auto perfomance

Teemad võistluste kohta
Vasta
h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

auto perfomance

Postitus Postitas h6bekuul » 02.08.2007 09:54

Huvitav, kas selliseid mittestandartseid võistlusi kah on korraldatud, kus otsene juhtimisoskus kõrvale jäetud ja testitakse autode perfomancet? Kiirendus? Pikim hüpe? effektseim manööver - Freestyle?
Siis võiks olla sellised klassid, kus elekter ja nitro saaksid rinda pista?

:)
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 02.08.2007 10:24

Hmm, sellel ei ole ju tegelikult mõtet, sest kõik oskavad mootorist viimast kätte saada. Kunagi kuskil võistlusel korraldati pikima hüppe võistlust, aga jah, see oli ühekordne ettevõtmine.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 02.08.2007 11:09

TarMoH kirjutas:Kunagi kuskil võistlusel korraldati pikima hüppe võistlust, aga jah, see oli ühekordne ettevõtmine.
´
Tulemuseks oli vist mingi 11-12m? :roll:
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 02.08.2007 11:11

sa tahad öelda, et autode sooritusvõimed on ühesugused?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 02.08.2007 11:14

loomulikult ei peaks hüpe olema mingi mega ramp! vastupidi...et rattad vaevalt lahti saaks maast.
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
TarMoH
Postitusi: 239
Liitunud: 02.10.2006 19:04
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas TarMoH » 02.08.2007 11:16

h6bekuul kirjutas:sa tahad öelda, et autode sooritusvõimed on ühesugused?
Ei, aga kiirendusel loeb ikka see, kui võimas sul mootor on ja kuna enamik sõidavad siin RB C6'tega, mis on üks võimsamaid, siis eriti tavasõitjatel lootust ei oleks. Samuti loeb ka mass, kuid 1/8'd on enam-vähem ühes kaalus. Ja muidu kiirendus ei näita mitte midagi, sõiduoskus loeb. Otse oskavad kõik sõita.

Hmm, hüppe tulemused jäid sinna 10 m kanti jha, aga ma arvan, et nüüd tuleks hüpped ikka oma 5 m pikemad, kuna kõigil võimsamad autod ja eelmine kord hüppasid enamasti savage'd.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 02.08.2007 11:19

rehvi valik, mootori häälestus, auto kaal, reaktsiooniaeg? võibolla veel midagi?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 02.08.2007 15:17

see teema tuletab mulle meelde üht slapmafro videot nimega ''RC X Games'' :D

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 02.08.2007 23:19

Aga miks hüpata kaugust kui võiks hoopis kõrgust?

Kasutaja avatar
syncmahv
Postitusi: 48
Liitunud: 23.03.2007 23:48
Asukoht: Tallinn-Kose
Kontakt:

Postitus Postitas syncmahv » 02.08.2007 23:34

No ma arvan et asi rahakotis kinni :D

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 03.08.2007 07:08

milleks on üldse autol rattad ?
R0mm kirjutas:Aga miks hüpata kaugust kui võiks hoopis kõrgust?
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas R0mm » 03.08.2007 10:04

Selleks, et hüppeni jõuda. Rambilt lahkunud autol pole need enam tõesti väga olulised, kui just õhulennu ajal autot balanseedida ei soovita. Kõrgushüppes on kõige olulisem roll neil siiski hoovõtul :D Maandumine peab toimima kas väga pehmele pinnale või keegi püüab siis kinni.
Samas tõesti kerkib see fliosoofiline teema, et miks meile auto kui lennusoov on, sest selleks on ju lennukid ja kopterid.

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 03.08.2007 10:10

R0mm kirjutas:Selleks, et hüppeni jõuda. Rambilt lahkunud autol pole need enam tõesti väga olulised, kui just õhulennu ajal autot balanseedida ei soovita. Kõrgushüppes on kõige olulisem roll neil siiski hoovõtul :D Maandumine peab toimima kas väga pehmele pinnale või keegi püüab siis kinni.
Samas tõesti kerkib see fliosoofiline teema, et miks meile auto kui lennusoov on, sest selleks on ju lennukid ja kopterid.
Muuseas rattad on õhus olle VÄGA olulised.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
Sinuhobi
Sinuhobi
Postitusi: 1455
Liitunud: 29.01.2006 00:51
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas Sinuhobi » 03.08.2007 15:08

njahhh ja ega vist see aeg ei ole kaugel kui ka meie tavalised sõiduautod hakkavad hüppama (jalgrattad juba hüppavad ja motikad ka) ja see juhtuks kindlasti siis kui RandoM saaks teedevalitsuses juhtiva koha :)

Hüpake, lennake või tehke mis tahate aga mina jään ikkagi enda arvamuse juurde, et auto olgu see siis pisike juhitav mudelauto on sõitmiseks ja tema rattad on ette nähtud ikkagi maapinnal olemiseks ja kui ka vahel harva mõne kühmu pärast need maapinnast eemalduvad siis on see hetkeline ja ajutine nähtus mitte aga paratamatus tänu ette antud pinnasele ja rajale.

Rehvitootjad näevad kurja vaeva, et arendada aina parema pidamisega rehve ja ma usun, et need ei mängi niipalju rolli õhus olles vaid ikka maapinnal.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 08.08.2007 22:08

TarMoH kirjutas:
h6bekuul kirjutas:sa tahad öelda, et autode sooritusvõimed on ühesugused?
Ei, aga kiirendusel loeb ikka see, kui võimas sul mootor on ja kuna enamik sõidavad siin RB C6'tega, mis on üks võimsamaid, siis eriti tavasõitjatel lootust ei oleks. Samuti loeb ka mass, kuid 1/8'd on enam-vähem ühes kaalus. Ja muidu kiirendus ei näita mitte midagi, sõiduoskus loeb. Otse oskavad kõik sõita.
mis need näitajad siis on? kui võtame võimsus jagatud massiga?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 08.08.2007 22:42

Mis on võimsus? Kuidas võimsust mõõdetaks? Mis tingimustes võimsust mõõdetakse, kust kohast võimsust mõõdetakse? (Selgituseks, standardid mõõtmiseks puuduvad, seega kirjutavad mudelimootoritele hobujõudusid marketingi onud ja tädid :))

Massiga on mõnevõrra lihtsam, jumal tänatud et kaalu ei olnud küsitud.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 09.08.2007 07:53

võimsuse all mõtleme siin kõik kenasti tootja poolt mainitud hobujõude vastavale mootorile. Ja pole vaja juuksekarva neljaks saagida ning arutleda, mis võimsus lõpuks rataste kaudu maha jõuab!
Olen pannud tähele, et ntx 3 HP on mõnel ja kui masin kaalub ise 3kg, siis oleks tulemus 1. Seda võiks vist väga heaks näitajaks nimetada?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.08.2007 08:23

h6bekuul kirjutas:võimsuse all mõtleme siin kõik kenasti tootja poolt mainitud hobujõude vastavale mootorile.
Selle kohta ei oska kohe muud öelda, kui et "BUWAHAHAHAHAHA..." :lol:
Sa usud ilmateadet ka või?
Ja pole vaja juuksekarva neljaks saagida ning arutleda, mis võimsus lõpuks rataste kaudu maha jõuab!
Olen pannud tähele, et ntx 3 HP on mõnel ja kui masin kaalub ise 3kg, siis oleks tulemus 1. Seda võiks vist väga heaks näitajaks nimetada?
Pane teinekord seda ka tähele, mis kogenumad inimesed sulle siin kirjutavad. Näiteks Rando eelmist posti sellest, kuidas need võimsusenäitajad tech specidesse jõuavad.

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 09.08.2007 08:40

Nende tehase specide uskumine on umbes sama kui 1/8 masina teljevahet hinnata silmaga 10m pealt 0,1mm täpsusega...
Teha ju võib aga pointi pole...
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 09.08.2007 08:48

ka samalt liinilt mahasõtnud kahel identsel mersul pole kilovatid võrdsed! Aga tootja ikkagi kirjutab passidesse ühesugused numbrid. Veider onja? :)
Selline paranoiline kõike_mitteuskuv_tüüp meenutab mulle kapo itimehi :P

no aga olge täitsa....ölege oma autode massid siis vähemaltki?

keegi reaalselt kaalunud on?
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 09.08.2007 10:07

- mootori võimsust ei ole lihtne mõõta ja seetõttu on seda ka pea võimatu koduste vahenditega kontrollida, hea võimalus tootjatel veidi luuletada
- massi lihtne mõõta ja kodus üle kontrollida, luuletada keeruline
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

ollo
Postitusi: 1613
Liitunud: 27.07.2005 14:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ollo » 09.08.2007 13:22

mida paganat sa selle teadmisega peale hakkad, kui ma ütlen, et mu 2 autot kaaluvad kahe peale kokku 3047 grammi?
Väike soovitus: suuna, noor sõber, oma energia parem millegi mõistliku peale, mitte ära tee siin bullshit-teadust.

h6bekuul
Postitusi: 461
Liitunud: 02.07.2007 09:39
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas h6bekuul » 09.08.2007 13:51

dzhiisas....sunni ennast rahulikuks! ja paneme selle perfomance lukku.
piis!
http://www.hot.ee/h6bekuul/
_________________________

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 10.08.2007 19:48

Minu 1:8 buggy peaks kaaluma umbes 3500 - hästipalju grammi, sõltuvalt sellest kas ta ei ole sõitnud või on sõitnud tunni.

Olen näinud mudelimootoreid millele marketing on kirjutanud 4,6hp, ent reaalsete testidega on saadud 1,4hp. Iva on selels et testimisel ei ole standardit.

RB vanad tegid testi. Mootorist tuleb välja 65 000 pööret, enne maagilist klõpsu. Reaalses kasutuses ei tõuse offroadis pöörded üle 35000.

Küsimus, mis sa selle teadmisega nüüd peale hakkad?
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Vasta