Savage X > Elektriks...

Näita oma masinat ka teistele
Vasta
Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 17.10.2010 10:44

Olemas selline masin:
Pilt Pilt Pilt
+ 4 jooksu väga vähe kasutadud rehve, 5S lipo laadija, 2,4Ghz saatja/vastuvõtja

Kuna mulle see Nitro teema ikka eriti ei sobi aga sõita ikka tahaks siis prooviks elektriga kah käe valgeks saada...

Nimekiri asjadest mida peab veel soetama:

Pilt
HPI Idler Gear 44t/Shaft Set #100905 (tekitab võimalise mootoriga pidurdada)
Pilt
HPI HD DRIVE GEAR 18-23 TOOTH (1M) #102514 - see tuleb tellida siis kui originaal hakkab lõppema(pidavat vähe tugevam olema)
Pilt
HPI Racing MACHINED BULLETPROOF DIFF BEVEL GEAR 29T/9T SET #102692 - sellega kah nii et kui olemasolevad (4tk) otsa hakkavad
saama siis tuleb midagi tugevamat ehk sellised tellida... (neid kasutatakse Fluxil)
Pilt
HPI Motor Mount Plate 8mm(Gray) #100903
Pilt
see on ka selline asi et ei tea veel kas tellida... võibolla teen sobiva suurusega ise klaasplastist

Auto elektroonika kohapealt olen ma veel suht roheline...
tahaks teka masina 2 x 2S lipo toitega
Esc esialgsed mõtted on sellised:

PiltHobby King 150A High performance Brushless Car ESC
või
PiltHobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse

Mootor võiks olla vast midagi sellist:
Pilt
KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner

Kv (rpm/v) 2200
Weight (g) 293
Max Current (A) 55
Resistance (mh) 0
Max Voltage (V) 22
Power(W) 0
Shaft A (mm) 5

Akuks midagi sellist:
Pilt
5000mAh 2S1P 20C hardcase pack

Sellised on minu plaanid....

Kui teil on midagi mulle pakkuda midagi sellist mida mul veel pole siis ootan huviga...

teie poolsed soovitused ja materdamised, projekti arendamise osas, võtan ka kõik vastu
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 17.10.2010 12:05

Ülekande kohapealt sooviks ka natuke nõu et kas mu arvutuskäik on õige ja millist pioni valida

munu arvutuskäik:
P. 20t > S. 44t
käigukastis (kui panna otse ilma 2. käiku kasutamatta)
18t > 44t
32t > 29t

diffrid:
9t > 29t

20*18*32*9
-------------- = 1:15,7
44*44*29*29
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
edvin
Postitusi: 612
Liitunud: 05.01.2008 14:10
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas edvin » 17.10.2010 15:40

Üks sedasorti samast poest ostetud KD36 põles väga kiiresti maha. Läks alguses isegi ilma koormuseta 40 kraadi peale. Hobbykingi mootorid ei ole kindel investeering (senini on mul ka teist tüüpi sealt pärit mootorid maha põlenud). Lisaks jääb selline mootor savage peal kindlasti nõrgaks. Ma natuke kahtlen et 7,4v aku on sobilik, jube kuumaks lähevad nii mootor, regu kui ka aku (20c ainult).

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 17.10.2010 16:24

edvin kirjutas:Üks sedasorti samast poest ostetud KD36 põles väga kiiresti maha. Läks alguses isegi ilma koormuseta 40 kraadi peale. Hobbykingi mootorid ei ole kindel investeering (senini on mul ka teist tüüpi sealt pärit mootorid maha põlenud). Lisaks jääb selline mootor savage peal kindlasti nõrgaks. Ma natuke kahtlen et 7,4v aku on sobilik, jube kuumaks lähevad nii mootor, regu kui ka aku (20c ainult).
mõte on panna 2 sellist akut ja jadamisi... sest savagele on vist mõistlik pnna mõlemale küljele 1 aku... ehk siis 14,8 v
ja kuna mahtuvused on neil suht suured siis peaks ka 20C olema enamvähem ok... ehk siis saab 14V ja 100 amrit...

teine variant mida ma veel kaalunud olen on et pinget tõsta 6S peale (2 x 3S lipot) saab voolud väiksemaks/kasutegur paremaks
aga toob kaasa veel lisakulutusi...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Toomased » 17.10.2010 20:18

Kuna Kusti mul sõitis aasta elektribagiga,siis oma mehhaanikukogemusest võin öelda järgmist:1.unusta ära kõik odavad hiinakad,kui vähegi rahast lugu pead ja sõita ka tahad.Osta kas Tekkini või Mamba mootor ja regu,toimivad,kestavad,järele proovitud.2.milleks 2s akud,kui on välja mõeldud 4s? tuleb odavam ja elektrilisi ühendusi on vähem.Mahutavus on neil suht väike,mitte suur.5400 Mah aku kestab 10 min kui kõik tingimused on soodsad.ja peale seda tund laadimist.Normaalseks võistlemiseks on mõistlik omada 2 akut,mis kestavad 1aasta.Peale seda võid nendega vaid väheke veereda:3. 6s kasutamine sõltub mootorist ja regust,pead uurima,kas nad sellist pinget taluvad.Ja kuidas need voolud peaks väiksemaks minema?20C ei ole suht ok,hoopis suht nigel on.
Kulutused elektrikale on samad või suuremad mis nitrol.Meie tegime oma auto nitroks ja on palju lõbusam.Aga see on juba maitse asi :D
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 17.10.2010 21:47

Toomased kirjutas:Kuna Kusti mul sõitis aasta elektribagiga,siis oma mehhaanikukogemusest võin öelda järgmist:

1.unusta ära kõik odavad hiinakad,kui vähegi rahast lugu pead ja sõita ka tahad.Osta kas Tekkini või Mamba mootor ja regu,toimivad,kestavad,järele proovitud.

Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta
Toomased kirjutas: 2.milleks 2s akud,kui on välja mõeldud 4s? tuleb odavam ja elektrilisi ühendusi on vähem. Mahutavus on neil suht väike,mitte suur.5400 Mah aku kestab 10 min kui kõik tingimused on soodsad.ja peale seda tund laadimist.Normaalseks võistlemiseks on mõistlik omada 2 akut, mis kestavad 1aasta. Peale seda võid nendega vaid väheke veereda:

Savagele peaks panema ikka 2 akut... muidu läheb tasakaal paigast ära... ja akusid ongi mul plaanis tellida vähemalt 4 tk ehk 2 komplekti

Toomased kirjutas: 3. 6s kasutamine sõltub mootorist ja regust,pead uurima,kas nad sellist pinget taluvad.Ja kuidas need voolud peaks väiksemaks minema?20C ei ole suht ok,hoopis suht nigel on.

kui pinge kasvab siis vool väheneb et saada kätte samapalju võimsust...
Võimsus = pinge x voolutugevus

ja veel kuidas 20C 5000mah väheks jääb? mootor ja regu kannatavad vähem kui 100A... enne kärsab mootor kui akude piir ette tuleb
Toomased kirjutas: Kulutused elektrikale on samad või suuremad mis nitrol.Meie tegime oma auto nitroks ja on palju lõbusam.Aga see on juba maitse asi :D

Asi ei ole kulutuste kokkuhoidmises vaid selles et tegelt on ülevisand nirtomootori häälestamine ja muud ädad seoses nitroga...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas R0mm » 17.10.2010 22:36

Ma muus osas nõu ei annaks, aga 20C aku on liiga lahja, sealt lihtsalt ei saa vajalikku hulka voolu kätte. Korduvalt tõestatud. Mudel ei liigu korralikult, aku hakkab kuumenema ja paisuma ning rikneb kiiresti. Ma elektrifüüsika kohalt suht rumal, aga reaalne elu näitab, et 20C ei ole piisav. Pigem natuke rohkem raha kulutada ja vähemalt 40C aku muretseda. Monsterile pigem aeglane mootor ja rohkem pinget (5-6S aku sõltuvalt regust).
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 18.10.2010 07:29

R0mm kirjutas:Ma muus osas nõu ei annaks, aga 20C aku on liiga lahja, sealt lihtsalt ei saa vajalikku hulka voolu kätte. Korduvalt tõestatud. Mudel ei liigu korralikult, aku hakkab kuumenema ja paisuma ning rikneb kiiresti. Ma elektrifüüsika kohalt suht rumal, aga reaalne elu näitab, et 20C ei ole piisav. Pigem natuke rohkem raha kulutada ja vähemalt 40C aku muretseda.
Njah... elektri praktika puudub mul... paberipeal on kõik ilus ka 20C aga õnneks see 20C>40C hinna vahe väga suur ei ole...
4S lipo 40C ja 5000mah annavad paberil maksimaalseks pidevaks võimsuseks 2,9 KW (14.8V * 40C * 5Ah) Sellise arvutusega sain et 20C saaks umbes 1,5 KW kätte
R0mm kirjutas: Monsterile pigem aeglane mootor ja rohkem pinget (5-6S aku sõltuvalt regust).
ei tea kas lipo akusid oleks võimalik ka paraleelselt ühendada?
Sellisel juhul saaks 2 x 5S lipoga variant kõnealla tulla... savagel ju see teema et peab ka akut kasutama
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
Toomased
Postitusi: 307
Liitunud: 07.09.2008 08:51
Asukoht: Laagri

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Toomased » 18.10.2010 20:35

Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta

ma tõsiselt soovitan osta kohe korralik.Tark õpib teiste vigadest.ODAV HIINAKAS PÕLEB RUTTU MAHA.Usu inimesi :?
yokomo b-max 2, team associated b4.1, team associated rc8

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 19.10.2010 07:13

Toomased kirjutas:
RaunoCCE kirjutas:Hinna vahe 3-5korda... arvan et alustuseks sobib mingi hiinakas... kui midagi maha põleb eks siis saab ühe kaupa firmakaid osta
ma tõsiselt soovitan osta kohe korralik.Tark õpib teiste vigadest.ODAV HIINAKAS PÕLEB RUTTU MAHA.Usu inimesi :?
odav mootor ja regu kokku mingi 57$ + transaja ja maksud
firma komplektid jäävad enamus sinna kanti:
Combo siis reaalselt sõitnud ca 1h. On peale tartu võistlust lahti võetud, puhastatud seest ja trükiplaat veekindla lakiga üle tehtud. Seega võiks teoorias paremini vett kannatada kui originaalis.
Hinda küsiks 4000krooni. Eelistan müüa mõlemad asjad koos
ma võtan seda odavamootori ostu kui loterii piletit... kui ei vea siis viskan kohe minema kui näkkab on hästi...
ja kui mõlemad vaja väljavahetada siis kogusummast läheb mootori ja esc hind u 20% kallimaks...

See selleks tegelt rohkem huvitab mind see pool et mille järgi seda mootori KW'd ja pioni valida?

ütleme nii et päris 100kmh+ kiireks seda ajada ei taha aga peakks ikka nii olema et naabrimees ei ütleks et sitt on :)
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

meph
Postitusi: 433
Liitunud: 08.01.2008 10:05
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas meph » 19.10.2010 15:58

Kõigepealt uuri välja mis su auto sisemine ülekandearv on, siis mõõda rehvidiameeter ära, nende arvude põhjal saad juba pinioni ja spurri ülekandearvudega mängides ka välja arvutada auto lõppkiiruse antud pinioni ja spurri puhul.

Lõppkiiruse arvutamiseks on muidugi ka vajalik teada kasutatava mootori max pöördeid, mida vist sai välja arvutada kv numbri järgi.

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 19.10.2010 20:12

meph kirjutas:Kõigepealt uuri välja mis su auto sisemine ülekandearv on, siis mõõda rehvidiameeter ära, nende arvude põhjal saad juba pinioni ja spurri ülekandearvudega mängides ka välja arvutada auto lõppkiiruse antud pinioni ja spurri puhul.

Lõppkiiruse arvutamiseks on muidugi ka vajalik teada kasutatava mootori max pöördeid, mida vist sai välja arvutada kv numbri järgi.
Võtsin Exeli appi ja tuletasin matemaatika valemid meelde....

tulemused sellised (ilma mootorikasutegurit arvestamatta):
2200kv 19t 4S kiiruseks 49kmh
1800kv 19t 4S kiiruseks 40kmh

2200kv 21t 4S kiiruseks 54kmh
1800kv 21t 4S kiiruseks 44kmh

kumb variant parem on kas suurem kw ja väiksem pinion või vastupidi
Viimati muutis Raunocce, 20.10.2010 10:23, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

kodanik
Postitusi: 57
Liitunud: 19.05.2007 16:49
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas kodanik » 19.10.2010 20:21

Mul endal e-savage ning ostsin sinna peale hobbykingi elektroonika. Nüüdseks 4-5 kuud jupid masinal peal olnud ning hobbykingi tehnika on senini veel kenasti vastupidanud. Kuumaks pole küll veel ei mootor, esc ega ka akud läinud. Mootoril loomulikult peal radikas+ventikas.

Täpsemalt jupid siis sellised:
2x #Z52002S2P-30/9966 ZIPPY Flightmax 5200mAh 2S2P 30C hardcase pack
1x #HK-100A/8993 Hobby King Brushless Car ESC 100A w/ Reverse (Upgrade version)
1x #KD36-60-08L/6674 KD36-60-08L 3000kv Brushless Inrunner
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors.

Akud peavad minul umbes 30-45 minutit vastu. Tavaliselt lõpus juba ei viitsiga enam sõita kuniks akud tühjaks saavad :P Akud siis jadamisi ühendatud.
Mootor sai natuke liiga võimas võetud ehk see 3000kv on minu masina jaoks liiga palju. Soovitan 2000-2300kv kanti. Praegu masinal on kiirust 70km/h+, põhjagaasi põhimõtteliselt kasutada ei saa. Ehitasin ise ka wheeliebar'i taha, et natukenegi saaks rohkem gaasi anda kohapealt minnes, muidu olid kohe saltod kärmed tulema ;) Ühesõnaga masinal on jõudu isegi liiast, ei suuda taltsutada :D ja pult on ka suht odava poolne ja ei saa gaasikurvi sättida.
ESC on täitsa korralik, selle mootori jaoks on enam kui küll. Panin ampermeetri vahele ning sain alla 40A tarbimist.
Tule läbi ja näitan, milleks masin võimeline :D

Leidsin netist ka kalkulaatori, kus saad vajalikud asjad endale sobivaks sättida. http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_top_speed.html" onclick="window.open(this.href);return false;
X-Ray XT8 brushless

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas R0mm » 20.10.2010 08:21

Täpsustaks seda kV asja. tegemist just kV mitte kw-ga. Näitab mitu pööret minutis teeb mootor ühe V (voldi) pinge kohta. Kui sul on seal 2200kV mootor ja 6S aku näiteks, siis teoreetiline mootori kiirus on 48840rpm. Täislaetud LiPo on aga suurema pingega - 6S aku 25,2V seega seesama 2200kV mootor käiks 55440rpm. Mina soovitaksin pigem aeglasemat mootorit (alla 2000kV) ja võimsamat akut (5-6S).
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 20.10.2010 18:56

Arvan et algul jään ikka 4S lipo peale... saan olemasoleva laadijaga veel mõne aja hakkama...

Vahepeal tekkis küsimus et mida tähendab pinioni kitjelduses: "64db" või Pinion (Hard Alloy 48dp 27T)
Kas see on mingi tugevuse tähis?
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
tennu
Postitusi: 447
Liitunud: 17.09.2008 15:35
Asukoht: Pärnu | Tammiste
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas tennu » 20.10.2010 19:00

See 64dp ja 48dp peaks tähistama hammaste suurust (kaugust üksteisest)?? :roll:
[i]Kyosho MP777 WC-E[/i]

Kasutaja avatar
T6nuT
Postitusi: 521
Liitunud: 27.08.2008 22:25
Asukoht: Viljandi

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas T6nuT » 20.10.2010 20:05

Pinioni puhul augu suurus.
EKV Suvekarikas 2009.a 1.koht 1/18 stock

Kasutaja avatar
R0mm
Postitusi: 1804
Liitunud: 05.05.2007 07:04
Asukoht: Tallinn
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas R0mm » 20.10.2010 22:39

see näitab siiski hammaste pitchi ehk eesti keeles võiks öelda tihedust võibolla. Sul peaks vaja olema module 1 pinionit hoopis ja 5mm võlli läbimõõduga juhul kui need elektroonikakomponendid on ikka 1/8 skaalale mida sa seal vaatad. 46dp pinionid on reeglina 1/10 mudelitel, 64dp kasutatakse ka kohati 1/10 ja 1/12 mudelitel, rohkem onroadis vist. originaal e-savagel kasutatakse mingit 0,6 module pinionit vist veel? See on muidu tavalise 1/8" võllile, kuid väiksema harvemate ja suuremate hammastega kui 48p pinion.
Raadioteel juhitavad hobi- ja võistlusmudelid
https://www.claypitrc.eu

kodanik
Postitusi: 57
Liitunud: 19.05.2007 16:49
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas kodanik » 21.10.2010 16:27

E-savage on 32pitch ehk matemaatiliselt peaks see olema mod 0.8. Päris 100% kindel pole, kas neid ka segamini kasutada võib (nt spur gear mod 0.8 ja pinion 32pitch). Nitrokatel tavaliselt mod 1.
X-Ray XT8 brushless

GTR 3.0
Postitusi: 395
Liitunud: 30.12.2008 21:38

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas GTR 3.0 » 21.10.2010 18:30

Ja Mod 1 on siis 24pitch

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 15.11.2010 20:36

Kas on kellelgi laenata või ära anda mõnda vana kasvõi lõppend elektri mootorit...

tahaks natuke mootori paigutust proovida...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Kasutaja avatar
uljaspea
Postitusi: 701
Liitunud: 04.05.2006 06:53
Asukoht: Kuressaare

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas uljaspea » 15.11.2010 20:44

Võin sulle anda sellise http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=4938" onclick="window.open(this.href);return false;
see ei tööta enam aga saad teha sellega mis tahad :D
Guido 5131957

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 15.11.2010 20:46

see natuke suur... tahaks ikka 36mm mootorit

aga aitähh pakkumast...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 16.11.2010 07:37

kas teistel on ka sellist muret et Savage mootori plaat praguneb?
mul on 2 plaati millel päris tõsised praod sees ja mõlemal plaadil ühe ja sama kohapeal... punaste ringide sees:
PiltSUURENDA

Kas sellest oleks kasu kui lasta see plaat teha alumiiniumi asemel mingist terasest ja kollase ringiga märgitud augud tegematta jätta?
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

kodanik
Postitusi: 57
Liitunud: 19.05.2007 16:49
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas kodanik » 16.11.2010 18:19

Raunocce kirjutas:see natuke suur... tahaks ikka 36mm mootorit

aga aitähh pakkumast...
Mul vanad e-savage originaal mootorid vist kuskil vedelemas.
X-Ray XT8 brushless

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 16.04.2011 16:09

Niih...
uuendaks vahepeal teemat...

ümberehituses olen teinud mõningaid muudatusi:
1. mootoriks Turnigy TrackStar 4068 2560KV 1/8th Brushless Motor
2. ESC Turnigy TrackStar 150A 1/8th Scale Brushless Car ESC
3. olen sunnitud ruumipuudusel vahetama kere sellise vastu(kui ma tellisin sealt siis oli hind22$)https://www.tcscrawlers.com/Introductor ... 17756.html
4. Akud mis tellisin: Turnigy 5000mAh 2S2P 7.4v 40C hardcase pack

Aku kinnitusi veel ei ole tellinud... hetkel on isearetatud...
veel on puudu mõned juhtmete ühendused (ESC<>mooror)... siis saaks juba proovida...
Pilt Pilt Pilt
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 19.04.2011 21:29

Täna sai esimesed paar tiiru tehtud....

Esimeset tulemused ei lasknud ennast kaua oodata...
tagumise diffri sisu:
Pilt
aga ei hullu... kiire diffri vahetus ja lõbu oli jälle :)

2x2S 5000mah lipoga sai mingi 20 minutit mõnuga sõita...
mootor läks kergelt soojaks ja toimis ma arvan et väga hästi... asi tundub kordades lõbusam kui nitro mootoriga jamades...

Talvel, enne kui HK'sse tuli müüki mu praegune mootor, tellisin endale sellise:

S3674-2370 Brushless Inrunner (2370kv)
Pilt

nüüd on see üle ja kui keegi tahab võib selle 25€ ära osta...
mootor on täiesti uus korra masinale külge kruvitud ja toas proovitud et töötab...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

kodanik
Postitusi: 57
Liitunud: 19.05.2007 16:49
Asukoht: Tallinn

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas kodanik » 20.04.2011 21:35

Mul endal kull e-savage, aga sarnase mootoriga jne. Ei viitsind praegu netist otsima hakata, aga äkki keegi teab, kas e-savage ja savage x ja fluxi difrid on mõõtudelt samad ehk kas neid saab omavahel ka vahetada? Nimelt sain nädalavahetusel jagu esidifrist (sama, nagu pildil eelnevalt viidatud) ning ka keskdiffer lendas suht samaaegselt. Keskdiffer e-savagel plastik hammakatega (peab vist metallid asemele panema).
X-Ray XT8 brushless

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas rallikas » 20.04.2011 21:55

Mina olen aru saanud nii, et e-savage on "normaalsavagest" väiksem ja osad ei kattu.

Raunocce
Postitusi: 54
Liitunud: 14.04.2009 07:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas Raunocce » 21.04.2011 07:14

rallikas kirjutas:Mina olen aru saanud nii, et e-savage on "normaalsavagest" väiksem ja osad ei kattu.
Kui Sa teema pealkirja uuesti üle vaatad siis näed et tegemist on Savage X'ga, mitte E-Savage
sellel kattuvad paljud osad...
[url=http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=4611]Minu masin[/url]

rallikas
Postitusi: 670
Liitunud: 01.06.2006 16:37

Re: Savage X > Elektriks...

Postitus Postitas rallikas » 21.04.2011 22:49

Vastasin kasutaja Kodanik küsimusele, mis oli :
kas e-savage ja savage x ja fluxi difrid on mõõtudelt samad

Vasta