Gaui Hurricane 550

Siia üldine arutelu lennuaparaatide teemal.

Moderaator: JazZ

Vasta
tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Gaui Hurricane 550

Postitus Postitas tuhkur » 19.01.2009 22:01

http://www.electric-rc-helicopter.com/p ... ane550.php
Pilt

...küsimus mitte just t-rexi kohta...
Aga kuidas suurematel kopteritel labad(puit 500mm) pingutatakse?
Ei teagi õigeid väljendeid aga siis nö pearootoril ja sabal....

Saba omad hetkel küll käivad üsna raskelt...isegi kui kinnituskruvi täitsa lahti on...
Pearootoril aga kui on vähe rohkem lahti siis juba mootori käivitamisel(elektri) lööb nõksakaga labad paigast ja pärast ei lähe nad madalamatel pööretel paika...Või lähevad isegi nii paigast ära ,et labadel on tulnud jäljed labahoidjaga kokkupuutest.
Väiksematel tean ,et need labad pidid üsna õrnalt olema... Et enamvähem kui vastu lähed siis vajub alla vms...

Ja kui oluline on ,et puitlabadel on seibid (metallist) üleval ja all(plastik labahoidjas)? Hetkel nagu on ainult üleval...

http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
Viimati muutis tuhkur, 05.03.2009 10:56, muudetud 2 korda kokku.
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 19.01.2009 22:16

Ma kusjuures esitasin ühes vene foorumis sama küsimuse ja vastuseks sain täpselt nii et mootori startimisel labad ennast kokku ei klapiks aga maaga kokkupõrkel või siis kättega saab kokku lükata... Tundub loogiline.

BTW paari kuu pärast kui ilm kevadisemaks kisub liitun teiega kaa kopterdamisega

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 20.01.2009 07:40

Eem, kui mootori käivitamisel labad kokku klapib siis on ESC'i soft start kas väljas või kehva võitu (muidugi eeldusel et labad päris lahti pole).
Hea ja toimiv variant kuidas mina labasid kinni keeran ja kontrollin: keerad tunde järgi kinni ja proovid, tõstad kopteri ülesse ja keerad käes külili, nii et labad on horisontaalselt, labad ei tohiks selles asendis ise alla vajuda, samas kui Sa teed selles asendid kopteriga väikese nõksu, siis nad võiksid alla kokku vajuda. Testitud ja toimib.
Seibe kasutatakse laba ja laba hoidja vahel ainult siis kui laba hoidjasse on mõeldud panna näiteks 10mm labasid aga labad on Sul 9mm, muidu mitte.
Juba pikemat aega olen tahtnud küsida kuda see Gaui EP550 tundub, seda tahaks päris näha kohe...
Eerik: Mis kopter on plaanis soetada?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 20.01.2009 10:11

To: Jazz

T-Rex 450SA koopia :oops:
Üldiselt üritasin suhteliselt odavalt läbi ajada, Gyro samuti futaba GY401 koopia mis on saanud väga head avustust XMHobbies G401B. Ja digi servod ostetud hobbycityst.
Hetkel kopteri molekulid on kastis veel, osa juppe ja tehnika tuleb. Nagu mootor, DX6i pult, simu juhe puldile, abivahendid algajale ja seadistamise vahendid, ja A123 akud

Küss Jazzile elektroonilise Flybari kohta, mille poolest erineb kopteri käitumine? Ise vaatasin vidosid ja arvamusi Skookum SK360 siiani on küll paljud taevani kiitnud ja hind $270 pole teb mis kallis. Ainuke asi pidi olema seadistamine pisut keeruline paljude njuansidega.

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 20.01.2009 12:13

no labasi päris kokku ei löö...
aga peaks proovima seda soft starti vaadata kas on sees või ei(iseasi kas ma sellest piiksutamisest midagi aru saan)
Näidata saan ma hetkel ainult pilte...
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 20.01.2009 12:21

Soft start kindlasti sisse...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 20.01.2009 15:02

sain oma soft stardi ka tööle...

Aga küsisin ka taga labade kohta...
Kuidas need peaks olema? samamoodi ,et väikse nõksu peale peaks langema alla? Kui nii ei juhtu kas siis peaks õhemaks viilima neid?

Aga mure järgmine...
Esiteks mootor kuidagi nagu hakiks vahepeal... Ehk siis kui nö gaasi vaikselt lisan pöörded tõusevad ja ca poole peal äkki langevad... ja vahepeal teeb üldse imelikke nõkse...
Teiseks hakkab rootor laperdama mingitel hetkedel...
Algul arvasin ,et see oli sellest ,et labad liiga kõvasti kinni ja ei suuda sirgeks minna...
Õhku pole veel saanud...
Põhjus võib ka olla 5s akus 6s asemel? Ehk siis pöörded liiga madalad?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 20.01.2009 15:58

Pearootori labasi ei pingudata. Lihtsalt. Ja ongi nii.
:twisted:
On mõned autod, ja paar koperdist.

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 20.01.2009 16:03

ziilike kirjutas:Pearootori labasi ei pingudata. Lihtsalt. Ja ongi nii.
:twisted:
Neid kurradeid pööratakse.

Vohh!
On mõned autod, ja paar koperdist.

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 20.01.2009 16:15

Eerik: Elektroonilise Flybariga lendamise kohta ei oska ma nagu midagi tarka öelda, pole ise proovida saanud, seda viga plaanin kevadel parandada. Teoorias peaks kopter rohkem "locked in" (vabandan, ei leidnud eesti keelset väljendit) olema, sest igal teljel on ju gyro põhimõtteliselt. Eks ta teist moodi ole kindlasti, vajab harjumist. SK360 kohta olen mina nii ja naa kommentaare lugenud, enamus kiidavad ikka Mikado oma... Samas hinna vahe on neil 2x.

Tuhkur: Ka saba labad peavad olema nii palju vabalt, et nad ringi käies oma õige asendi saaksid võtta. Kui see nii ei ole, siis võib see vibratsiooni tekitada ja see omakorda mida iganes.
See mootori katkumise probleem on keerulisem, kõlab nagu minu enda kogetud staatilise elektri probleem... Samas võib põhjuseid olla veel palju. Kasutad Sa PPM'i või PCM'i?
Vähe pöördeid ei pane mootorit katkuma. Probleem võib ainult siis tekkida kui ESC'i cutoff on tehtud ainult 6S lipoga kasutamiseks, aga sellist ESC'i pole mina veel kohanud, tavaliselt ESC vaatab akut ühendades aku pinge ja selle järgi otsustab millal cutoff'i teha. Aku on ikka korras?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 20.01.2009 17:42

Aku kohta ei tea suurt öelda midagi...
Aku on kasutatud...
Vastuvõtja on PCM
Ja vibra mis vahel sisse lööb on nii suur nagu hakkaks kohe juppe lendama... silmaga pearootori otsa vaadates laperdab see ca 2-3cm
ja kogu kopter väriseb...
ainus asi mis ma vaatasin ,et labad ei ole päris ühel joonel...aga seda tuleks ju vaadata õhus...
Ja kinni hoida ka ei taha ,et vaadata siis...

Tegin uue katse... kuna mul throttle kangil on see vidin küljes mis astme kaupa laseb liigutada siis nöksu haaval liigutades mingi hetk pöörded langevad... lasen nõksu tagasi hakkavad jälle tõusma. Samas mingi hetk samas asendis jällegi toimib...
Ja kui jällegi pöördeid vähendasin siis lõi jälle selline vibra sisse. Hea ,et külili ei kuku vms...
Kui viga staatilises elektris siis kas see võiks servosi lolliks ajada? siis nagu võiks ju ka vibra tulla vms...
Ilma labadetta proovisin siis nagu toimis kõik ilusti...
Labad kaalusin ja mõõtsin keskkohta... olid ok...

Tegin veel katse ja hoidsin siis kopterit laua peal kinni...
Pöördeid nii palju ei julgenud panna kui maas olles...
Aga kerge vibra oli ikkagi ja samas servod tundusid nagu paigal olevat...
:?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
ziilike
Postitusi: 46
Liitunud: 13.10.2008 09:40

Postitus Postitas ziilike » 20.01.2009 21:31

Kui ika väga hätta jääd.: kõlista kõnetraati. [5279802]
äkki aitab! :twisted:
On mõned autod, ja paar koperdist.

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 20.01.2009 23:15

...eks vaatab
Usun ,et ilma nägematta on suht keeruline abi jagada...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 21.01.2009 09:13

See vibra teema kõlab nagu see vibra mis tuleb hetkeks kui labad pole veel ennast õigesse asendisse vedanud, mina lasen sellest hetkest kiiresti üle ja kõik toimib. Ära seda soovitusena võta :P

Su kirjeldus mootori seiskumise kohta kõlab täpselt nagu aku oleks kutu, suurema koormuse puhul ESC teeb lihtsalt cutoffi kuna aku pinge langeb.

Ära selliseid inimkatseid tee kus Sa ise kopterit kinni hoiad, neid on teised juba teinud ja need ei lähe alati hästi.

Jama on see et Sa oled Haapsalus ja ma Pärnus, muidu vaataks ise üle selle...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 21.01.2009 09:56

aga kuidas võiks akut kontrollida?
Peale katseid laadiaga ühendades purkide pinged olid võrdsed...
Muud hetkel vaadata pole osanud...
https://www.pivotalhobbies.com/sc/produ ... =33&page=1
Aku ise selline

Teise asjata tõstan hetkel vastuvõtja teise koha peale.
Äkki see annab midagi...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 21.01.2009 10:07

Aku kontrollimiseks oleks vaja mingit seadet mis volte näitab, mõõta tuleks neid sellel hetkel kui mootor seisma jääb...
On see kopter Sul üldse lennanud? Ostsid kasutatuna? Ega Sul ei ole võimalik millalgi koos selle kopteriga Pärnu tulla, vaataks üle selle asja?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 21.01.2009 10:41

No mul on olemas ampertangid , voltmeeter, oss... Nendega võiks ju saada midagi mõõta?
Ja kui regu peal on 3-6 lipo kirjas ja ma ühendasin 3s lipo ei teinud mootor piuksugi.
Kas see võiks tähendada ,et mul pole ikkagi lipo resiim valitud?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 21.01.2009 10:57

Üldiselt DataLogger näitab hästi pinge läbivajumist ja üldse hingeelu mis seal toimub...
Mõned on siin soetanud sellise vidina endale, annab päris hea ülevaate

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 21.01.2009 11:32

Mul on elogger olemas, asjalik asi on, kopteri puhul vähemalt.
Mingi muu asjaga mõõtma hakata võib Sulle endale ohtlik olla.
Kui Sa pealabad ära võtad, kas siis läheb asi ilusti pöördesse?
Sinu jutu põhjal pakuks et asi on kas akus või ESC'is.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 21.01.2009 14:20

ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 21.01.2009 15:15

tuhkur kirjutas:ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
No siis see vibra oligi tõenäoliselt sellest et labad polnud veel õiges asendis, mul tudiseb ka hetkeks ja see on normaalne.
Mis saatjat Sa kasutad ja milline näeb välja Su gaasi kõver? Oled kindel et saatja on korras?
See et ta ilma koormuseta (labadeta) toimib viitab nagu sellele minu aku teooriale... või siis on ESC'is midagi mäda. ESC on ikka seadistatud?
See et ta järsult pöördeid tõstis (mitte aeglaselt) on iseenesest normaalne, sest softstart toimib ainult nullist. Küsimus on pigem selles, et miks ta üldse neid tõstis kui Sa kangi alla liigutasid.
Ma loodan et Sul saatjal on ikka Throttle hold seadistatud kui Sa selliseid teste teed...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 21.01.2009 16:38

http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
JazZ kirjutas:
tuhkur kirjutas:ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
No siis see vibra oligi tõenäoliselt sellest et labad polnud veel õiges asendis, mul tudiseb ka hetkeks ja see on normaalne.
Mis saatjat Sa kasutad ja milline näeb välja Su gaasi kõver? Oled kindel et saatja on korras?
See et ta ilma koormuseta (labadeta) toimib viitab nagu sellele minu aku teooriale... või siis on ESC'is midagi mäda. ESC on ikka seadistatud?
See et ta järsult pöördeid tõstis (mitte aeglaselt) on iseenesest normaalne, sest softstart toimib ainult nullist. Küsimus on pigem selles, et miks ta üldse neid tõstis kui Sa kangi alla liigutasid.
Ma loodan et Sul saatjal on ikka Throttle hold seadistatud kui Sa selliseid teste teed...




no gaasikõver on nagu ikka 0-25-50-75-100
Saatja toimib ilusti teiste kopteritega...
Vastuvõtja oli ka viimati kasutades veel korras...

ESC.i seadistamine... olen seda proovinud juba paar korda...
Minuteada on valida ainult 2 asja... aku tüüp ja siis see soft start vms...
Soft stardi sain tööle(algul polnud peal)

Throttle hold on pandud aga pole eriti kasutanud seda... Sest nagu olen aru saanud toimib see ju samamoodi nagu kangi 0 asend? Või ei ole nii? Ehk siis kui hold on peal ei tohiks mootor mitte mingil juhul tööle hakata aga kui on väljas siis on ikkagi võimalus ,et hakkab tööle kuigi kangi asendit pole muutnud?
Ok iseenesest vist saan nüüd aru mis selle mõte on... kangi järsult alla tõmmates muutub labanurk ka koheselt...

Niipalju kui googeldasin ei leidnud küll kedagi staatilise elektri üle kurtvat...


Tegin ka katse kui ühendasin kaks -3s pakki kokku ja tulemus sama(iseasi kui head mu ühendused said)
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 22.01.2009 08:36

Poolitasin kogu selle teema ja eemdaldasin Su eraldi postituse siia.

Mis probleemi puutub, siis minu mõistus hakkab otsa saama... Sa oled juba enamus asju välistanud, järgi on jäänud siis veel ESC ja mootor. Mina ei tea kas mootor on võimeline sellise probleemi tekitama, nii et mina panustaks ESC'ile.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 22.01.2009 09:57

Ja ESC´i saab kontrollida ainult uuega proovides?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 22.01.2009 10:43

tuhkur kirjutas:Ja ESC´i saab kontrollida ainult uuega proovides?
Ei, see võib kasutatud ka olla millega proovid :P
Kui vinget ESC'i Sul sinna kirjade järgi vaja oleks?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 22.01.2009 14:53

Hetkel ei tea enam midagi öelda
Võtsin kopteri pulkadeks... Vaatasin üle ,et midagi kõver poleks...
Mõõtsin ja katsusin kõik asjad üle...
Paar asja sain ka veidi täpsemaks...
Aga otsest muutust ei näinud...(lootsin ikkagi ,et midagi on kõver...ja ,et ka sellest see vibra vms)

Tegin veel katseid...Mille tulemusena vaatasin ,et kui mootoril olid pöörded sees siis ei juhtunud enam suurt midagi...
Seadistasin saatjast siis mootori pöörded maksimumini poole kangi peal...

Ja teostasin ca 7min hõljumise...

Mootori temp peale lendu oli 52kraadi
Regulaatoril 27 ja akul 32kraadi

Mida ma nüüd järeldama peaks ei teagi...
Midagi nagu peaks ikkagi rikkis olema sest muidu ta poleks ju tõmmelnud...

ESC ise on 50A 3-6s lipo (originaal)
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 22.01.2009 15:00

Võis ka häire olla, kasvõi staatilisest, kui mitte muust. PCM läheb sellisel juhul fail-safe peale. Kas ja kuidas sul PCM fail-safe seadistatud oli?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 22.01.2009 15:34

ma mõtlesin ja mõtlesin aga päris õiget varianti ikka välja ei suutnud mõelda kuidas seda fail safe´i panna...

lõpuks panin sedasi ,et mõlemad kangid keskel ja throttle hold peale...
Et kui asi on seotud pööretega siis ei juhtuks seda ,et pöörded jääksidki peale...
Või kuidas õigem oleks?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 22.01.2009 15:39

Ühesõnaga sul oli FailSafe seadistatud ja see mis juhtus, EI tulenenud FailSafe rakendumisest? Siis saab selle teooria maha kriipsutada...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 22.01.2009 16:09

Kui nüüd loogiliselt mõelda siis küll jah... Sest pöörded ju kasvasid mitte ei kahanenud...
Siis võiks ikkagi ainus kahtlane asi olla see ESC?

Ja kustmaalt muutuvad temperatuurid liiga suureks? 70-80kraadi?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 04.03.2009 10:30

...mingi loogika järgi ma mõtlen ,et kui panna mootorile suurem pinion ja sellega tõusevad rootori pöörded siis kasvab ka mootori koormus?
Aga mis juhtub mootori koormamisega siis kui kasutada 6s aku asemel 5s? Sellega vähenevad küll pöörded aga koormus jääb samaks?

Ehk siis kokkuvõtteks sai pandud 1 hamba võrra suurem pinion ja nüüd mõtlen ,et mida see peale pöörete suurendamise veel muutis? Ja kasutan 6s aku asemel 5s akut...

Lennu aeg väheneb ja elektroonika kuumeneb rohkem?
Kuigi see 1 hammas pole suurt mingi muutus...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 04.03.2009 12:15

1 hammas rohkem on kopteri puhul päris suur muutus.
Lennuaeg väheneb kindlasti, elektroonika võib ka rohkem kuumeneda.
Ja 5S aku teeb asja veel hullemaks. Muidugi 5S aku puhul peabki suuremat pinioni kasutama või siis mootorit mis voldi kohta rohkem pöördeid annab.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

Taits
Postitusi: 591
Liitunud: 12.11.2005 22:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Taits » 04.03.2009 19:14

Nurgamõõtjaga labasid oled mõõtnud? Mingi hetk lugesin, et annad kangi, aga pöörded hoopis langevad, et see võib tuleneda sellest, et sul on nende pöörete jaoks liiga suur labanurk ja lihtsalt mootor ei jõua enam vedada. Vaata kaasi ja labanurga kõverad puldist üle ja vaata sama ka lauapeal. Kui ta sul mingil hetkel hakib, siis vaata ka pistikud ja kõikvõimalikud ühendused üle. Kuigi arvan, et kui sa kopteri pulkadeks võtsid, siis seda oled juba teinud. Kui saad teise reguga proovida, siis halvemal juhul võib su puldi potekas ka pees olla. Ühesõnaga neid variante on tõesti palju, mis seda põhjustada võib. Samas võib olla ka mingi pihtne ja pisike viga, näiteks mingil pistikul on ühendus kehv või mingil juhtmel on rüüs katki ja käib vastu mingit metallosa. Paha ei teeks proovi mõttes vastuvõtja antenn kuskilt teistpidi vedada või jätta lihtsalt alla rippuma.
Burn more fuel!

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 05.03.2009 10:51

no saatja viga ei saa olla sest teised kopterid lendavad ilusti.
Lendab ka gaui ilusti kui gaasikõver on 0%, 50%,100%,100%, 100% ja idle up on koguaeg 100%

Pole ka enam katsetanud gaasikõverat muuta kuna puudub vajadus. (ehk siis kuna mul niigi 5s aku ja lahja mootor siis ongi vaja 100%)

Labanurgad on paigas...
Seda ,et rootori pöörded tõusevad kui labanurgad on 0 ja vähenevad kui suurendada nurkasi on mul teada.
Hetkel pole selle murega oma pead enam vaevanud sest vähemalt 20x lennanud ilma probleemideta.
Sai ka ühe hamba võrra suurem pinion mootorile pandud aga suurt lennanud veel pole(korra ainult proovisin ja ka siis oli ok)
Kuigi kui ESC vigane siis võib see probleem ka iga kell ilmneda ka 100% pööretel. Ja siis tagajärgedele mõelda ei tahaks sest autorotatsiooni pole veel harjutanud...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Kasutaja avatar
lauri
pistik.com
Postitusi: 2612
Liitunud: 10.04.2006 20:40
Kontakt:

Postitus Postitas lauri » 05.03.2009 12:01

Regu governor käigus? Sellisel juhul ei tohiks minuteada gaasikõver 100%-ni minna, muidu pole governoril võimalus gaasi juurde anda, niigi 100% juba. Sestap kõverat üle 90-95% ei tehtagi, kui governori kasutatakse.

Parandage mind, kui oman vana ja vale infot :roll:
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]

Kasutaja avatar
JazZ
Fast Hobbies
Postitusi: 1104
Liitunud: 10.06.2005 13:23
Asukoht: Pärnu
Has thanked: 9 korda
Been thanked: 1 kord
Kontakt:

Postitus Postitas JazZ » 05.03.2009 12:19

governoriga soovitatakse jah kuskil 85% kandis sirget throttle curve'i, nii et Lauri ei eksi.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu

tuhkur
Postitusi: 135
Liitunud: 29.05.2008 22:47
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas tuhkur » 05.03.2009 15:09

väljendasin ennast siis valest.
saatjast on 100% otseselt pöördeid pole mõõtnud.

aga kuidas governor üldse tööle hakkab?
iseenesest pole mul ka mõtet seda kasutada sest siis on just pöördeid vähem? kui nö täisgaasil.
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]

Vasta