Sanwa ja LRP
Sanwa ja LRP
Ahoi,
Minuni on jõudnud uudis, et LRP on nüüd Sanwa toodete exclusive distributor kogu euroopa riikidele. Sellest tulenevalt on tulevikus Sanwa tooted ka meie tootevalikus!
Sanwa servod on näiteks selliste näitajatega:
Kiirus; kilod (6v)
0,07; 8,0
0,10; 13
Minuni on jõudnud uudis, et LRP on nüüd Sanwa toodete exclusive distributor kogu euroopa riikidele. Sellest tulenevalt on tulevikus Sanwa tooted ka meie tootevalikus!
Sanwa servod on näiteks selliste näitajatega:
Kiirus; kilod (6v)
0,07; 8,0
0,10; 13
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Sanwa servod on ühed odavaimad ja samas pole midagi väga halba kuulnud. Samal ajal pole ka ise kasutanud, kuid kaalun tõsiselt. Idas ja läänes maksavad 80-90$ ning valik on suur, samal ajal kui konkurentide samaväärsed 100-130$.
Isiklikult "tänan" inimest, kes Sanwa servode tähistuse/nimed välja mõtles... midagi segasemat pole ma veel kohanud
Saad ju servo "kiirust tõsta" sellega, et pikendad õlga servo horni. Offroadis ei ole vaja 15kg/cm servot gaasile ja pidurile. Paned seal pikema õla ja teed kohe servo näiteks 30% kiiremaks ning sisuliselt ei kaota milleski. Ehk siis kui võimsust liiast, saab tihtipeale selle kiiruseks "konvertida"
Isiklikult "tänan" inimest, kes Sanwa servode tähistuse/nimed välja mõtles... midagi segasemat pole ma veel kohanud
Saad ju servo "kiirust tõsta" sellega, et pikendad õlga servo horni. Offroadis ei ole vaja 15kg/cm servot gaasile ja pidurile. Paned seal pikema õla ja teed kohe servo näiteks 30% kiiremaks ning sisuliselt ei kaota milleski. Ehk siis kui võimsust liiast, saab tihtipeale selle kiiruseks "konvertida"
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
Servo õla pikendamine ei ole tihti võimalik (ei mahu lihtsalt ära), samuti muudab õla pikendamine süsteemi lineaarsust/eksponentsiaalsust, kaotad lahutusvõimes ja pikem õlg ka paindub lihtsalt rohkem läbi (kui mingit Xtra HD aluõlga ei kasuta).
Ma pole maailmahindu ammu vaadanud, aga viimati, kui ma servosid ostsin, oli Futaba 9451 kingokongos ~10$ odavam, kui vastav Sanwa (ERG-something).
Sanwa tooted iseenesest on väga kvaliteetsed, lihtsalt meil vähelevinud, kuna keegi pole siin neid müünud.
Ma pole maailmahindu ammu vaadanud, aga viimati, kui ma servosid ostsin, oli Futaba 9451 kingokongos ~10$ odavam, kui vastav Sanwa (ERG-something).
Sanwa tooted iseenesest on väga kvaliteetsed, lihtsalt meil vähelevinud, kuna keegi pole siin neid müünud.
Servo õla pikendamine kiiruse eesmärgil pole kõige parem idee. See on natuke nagu, et 4-ja head rehvi ei jäksa osta siis ostan kolm ning 4'ndaks panen tagavara ratta.
Pikendades servo õla kiiruse eesmärgil väheneb servo lahtusvõime nagu ollo juba mainis kuid lisaks sellele hakkad sa servo hammakatest kasutama väga piiratud ala ning suurendad sealseid väändemomente. See on ka põhjus, miks ma olen näinud servode juhendites linkage ehitamise kohta. Seal öeldi a'la "Tee linkage nii, et servo liiguks võimalikult palju saavutamaks mõlema serva EPA'si. Sellisel juhul on servol kõige rohkem jõudu ning koormus jaguneb ühtlasemalt kogu hammasratastele."
Pikendades servo õla kiiruse eesmärgil väheneb servo lahtusvõime nagu ollo juba mainis kuid lisaks sellele hakkad sa servo hammakatest kasutama väga piiratud ala ning suurendad sealseid väändemomente. See on ka põhjus, miks ma olen näinud servode juhendites linkage ehitamise kohta. Seal öeldi a'la "Tee linkage nii, et servo liiguks võimalikult palju saavutamaks mõlema serva EPA'si. Sellisel juhul on servol kõige rohkem jõudu ning koormus jaguneb ühtlasemalt kogu hammasratastele."
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB