4. etapi järelkaja
4. etapi järelkaja
Üritus on nyyd läbi, ja peab mainima, et oli päris super üritus. Mulle täitsa meeldis, eleven points goes to korraldajad.
Siiski tooks välja paar asja. Mitte et iriseda ja vinguda tahaks, aga lihtsalt, et järgmine kord tvelv point oleks:
1) Mehaanikud
1.1) Rajal võiks välja mõelda kindlad mehaanikute kohad, kus nad olema peavad, et nad ei varjaks sõitjate vaatevälja, ning et jõuaks operatiivselt riskantsetesse kohtadesse. Uskuge või mitte, aga 30 min kükitada ei ole lihtne.
1.2) Rajale võiks mehaanikuks lasta ainult inimesi, kes on varem mudelisõiduga tegelenud. Ei taha küll kellelegi näpuga näidata, aga kes pole asjaga tegelenud, need IMHO ei saa ka rajamehaanikuna nii hästi hakkama. Nad kardavad autot, ei tea täpselt, kust teda tõsta jne
2) Ajavõtt - Kui 10 sekundit enne starti ei ole vajaliku numbriga transponderit (kumbagi) siis see on probleem. Leian, et kadunud transponderi otsimine peaks olema kohtunike/korraldajate ülesanne. Minu arusaama järgi ei peaks võistleja ise minema omale vajaliku transponderit külapealt otsima, kohtunikud/korraldajat peaks hea seisma, et peale sõitu KÕIK transponderid tuleksid tagasi laadijasse, seda ei ole ju nii raske kontrollida. Paneks kasvõi paberi peale kirja, kes on ponderi saanud ja kes tagasi toonud.
Tegelikult hakkan ma üha enam pooldama personaalsete ponderite süsteemi, oleks oluliselt vähem jamasid. Alustades ponderite taga otsimisest ja lõpetades sellega, et ponder võib laadimatta olla.
3) Ropendamine ei ole ilus. Oma suhtlusringis ei ole suurt vahet, aga kui sõitjad puki otsast paiskavad välja roppusi, nii et kose-uuemõisa on kuulda, siis see IMHO ei käi spordi juurde. Aru saadav, et pinge on õhus, aga me oleme täiskasvanud inimesed, me peaks suutma ennast kontrollida. Karjumine ok, muidu sind lihtsalt ei kuulda, aga ropendamine IMHO ei lähe. Kui muudmoodi ei saa, siis rakendame kasvõi penaltite süsteemi, kolm hoiatus, ning siis disklaff vms.
Aga muidu võib ürituse lugeda ilmselt kordaläinud.
Just my ... whatever ...
Siiski tooks välja paar asja. Mitte et iriseda ja vinguda tahaks, aga lihtsalt, et järgmine kord tvelv point oleks:
1) Mehaanikud
1.1) Rajal võiks välja mõelda kindlad mehaanikute kohad, kus nad olema peavad, et nad ei varjaks sõitjate vaatevälja, ning et jõuaks operatiivselt riskantsetesse kohtadesse. Uskuge või mitte, aga 30 min kükitada ei ole lihtne.
1.2) Rajale võiks mehaanikuks lasta ainult inimesi, kes on varem mudelisõiduga tegelenud. Ei taha küll kellelegi näpuga näidata, aga kes pole asjaga tegelenud, need IMHO ei saa ka rajamehaanikuna nii hästi hakkama. Nad kardavad autot, ei tea täpselt, kust teda tõsta jne
2) Ajavõtt - Kui 10 sekundit enne starti ei ole vajaliku numbriga transponderit (kumbagi) siis see on probleem. Leian, et kadunud transponderi otsimine peaks olema kohtunike/korraldajate ülesanne. Minu arusaama järgi ei peaks võistleja ise minema omale vajaliku transponderit külapealt otsima, kohtunikud/korraldajat peaks hea seisma, et peale sõitu KÕIK transponderid tuleksid tagasi laadijasse, seda ei ole ju nii raske kontrollida. Paneks kasvõi paberi peale kirja, kes on ponderi saanud ja kes tagasi toonud.
Tegelikult hakkan ma üha enam pooldama personaalsete ponderite süsteemi, oleks oluliselt vähem jamasid. Alustades ponderite taga otsimisest ja lõpetades sellega, et ponder võib laadimatta olla.
3) Ropendamine ei ole ilus. Oma suhtlusringis ei ole suurt vahet, aga kui sõitjad puki otsast paiskavad välja roppusi, nii et kose-uuemõisa on kuulda, siis see IMHO ei käi spordi juurde. Aru saadav, et pinge on õhus, aga me oleme täiskasvanud inimesed, me peaks suutma ennast kontrollida. Karjumine ok, muidu sind lihtsalt ei kuulda, aga ropendamine IMHO ei lähe. Kui muudmoodi ei saa, siis rakendame kasvõi penaltite süsteemi, kolm hoiatus, ning siis disklaff vms.
Aga muidu võib ürituse lugeda ilmselt kordaläinud.
Just my ... whatever ...
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Pooldan kõiki kpihuse ideid/väljaütlemisi! Lisaks veel kõige suurema mure - nimelt pole pitis mitte ***** kuulda, mida valjuhääldisse öeldakse (kui öeldakse). Info selle kohta kas sõit on alanud või MITU? minutit edasi lükatud ei jõua lihtsalt kohale....
Aga tõesti, need on parandusettepanekud tuleviku tarbeks, üldiselt kõik väga positiivne ja hästi korraldatu!
Aga tõesti, need on parandusettepanekud tuleviku tarbeks, üldiselt kõik väga positiivne ja hästi korraldatu!
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Eks siis annaks ka oma hinnangu ja vaatenurga asjale !
1. Muidu korraldus ok ........ pole nagu midagist eriti öelda (võistlus nagu võistlus ikka) ja kuna see on mul ametlikult alles Neljas sõit siis polegi rohkem lisada.
2. Rajamehaanikud .............. njahhh tore on kui noorsugu tahab aidata jne aga siis peaks ka aitama mitte aga teineteist müksama (seda siis kui nad paaris seal seisavad), et kes nüüd seda Ümberläinud autot aitama läheb ........... see krt tegi hinge täis küll ........ aga elame vast üle ........ ikka parem kui mitte kedagi seal rajanurgas.
3. transponderite teema juba vana teema ja kuna aega on alati vähe võib vahel asi tõesti untsu minna ja kirjapanemisel ju pole mõtet sest on ju teada kes eelmine sõit seda kasutas
4. Tean mitmeid tuttavaid kes muidu on oma sõnavaralt vägagi viisakad aga kui mingi pinge peal või muud jamad siis ei pane nad tähelegi mida nad suust välja ajavad seega anname ehk selle kõigile andeks kuid üritame siiski ennast parandada sest läheduses viibivad nii naised kui ka lapsed.
NB! Kui rajal oleks piisavalt mehaanikuid ei peaks karjuma ega ka ropendama (seega ehk paneks korraldaja oma kogenud silmaga paika raja mure ja valupunktid ja võistlejate nimekirja põhjal teeks konkreetse listi)
Hetkel ju sõidab 1:6 ainult 5 inimest ja kui meie peame teise klassi rada katma siis ju jama, vastupidi aga täitsa OK !
Hetkel rohkemat ei meenugi
1. Muidu korraldus ok ........ pole nagu midagist eriti öelda (võistlus nagu võistlus ikka) ja kuna see on mul ametlikult alles Neljas sõit siis polegi rohkem lisada.
2. Rajamehaanikud .............. njahhh tore on kui noorsugu tahab aidata jne aga siis peaks ka aitama mitte aga teineteist müksama (seda siis kui nad paaris seal seisavad), et kes nüüd seda Ümberläinud autot aitama läheb ........... see krt tegi hinge täis küll ........ aga elame vast üle ........ ikka parem kui mitte kedagi seal rajanurgas.
3. transponderite teema juba vana teema ja kuna aega on alati vähe võib vahel asi tõesti untsu minna ja kirjapanemisel ju pole mõtet sest on ju teada kes eelmine sõit seda kasutas
4. Tean mitmeid tuttavaid kes muidu on oma sõnavaralt vägagi viisakad aga kui mingi pinge peal või muud jamad siis ei pane nad tähelegi mida nad suust välja ajavad seega anname ehk selle kõigile andeks kuid üritame siiski ennast parandada sest läheduses viibivad nii naised kui ka lapsed.
NB! Kui rajal oleks piisavalt mehaanikuid ei peaks karjuma ega ka ropendama (seega ehk paneks korraldaja oma kogenud silmaga paika raja mure ja valupunktid ja võistlejate nimekirja põhjal teeks konkreetse listi)
Hetkel ju sõidab 1:6 ainult 5 inimest ja kui meie peame teise klassi rada katma siis ju jama, vastupidi aga täitsa OK !
Hetkel rohkemat ei meenugi
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Rajamehaanikutega nii, et eks see on võrdne kõigile. Aitaks kindlasti see, kui võistluste ajaks on MAHA MÄRGITUD kohad kus seisma peab (enne ei ole starti, kui kõik kohad on täidetud!). Sõitjatele peaks ka meelde tuletama, et reeglitekohaselt ei tohi ümber läinud ja pöörlevate ratastega autot õiget pidi maha panna. Täna oli mitu meest, kes korduvalt hullupööra gaasitasid ja sellega ju endale karuteene tegid. Esiteks ei haka ma reeglitevastaselt tegutsema, teiseks on see veidi ohtlik, kolmandaks ehk saab lõpuks aru (aga ei saanud ) et ei gaasita niisama, kui selili oled.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Selle heli edastamise tarvis ehk saab kuskilt muretseda nõuka aegsed mögafinud, millega vanasti linnatänavail ja kolhoosi töökodades patriootlike ja muid seesugused teadaandeid edastati. Nood aparaadid on väga head kõva häälega teksti edastamseks (sagedus diapasoon on sobiv) ning samuti on nad veekindlad.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Piisaks sellest pudelist millel pasun otsas (kossuvõistlustel kasutatakse)
Siis teaksid ehk kõik et peaks hakkama otsima autot millel häda kaelas.
Aga vast saab ka gaasitamisega hakkama kui rajal oleksid südamega asja võtvad mehaanikud !
Siis teaksid ehk kõik et peaks hakkama otsima autot millel häda kaelas.
Aga vast saab ka gaasitamisega hakkama kui rajal oleksid südamega asja võtvad mehaanikud !
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
No heakene küll ........... või kui ennast kuhugi võrku või ääre taha kinni sõidad ! Seda on ju ometi ka sinuga juhtunud !
Margus kirjutas:Pole vaja sõita nii, et auto ümber läheb ja pärast oma sõiduoskust mehaanikute kaela ajada.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Kõik me oleme võhikud, ainult et erinevatel aladel !Margus kirjutas:Pole vaja sõita nii, et auto ümber läheb ja pärast oma sõiduoskust mehaanikute kaela ajada.
Loogiline, et ideaalis peaks sõitma nii, et mehaanikuid pole vaja, kuid me ei jõua sellise tulemuseni mitte kunagi. Keegi ei ajagi oma jamasid raja mehaanikute kaela. Arutleme teemadel, kuidas saaks mõnusamalt tekitada olukorra, kus kõik saaksid probleemivabalt oma sõidud sõiudetud.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Peale tänast kogemust omal nahal tahaks öelda, et tänan kõiki raja- mehaanikuid, kes korduvalt minu kergelt pöörlevate ratastega autot finaalis ümber keerasid!!! Kahjuks ei olnud mul peale teist ringi enam pidureid Muidugi on mäekõrgune ohutuse vahe vabakäigul pöörlevatel ratastel ja närviliselt gaasitaval autol. Paraku pidin ka mina täna mitut sellist ratastele aitama. Ja tänutäheks jääb porine mälestus jopele
Aga tegelikult tahtsin öelda, et algajad ja abivalmis teised inimesed saaksid väga hästi hakkama raja mehaanikutena kui keegi võtaks vaevaks neid eelnevalt juhendada. Ma olen kindel, et ka need noored oleksid hoopis efektiivsemalt tegutsenud kui neid oleks õigel ajal tähele pandud ja juhendatud ehk siis neid natuke tähtsustatud lausa. Kõik me oleme kunagi olnud algajad (mina alles pool aastat tagasi) aga õnneks tegid Rando ja teised mulle asjad kiiresti selgeks!
Lisaks veel... Kuna oli juttu transponderiga seonduvast siis mina olin see õnnetu kes põhimõttelisest 8 ringi enne lõppu oma trasponderi kaotas ja tänu sellele oma väljasõidetud teisest kohast ilma jäin... Jah... Midagi pole öelda... Minu oma viga. Stopper lahkus... Tuleb järgmine kord parem koht leida. Aga olukorrale kus trasponder tembutab võiks siiski mingi rohi olla, mis lubaks tulemusi muuta kuidagi. Ma ei tea, kas oleks mõistlik kui vähemalt esikolmikut üritataks jälgida ka muul moel kui arvuti abil?
Mis puutub helisüsteemi siis ma olen aidanud tarnida kaks komplekti 5.1 kõlareid. Üleval on asi OK kui arvuti ja kommentaator jutustavad aga all kus oodatakse starti ja käivitatakse autosid kuluks paar vägevamat mögafoni ära küll! Äkki kellegil on mõni võimendi koos vanade kõlaritega üle jäänud?
Igatahes kui keegi ette ei jõua siis ehk suvel saan loovutada oma 5.1 võimendi, mida on plaan välja vahetada! Loodetavasti aga keegi teine jõuab juba varem S90'te ja korraliku võimuga ette
Aga muidu jälle üks asjalik ja pädevalt tehtud üritus!!!
Sry kirjavigade pärast... Tähistan oma postuumset teist kohta
Aga tegelikult tahtsin öelda, et algajad ja abivalmis teised inimesed saaksid väga hästi hakkama raja mehaanikutena kui keegi võtaks vaevaks neid eelnevalt juhendada. Ma olen kindel, et ka need noored oleksid hoopis efektiivsemalt tegutsenud kui neid oleks õigel ajal tähele pandud ja juhendatud ehk siis neid natuke tähtsustatud lausa. Kõik me oleme kunagi olnud algajad (mina alles pool aastat tagasi) aga õnneks tegid Rando ja teised mulle asjad kiiresti selgeks!
Lisaks veel... Kuna oli juttu transponderiga seonduvast siis mina olin see õnnetu kes põhimõttelisest 8 ringi enne lõppu oma trasponderi kaotas ja tänu sellele oma väljasõidetud teisest kohast ilma jäin... Jah... Midagi pole öelda... Minu oma viga. Stopper lahkus... Tuleb järgmine kord parem koht leida. Aga olukorrale kus trasponder tembutab võiks siiski mingi rohi olla, mis lubaks tulemusi muuta kuidagi. Ma ei tea, kas oleks mõistlik kui vähemalt esikolmikut üritataks jälgida ka muul moel kui arvuti abil?
Mis puutub helisüsteemi siis ma olen aidanud tarnida kaks komplekti 5.1 kõlareid. Üleval on asi OK kui arvuti ja kommentaator jutustavad aga all kus oodatakse starti ja käivitatakse autosid kuluks paar vägevamat mögafoni ära küll! Äkki kellegil on mõni võimendi koos vanade kõlaritega üle jäänud?
Igatahes kui keegi ette ei jõua siis ehk suvel saan loovutada oma 5.1 võimendi, mida on plaan välja vahetada! Loodetavasti aga keegi teine jõuab juba varem S90'te ja korraliku võimuga ette
Aga muidu jälle üks asjalik ja pädevalt tehtud üritus!!!
Sry kirjavigade pärast... Tähistan oma postuumset teist kohta
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Kusjuures kõlarid on isegi olemas. Mingid vene aegsed, aga ajavad asja ära ilmselt. Kui asjaosalistel soovi, siis need võite saada. Võimedit pean otsima, äkki on alles.Mindstorm kirjutas:
Igatahes kui keegi ette ei jõua siis ehk suvel saan loovutada oma 5.1 võimendi mida on plaan välja vahetada! Loodetavasti aga keegi teine jõuab juba varem S90'te ja korraliku võimuga ette
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Kui rajamehaanikul on ülesanne keerata autosid ringi, siis oleks temast äraütlematta viisakas seda ülesannet ka täita, arvan ma.Margus kirjutas:Ärge võtke seda isiklikult, aga raja äärest vaadatuna said sõitjate enda vigadest kõige suurema sõimu osaliseks just mehaanikud.
Igatahes ei ole raske märkida maha rajamehaanikute töökohti, ning mitte lasta starti lahti enne, kui igas punktis on reaalselt mehaanik olemas.
Ja mis puutub võhikute (sry et nii nimetan, paremat sõna ei leidnud) kasutamisse raja mehaanikuna, siis ei mõelnud siin all mitte neid, kes teevad esimesi samme mudelismis, vaid inimesi, kes sellega pole kunagi tegelenud. Rajamehaanik peaks olema selline, kes on elus vähemalt kaks korda bagi ja mostrit käes hoidnud. See on ka nende endi ohutuse huvides vajalik.
Meil on niipalju sõitjaid küll, et peaks vajaliku arvu mehaanikuid kokku saama. Kui ei saa eelnevast sõidust, siis tuleb mujalt võtta. Rajamehaanikuid on vaja, fakt. Nagu mainisin, siis sellesse staadiumisse ei jõua me kunagi, kus ilma mehaanikuteta hakkama saaksime.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Vene "papid" (sõna otses mõttes) ei pruugi kaua välistemperatuurile ja niiskusele vastu pidada! Tänapäevased "seebikad" on plastikust, mingist komposiidist või isegi metallist membraanidega. Vanakooli "ruupor" oleks teema, seal peaks asi suht ilmastikukindel olema, aga pole omal kogemust kahjuks.
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
papile laki peale ja tuld heli kvaliteet ei ole meil ju prioriteet. Aga ruuporeid peaks vanadest töökodadest otsima.lauri kirjutas:Vene "papid" (sõna otses mõttes) ei pruugi kaua välistemperatuurile ja niiskusele vastu pidada! Tänapäevased "seebikad" on plastikust, mingist komposiidist või isegi metallist membraanidega. Vanakooli "ruupor" oleks teema, seal peaks asi suht ilmastikukindel olema, aga pole omal kogemust kahjuks.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
No ma ei väsi vaidlemast Täpselt +/- kuus kuud tagasi ei olnud ma ühtegi korda bagi käes hoidnud ega monstrit võidusõidu ajal rajal ümber keeranud aga pädev juhendamine oli just see mis asjad selgeks tegi ja loodetavasti keegi ei pidanud minu püüdlikkuses rajamehaaniku soorituses väga pettuma?!?kpihus kirjutas:Ja mis puutub võhikute (sry et nii nimetan, paremat sõna ei leidnud) kasutamisse raja mehaanikuna, siis ei mõelnud siin all mitte neid, kes teevad esimesi samme mudelismis, vaid inimesi, kes sellega pole kunagi tegelenud. Rajamehaanik peaks olema selline, kes on elus vähemalt kaks korda bagi ja mostrit käes hoidnud. See on ka nende endi ohutuse huvides vajalik.
Mehaanikute teema on tegelikult võistlejate endi taga kinni. Kui me kõik seda väga pühendumusega võtaks siis poleks lisaabi vaja aga kahjuks lähevad vahel oma kohustused meelest... Korra juhtus seda täna ka minuga...
Mugen MBX-5T ProSpec | LRP .28 Spec 3
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Mugen EMBX-5T | RC Product Design | NEU 1515 1.5D/F 2700KV | Mamba Monster
Schumaher Mi3.5 | Nosram ISTC+17.5
Align TRex 450SE V2 | GY401+S9257 | HT65MG
Savage X, HPI E-Firestorm
Futaba 3PK | Spectrum DX7 2.4GHz
Juhtub kõigiga ......... Minu valvata olid täna ameerika mäed ........ tekkis mitu olukorda kus ehk oleks saanud operatiivsem olla kui oleks üks mees ka peale mägesid olnud.
Suht keeruline oli hoida silma peal esimese pisema hüppe juures ja jälgida ka silmanurgast mis toimus peale suuremat hüpet, et siis kuidas ja kuhu masin maandus ning mäe tagant üldise lärmi saatel polnud ka gaasitamist kuulda.
Suht keeruline oli hoida silma peal esimese pisema hüppe juures ja jälgida ka silmanurgast mis toimus peale suuremat hüpet, et siis kuidas ja kuhu masin maandus ning mäe tagant üldise lärmi saatel polnud ka gaasitamist kuulda.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
Mingil võistlusel kunagi määrati isegi karistusi kui õigel ajal rajal ei olnud. See toimis üllatavalt hästi. Ka mehaanikute kohad olid roogojal kunagi olemas. See asi ehk kinni raja hoolduses ja praeguses aastaajas kuna talvel ei viitsi keegi eriti raja hooldamisega vaeva näha (Roogojal paistab see välja ja Tartus enda kogemused).
Aga peame probleemid meeles ja tuletame need küsimused uuesti meelde kas või võistlejate koosolekul enne järgmist võistlust. See 5 min me ikka leiame, et asi üle korrata.
Aga peame probleemid meeles ja tuletame need küsimused uuesti meelde kas või võistlejate koosolekul enne järgmist võistlust. See 5 min me ikka leiame, et asi üle korrata.
imho on mehaanikute kõige suurem probleem see, et jälgitakse sõitu, mitte oma sektorit
kui sa juba rajale lähed, et autosi aidata siis seda sa ka tegema peaks, mitte vahtima mingit ägedat õnnetust kuskil teises raja otsas ( sektor, see ala kus sa saaksid abiks olla .. ka su mugava istme tagumine pool .. pilguga autosi saata pole ju nii keeruline )
samas ei saa ka mainimata jätta mõningate tegelaste "aega on selle kiire asjaga" suhtumist, ma saan aru, et rada on libe ja ei maksa kiirustada, aga noh, käest kinni pargis jalutamist võiks siiski omast ajast, mitte sõitja arvelt teha
mis gaasitavatesse sõidukitesse puutub, siis nii palju kui ma kuskil olnud olen, aitab alati käe tõstmine auto juures, kui ei, siis jalaga hoorattale ja auto tee serva
ja nüüd kõige tähtsam, kui sa oled raja keskel siis ISTU MAHA/KÜKITA/MIDA IGANES aga ära varja sõitjate vaatevälja, eriti hüpete-kurvide juures
kui sa juba rajale lähed, et autosi aidata siis seda sa ka tegema peaks, mitte vahtima mingit ägedat õnnetust kuskil teises raja otsas ( sektor, see ala kus sa saaksid abiks olla .. ka su mugava istme tagumine pool .. pilguga autosi saata pole ju nii keeruline )
samas ei saa ka mainimata jätta mõningate tegelaste "aega on selle kiire asjaga" suhtumist, ma saan aru, et rada on libe ja ei maksa kiirustada, aga noh, käest kinni pargis jalutamist võiks siiski omast ajast, mitte sõitja arvelt teha
mis gaasitavatesse sõidukitesse puutub, siis nii palju kui ma kuskil olnud olen, aitab alati käe tõstmine auto juures, kui ei, siis jalaga hoorattale ja auto tee serva
ja nüüd kõige tähtsam, kui sa oled raja keskel siis ISTU MAHA/KÜKITA/MIDA IGANES aga ära varja sõitjate vaatevälja, eriti hüpete-kurvide juures
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Veidi pildimaterjali: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 607_etapp4
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Tundub, et huvitav korraldus oli, kahju et ise ei ole saanud tulla. Ja muideks, kas kunagi ei saanud paika pandud, et kui auto on tagurpidi ja rattad pöörlevad, siis enda ja teiste ohutuse mõttes seda ümber ei keerata, vaid suretatakse välja. Muidugi, mehaanik peab enne käega märku andma, et sõitja võtaks tuuure maha Kui vastust sellele ei tule, siis autole TURN-OFF. Ja las siis poksimehaanik jookseb. Katkise või ütleme, vigase autoga ikka rajal ei sõideta See, et pidurid ei tööta või mis iganes, on kõigile pealtvaatajatele ohtlik, sest kui ikka mõni läheb hüppese täis matsuga ja ei kontrolli oma autot täielikult, siis võib see halvasti lõppeda. Minu väike tagasihoidlik arvamus.
Loodame, et järgmine võistlus näeb.
Loodame, et järgmine võistlus näeb.
minu arust tuleks vahet teha PÖÖRLEVATE ratastega ja GAASITAVAL autol. võistluse käigus juhtub nii mõndagi ja see et näiteks ühe silla pidurid ära kaovad ei kujuta olulist ohtu veel pealtvaatajatel, sest nemad peaks rajast anyway ohutus kauguses seisma. lähemal võivad olla ainult kogenud rajamehaanikud. pidurite puudumise/kehvade pidurite eest igal ümberminekul suretamisega karistada saada on ikka väga karm.TarMoH kirjutas:Ja muideks, kas kunagi ei saanud paika pandud, et kui auto on tagurpidi ja rattad pöörlevad, siis enda ja teiste ohutuse mõttes seda ümber ei keerata, vaid suretatakse välja. Ja las siis poksimehaanik jookseb. Katkise või ütleme, vigase autoga ikka rajal ei sõideta See, et pidurid ei tööta või mis iganes, on kõigile pealtvaatajatele ohtlik, sest kui ikka mõni läheb hüppese täis matsuga ja ei kontrolli oma autot täielikult, siis võib see halvasti lõppeda.
ja võib ka juhtuda seda et auto on kummuli ja antenn on auto all ning side puudumise tõttu lihtsalt ei saagi pidurit vajutada...
pöörlevate ratastega auto ei tõmble mehaaniku käes, küll aga teeb eda gaasitav auto.
alustaks sellest et igaüks täidab oma mehaanikukohust ja rajal on ainult kogenud mehaanikud ning pealtvaatajad jäävad pealtvaatajateks.
Nõus !
antia kirjutas:lähemal võivad olla ainult kogenud rajamehaanikud. pidurite puudumise/kehvade pidurite eest igal ümberminekul suretamisega karistada saada on ikka väga karm.
alustaks sellest et igaüks täidab oma mehaanikukohust ja rajal on ainult kogenud mehaanikud ning pealtvaatajad jäävad pealtvaatajateks.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
oeh, hakkame algusest pihta:ahti kirjutas:Mehhaanikutele näpuga näitaine on küll viimane tegu siin!
Siin peaks ikka igaüks peeglisse vaatama! Põhiline on ikka auto hoidmine rajal!
kui keegi küsib midagi foorumis siis saadetakse ta roogojale, tule võistlema.
kas algaja peaks kohe proff olema ja ideaalselt, kordagi katusele lendamata, sõitma ? kui jah, siis võib selle teema ära lõpetada ja mehaanikud ära unustada.
kahjuks see nii pole ja isegi parimatel juhtub. kui juba rajal on siis peab ta oma "tööd" korralikult tegema .. see on muidugi minu täiesti tagasihoidlik arvamus
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Tvelv points goes to Sammy.sammy kirjutas:oeh, hakkame algusest pihta:ahti kirjutas:Mehhaanikutele näpuga näitaine on küll viimane tegu siin!
Siin peaks ikka igaüks peeglisse vaatama! Põhiline on ikka auto hoidmine rajal!
kui keegi küsib midagi foorumis siis saadetakse ta roogojale, tule võistlema.
kas algaja peaks kohe proff olema ja ideaalselt, kordagi katusele lendamata, sõitma ? kui jah, siis võib selle teema ära lõpetada ja mehaanikud ära unustada.
kahjuks see nii pole ja isegi parimatel juhtub. kui juba rajal on siis peab ta oma "tööd" korralikult tegema .. see on muidugi minu täiesti tagasihoidlik arvamus
Esimese hooga üritaks saada nii kaugele, et mehaanikud rajal ka olemas oleksid. Kui nad seal juba on, siis hakkame edasi mõtlema mida teha.
BTW pool tundi kükitada ei ole üldse mitte lihtne. Kui ei usu, võid proovida. Ning lumehunnikus pool tundi istudes kipub kah olemine kauns märjaks minema.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
täiesti nõus, et 30min lumes kükitamist on tappev, proovitud-testitud-hirmus.
samas, suurem osa inimestest suudab hädas olijaid aidata ja teiste sõitjate vaatevälja mitte segada
ehk tõesti peaks korraldajad-sõitjad mingi päev kokku saama ja rajale mehaanikute kohad ära märkima, nii et oleks võimalik ühtedel sõita ja teistel aidata
samas, suurem osa inimestest suudab hädas olijaid aidata ja teiste sõitjate vaatevälja mitte segada
ehk tõesti peaks korraldajad-sõitjad mingi päev kokku saama ja rajale mehaanikute kohad ära märkima, nii et oleks võimalik ühtedel sõita ja teistel aidata
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mehhaanikute teemal kaasa rääkides kaks põhiprobleemi:
1. Pilootide pool. Põhiline, ümberläinud masin. Loomulikult kõik piloodid gaasitavad, kui masin on ümber läinud, et mootor välja ei sureks ja et ka tähelepanu pöörata ümberläinud masinale selles saginas. Küll aga peab piloot katkestama gaasitamise, kui mehhaanik jõuab masinani ja kindlasti peab ta selle katkestama, kui mehaanik tõstab käe ülesse. (sellekohased reeglidki peaks olema, parandage, kui mäletan valesti) Kui aga piloot EI KATKESTA gaasitamist, siis mehhaanik lihtsalt ei keera masinat ringi sõltumata sellest, kui kõvast, palju ja ropult ta pukist karjub. (Kui liiga ropult ja liiga isiklikult, võib ta mõne karmikäelisema mehhaaniku puhul seada ohtu oma tervise?) Seega, eelkõige respekt reeglite ja ka mehaanikute suhtes, saate masina kiiremini rajale tagasi.
2. Mehaanikute pool. Põhiline, ümberläinud masin. Mehaanikud, te ei ole rajal võistlust vaatamas/nautimas, te teete oma tööd ja iga masin mis väljub teie sektorist ei ole teie asi ja te ei jälgi teda pikemalt. Ning olge nii head ja üritage aru saada, et masin tuleb IGAL JUHUL panna rajale tagasi ninaga sõidusuunda. Ja masinat ei ole vaja karta, kui kardad, ära mine vabatahltikult mehaanikuks. Kui sind on MÄÄRATUD mehaanikuks, suru enda hirmud alla ja tõsta paarutava masina juures käsi ülesse, ülejäänu on kinni piloodist, kui kiirelt ta tahab oma masinat uuest rajale saada (st. kas paarutab edasi või laseb masina tühikäigule)
Loomlikult on oluline, et mehaanikud ei varjaks rada, selles osas on erinevad võimalused:
1. Mehaanik suudab ise hinnata omal kohal seistes, kas ta varjab? See eeldab kogemuste ja mõtlemisvõimega mehaanikut, kõik osalejad veel pole seda.
2. korraldajad märgivad rajal kriitilised kohad arvestades ka seda, et mehaanikud ei jääks seistes ette ja mehaanikud on stanby puhul AINULT märgitud kohas (mitte ei jää viimati rajale tagasi lastud masina kohta töllama)
3. Tegema mehhaanikutele mingi konkreetse instruktaasi, mis iga võistluse algul nürilt kõigile ette loetakse.
P.S. Ka mina ei olnud suvistel võistlustel aegajalt pukis lõugamise pahest vaba, kuid ma olen üritanud ennast ohjes hoida ja kontrollin oma käitumist kindlasti veelgi enam peale eilse ropp-suu-röökuri nauditavat etteastet.
1. Pilootide pool. Põhiline, ümberläinud masin. Loomulikult kõik piloodid gaasitavad, kui masin on ümber läinud, et mootor välja ei sureks ja et ka tähelepanu pöörata ümberläinud masinale selles saginas. Küll aga peab piloot katkestama gaasitamise, kui mehhaanik jõuab masinani ja kindlasti peab ta selle katkestama, kui mehaanik tõstab käe ülesse. (sellekohased reeglidki peaks olema, parandage, kui mäletan valesti) Kui aga piloot EI KATKESTA gaasitamist, siis mehhaanik lihtsalt ei keera masinat ringi sõltumata sellest, kui kõvast, palju ja ropult ta pukist karjub. (Kui liiga ropult ja liiga isiklikult, võib ta mõne karmikäelisema mehhaaniku puhul seada ohtu oma tervise?) Seega, eelkõige respekt reeglite ja ka mehaanikute suhtes, saate masina kiiremini rajale tagasi.
2. Mehaanikute pool. Põhiline, ümberläinud masin. Mehaanikud, te ei ole rajal võistlust vaatamas/nautimas, te teete oma tööd ja iga masin mis väljub teie sektorist ei ole teie asi ja te ei jälgi teda pikemalt. Ning olge nii head ja üritage aru saada, et masin tuleb IGAL JUHUL panna rajale tagasi ninaga sõidusuunda. Ja masinat ei ole vaja karta, kui kardad, ära mine vabatahltikult mehaanikuks. Kui sind on MÄÄRATUD mehaanikuks, suru enda hirmud alla ja tõsta paarutava masina juures käsi ülesse, ülejäänu on kinni piloodist, kui kiirelt ta tahab oma masinat uuest rajale saada (st. kas paarutab edasi või laseb masina tühikäigule)
Loomlikult on oluline, et mehaanikud ei varjaks rada, selles osas on erinevad võimalused:
1. Mehaanik suudab ise hinnata omal kohal seistes, kas ta varjab? See eeldab kogemuste ja mõtlemisvõimega mehaanikut, kõik osalejad veel pole seda.
2. korraldajad märgivad rajal kriitilised kohad arvestades ka seda, et mehaanikud ei jääks seistes ette ja mehaanikud on stanby puhul AINULT märgitud kohas (mitte ei jää viimati rajale tagasi lastud masina kohta töllama)
3. Tegema mehhaanikutele mingi konkreetse instruktaasi, mis iga võistluse algul nürilt kõigile ette loetakse.
P.S. Ka mina ei olnud suvistel võistlustel aegajalt pukis lõugamise pahest vaba, kuid ma olen üritanud ennast ohjes hoida ja kontrollin oma käitumist kindlasti veelgi enam peale eilse ropp-suu-röökuri nauditavat etteastet.
mitte ainult mehaanikute sektorid vaja margistada, aga mehaanikud ise.
ehk soetada vestid (need ultra rohelised) mis on helkuri tyybi ribadega (aitab pimeduses, meil ju wintercup ikkagi)
kui mehaanik märgitud (ehk määratud) siis on *täpselt* selge kes on mehaanik ja kes vabatahtlikkaastundja.
ja muidugi olen mehaanikute teemal huvitatud sest jargmisel etapil votan osa ka
ehk soetada vestid (need ultra rohelised) mis on helkuri tyybi ribadega (aitab pimeduses, meil ju wintercup ikkagi)
kui mehaanik märgitud (ehk määratud) siis on *täpselt* selge kes on mehaanik ja kes vabatahtlikkaastundja.
ja muidugi olen mehaanikute teemal huvitatud sest jargmisel etapil votan osa ka
Hobikeskuse netipood. Raadio teel juhitavad mudelid, varuosad, tarvikud.
http://pood.hobikeskus.ee
http://pood.hobikeskus.ee
olin ka ise esimest korda oma bagiga rajal...ja tgeelt oli ikka tõeline FUN...kuigi jah...finaali eel oli vastuvõtjasse tekkinud kah kondents...
mehaanikute kohta kyll...kahjux oli seekord väga palju noori..suisa lapsi...kes ei jaganud seda istuumise/varjamise asja päris lahti...minul kadus ka auto mitmel korral vaateväljast...kuna lihtsalt 2 noormeest seisid kõrvuti...aga no vahet ple...
olles ise mehaanikuna rajal...siis kui minul ikka nina ees auto ymber on...ja täisgaasil tuuritataxe...siis on siiani aidanud korrax käe pysti ajamisest...kusjuures olen seda hakanud tegema juba igal korral....ja siiani pole pori ega muud jama ei silma ega jopele lennanud...ja ega see törts pori nyyd ju tegelt ple mingi suurem asi...kuid näpud rataste vahele pannes...on see ikka VÄÄÄÄGA valus...
mehaanikute kohta kyll...kahjux oli seekord väga palju noori..suisa lapsi...kes ei jaganud seda istuumise/varjamise asja päris lahti...minul kadus ka auto mitmel korral vaateväljast...kuna lihtsalt 2 noormeest seisid kõrvuti...aga no vahet ple...
olles ise mehaanikuna rajal...siis kui minul ikka nina ees auto ymber on...ja täisgaasil tuuritataxe...siis on siiani aidanud korrax käe pysti ajamisest...kusjuures olen seda hakanud tegema juba igal korral....ja siiani pole pori ega muud jama ei silma ega jopele lennanud...ja ega see törts pori nyyd ju tegelt ple mingi suurem asi...kuid näpud rataste vahele pannes...on see ikka VÄÄÄÄGA valus...
Tegelikult on veel üks asi, millele võiks tähelepanu pöörata. Kui mehhaanik üritab tõsta masinat ja sina kes sa sealt hakkad mööda sõitma võiks teha seda rahulikult. Näide sellest, kui suurel hüppel raja taga sirgel on all masin pikali, siis võiks mitte seda hüpet võta suur hooga. Ühte masinat näiteks mina ei suutnud ümber tõsta kuna hüpati üle pea. Tomkaril ma usun jäi mõni üksik sentimeeter puudu kui ta oleks masinaga vastu pead saanud. Turvalisus on ka oluline ja ajakadu ei ole suur kui antud ohtlikku kohta vaikselt võtta.
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
See, et katusele lendad on oki hea muidugi kui ei juhtu seda, st. ei kaota aega Need teised muidugi oleks võinud hoo maha võtta Üks masina oli sinise LEDiga mida ma päästma tõttasin ja siis tuli sealt taevast veel kaks järgi nagu pussnugesammy kirjutas:ma võtan süü endale vales kohas katusele maanudmise eest .. aga tänud meestele kes ennastsalgavalt lendavate buggyde sajus mind päästma tõttasid
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Mnjah, mina olin seal hüppe taha mehaniseerimas ühel Wendsday night challangel. Esimesel ringil tuli sealt paarkümmend masinat KORRAGA. Mina muidugi jooksin kohusetundlikult kukkujaid päästma, see ei olnud fun.asterix kirjutas:See, et katusele lendad on oki hea muidugi kui ei juhtu seda, st. ei kaota aega Need teised muidugi oleks võinud hoo maha võtta Üks masina oli sinise LEDiga mida ma päästma tõttasin ja siis tuli sealt taevast veel kaks järgi nagu pussnugesammy kirjutas:ma võtan süü endale vales kohas katusele maanudmise eest .. aga tänud meestele kes ennastsalgavalt lendavate buggyde sajus mind päästma tõttasid
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
See rahulikult võtmine on selline kahe otsaga asi, pahatihti lihtsalt ei jõua jälgida mis sinust 10 meetrit eespool toimub. Kui mehaanik on autot märganud ja jookseb seda päästma, siis ei pane keegi talle pahaks kui ta ootab ära läheneva auto möödumise.
Päeva lõpuks on katusel olija ikkagi ise oma õnnetuses süüdi. Pardon me aga ma võin väga julgelt väita et näiteks esimest korda võistlustel olnud Tarmo Kangur veetis katusel oluliselt vähem aega kui keskmine võistleja, seda rahuliku sõitmise tõttu. Sõida mõistuse, mitte mootoriga, kiire sõidu võti on aga nende kahe ühendamine.
Ma tean, ma olen ka ise tähtsates finaalides veetnud mehaaniku tähelepanematuse tõttu umbes 40 sekundit katusel (uskuge mind, 15 auto finaalis pole lihtne kuulda isegi sinust 10m eemal täisgaasil töötavat nitromootorit), karjun mis ma tol momendil karjun, ent ma tean, et kui ma läksin riskile kurvi seest võtta siis tegin seda ikkagi mina. Riski piiril sõitmisel on omad eelised ja puudused. Õnneks.
Pahatihti on siiski palk piloodi mitte pind mehaaniku silmas.
Päeva lõpuks on katusel olija ikkagi ise oma õnnetuses süüdi. Pardon me aga ma võin väga julgelt väita et näiteks esimest korda võistlustel olnud Tarmo Kangur veetis katusel oluliselt vähem aega kui keskmine võistleja, seda rahuliku sõitmise tõttu. Sõida mõistuse, mitte mootoriga, kiire sõidu võti on aga nende kahe ühendamine.
Ma tean, ma olen ka ise tähtsates finaalides veetnud mehaaniku tähelepanematuse tõttu umbes 40 sekundit katusel (uskuge mind, 15 auto finaalis pole lihtne kuulda isegi sinust 10m eemal täisgaasil töötavat nitromootorit), karjun mis ma tol momendil karjun, ent ma tean, et kui ma läksin riskile kurvi seest võtta siis tegin seda ikkagi mina. Riski piiril sõitmisel on omad eelised ja puudused. Õnneks.
Pahatihti on siiski palk piloodi mitte pind mehaaniku silmas.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ei virisegi teemal miks oodati ja mind kohe ümber ei keeratud, lihtsalt avaldasin tänu herr asterixile ja tomkarile, kes seda seda tegid, isegi ülevalt vaadates tundus see päris hirmus olevat
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Ei olnud midagi isiklikku, pigem manitseks isegi tomkarit ja anterot, et nad nii hulljulgelt autosid päästma ei tõttaks. Ausõna meil on teist palju rohkem kasu kui teie kolbad terved on.
Loomulikult suured meehed, pe**ed karvased, ise teate mis teete. Peab tunnistama et on isegi nii mõnigi hulljulge nipp korda saadetud autot päästma minnes. Tulebki välja see, et sõitjad, olles ise mehaanikud, teavad mis tunne on piloodil sel ajal kui auto katusel on.
Loomulikult suured meehed, pe**ed karvased, ise teate mis teete. Peab tunnistama et on isegi nii mõnigi hulljulge nipp korda saadetud autot päästma minnes. Tulebki välja see, et sõitjad, olles ise mehaanikud, teavad mis tunne on piloodil sel ajal kui auto katusel on.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ok, aitab mölast, lähme konkreetseks:
1) märkida maha kindlad mehaanikute asukohad (nummerdada) ? Seda võiks teha mõne kolmapäevase "treeningu" käigus" Nõus ?
2) mehaanikutele helkurvestid ? Nõus ? need ei maksa palju, kpihus võib ses osas väikese summaga toetada.
3) Muuta eeskirju selliselt, et peakohtununik (või kes iganes korraldav isik) määrab enne starti koos kindla nimega ka kindla positsiooni, kus kodanik peab mehaniseerima Nõus ?
4) muuta eeskirju selliselt, et starti ei anta enne, kui igal positsioonil on maheenik reaalselt olemas ? Nõus ?
1) märkida maha kindlad mehaanikute asukohad (nummerdada) ? Seda võiks teha mõne kolmapäevase "treeningu" käigus" Nõus ?
2) mehaanikutele helkurvestid ? Nõus ? need ei maksa palju, kpihus võib ses osas väikese summaga toetada.
3) Muuta eeskirju selliselt, et peakohtununik (või kes iganes korraldav isik) määrab enne starti koos kindla nimega ka kindla positsiooni, kus kodanik peab mehaniseerima Nõus ?
4) muuta eeskirju selliselt, et starti ei anta enne, kui igal positsioonil on maheenik reaalselt olemas ? Nõus ?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Lisaks helkur vestile ka kiivrid rajamehaanikute varustusse ?tomkar kirjutas:Pisike nupuke, nimelt selle suure hüppe taga masinat püsti keerama minnes pole näha kas teiselt poolt hüpet on masin tulemas või mitte. Alles siis kui ta juba lendab märkad, et assa nuga - tellis tuleb .
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
1) Nõus! Nii see ka enne talve oli, agakrtteab kus need numbrid kadusid või kellele nad ette jäid. Peab uued märkima.kpihus kirjutas:ok, aitab mölast, lähme konkreetseks:
1) märkida maha kindlad mehaanikute asukohad (nummerdada) ? Seda võiks teha mõne kolmapäevase "treeningu" käigus" Nõus ?
2) mehaanikutele helkurvestid ? Nõus ? need ei maksa palju, kpihus võib ses osas väikese summaga toetada.
3) Muuta eeskirju selliselt, et peakohtununik (või kes iganes korraldav isik) määrab enne starti koos kindla nimega ka kindla positsiooni, kus kodanik peab mehaniseerima Nõus ?
4) muuta eeskirju selliselt, et starti ei anta enne, kui igal positsioonil on maheenik reaalselt olemas ? Nõus ?
2) Nõus! Leedus sai võistleja transpondrit tagasi viies kohtunikult vesti ja töökindad, peale mehaniseeritavat sõitu viis nee tagasi, nii võiks see ideeliselt ka meil toimida...
3) Mehaanikute kohad peaks olema numbriliselt märgitud, igal võistlejal on autol number. Peale enda sõitu läheb ta sama numbriga kohta, mis on tema autol. Simpel
4) Kui mehaanikute kohad on märgitud, siis täiesti teostatav.
Sel võistlusel ei täitnud oma rajakohtuniku kohustust regulaarselt ainult 1 kodanik. ülejäänud olid kas õigeaegselt võinoh väikse hilinemisega rajal, aga kuna eelsõitudes oli lihtsalt nii vähe sõitjaid (mõnes 4 ntx), siis tunduski rada mehaanikutest tühjana... Erilised tänud Margredile ja Karlile, kes enamus sõitudest vabatahtlikult autosid keerasid.
Ajavõtusüsteem vajab raudselt uuendust...
Enamus kordadel on vaja autot kahe käega tõsta, seega ma ei saa aru kuidas ma seda lippu veel jõuan lehvitadaArps kirjutas:mina asendaks selle käe tõstmis teada tuntud lipuga igalt pool mootori spordist nimelt siis kollase lipuga. See ei ole väga kallis teha neid paar tykki mehaaniku postidele lihtsalt vaja kollast riiet, pulka ja klammerdajat
Oma aastase mehhaaniku karjääri korral on mul olnud vaja kätt tõsta väga üksik kord. Üldjuhul ikka sõitjad võtavad tuurid maha, enne kui autoni jõuan! Ja kui tuurid peal, sis mingi jama ju ning sa nagunii ei keera autot!
Ma ei mõita, miks on vaja neid lisa liigutusi - kõigi huvides ju parim, et auto võimalikult kiirest õigeks saaks tõstetud! Aga on ju selliseid mehhaanikuid rajal küll, kellel aega piisavalt!
Ma ei mõita, miks on vaja neid lisa liigutusi - kõigi huvides ju parim, et auto võimalikult kiirest õigeks saaks tõstetud! Aga on ju selliseid mehhaanikuid rajal küll, kellel aega piisavalt!
Kui jutt juba autode püstiajamisel, siis paluks veel mehhaanikutel auto mitte tõsta tagant tuleva auto ette. Enne kui auto rajale tagasi paned vaata korra ka tagasi, et kedagi ei tuleks ja sa teise mehe sõitu ära ei riku. Ja piloot, kes on rajale aidatud, võta paar esimest kurvi vähe rahulikumalt, veendu, et autol on kõik ok. Või kui keegi on sulle järgi jõudnud ja sind on just püsti aidatud siis ärge sõidke kohe külje pealt sisse või pidurdamisega hiljaks ja tagant sisse. Käisid rajalt väljas ja rütm on läind.
Kõik ütlesid midagi tarka, mõtsin, et prooviks ka
Kõik ütlesid midagi tarka, mõtsin, et prooviks ka
Burn more fuel!