kpihus kirjutas:Seekordset võistlust ei tea kommentaarida, kuna ei osalenud. Aga eelmisel etapil roogojal oli 1:6 finaali viimaseks tõstmise põhjus see, et peale 1:6 finaali ei jäöä rajast suurt midagi järgi, aga kuna ka bagid tahaksid inimväärselt sõita, siis ongi ainus võimalus 1:6 tõsta viimaseks. kuna bagid (nii) suurt kahju rajale ei tee, et 1:6 seal sõita ei saaks, vastupidi on kyll olukord kurvem.
EK Offroad 4 etapp
Murran müüdi ............. 1:8 buggy lõhkus rada rohkem kui trimmerid
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
On aeg see teema lõpetada , et 1:6 lõhub rohkem rada kui 1:8 .Vaadake ometi tõele näkku ja pugege teiste varjantide taha sõitude nihutamiseka .kpihus kirjutas:Seekordset võistlust ei tea kommentaarida, kuna ei osalenud. Aga eelmisel etapil roogojal oli 1:6 finaali viimaseks tõstmise põhjus see, et peale 1:6 finaali ei jäöä rajast suurt midagi järgi, aga kuna ka bagid tahaksid inimväärselt sõita, siis ongi ainus võimalus 1:6 tõsta viimaseks. kuna bagid (nii) suurt kahju rajale ei tee, et 1:6 seal sõita ei saaks, vastupidi on kyll olukord kurvem.
Mis puudutab ikkagi tänast võistlust ja sõidu edasilükkamist nii järsku ,siis on ikkagi Erkil õigus , kuna puudus eelnev ajagraafik mille järgi oskab iga inimene oma päevakava sättida. Päevakava puudus isegi koos kellaaegadega võistluspäeva hommikul .
.
Soh, kas füüsikaseadused enam ei kehtigi ?Sinuhobi kirjutas:Murran müüdi ............. 1:8 buggy lõhkus rada rohkem kui trimmerid
kpihus kirjutas:Seekordset võistlust ei tea kommentaarida, kuna ei osalenud. Aga eelmisel etapil roogojal oli 1:6 finaali viimaseks tõstmise põhjus see, et peale 1:6 finaali ei jäöä rajast suurt midagi järgi, aga kuna ka bagid tahaksid inimväärselt sõita, siis ongi ainus võimalus 1:6 tõsta viimaseks. kuna bagid (nii) suurt kahju rajale ei tee, et 1:6 seal sõita ei saaks, vastupidi on kyll olukord kurvem.
Veidi OT kah: Sinuhobi, vastus on viisakas postitada tsiteeritava teksti ALLA, sedasi on oluliselt mugavam lugeda, kuna meie siinmaal loeme teksti ülevalt alla, mitte alt ülesse.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
TarMoH kirjutas:1/8 lõhub rohkem rada, ma ei saa aru, mida siin vaielda. Kpihus peaks tõesti rohkem võistlustel käima ja vaatama, kuidas rada muutub pärast mõnda sõitu.
Täna oli seda veel eriti hästi näha. 3-nda eelsõidu ja finaali vahel oli ikka rada täiesti peppu keeratud. ( 1/8 poolt )
olen käinud ja olen näinud, kuidas mulda lendab, kui 1/6 masin hüppega kokku saab.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
Tehke mida tahate ja tõstke kuhu tahate, sest senikaua kuni korralduse pool lonkab ja tehakse eelistusi krt teab kellele ja milleks mina enam sõitma ei tule.Arps kirjutas:Kuna kodanik Erkki Terras ei jäta jonni, siis teen ettepaneku korraldajatele tõsta 1/6 ka eelsõitudes viimaseks.
Ja ongi rahu majas.
Ja pealegi ehk läheb 1:5 ja 1:6 juba sellest aastast eraldi sõidupäevale sest minul ja nii mõnelgi veel on sügavalt siiber sellest liivakastist kuskohas märga liiva tehakse vastavalt kasumlikkusele.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Aga Erkil ikka osaliselt oli õigus, rada peale 1/8 bagisi ja tragisi muutus päris ebaühtlaseks just kurvid jms künkad ja kivid jne tulid välja ütleme siin tegi töö 1/8 mudelite kogus Aga oleks rada niiske poleks see pinnas nii lahti löödud ja ka tolmune.
Aga mis teha ei tehta meil sellise mudeli massi jaoks korralikku pinnast. Aga hüppeid 1/6 masinad retsisid ikka küll. Hüppe keskosad olid nii järskuks muutunud et paljud käisid seal üle nipli eriti bagid.
Aitab üksteise kaela lükkamisest kelle mudel nüüd rohkem retsib. Teada värk et pinnast tuleb ette valmistada hoolikalt arvestades mudelite eripära.
Kokkuvõttes saab võistlusega rahule jääda, rada oli kiirem ja avaram kui kõik muud mis meil olemas on vahelduse mõttes igati pinks ponks
Aga mis teha ei tehta meil sellise mudeli massi jaoks korralikku pinnast. Aga hüppeid 1/6 masinad retsisid ikka küll. Hüppe keskosad olid nii järskuks muutunud et paljud käisid seal üle nipli eriti bagid.
Aitab üksteise kaela lükkamisest kelle mudel nüüd rohkem retsib. Teada värk et pinnast tuleb ette valmistada hoolikalt arvestades mudelite eripära.
Kokkuvõttes saab võistlusega rahule jääda, rada oli kiirem ja avaram kui kõik muud mis meil olemas on vahelduse mõttes igati pinks ponks
igatahes, väga cool oli. Polnud pea kaks kuud pulti käes hoidnud ja päris tore oli peale pikka pausi. Muidugi mehhaanikutele au ja kiitus (tomkar ja QRX)
[ HPI | HotBodies | Edit | LRP | FUTABA | Mugen| Sanwa]
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
---------------------------
http://www.hpi.ee/
http://www.hpi.ee/gallery/
Mugen MBX-5T prospec with Ninja JX21-B01 / Futaba 4PK | Align Trex500 / Futaba 7C 2.4
Kommenteeriks natuke seda raja lagunemise teemat. Mõlemad masina klassid muudavad rada, küsimus on vaid selles, et milliseks. Minu vaatlused on mulle jätnud mulje, et 1/6 masinad muudavad raja ebatasaseks väga sujuvateks laineteks - ei tegi eriti teravate servadega auke. See on ka arusaadav kuna ratta läbimõõt ja inertsus lihtsalt ei saa tekitada teravaid servasi väga tihti (alati on erandeid) kuid üldiselt muutub rada lainelisuse suunas. 1/8 pühib rajalt lahtise materjali väga ruttu minema kuna neil on a) nelivedu b) kiirem th-response ning kõik neli käivad tihemini ringi kui 1/6'l c) nad jõuavad sama ajaga rohkem ringe st. sama kurvi läbimiste arv on suurem.
Kui rajalt on pühitud lahtine materjal siis hakkab järgmisena kuluma kõva alusmaterjal. Vaadates rataste suurusi siis ma usun, et väiksema footprint'iga ratas saab kõva pinnase sisse kiiremini augu kui suure footprindiga (huvitav, miks küll on traktoritel suured rattad...).
Lühidalt sõitude järjekord võiks olla minu arvates seatud selle järgi, et kuidas klassid rada muudavad ja kuidas muudetud rada järgnevale klassile "meeldib".
Minu arvates peaks olema 1/6 klassi finaal varem kuna nende poolt tehtavad suurema lainepikkusega sirge "lainetus" ning laugemate külgedega potensiaalsed augud ei ole 1/8'le nii ebamugav raja eripära kui 1/6'le 1/8 poolt tekitatud lühikese lainepikkusega "trepp" ning teravate servadega augud.
Ja ülal toodu on kõik füüsika reeglitega kooskõlas....(vist )
Kodanik Arps - seni kuni sa ise ei võistle palun jäta oma arvamus selles teema enda teada.
Üldiselt katsuge teemat (mitte inimesi) arutada põhjendades seda kuidagigi.
EDIT: ühe asja unustasin - igale enda teooriale on ilus (tegelikult lausa kohustuslik) lisada vähemalt üks vastuargument. Antud vastuargument näitab, et inimene on vähemalt suuteline mõtlema kaugemale ainult enda teooriast.
Minu vastuargument oleks: eelsõitudes laguneb rada summaarsena vähem kuna summaarne sõiduaeg on väiksem. Kõige vähem lagunenud raja võiks saama kõige suurema osavõtjate arvuga klass kuna siis on tagatud võimaluse piires parimad tingimused kõige suuremale hulgale võistlejatele.
Samas lükkan selle argumendi ka kohe ümber: finaali kohtade arv on sõltumata klassist 10-12 ning kõnealustes klassides on see ka täis. See, et ühes klassis on pool finaalid ei puhu finaalide järjestuse osas pilli.
Kui rajalt on pühitud lahtine materjal siis hakkab järgmisena kuluma kõva alusmaterjal. Vaadates rataste suurusi siis ma usun, et väiksema footprint'iga ratas saab kõva pinnase sisse kiiremini augu kui suure footprindiga (huvitav, miks küll on traktoritel suured rattad...).
Lühidalt sõitude järjekord võiks olla minu arvates seatud selle järgi, et kuidas klassid rada muudavad ja kuidas muudetud rada järgnevale klassile "meeldib".
Minu arvates peaks olema 1/6 klassi finaal varem kuna nende poolt tehtavad suurema lainepikkusega sirge "lainetus" ning laugemate külgedega potensiaalsed augud ei ole 1/8'le nii ebamugav raja eripära kui 1/6'le 1/8 poolt tekitatud lühikese lainepikkusega "trepp" ning teravate servadega augud.
Ja ülal toodu on kõik füüsika reeglitega kooskõlas....(vist )
Kodanik Arps - seni kuni sa ise ei võistle palun jäta oma arvamus selles teema enda teada.
Üldiselt katsuge teemat (mitte inimesi) arutada põhjendades seda kuidagigi.
EDIT: ühe asja unustasin - igale enda teooriale on ilus (tegelikult lausa kohustuslik) lisada vähemalt üks vastuargument. Antud vastuargument näitab, et inimene on vähemalt suuteline mõtlema kaugemale ainult enda teooriast.
Minu vastuargument oleks: eelsõitudes laguneb rada summaarsena vähem kuna summaarne sõiduaeg on väiksem. Kõige vähem lagunenud raja võiks saama kõige suurema osavõtjate arvuga klass kuna siis on tagatud võimaluse piires parimad tingimused kõige suuremale hulgale võistlejatele.
Samas lükkan selle argumendi ka kohe ümber: finaali kohtade arv on sõltumata klassist 10-12 ning kõnealustes klassides on see ka täis. See, et ühes klassis on pool finaalid ei puhu finaalide järjestuse osas pilli.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Ja Rando tahaks tänada buggy finaliste (erilise viisakusega on meelde jäänud Rainer ja Ahti), kes võimaldasid mulle ja Taivole pingelise võistluse kuni 37. minutini, lastes meil vabalt mööduda.
Erkki (Toomas, ma järgin su soovitusi edaspidi, aga praegu pean ma vastama isiklikult.): Kas su laste haigused on ajastatud nii, et sinu finaal peab lõppema kell 14.45? Kas me oleksime pidanud seda teadma kui me finaalide tabeleid koostasime?
Kui nädal enne võistlust pöördub minu poole seltskond küsimusega, kas on mõeldav, et finaalide järjekord oleks teine oma soovi põhjendades (ning võttes ka arvesse et see seltskond on mudelivõsitluste korraldamisele kaasa aidanud juba aegade algusest), siis kas ma enne vastamist peaksin teadma, et Trimmeri Jumal peab oma finaali kindlasti 14.45 lõpetama, ning sellest tulenevalt eitava vastuse andma?
Mina sinu nahas tänaksin õnne, et sa võistluskeeldu pole saanud "T*ra ära aja mind närvi, ma tulen sulle kallale" ei ole kindlasti mitte sportlik käitumine, ning see jäi (minu nägemuse järgi) karistamata ainult kohtuniku ebapädevuse tõttu. Ning meelestatus, "ma ei viitsi/ma ei saa/ma ei taha/kõik peab olema nii nagu mulle meeldib" ei ole kindlasti mitte mõtteviis millega võisltustele (ükskõik millistele seejuures.) minna/tulla. Tsiteerides tuntud klassikut: "On võimalik rahuldada kõiki inimesi mõnda aega või mõnda inimest kogu aeg, aga mitte kõiki inimesi kogu aeg... "
Ahjaa, üks asi veel. Võisltuste direktor ei ole kohustatud kellelegi ühtegi otsust põhjendama seni, kuni otsus ei lähe vastuollu määrustikuga (mispuhul peab ta vastuse andma järgmise astme instansile). Kui kellelgi on soov protestida siis suure kära ja müra saatel ning "ma lähen kutsun sõbrad appi" suhtumisega ei ole seda eriti mõistlik teha. Võta paber ja pliiats (kui pole siis tule ja küsi) ning esita oma protest nii nagu seda tavalised inimesed teevad. Kes esmaabikutsuse läbinud teavad, et esmalt peab aitama inimest kes vait on, sest see kes karjub on kindlasti elus ning saab endaga hakkama.
Lõpuks olgu kindlasti ära märgitud, et mul pole Erkki Terrase vastu ei isiklikult ega korraldajana mitte midagi, lihtsalt võistlustel esitatud probleemi valjuhäälne väljendus häiris mind. Tegelikult tead sa ju ise ka, et sinupoolne karjumine oli mõttetu, sest kui sul tõesti oli vaja kellapeale Tallinnas olla, siis poleks sind rahuldanud muu vastus kui "okei, liigutame siis 1:6 esimeseks".
Erkki (Toomas, ma järgin su soovitusi edaspidi, aga praegu pean ma vastama isiklikult.): Kas su laste haigused on ajastatud nii, et sinu finaal peab lõppema kell 14.45? Kas me oleksime pidanud seda teadma kui me finaalide tabeleid koostasime?
Kui nädal enne võistlust pöördub minu poole seltskond küsimusega, kas on mõeldav, et finaalide järjekord oleks teine oma soovi põhjendades (ning võttes ka arvesse et see seltskond on mudelivõsitluste korraldamisele kaasa aidanud juba aegade algusest), siis kas ma enne vastamist peaksin teadma, et Trimmeri Jumal peab oma finaali kindlasti 14.45 lõpetama, ning sellest tulenevalt eitava vastuse andma?
Mina sinu nahas tänaksin õnne, et sa võistluskeeldu pole saanud "T*ra ära aja mind närvi, ma tulen sulle kallale" ei ole kindlasti mitte sportlik käitumine, ning see jäi (minu nägemuse järgi) karistamata ainult kohtuniku ebapädevuse tõttu. Ning meelestatus, "ma ei viitsi/ma ei saa/ma ei taha/kõik peab olema nii nagu mulle meeldib" ei ole kindlasti mitte mõtteviis millega võisltustele (ükskõik millistele seejuures.) minna/tulla. Tsiteerides tuntud klassikut: "On võimalik rahuldada kõiki inimesi mõnda aega või mõnda inimest kogu aeg, aga mitte kõiki inimesi kogu aeg... "
Ahjaa, üks asi veel. Võisltuste direktor ei ole kohustatud kellelegi ühtegi otsust põhjendama seni, kuni otsus ei lähe vastuollu määrustikuga (mispuhul peab ta vastuse andma järgmise astme instansile). Kui kellelgi on soov protestida siis suure kära ja müra saatel ning "ma lähen kutsun sõbrad appi" suhtumisega ei ole seda eriti mõistlik teha. Võta paber ja pliiats (kui pole siis tule ja küsi) ning esita oma protest nii nagu seda tavalised inimesed teevad. Kes esmaabikutsuse läbinud teavad, et esmalt peab aitama inimest kes vait on, sest see kes karjub on kindlasti elus ning saab endaga hakkama.
Lõpuks olgu kindlasti ära märgitud, et mul pole Erkki Terrase vastu ei isiklikult ega korraldajana mitte midagi, lihtsalt võistlustel esitatud probleemi valjuhäälne väljendus häiris mind. Tegelikult tead sa ju ise ka, et sinupoolne karjumine oli mõttetu, sest kui sul tõesti oli vaja kellapeale Tallinnas olla, siis poleks sind rahuldanud muu vastus kui "okei, liigutame siis 1:6 esimeseks".
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Siis on sinul ja mõnel veel elu enese kohta midagi õppida. Sina kui ärimees peaksid ometi teadma et märga liiva tehaksegi vastavalt kasumlikkusele. Loomulikult tasutakse vahepeal ka karmavõlga tehes asju ühiskonna heaks, aga pikas perspektiivis ei saa elu lihtsalt kommunismi ideaali järgi toimida, sest üldise reegli järgi on inimesed ikkagi tõprad ja omakasupüüdlikud. Ja loodrid.Sinuhobi kirjutas:minul ja nii mõnelgi veel on sügavalt siiber sellest liivakastist kuskohas märga liiva tehakse vastavalt kasumlikkusele.
Muuseas, kes pole Dilberti juhtimisraamatuid lugenud siis soovitan soojalt, paneb nii mõnegi elu aspekti üle mõtlema.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
ei kahjuks või õnneks minu laste haigused ei ole ajaliselt paigas aga sai abikaasale lubatud varakult kodu poole sõitma hakata mis oleks ka õnnestunud kui finaalide algus ja ka gruppide järjekord oleks olnud vastavuses eelsõitude järjekorraga.RandoM kirjutas: Kas su laste haigused on ajastatud nii, et sinu finaal peab lõppema kell 14.45? Kas me oleksime pidanud seda teadma kui me finaalide tabeleid koostasime?".
Vaata aga vaata ................ kui sa oled pädev korraldaja ja sul oli juba nädal enne võistlusi kõik teada miks siis antud asju ei kajastata kuskil infona ka teistele ?RandoM kirjutas:
Kui nädal enne võistlust pöördub minu poole seltskond küsimusega, kas on mõeldav, et finaalide järjekord oleks teine oma soovi põhjendades (ning võttes ka arvesse et see seltskond on mudelivõsitluste korraldamisele kaasa aidanud juba aegade algusest), siis kas ma enne vastamist peaksin teadma, et Trimmeri Jumal peab oma finaali kindlasti 14.45 lõpetama, ning sellest tulenevalt eitava vastuse andma? ".
Pada sõimab katelt aga ühed mustad mõlemad ............ hoopis see oleks huvitavam lahendus kui minule võistluskeeld korraldaja solvamise eest ja korraldajale ürituste ebapäedeva korraldamise eest nende edasine korraldamine.RandoM kirjutas: Mina sinu nahas tänaksin õnne, et sa võistluskeeldu pole saanud "T*ra ära aja mind närvi, ma tulen sulle kallale" ei ole kindlasti mitte sportlik käitumine, ning see jäi (minu nägemuse järgi) karistamata ainult kohtuniku ebapädevuse tõttu. Ning meelestatus, "ma ei viitsi/ma ei saa/ma ei taha/kõik peab olema nii nagu mulle meeldib" ei ole kindlasti mitte mõtteviis millega võisltustele (ükskõik millistele seejuures.) minna/tulla. Tsiteerides tuntud klassikut: "On võimalik rahuldada kõiki inimesi mõnda aega või mõnda inimest kogu aeg, aga mitte kõiki inimesi kogu aeg... "".
Rando ka sul on palju õppida ehk kõigepealt alusta sellest et hakka andma advekaatseid vastuseid küsimustele mis sulle kui korraldajale esitatakse sest see on sinu kohustus üritusest osavõtjate ees mitte aga ära võta asja naljana (küsisin sinul vähemalt 4-5 korda väga rahulikult põhjendust aga lõpuks läheb iga inimene keema)
sry aga ma ei saa hästi aru ........... varasematel etappidel on alati põhjendatud miks trimmerid viimastena sõidavad või miks esimestena jne aga seekord siis nagu polegi põhjendust vaja või ? kuidas siis nii ?RandoM kirjutas: Ahjaa, üks asi veel. Võisltuste direktor ei ole kohustatud kellelegi ühtegi otsust põhjendama seni, kuni otsus ei lähe vastuollu määrustikuga (mispuhul peab ta vastuse andma järgmise astme instansile). Kui kellelgi on soov protestida siis suure kära ja müra saatel ning "ma lähen kutsun sõbrad appi" suhtumisega ei ole seda eriti mõistlik teha. Võta paber ja pliiats (kui pole siis tule ja küsi) ning esita oma protest nii nagu seda tavalised inimesed teevad. Kes esmaabikutsuse läbinud teavad, et esmalt peab aitama inimest kes vait on, sest see kes karjub on kindlasti elus ning saab endaga hakkama.".
Teema "ma lähen kutsun sõbrad appi" oli ju sedasi nagu sa mäletad .... küsisin sinult miks nii siis sina vastasid, et antud nihkumine on 1 inimese soov mina siis vastasin sulle, et kui ma vähemalt 4 trimmeri meest juurde toon kas see tähendab seda et finaalikoht jääb siis ikkagi esimeseks mille peale sa vastasid midagi suht ebakorrektset
Tore on sest minul pole ka sinu vastu midagi aga ma eeldan, et edaspidistel etappidel on vähemalt nädal varem paika pandud juba enne võistlust järjekord nii eelsõitudel kui ka finaalidel ning mida muudetakse ainult võistlejatega kooskõlas.RandoM kirjutas: Lõpuks olgu kindlasti ära märgitud, et mul pole Erkki Terrase vastu ei isiklikult ega korraldajana mitte midagi, lihtsalt võistlustel esitatud probleemi valjuhäälne väljendus häiris mind. Tegelikult tead sa ju ise ka, et sinupoolne karjumine oli mõttetu, sest kui sul tõesti oli vaja kellapeale Tallinnas olla, siis poleks sind rahuldanud muu vastus kui "okei, liigutame siis 1:6 esimeseks".
Eeldan, et olen ligi 10 aasta jooksul läbitud erinevate kursuste ja konverentside nii mõndagi endale meelde jätnud ja raamatud neist asjadest loetud nii Eesti kui ingliskeelseid nii, et sa ei saa vastu 1 raamatuga mis kogematta sinu laua peale sattunudRandoM kirjutas:Siis on sinul ja mõnel veel elu enese kohta midagi õppida. Sina kui ärimees peaksid ometi teadma et märga liiva tehaksegi vastavalt kasumlikkusele. Loomulikult tasutakse vahepeal ka karmavõlga tehes asju ühiskonna heaks, aga pikas perspektiivis ei saa elu lihtsalt kommunismi ideaali järgi toimida, sest üldise reegli järgi on inimesed ikkagi tõprad ja omakasupüüdlikud. Ja loodrid.Sinuhobi kirjutas:minul ja nii mõnelgi veel on sügavalt siiber sellest liivakastist kuskohas märga liiva tehakse vastavalt kasumlikkusele.
Muuseas, kes pole Dilberti juhtimisraamatuid lugenud siis soovitan soojalt, paneb nii mõnegi elu aspekti üle mõtlema.
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Ei saa mitte vaiki olla, ja see kommentaar käib paljude võistlejate kohta. Nimelt ma ei tea, kuidas määrustikes ja asjades on kirjas, aga IMHO oleks viisakas, kui võistlejad lahkuvad alles siis, kui võistlus on läbi ja õhk soojade sõnadega üles köetud. Oleks viisakas arvan ma. Eks siingi muidugi mõjuv põhjus vabandab vastupidise tegevuse ja lapse haigus on mõjuv põhjus. Aga üldiselt oleks tore, kui kodanikud ikka lõpuni vastu peaksid.
Arvan ma !
Arvan ma !
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
just nimelt oleks viisakas ja eriti viisakas oleks ju korraldajal ehk siis nn direktoril vastata võistleja küsimusele või küsimustele miks mingi asi on nii ja mingi asi naa aga mitte vastata irvitava näoga ja segase fraasiga küsimusele miks 1:6 tõsteti viimaseks vastusega MIKS MITTE ja siis veel lisada, et tegelik põhjus on ka olemas aga ta ei saa seda avalikustada.
Oleks korrektne vastus olnud olemas oleks jäänud ära inetu sõnelus ja mina oleks oma mudeli juba peale esimese eelsõidu avariid suure auto peale pakkinud ja varem juba Tallinna poole sõitnud aga v.a loll mõtles et 1.6 finaal ikka esimeste seas ära peetakse ja siis ehk saab korraldajalt loa varem lahkuda.
Tundub, et ma olen vist ainus kes julgeb korraldaja pädevuses kahelda ja sellega ennast nii tema kui ka tema lähikonna põlu alla sättida.
ok teema vist ammendanud
Oleks korrektne vastus olnud olemas oleks jäänud ära inetu sõnelus ja mina oleks oma mudeli juba peale esimese eelsõidu avariid suure auto peale pakkinud ja varem juba Tallinna poole sõitnud aga v.a loll mõtles et 1.6 finaal ikka esimeste seas ära peetakse ja siis ehk saab korraldajalt loa varem lahkuda.
Tundub, et ma olen vist ainus kes julgeb korraldaja pädevuses kahelda ja sellega ennast nii tema kui ka tema lähikonna põlu alla sättida.
ok teema vist ammendanud
http://www.sinule.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
------------------------------------------------------
1:6 Elcon Cleon 2wd
krt, kas sellist eestit me tahtsimegi Mina isiklikult teen seda kõike fun´i pärast. Minu arust on tegemist ikkagi hobiga, aga et siin niimoodi leili minna ja ennast käima tõmmata, kas sellel on mõtet? Ma ei saa aru, mis toimub
Eks eesti võistlused on meil alati natukene lonGanud, aga sellepärast ei maksa siin leili minna ja karvaseid loopima hakata! Siinkohal saab aina paremaks minna ja eks seda on ka püütud teha, sest eestis ju see ala suht lapsekingades!
Minu poolt igatahes suur kummardus Rando´le, et ta on seda asja viitsinud ajada ja korraldada - ma arvan, et ilma Rando´ta ei oleks me hetkel sellises seisuski. Aga see minu vägagi isiklik arvamus, sest ma veel rohelisem sellel alal, kui enamus sõitjatest!
Ja samas kui ei meeldi, korraldage ise, ma ei saa sellest aru, et aina kritiseeritakse, aga ei võeta ka selle asjas midagi ette
Raja lõhkumise seisukohalt niipalju, et auklikul rajal on 1/8 palju raskem seadesse saada, kui neid 1/5-sid! Ning samas ma arvan, et viimane võistlus näitas, et 1/5 pole varem nii hästi mehaniseeritud terve võistluse jooksul, aga seda ei saa väita 1/8 mehaniseerimisele!
Eks eesti võistlused on meil alati natukene lonGanud, aga sellepärast ei maksa siin leili minna ja karvaseid loopima hakata! Siinkohal saab aina paremaks minna ja eks seda on ka püütud teha, sest eestis ju see ala suht lapsekingades!
Minu poolt igatahes suur kummardus Rando´le, et ta on seda asja viitsinud ajada ja korraldada - ma arvan, et ilma Rando´ta ei oleks me hetkel sellises seisuski. Aga see minu vägagi isiklik arvamus, sest ma veel rohelisem sellel alal, kui enamus sõitjatest!
Ja samas kui ei meeldi, korraldage ise, ma ei saa sellest aru, et aina kritiseeritakse, aga ei võeta ka selle asjas midagi ette
Raja lõhkumise seisukohalt niipalju, et auklikul rajal on 1/8 palju raskem seadesse saada, kui neid 1/5-sid! Ning samas ma arvan, et viimane võistlus näitas, et 1/5 pole varem nii hästi mehaniseeritud terve võistluse jooksul, aga seda ei saa väita 1/8 mehaniseerimisele!
Kui siin korralduse poolele jutt läks, siis mina viriseks sel võistlusel helisüsteemide puudumise üle. Tegelikult suht võimatu aru saada millal sõit läks või lõppes. Alla tankijate juurde polnud mitte midagi kuulda. Aga ise olin õnneks kogu aeg õigel ajal stardis, tuli pingsalt jälgida, mis toimub. See, et trimmerid lõpus sõitsid ei morjendanud mind. Ainuke vahe oli see, et kui tavaliselt on bagid viimased olnud, siis peale finaali saad askad kokku pakkida ja kodupoole settida. Nüüd tuli veel rajale tagasi minna peale väsitavat sõitu. Bagi finaal ise oli huvitav ja pingeline. Ise pole varem nii pingelist sõitu sõitnud. Kuni selle hetkeni, kui Rando autost otsustas aku lahkuda. See oli ka positiivne, et teed anti ka suht viisakalt. Hiljem trimmerite sõitu jälgides, siis seal ei antud armu. Kui isegi kaasvõistleja oli sust möödunud tuli talle ikka järgmises kurvis tagant sisse sõita. Ise hakkasin peale paarikümmet minutit pukist karjuma "Laske läbi, Rando on mul kohe kannul" Hiljem kasutasin lühendatud versiooni "Laske liidrid läbi". Aga see toimis täitsa ja saime päris pikalt auto-autos sõitu sõita. Tänud kaasfinalistidele. Kahju on, et Jaanust ei olnud. Siis oleks võistlus kindlasti veel pingelisem ja vesi sogasem. Rada oli ka vinge. Rada, kus saab ka kihutada. Muidu selline nikerdamine. Sirgealguse kurv sobis ka hästi, sai juba varem kaasi suruma hakata. Tolm tolmuks. See käibki asja juurde. Oli üks äraütlemata meeldiv päev. Aga seeeest väsitav
Burn more fuel!
See on kyll kivi Rando kapsa aeda. Kohe väga suur kivi. Nimelt Dj BoBo elab sealsamas tartus ja ilmselt oleks ka niisama mussi mängima tulnud, kui ilusti paluda. Kui ta just see pühap hõivatud ei olnud, seda ma ei tea. Kui oligi, siis vabandused Rando ees.... Ei tegelikult ei vabanda kah, las poiss karastubTaits kirjutas:Kui siin korralduse poolele jutt läks, siis mina viriseks sel võistlusel helisüsteemide puudumise üle. Tegelikult suht võimatu aru saada millal sõit läks või lõppes. Alla tankijate juurde polnud mitte midagi kuulda.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
tervitused härrased ja prouased kaaskannatajad
tahaks kohe midagi ilusat öelda üle nii pika aja aga kahjuks:
mitte s*ttagi pole muutund, ikka leidub mõni kodanik, kes oma soovi saamiseks hakkab kätega vehkima ja tatti pritsima. palun, minge teiste omasugustega ühistele üritustele ja jätke ülejäänud rahule, mudelism pole teiesuguste jaoks õige tegevus.
tagasi päris maailma .. tore võistlus oli, eriti nii pika aja tagant
suht-koht ebameeldiv on küll katkiste ribidega ringi silgata ja autosi tassida aga ei saa ju teisi hätta jätta
arpo: ma tegelt ei tea, et rando meid palgand oleks sinna filmima aga eks see video kunagi tuleb, pigem hiljem kui varem kahjuks ( päriselu tahab ka elamist )
tahaks kohe midagi ilusat öelda üle nii pika aja aga kahjuks:
mitte s*ttagi pole muutund, ikka leidub mõni kodanik, kes oma soovi saamiseks hakkab kätega vehkima ja tatti pritsima. palun, minge teiste omasugustega ühistele üritustele ja jätke ülejäänud rahule, mudelism pole teiesuguste jaoks õige tegevus.
tagasi päris maailma .. tore võistlus oli, eriti nii pika aja tagant
suht-koht ebameeldiv on küll katkiste ribidega ringi silgata ja autosi tassida aga ei saa ju teisi hätta jätta
arpo: ma tegelt ei tea, et rando meid palgand oleks sinna filmima aga eks see video kunagi tuleb, pigem hiljem kui varem kahjuks ( päriselu tahab ka elamist )
Inferno MP777 WC / Nomadio / RB-C6
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Mini Infero / X-Speed || || Mini-Z McLaren F1 GTR / X-Speed
skype: videokaru
Kas ametlikud koond tulemused ka üles pannakse?
http://www.hobi.ee/up/failid/EK%202007/ ... emused.pdf
http://www.hobi.ee/up/failid/EK%202007/ ... emused.pdf
Ametlikud onroadi tulemused on väljas www.modelcar.ee lehel (Raadiomudelid->Tulemused). Offroadi tulemusi ei ole, kuna Ärra Peakorraldaja ei ole suvatsenud MITTE ÜHTEGI võistlusprotokolli mulle edastada ja mingist hobi.ee portaalist üksikute sõitude põhjal nende kokkupanemist (arvestades, et ma ise ühelgi võistlusel kohal ei ole olnud) ei pea ma väga mõistuspäraseks tegevuseks ega oma aja ratsionaalseks kasutamiseks.
Näiteks tarmo665 viidatud RandoM koostatud pläma hulgas (huvitav, et selle kirjutamiseks tal ikka aega jagub, aga tulemuste korrektseks vormistamiseks mitte?) on onroadi 1. etapi modified klassi tulemused vigased, kuna esimeses modified finaalis minu esimest ringi ei loetud (ajavõtusüsteemi konfimise häda, mu aeg stardist lugejani jäi alla 7 sekundile seadistatud minimaalse ringiaja, teistel oli sellest üle). Kui ma ISE ei teaks, et see nii oli, vaid vahiks tuima kalanäoga tulemustefaile, oleks suvise sarja võitja Priit Luman (kodanik RandoM on oma plämas talle kuldmedali juba kaelagi riputanud), tegelikkuses võitsin esimese ja viimase etapi ja sellega kogu sarja siiski mina. Äärmuslik näide, aga ühest pisiasjast võib sõltuda kogu sarja tulemus.
Seega ma ei saa ega taha võtta vastutust tulemuste õigsuse eest, kui mul puudub info tegelikult toimunu kohta. Tänase päeva seisuga ei ole EAMK'l kahjuks mitte ühegi offroad etapi protokolle.
Näiteks tarmo665 viidatud RandoM koostatud pläma hulgas (huvitav, et selle kirjutamiseks tal ikka aega jagub, aga tulemuste korrektseks vormistamiseks mitte?) on onroadi 1. etapi modified klassi tulemused vigased, kuna esimeses modified finaalis minu esimest ringi ei loetud (ajavõtusüsteemi konfimise häda, mu aeg stardist lugejani jäi alla 7 sekundile seadistatud minimaalse ringiaja, teistel oli sellest üle). Kui ma ISE ei teaks, et see nii oli, vaid vahiks tuima kalanäoga tulemustefaile, oleks suvise sarja võitja Priit Luman (kodanik RandoM on oma plämas talle kuldmedali juba kaelagi riputanud), tegelikkuses võitsin esimese ja viimase etapi ja sellega kogu sarja siiski mina. Äärmuslik näide, aga ühest pisiasjast võib sõltuda kogu sarja tulemus.
Seega ma ei saa ega taha võtta vastutust tulemuste õigsuse eest, kui mul puudub info tegelikult toimunu kohta. Tänase päeva seisuga ei ole EAMK'l kahjuks mitte ühegi offroad etapi protokolle.
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Seal samas viidatud failis on nitro onroad esimese võistluse punkte ka kuidagi valesti jagatud
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Et ei tekiks segadust, ma rääkisin sellest failist. Modelcar.ee's on kõik korrektne.
Ma oleks oma viienda koha eest tahtnud 43 punkti saada, mitte et see lõppkokkuvõttes miskit muudaks.
Minu ja Mihkli punktid on vahetusse läinud.
Edit: hmm, seal on tegelt veel vigu...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu