjust, miks see peaks seal toimuma. Eelkokkulepe oli EAMK'l Eesti MV korraldamiseks Tartu klubiga, initsiatiiv selle lahkulöömisest eri klassidele tuli hetkel kodanik akaverilt, aga sama juttu on aetud tegelikult juba pikemalt, seda nii 1:5 kui 1:8 huviliste poolt. Üks probleem on kahtlemata rada, teine ka ajakava (lugege palun seda vingu, mis esimese Tartu etapi kohta kirjutati), seega mina EAMK juhatuse liikmena nõustusin akaveri poolt pakutud ettepanekuga, tingimusel, et ta räägib ise asjad sirgeks Tartu klubiga (kellega EAMK-l oli eelkokkulepe), mida kodanik akaver ka lubas teha ja on vähemalt mingil kujul teinud. Kommunikatsioonihäireid selle juures on olnud, nagu käesolevast teemast näha.
Mul on kahju, et ma ei saanud Tartu karikaetapil kohal olla, aga hilisematest kommentaaridest on minu isikliku tagasihoidliku arvamuse kohaselt selgelt näha, et (põhjustesse laskumata) Tartu klubi ei saanud sellises formaadis võistluse korraldamisega hakkama (Truggy finaali kellelegi?) Võistlejate mass on ühepäevase võistluse jaoks väga suur ja iga detail on kriitiline. Ka sellelt poolelt on selle rahvamassi lahkulöömine mõistlik tegevus.
Negatiivset asja juures:
- toimumisaeg. Kuna kalenderplaan on siiski enamvähem paigas ja väljakuulutatud, siis selle muutmine ei ole hea mõte, paljud on teinud selle põhjal oma isiklikke plaane. Mis tähendab paraku kaht võistlust ühel ajal ja valikut neile, kes tahaksid mõlemal osaleda. Neid ei ole õnneks palju, neist vähestestki pooled on sõjaväes ja teine pool sõidab teise klassina 1:5 kõrval Openit. Jumalapärast, tehtagu 1:5 võistlustele ka Open või kaks, see ei ole ametlik klass ja Eesti KV/MV korraldajale ka mitte kohustuslik. Ehk selles osas ei ole minu arvates tegemist ületamatu probleemiga.
- raha. Selge, et vähem osavõtjaid tähendab korraldajatele väiksemat tulu (ja mitte vältimatult väiksemat kulu). Loomulikult on kõigi huvides, et rajaomanikud oleks õnnelikud ja tegevus jätkuks kõigil radadel, mis meil olemas või tulemas. Teistpidi tuleks võistlejale ka midagi selle eest pakkuda, näiteks head rada ja hästi läbi viidud võistlust. Võistlejate arvu kasvatamisel (ja sellega võistluspäeva venitamisel) on piirid ja need piirid on juba käes. Selge on minuarust ka see, et isegi (Eesti mõistes) suur võistlus on raja ehitamise ja ülalpidamise seisukohalt tilk meres.
Mina olen EAMK poolt valmis asja edasi arutama akaveri ja tartu klubi esindaja(te)ga, et leida kõiki osapooli (eriti võistlejaid) rahuldav lahendus.
lugedes seda arutelu...tekib kysimus...MIS AJAST ON MUDELIVÕISTLUSED HAKANUD TULU TOOTMA????
lähtudes oma järeldusteks winter cupist kus väidetavalt osavõtu tasud ei katnud ära kulusid ja otsiti pidevalt sponsorit....siis...njah...
lihtsalt huvi pärast tahax näha kellegi korraldaja poolset võistluseelarvet....palju siis yhe võistlusega plussi/miinust teenib...
loodan et see rahade asi saab korda...minul isiklikult suht savi...kus sõidame, kellega sõidame ja kas yldse sõidame...võistlus on võistlus...nagu näitas eelmine aasta Luige etapp...
lähtudes oma järeldusteks winter cupist kus väidetavalt osavõtu tasud ei katnud ära kulusid ja otsiti pidevalt sponsorit....siis...njah...
lihtsalt huvi pärast tahax näha kellegi korraldaja poolset võistluseelarvet....palju siis yhe võistlusega plussi/miinust teenib...
loodan et see rahade asi saab korda...minul isiklikult suht savi...kus sõidame, kellega sõidame ja kas yldse sõidame...võistlus on võistlus...nagu näitas eelmine aasta Luige etapp...
minul isiklikult suht savi kus sõita peamine, et oleks rada millel saab sõita .......... luige rada kahjuks ei ole rada millel oleks ka suurtel hea sõita aga seal saab ikkagi kuidagimoodi liigelda kui rohkem enam hüppeid juurde ei tehtaks jne.
Roogojal midagi korraldama mina ei hakka sest isiklikult minul aega pole seega jääb tartu rada ainukeseks alternatiiviks kui rääkida lahkulöömisest ja põhimõtteliselt ma arvan et see ikka ühekordne üritus sest eelmisel aastal saadeti trimmerdajad selle jutuga suure puu otsa ja miks peaksime me üldse olema vastutulelikud kui nitromeestel isegi ei kõlba olla suurel skaalal rajamehaanikuteks see on ka omamoodi solvav.
(kuigi nüüd ongi parem kui suur skaala mehaniseerib suurt jne)
Roogojal midagi korraldama mina ei hakka sest isiklikult minul aega pole seega jääb tartu rada ainukeseks alternatiiviks kui rääkida lahkulöömisest ja põhimõtteliselt ma arvan et see ikka ühekordne üritus sest eelmisel aastal saadeti trimmerdajad selle jutuga suure puu otsa ja miks peaksime me üldse olema vastutulelikud kui nitromeestel isegi ei kõlba olla suurel skaalal rajamehaanikuteks see on ka omamoodi solvav.
(kuigi nüüd ongi parem kui suur skaala mehaniseerib suurt jne)
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
MIS AJAST ON MUDELIVÕISTLUSED HAKANUD TULU TOOTMA????
Lugupeetud diugu! Kasumist ehk tulust on kohatu sel inimesel rääkida kes pole ise rada ehitanud! Mina olen aga koos enamus Tartu klubi liikmetega osalenud juba 2 enamvähem sõidetava raja ehitamisel. Võibolla on see ka meie omapära et pole leidnud sellist sponsorit, kes tuleb lööb raha lauale ja ütleb, mehed tehke. Ikka on raja arendus käinud enamjaolt stardimaksudelt laekunud rahadest.
Nii et rääkida tulust on nüüd siin küll suht-kohatu! Pigem näen eeltoodust olulist tagasilööki Tartu raja edasiarendusele. Sest veel nii mõndagi oli plaanis ära teha.
Tartu järgmine võistlus on siis 12 juuli, kui mälu mind ei peta! FR
Lugupeetud diugu! Kasumist ehk tulust on kohatu sel inimesel rääkida kes pole ise rada ehitanud! Mina olen aga koos enamus Tartu klubi liikmetega osalenud juba 2 enamvähem sõidetava raja ehitamisel. Võibolla on see ka meie omapära et pole leidnud sellist sponsorit, kes tuleb lööb raha lauale ja ütleb, mehed tehke. Ikka on raja arendus käinud enamjaolt stardimaksudelt laekunud rahadest.
Nii et rääkida tulust on nüüd siin küll suht-kohatu! Pigem näen eeltoodust olulist tagasilööki Tartu raja edasiarendusele. Sest veel nii mõndagi oli plaanis ära teha.
Tartu järgmine võistlus on siis 12 juuli, kui mälu mind ei peta! FR
+37256150139
Loodan igatahes, et EMV toimuvad HEAL rajal ja HEA korraldusega. Hetkel näen, et selleks on ainult üks koht ja mees, ning see pole kahjuks Tartu.
Mina juhiks EAMK tähelepanu sellele, et EK 1. etapp oli korralduslikult väga puudulik. Samal ajal EK 2. etapp toimus väga eeskujulikult ja ilma probleemideta. Siinkohal oleks igati põhjendatud EMV üleviimine Luigele põhjendusega, et Tartu Klubi ei saa nende läbiviimisega lihtsalt hakkama. Minumeelest oleks EK 1. etappi ebaõnnestutunud korraldus piisav põhjus EMV Tartus mitte teha, eriti kui tekkis väga hea uus koht.
Ma loodan, et keegi isiklikult ei solvu, sest midagi isiklikku siin pole! Kuid võistlejana tahan hästi korraldatud võistlust, rada ja tingimusi. Kahjuks on värskelt üks väga hea ja üks ääretult halb näide.
"Meile lubati EMV, me tahame raha raja arenduseks" ei ole argument... argment on see, et EK 1. etapp oli bs. Pealegi ei ole Tartu rada ühestki otsast 1:8 rada ja need 2 silumata munakividest ja mudast hüpekat ei teinud asja mitte paremaks.
Lõppkokkuvõttes tuleb seal võistelda, kus võistlus toimub... õnneks või kahjuks on selline avalik foorum olemas, kus igaüks võib oma arvamuse avalikuks teha
Mina jään ootama EAMK poolset otsust, et 1:8 toimub Luigel...
Mina juhiks EAMK tähelepanu sellele, et EK 1. etapp oli korralduslikult väga puudulik. Samal ajal EK 2. etapp toimus väga eeskujulikult ja ilma probleemideta. Siinkohal oleks igati põhjendatud EMV üleviimine Luigele põhjendusega, et Tartu Klubi ei saa nende läbiviimisega lihtsalt hakkama. Minumeelest oleks EK 1. etappi ebaõnnestutunud korraldus piisav põhjus EMV Tartus mitte teha, eriti kui tekkis väga hea uus koht.
Ma loodan, et keegi isiklikult ei solvu, sest midagi isiklikku siin pole! Kuid võistlejana tahan hästi korraldatud võistlust, rada ja tingimusi. Kahjuks on värskelt üks väga hea ja üks ääretult halb näide.
"Meile lubati EMV, me tahame raha raja arenduseks" ei ole argument... argment on see, et EK 1. etapp oli bs. Pealegi ei ole Tartu rada ühestki otsast 1:8 rada ja need 2 silumata munakividest ja mudast hüpekat ei teinud asja mitte paremaks.
Lõppkokkuvõttes tuleb seal võistelda, kus võistlus toimub... õnneks või kahjuks on selline avalik foorum olemas, kus igaüks võib oma arvamuse avalikuks teha
Mina jään ootama EAMK poolset otsust, et 1:8 toimub Luigel...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
1) Minu teada ja ka EAMK teada kuuluvad tartu klubi juhatusse Aare, Tõnu ja Raine. Vabandan, kui se on kuidagi teisiti ja olen rääkinud valede inimestega.
(vaata ka seda: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=2530)
3) Minupoolne pakkumine korraldada 2008 EMV 1:8 klassides ja OPEN EKV etapp Luigel on jätkuvalt jõus.
4) Tartu klubi ja EAMK, palun leppige omavahel kokku, kus EMV toimub.
5) Kindlasti rääkisin rahast tartu klubi juhatuse mõne liikmega, kellega konkreetselt ja kas kõikidega ei julge enam väita. Tundub mulle loogilisena, et Aarega, kui minu teada klubi juhatajaga. Vabandan, kui see nii ei olnud.
over & out,
(vaata ka seda: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=2530)
2) Kui 100% juhatuse liikmeid on nõus EMV'd liigutama, EAMK on nõus ja ainuke kahes EMV klassis sõitev inimene on nõus - siis sai ka vastav teadaanne HPI foorumisse püstitatud. Nagu ma aru saan, siis Tartu klubi on oma otsuse ümber vaadanud.Postitatud: 15.02.2008 19:34
Nagu tavaks on saanud on meie klubi juhatus kolmeliikmeline , need väljavalitud on siis Tõnu Tooming, Raine Ambus ja esimeheks Aare Hanimägi.
3) Minupoolne pakkumine korraldada 2008 EMV 1:8 klassides ja OPEN EKV etapp Luigel on jätkuvalt jõus.
4) Tartu klubi ja EAMK, palun leppige omavahel kokku, kus EMV toimub.
5) Kindlasti rääkisin rahast tartu klubi juhatuse mõne liikmega, kellega konkreetselt ja kas kõikidega ei julge enam väita. Tundub mulle loogilisena, et Aarega, kui minu teada klubi juhatajaga. Vabandan, kui see nii ei olnud.
over & out,
akaver
http://shop.akaver.com
http://shop.akaver.com
Lauri , eks inimene läheb ikka sinna sõitma , kus tal parem on . Tegid vist oma vallatu mõttesähvatusega Tartu klubile natuke ülekohut . Sinu arvamuse järgi peaksime Tallinnast paekivi tuhka kokku vedama hakkama , et sinu auto pehmemalt katusepeale kukuks , või peaksid sina taskuga savi Tallinna tassima et trimmerite ülesküntud auke tappida .Aga seda sa võistluste ebaõnnestumiseks ei too , et mais läks palju varem pimedaks kui juunis , ehki võistlejate arv oli sama . Kus olid sinu kotkasilmad eelmine aasta , et arvustada radasid kus peeti EMV , miks sa siis ei juhtinud tähelepanu võistluste korraldusele??? Ja tegelikult mis oleks sinu puudustele juhtimine aidanud , kõige lihtsam on istuda oma laua taga ja oodata kuni kohtunik patsutab õlale ja kutsub sõitma .Ja tulebki ilmselt nii teha , et trimmerid Tartusse . On olemas ajavõtt ja ma loodan , et nii nitrokad kui trimmerid jäävad selle lahkulöömisega rahule mida trimmerimehed tahtsid teha juba eelmine aasta. On ka saavutatud kokkulepe Tartu klubi ja EAMK vahel , et trimmerite sõidud toimuvad Tartus
Vähe sportlike huvisid,enamuse ajast olnud tuule ja vihma käes,ei arvesta teistega, selliseid on Eestimaa täis. Lapsi ei tohi teha täispeaga ja sugulastega. Aga selline see Eestimaa elu on. Oina paned ketti, sea lööd maha aga mida teha rahulolematutega ?
panna neid endid võistlust korraldama, akaveril oli kuuldavasti üritus tõesti korralduse poolepealt olnud 5+ ja rada ka,aga tuletage meelde kuidas RandoM-i tambiti kui tema sõite korraldas,kas nüüd on siis kord tartu käes,postituste järgi tundub mulle vähemalt,et trimmer on lauril üle varvaste või lausa üle jalgade sõitnud,et nii tulihingeliselt trimmerite vastu on!on veel ju võimalus,truggy klass sõidab luigel ja ülejäänud tartus,kuidas tundub?
tundub,et tegemist on vabamüürlaste vandenõuga trimmerdajate vastu
minul isiklikult pooge kus sõidetakse ja mis klassides,paasi,et punt laiali ei laguneks !'
ärgem unustagem härrased,et tegemist on siiski enamuse jaoks fun-iga,mitte mõisapeale mänguga(ei räägi kõigi eest)ja ärge rikkuge seda ära !
panna neid endid võistlust korraldama, akaveril oli kuuldavasti üritus tõesti korralduse poolepealt olnud 5+ ja rada ka,aga tuletage meelde kuidas RandoM-i tambiti kui tema sõite korraldas,kas nüüd on siis kord tartu käes,postituste järgi tundub mulle vähemalt,et trimmer on lauril üle varvaste või lausa üle jalgade sõitnud,et nii tulihingeliselt trimmerite vastu on!on veel ju võimalus,truggy klass sõidab luigel ja ülejäänud tartus,kuidas tundub?
tundub,et tegemist on vabamüürlaste vandenõuga trimmerdajate vastu
minul isiklikult pooge kus sõidetakse ja mis klassides,paasi,et punt laiali ei laguneks !'
ärgem unustagem härrased,et tegemist on siiski enamuse jaoks fun-iga,mitte mõisapeale mänguga(ei räägi kõigi eest)ja ärge rikkuge seda ära !
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
kaval, ära palun pane mulle sõnu suhu... loe mu postitus(ed) läbi ja siis veelkord läbi ning ehk siis saad minust õigesti aru. Mul pole midagi vastu, kui võistluspäev on 12-15h pikk. Mul on täiesti suva, kas trimmerite võistlus on samal päeval või mitte, isegi eelistaks koos võistlemist. Vahepeal oli mõte kuskilt Baja hankida ja ka EMV-l sellega sõita...
Mis minu eelmise postituse mõte oli... see, et 1:8 võiks ja peaks sõitma oma meistrivõistluste sõidu Luigel, sest seal on parim rada ja hea orgunn. Tartu jääb mõlemas osas alla. Minu poolest võiks trimmerid ka Luigel sõita või mitte, ma pole selles osas sõna võtnud!
Eesti meistivõistlused ei ole enam niiväga FUN midagi, meistrivõistlused ikkagi, aga liiga tõsiselt ei tasu asja tõesti võtta. WinterCup on FUN Mine ütle Juss Laansoole või Leokitele, et nende motokrossi Eesti meistrikad on FUN
Ma rohkem sõna ei võta, pealegi ei maksa minu sõna midagi siinkohal... fakt on see, et tulen kohale ja sõidan.
Mis minu eelmise postituse mõte oli... see, et 1:8 võiks ja peaks sõitma oma meistrivõistluste sõidu Luigel, sest seal on parim rada ja hea orgunn. Tartu jääb mõlemas osas alla. Minu poolest võiks trimmerid ka Luigel sõita või mitte, ma pole selles osas sõna võtnud!
Eesti meistivõistlused ei ole enam niiväga FUN midagi, meistrivõistlused ikkagi, aga liiga tõsiselt ei tasu asja tõesti võtta. WinterCup on FUN Mine ütle Juss Laansoole või Leokitele, et nende motokrossi Eesti meistrikad on FUN
Ma rohkem sõna ei võta, pealegi ei maksa minu sõna midagi siinkohal... fakt on see, et tulen kohale ja sõidan.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Õhtust!
No kõigile siis teadmiseks, enne kui kõik kodumaised mudelistid mööda euroopat laiali valguvad!
12 juuli EMV 1/5 ja 1/6 skaala autod (bensukad) sõidavad Tartu rajal. Kõik muud klassid siis Luigel. Nii on kokku lepidud EAMK-ga, Olev Pihli ja Andres Käveriga. Materjaalne, moraalne ja tehniline pool on kooskõlastamisel!
NB! Lauri! Kui mul oleks võimalik, ma sinu soovidele ja sinu tahtmistele vastu ei tuleks! Aga õnneks ei olene kõik minust.
Aare!
No kõigile siis teadmiseks, enne kui kõik kodumaised mudelistid mööda euroopat laiali valguvad!
12 juuli EMV 1/5 ja 1/6 skaala autod (bensukad) sõidavad Tartu rajal. Kõik muud klassid siis Luigel. Nii on kokku lepidud EAMK-ga, Olev Pihli ja Andres Käveriga. Materjaalne, moraalne ja tehniline pool on kooskõlastamisel!
NB! Lauri! Kui mul oleks võimalik, ma sinu soovidele ja sinu tahtmistele vastu ei tuleks! Aga õnneks ei olene kõik minust.
Aare!
+37256150139
leokitele ja jussile on eesti meitsrikad ammu juba FUNlauri kirjutas:Mine ütle Juss Laansoole või Leokitele, et nende motokrossi Eesti meistrikad on FUN
ma ei pane sulle sõnu suhu aga jäi silma see:
lauri Postitatud: 06.06.2008 01:05 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Aplaus Kui trimmereid pole, siis kestab ka rada kenasti terve päeva.
minu poin on just see,et asi ei laguneks kahte tükki,trimmerid ja muud masssinad,koos on raudselt lõbusam,(kusjuures mul on truggy eniselt alles ja kui kunagi aega leian siis tulen ka sõitma)
millegipärast jäi mulje nagu sul oleks mingi vimm trimmeri vastu,või ei ole ? juu ........ahh las jääb
Viimati muutis kaval, 10.06.2008 22:51, muudetud 1 kord kokku.
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
ja afterparty on võitjate pubisfrank40 kirjutas:Õhtust!
No kõigile siis teadmiseks, enne kui kõik kodumaised mudelistid mööda euroopat laiali valguvad!
12 juuli EMV 1/5 ja 1/6 skaala autod (bensukad) sõidavad Tartu rajal. Kõik muud klassid siis Luigel. Nii on kokku lepidud EAMK-ga, Olev Pihli ja Andres Käveriga. Materjaalne, moraalne ja tehniline pool on kooskõlastamisel!
NB! Lauri! Kui mul oleks võimalik, ma sinu soovidele ja sinu tahtmistele vastu ei tuleks! Aga õnneks ei olene kõik minust.
Aare!
www.voitjad.ee
allar 562 91 000
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Savage25sl/LRP ; Venom VMX-450,
ULL ON RÄÄKINUD !!!
Läheb teemast välja, aga ei saa ütlemata jätta:
Mudelismi kandepind laieneb aina edasi ja kui vaatame tulevikku, siis varsti on nagunii aeg asjad lahku lüüa!
Miks muidu juba päevad pikaks lähevad! Samas soomes ju buggy ja truggy ka juba eraldi päevadel! Ei saa enam nii, et tuleme kõik kokku oma autodega üheks päevaks ja veedame meeldiva päeva!
Samas ma tervitan seda, et buggy EMV toimuvad luigel - see on ainus rada eestis, mis on võrdne ka euroopa radadega ning kõige õigem on eesti meister selgitada sellisel tehnilisel rajal, muidu äkki võidabki" mees metsast"
Mudelismi kandepind laieneb aina edasi ja kui vaatame tulevikku, siis varsti on nagunii aeg asjad lahku lüüa!
Miks muidu juba päevad pikaks lähevad! Samas soomes ju buggy ja truggy ka juba eraldi päevadel! Ei saa enam nii, et tuleme kõik kokku oma autodega üheks päevaks ja veedame meeldiva päeva!
Samas ma tervitan seda, et buggy EMV toimuvad luigel - see on ainus rada eestis, mis on võrdne ka euroopa radadega ning kõige õigem on eesti meister selgitada sellisel tehnilisel rajal, muidu äkki võidabki" mees metsast"
Tore, tore ................. mulle on alati Tartu meeldinud ............. nüüd siis saab veel Reedel Võitjate pubis teha kerge krundi koos Kaval antsu ja vanapaganaga hiljem jääb teepeale ööklubi maasikas ja see mis edasi toimub jäägu igamehe enda rikutud või rikkumata fantaasia maailma
Võistluspäev saab olema lühike ja varaklult koju ka mõnus minna.
Kahju on ainult sellest et hakkasin endale just elektrikat soetama, et oleks ehk openis ka osalenud aga nagu näha jääb see nüüd ära............... siit moraal kui eraldi siis ka erinevad päevad ja selle kohta peaks EAMK ka oma sõna ütlema !
aga siis võiks ju kõik võistlused kuidagi muud moodi paika panna et ei tekiks uut teema arendust
Võistluspäev saab olema lühike ja varaklult koju ka mõnus minna.
Kahju on ainult sellest et hakkasin endale just elektrikat soetama, et oleks ehk openis ka osalenud aga nagu näha jääb see nüüd ära............... siit moraal kui eraldi siis ka erinevad päevad ja selle kohta peaks EAMK ka oma sõna ütlema !
aga siis võiks ju kõik võistlused kuidagi muud moodi paika panna et ei tekiks uut teema arendust
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd