Gaui Hurricane 550
Moderaator: JazZ
Gaui Hurricane 550
http://www.electric-rc-helicopter.com/p ... ane550.php
...küsimus mitte just t-rexi kohta...
Aga kuidas suurematel kopteritel labad(puit 500mm) pingutatakse?
Ei teagi õigeid väljendeid aga siis nö pearootoril ja sabal....
Saba omad hetkel küll käivad üsna raskelt...isegi kui kinnituskruvi täitsa lahti on...
Pearootoril aga kui on vähe rohkem lahti siis juba mootori käivitamisel(elektri) lööb nõksakaga labad paigast ja pärast ei lähe nad madalamatel pööretel paika...Või lähevad isegi nii paigast ära ,et labadel on tulnud jäljed labahoidjaga kokkupuutest.
Väiksematel tean ,et need labad pidid üsna õrnalt olema... Et enamvähem kui vastu lähed siis vajub alla vms...
Ja kui oluline on ,et puitlabadel on seibid (metallist) üleval ja all(plastik labahoidjas)? Hetkel nagu on ainult üleval...
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
...küsimus mitte just t-rexi kohta...
Aga kuidas suurematel kopteritel labad(puit 500mm) pingutatakse?
Ei teagi õigeid väljendeid aga siis nö pearootoril ja sabal....
Saba omad hetkel küll käivad üsna raskelt...isegi kui kinnituskruvi täitsa lahti on...
Pearootoril aga kui on vähe rohkem lahti siis juba mootori käivitamisel(elektri) lööb nõksakaga labad paigast ja pärast ei lähe nad madalamatel pööretel paika...Või lähevad isegi nii paigast ära ,et labadel on tulnud jäljed labahoidjaga kokkupuutest.
Väiksematel tean ,et need labad pidid üsna õrnalt olema... Et enamvähem kui vastu lähed siis vajub alla vms...
Ja kui oluline on ,et puitlabadel on seibid (metallist) üleval ja all(plastik labahoidjas)? Hetkel nagu on ainult üleval...
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
Viimati muutis tuhkur, 05.03.2009 10:56, muudetud 2 korda kokku.
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Eem, kui mootori käivitamisel labad kokku klapib siis on ESC'i soft start kas väljas või kehva võitu (muidugi eeldusel et labad päris lahti pole).
Hea ja toimiv variant kuidas mina labasid kinni keeran ja kontrollin: keerad tunde järgi kinni ja proovid, tõstad kopteri ülesse ja keerad käes külili, nii et labad on horisontaalselt, labad ei tohiks selles asendis ise alla vajuda, samas kui Sa teed selles asendid kopteriga väikese nõksu, siis nad võiksid alla kokku vajuda. Testitud ja toimib.
Seibe kasutatakse laba ja laba hoidja vahel ainult siis kui laba hoidjasse on mõeldud panna näiteks 10mm labasid aga labad on Sul 9mm, muidu mitte.
Juba pikemat aega olen tahtnud küsida kuda see Gaui EP550 tundub, seda tahaks päris näha kohe...
Eerik: Mis kopter on plaanis soetada?
Hea ja toimiv variant kuidas mina labasid kinni keeran ja kontrollin: keerad tunde järgi kinni ja proovid, tõstad kopteri ülesse ja keerad käes külili, nii et labad on horisontaalselt, labad ei tohiks selles asendis ise alla vajuda, samas kui Sa teed selles asendid kopteriga väikese nõksu, siis nad võiksid alla kokku vajuda. Testitud ja toimib.
Seibe kasutatakse laba ja laba hoidja vahel ainult siis kui laba hoidjasse on mõeldud panna näiteks 10mm labasid aga labad on Sul 9mm, muidu mitte.
Juba pikemat aega olen tahtnud küsida kuda see Gaui EP550 tundub, seda tahaks päris näha kohe...
Eerik: Mis kopter on plaanis soetada?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
To: Jazz
T-Rex 450SA koopia
Üldiselt üritasin suhteliselt odavalt läbi ajada, Gyro samuti futaba GY401 koopia mis on saanud väga head avustust XMHobbies G401B. Ja digi servod ostetud hobbycityst.
Hetkel kopteri molekulid on kastis veel, osa juppe ja tehnika tuleb. Nagu mootor, DX6i pult, simu juhe puldile, abivahendid algajale ja seadistamise vahendid, ja A123 akud
Küss Jazzile elektroonilise Flybari kohta, mille poolest erineb kopteri käitumine? Ise vaatasin vidosid ja arvamusi Skookum SK360 siiani on küll paljud taevani kiitnud ja hind $270 pole teb mis kallis. Ainuke asi pidi olema seadistamine pisut keeruline paljude njuansidega.
T-Rex 450SA koopia
Üldiselt üritasin suhteliselt odavalt läbi ajada, Gyro samuti futaba GY401 koopia mis on saanud väga head avustust XMHobbies G401B. Ja digi servod ostetud hobbycityst.
Hetkel kopteri molekulid on kastis veel, osa juppe ja tehnika tuleb. Nagu mootor, DX6i pult, simu juhe puldile, abivahendid algajale ja seadistamise vahendid, ja A123 akud
Küss Jazzile elektroonilise Flybari kohta, mille poolest erineb kopteri käitumine? Ise vaatasin vidosid ja arvamusi Skookum SK360 siiani on küll paljud taevani kiitnud ja hind $270 pole teb mis kallis. Ainuke asi pidi olema seadistamine pisut keeruline paljude njuansidega.
no labasi päris kokku ei löö...
aga peaks proovima seda soft starti vaadata kas on sees või ei(iseasi kas ma sellest piiksutamisest midagi aru saan)
Näidata saan ma hetkel ainult pilte...
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
aga peaks proovima seda soft starti vaadata kas on sees või ei(iseasi kas ma sellest piiksutamisest midagi aru saan)
Näidata saan ma hetkel ainult pilte...
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Soft start kindlasti sisse...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
sain oma soft stardi ka tööle...
Aga küsisin ka taga labade kohta...
Kuidas need peaks olema? samamoodi ,et väikse nõksu peale peaks langema alla? Kui nii ei juhtu kas siis peaks õhemaks viilima neid?
Aga mure järgmine...
Esiteks mootor kuidagi nagu hakiks vahepeal... Ehk siis kui nö gaasi vaikselt lisan pöörded tõusevad ja ca poole peal äkki langevad... ja vahepeal teeb üldse imelikke nõkse...
Teiseks hakkab rootor laperdama mingitel hetkedel...
Algul arvasin ,et see oli sellest ,et labad liiga kõvasti kinni ja ei suuda sirgeks minna...
Õhku pole veel saanud...
Põhjus võib ka olla 5s akus 6s asemel? Ehk siis pöörded liiga madalad?
Aga küsisin ka taga labade kohta...
Kuidas need peaks olema? samamoodi ,et väikse nõksu peale peaks langema alla? Kui nii ei juhtu kas siis peaks õhemaks viilima neid?
Aga mure järgmine...
Esiteks mootor kuidagi nagu hakiks vahepeal... Ehk siis kui nö gaasi vaikselt lisan pöörded tõusevad ja ca poole peal äkki langevad... ja vahepeal teeb üldse imelikke nõkse...
Teiseks hakkab rootor laperdama mingitel hetkedel...
Algul arvasin ,et see oli sellest ,et labad liiga kõvasti kinni ja ei suuda sirgeks minna...
Õhku pole veel saanud...
Põhjus võib ka olla 5s akus 6s asemel? Ehk siis pöörded liiga madalad?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Eerik: Elektroonilise Flybariga lendamise kohta ei oska ma nagu midagi tarka öelda, pole ise proovida saanud, seda viga plaanin kevadel parandada. Teoorias peaks kopter rohkem "locked in" (vabandan, ei leidnud eesti keelset väljendit) olema, sest igal teljel on ju gyro põhimõtteliselt. Eks ta teist moodi ole kindlasti, vajab harjumist. SK360 kohta olen mina nii ja naa kommentaare lugenud, enamus kiidavad ikka Mikado oma... Samas hinna vahe on neil 2x.
Tuhkur: Ka saba labad peavad olema nii palju vabalt, et nad ringi käies oma õige asendi saaksid võtta. Kui see nii ei ole, siis võib see vibratsiooni tekitada ja see omakorda mida iganes.
See mootori katkumise probleem on keerulisem, kõlab nagu minu enda kogetud staatilise elektri probleem... Samas võib põhjuseid olla veel palju. Kasutad Sa PPM'i või PCM'i?
Vähe pöördeid ei pane mootorit katkuma. Probleem võib ainult siis tekkida kui ESC'i cutoff on tehtud ainult 6S lipoga kasutamiseks, aga sellist ESC'i pole mina veel kohanud, tavaliselt ESC vaatab akut ühendades aku pinge ja selle järgi otsustab millal cutoff'i teha. Aku on ikka korras?
Tuhkur: Ka saba labad peavad olema nii palju vabalt, et nad ringi käies oma õige asendi saaksid võtta. Kui see nii ei ole, siis võib see vibratsiooni tekitada ja see omakorda mida iganes.
See mootori katkumise probleem on keerulisem, kõlab nagu minu enda kogetud staatilise elektri probleem... Samas võib põhjuseid olla veel palju. Kasutad Sa PPM'i või PCM'i?
Vähe pöördeid ei pane mootorit katkuma. Probleem võib ainult siis tekkida kui ESC'i cutoff on tehtud ainult 6S lipoga kasutamiseks, aga sellist ESC'i pole mina veel kohanud, tavaliselt ESC vaatab akut ühendades aku pinge ja selle järgi otsustab millal cutoff'i teha. Aku on ikka korras?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Aku kohta ei tea suurt öelda midagi...
Aku on kasutatud...
Vastuvõtja on PCM
Ja vibra mis vahel sisse lööb on nii suur nagu hakkaks kohe juppe lendama... silmaga pearootori otsa vaadates laperdab see ca 2-3cm
ja kogu kopter väriseb...
ainus asi mis ma vaatasin ,et labad ei ole päris ühel joonel...aga seda tuleks ju vaadata õhus...
Ja kinni hoida ka ei taha ,et vaadata siis...
Tegin uue katse... kuna mul throttle kangil on see vidin küljes mis astme kaupa laseb liigutada siis nöksu haaval liigutades mingi hetk pöörded langevad... lasen nõksu tagasi hakkavad jälle tõusma. Samas mingi hetk samas asendis jällegi toimib...
Ja kui jällegi pöördeid vähendasin siis lõi jälle selline vibra sisse. Hea ,et külili ei kuku vms...
Kui viga staatilises elektris siis kas see võiks servosi lolliks ajada? siis nagu võiks ju ka vibra tulla vms...
Ilma labadetta proovisin siis nagu toimis kõik ilusti...
Labad kaalusin ja mõõtsin keskkohta... olid ok...
Tegin veel katse ja hoidsin siis kopterit laua peal kinni...
Pöördeid nii palju ei julgenud panna kui maas olles...
Aga kerge vibra oli ikkagi ja samas servod tundusid nagu paigal olevat...
Aku on kasutatud...
Vastuvõtja on PCM
Ja vibra mis vahel sisse lööb on nii suur nagu hakkaks kohe juppe lendama... silmaga pearootori otsa vaadates laperdab see ca 2-3cm
ja kogu kopter väriseb...
ainus asi mis ma vaatasin ,et labad ei ole päris ühel joonel...aga seda tuleks ju vaadata õhus...
Ja kinni hoida ka ei taha ,et vaadata siis...
Tegin uue katse... kuna mul throttle kangil on see vidin küljes mis astme kaupa laseb liigutada siis nöksu haaval liigutades mingi hetk pöörded langevad... lasen nõksu tagasi hakkavad jälle tõusma. Samas mingi hetk samas asendis jällegi toimib...
Ja kui jällegi pöördeid vähendasin siis lõi jälle selline vibra sisse. Hea ,et külili ei kuku vms...
Kui viga staatilises elektris siis kas see võiks servosi lolliks ajada? siis nagu võiks ju ka vibra tulla vms...
Ilma labadetta proovisin siis nagu toimis kõik ilusti...
Labad kaalusin ja mõõtsin keskkohta... olid ok...
Tegin veel katse ja hoidsin siis kopterit laua peal kinni...
Pöördeid nii palju ei julgenud panna kui maas olles...
Aga kerge vibra oli ikkagi ja samas servod tundusid nagu paigal olevat...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
See vibra teema kõlab nagu see vibra mis tuleb hetkeks kui labad pole veel ennast õigesse asendisse vedanud, mina lasen sellest hetkest kiiresti üle ja kõik toimib. Ära seda soovitusena võta :P
Su kirjeldus mootori seiskumise kohta kõlab täpselt nagu aku oleks kutu, suurema koormuse puhul ESC teeb lihtsalt cutoffi kuna aku pinge langeb.
Ära selliseid inimkatseid tee kus Sa ise kopterit kinni hoiad, neid on teised juba teinud ja need ei lähe alati hästi.
Jama on see et Sa oled Haapsalus ja ma Pärnus, muidu vaataks ise üle selle...
Su kirjeldus mootori seiskumise kohta kõlab täpselt nagu aku oleks kutu, suurema koormuse puhul ESC teeb lihtsalt cutoffi kuna aku pinge langeb.
Ära selliseid inimkatseid tee kus Sa ise kopterit kinni hoiad, neid on teised juba teinud ja need ei lähe alati hästi.
Jama on see et Sa oled Haapsalus ja ma Pärnus, muidu vaataks ise üle selle...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
aga kuidas võiks akut kontrollida?
Peale katseid laadiaga ühendades purkide pinged olid võrdsed...
Muud hetkel vaadata pole osanud...
https://www.pivotalhobbies.com/sc/produ ... =33&page=1
Aku ise selline
Teise asjata tõstan hetkel vastuvõtja teise koha peale.
Äkki see annab midagi...
Peale katseid laadiaga ühendades purkide pinged olid võrdsed...
Muud hetkel vaadata pole osanud...
https://www.pivotalhobbies.com/sc/produ ... =33&page=1
Aku ise selline
Teise asjata tõstan hetkel vastuvõtja teise koha peale.
Äkki see annab midagi...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Aku kontrollimiseks oleks vaja mingit seadet mis volte näitab, mõõta tuleks neid sellel hetkel kui mootor seisma jääb...
On see kopter Sul üldse lennanud? Ostsid kasutatuna? Ega Sul ei ole võimalik millalgi koos selle kopteriga Pärnu tulla, vaataks üle selle asja?
On see kopter Sul üldse lennanud? Ostsid kasutatuna? Ega Sul ei ole võimalik millalgi koos selle kopteriga Pärnu tulla, vaataks üle selle asja?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
No mul on olemas ampertangid , voltmeeter, oss... Nendega võiks ju saada midagi mõõta?
Ja kui regu peal on 3-6 lipo kirjas ja ma ühendasin 3s lipo ei teinud mootor piuksugi.
Kas see võiks tähendada ,et mul pole ikkagi lipo resiim valitud?
Ja kui regu peal on 3-6 lipo kirjas ja ma ühendasin 3s lipo ei teinud mootor piuksugi.
Kas see võiks tähendada ,et mul pole ikkagi lipo resiim valitud?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Mul on elogger olemas, asjalik asi on, kopteri puhul vähemalt.
Mingi muu asjaga mõõtma hakata võib Sulle endale ohtlik olla.
Kui Sa pealabad ära võtad, kas siis läheb asi ilusti pöördesse?
Sinu jutu põhjal pakuks et asi on kas akus või ESC'is.
Mingi muu asjaga mõõtma hakata võib Sulle endale ohtlik olla.
Kui Sa pealabad ära võtad, kas siis läheb asi ilusti pöördesse?
Sinu jutu põhjal pakuks et asi on kas akus või ESC'is.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
No siis see vibra oligi tõenäoliselt sellest et labad polnud veel õiges asendis, mul tudiseb ka hetkeks ja see on normaalne.tuhkur kirjutas:ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
Mis saatjat Sa kasutad ja milline näeb välja Su gaasi kõver? Oled kindel et saatja on korras?
See et ta ilma koormuseta (labadeta) toimib viitab nagu sellele minu aku teooriale... või siis on ESC'is midagi mäda. ESC on ikka seadistatud?
See et ta järsult pöördeid tõstis (mitte aeglaselt) on iseenesest normaalne, sest softstart toimib ainult nullist. Küsimus on pigem selles, et miks ta üldse neid tõstis kui Sa kangi alla liigutasid.
Ma loodan et Sul saatjal on ikka Throttle hold seadistatud kui Sa selliseid teste teed...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1852.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
no gaasikõver on nagu ikka 0-25-50-75-100
Saatja toimib ilusti teiste kopteritega...
Vastuvõtja oli ka viimati kasutades veel korras...
ESC.i seadistamine... olen seda proovinud juba paar korda...
Minuteada on valida ainult 2 asja... aku tüüp ja siis see soft start vms...
Soft stardi sain tööle(algul polnud peal)
Throttle hold on pandud aga pole eriti kasutanud seda... Sest nagu olen aru saanud toimib see ju samamoodi nagu kangi 0 asend? Või ei ole nii? Ehk siis kui hold on peal ei tohiks mootor mitte mingil juhul tööle hakata aga kui on väljas siis on ikkagi võimalus ,et hakkab tööle kuigi kangi asendit pole muutnud?
Ok iseenesest vist saan nüüd aru mis selle mõte on... kangi järsult alla tõmmates muutub labanurk ka koheselt...
Niipalju kui googeldasin ei leidnud küll kedagi staatilise elektri üle kurtvat...
Tegin ka katse kui ühendasin kaks -3s pakki kokku ja tulemus sama(iseasi kui head mu ühendused said)
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1851.jpg
http://my.tele2.ee/mmx2/kopter/IMG_1848.jpg
JazZ kirjutas:No siis see vibra oligi tõenäoliselt sellest et labad polnud veel õiges asendis, mul tudiseb ka hetkeks ja see on normaalne.tuhkur kirjutas:ilma pealabadetta toimib ilusti...
Proovisin nüüd siis suurema hooga nö gaasi anda (vahepeal natuke tudises)... aga sain ka ca 10cm kõrgusel hõljuda...
Aga mingi kala on ikka...
Mingi hetk kui hakkan õhku tõusma enam gaasi hoob ei toiminud(paari nõksu ulatuses) tõmbasin veel veidi madalamale ja siis lõi äkki pöörded põhja(mitte sujuvalt vaid järsult)... tõmbasin kangi kohe 0 ja siis jäi ka seisma...
Samas nagu võiks arvata ,et mingitel pööretel nagu läheb asi segaseks...
Ja ilma koormusetta(labadetta) sellest aru ei saa...
vb on ka pöördeid ikkagi vähe sest kalkulaatori järgi on mul 5s akuga 1662rpm ja 6s akuga 1994rpm seega mul 332rpm vähem..?
Mis saatjat Sa kasutad ja milline näeb välja Su gaasi kõver? Oled kindel et saatja on korras?
See et ta ilma koormuseta (labadeta) toimib viitab nagu sellele minu aku teooriale... või siis on ESC'is midagi mäda. ESC on ikka seadistatud?
See et ta järsult pöördeid tõstis (mitte aeglaselt) on iseenesest normaalne, sest softstart toimib ainult nullist. Küsimus on pigem selles, et miks ta üldse neid tõstis kui Sa kangi alla liigutasid.
Ma loodan et Sul saatjal on ikka Throttle hold seadistatud kui Sa selliseid teste teed...
no gaasikõver on nagu ikka 0-25-50-75-100
Saatja toimib ilusti teiste kopteritega...
Vastuvõtja oli ka viimati kasutades veel korras...
ESC.i seadistamine... olen seda proovinud juba paar korda...
Minuteada on valida ainult 2 asja... aku tüüp ja siis see soft start vms...
Soft stardi sain tööle(algul polnud peal)
Throttle hold on pandud aga pole eriti kasutanud seda... Sest nagu olen aru saanud toimib see ju samamoodi nagu kangi 0 asend? Või ei ole nii? Ehk siis kui hold on peal ei tohiks mootor mitte mingil juhul tööle hakata aga kui on väljas siis on ikkagi võimalus ,et hakkab tööle kuigi kangi asendit pole muutnud?
Ok iseenesest vist saan nüüd aru mis selle mõte on... kangi järsult alla tõmmates muutub labanurk ka koheselt...
Niipalju kui googeldasin ei leidnud küll kedagi staatilise elektri üle kurtvat...
Tegin ka katse kui ühendasin kaks -3s pakki kokku ja tulemus sama(iseasi kui head mu ühendused said)
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Poolitasin kogu selle teema ja eemdaldasin Su eraldi postituse siia.
Mis probleemi puutub, siis minu mõistus hakkab otsa saama... Sa oled juba enamus asju välistanud, järgi on jäänud siis veel ESC ja mootor. Mina ei tea kas mootor on võimeline sellise probleemi tekitama, nii et mina panustaks ESC'ile.
Mis probleemi puutub, siis minu mõistus hakkab otsa saama... Sa oled juba enamus asju välistanud, järgi on jäänud siis veel ESC ja mootor. Mina ei tea kas mootor on võimeline sellise probleemi tekitama, nii et mina panustaks ESC'ile.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
Ei, see võib kasutatud ka olla millega proovid :Ptuhkur kirjutas:Ja ESC´i saab kontrollida ainult uuega proovides?
Kui vinget ESC'i Sul sinna kirjade järgi vaja oleks?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Hetkel ei tea enam midagi öelda
Võtsin kopteri pulkadeks... Vaatasin üle ,et midagi kõver poleks...
Mõõtsin ja katsusin kõik asjad üle...
Paar asja sain ka veidi täpsemaks...
Aga otsest muutust ei näinud...(lootsin ikkagi ,et midagi on kõver...ja ,et ka sellest see vibra vms)
Tegin veel katseid...Mille tulemusena vaatasin ,et kui mootoril olid pöörded sees siis ei juhtunud enam suurt midagi...
Seadistasin saatjast siis mootori pöörded maksimumini poole kangi peal...
Ja teostasin ca 7min hõljumise...
Mootori temp peale lendu oli 52kraadi
Regulaatoril 27 ja akul 32kraadi
Mida ma nüüd järeldama peaks ei teagi...
Midagi nagu peaks ikkagi rikkis olema sest muidu ta poleks ju tõmmelnud...
ESC ise on 50A 3-6s lipo (originaal)
Võtsin kopteri pulkadeks... Vaatasin üle ,et midagi kõver poleks...
Mõõtsin ja katsusin kõik asjad üle...
Paar asja sain ka veidi täpsemaks...
Aga otsest muutust ei näinud...(lootsin ikkagi ,et midagi on kõver...ja ,et ka sellest see vibra vms)
Tegin veel katseid...Mille tulemusena vaatasin ,et kui mootoril olid pöörded sees siis ei juhtunud enam suurt midagi...
Seadistasin saatjast siis mootori pöörded maksimumini poole kangi peal...
Ja teostasin ca 7min hõljumise...
Mootori temp peale lendu oli 52kraadi
Regulaatoril 27 ja akul 32kraadi
Mida ma nüüd järeldama peaks ei teagi...
Midagi nagu peaks ikkagi rikkis olema sest muidu ta poleks ju tõmmelnud...
ESC ise on 50A 3-6s lipo (originaal)
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Võis ka häire olla, kasvõi staatilisest, kui mitte muust. PCM läheb sellisel juhul fail-safe peale. Kas ja kuidas sul PCM fail-safe seadistatud oli?
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
ma mõtlesin ja mõtlesin aga päris õiget varianti ikka välja ei suutnud mõelda kuidas seda fail safe´i panna...
lõpuks panin sedasi ,et mõlemad kangid keskel ja throttle hold peale...
Et kui asi on seotud pööretega siis ei juhtuks seda ,et pöörded jääksidki peale...
Või kuidas õigem oleks?
lõpuks panin sedasi ,et mõlemad kangid keskel ja throttle hold peale...
Et kui asi on seotud pööretega siis ei juhtuks seda ,et pöörded jääksidki peale...
Või kuidas õigem oleks?
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Ühesõnaga sul oli FailSafe seadistatud ja see mis juhtus, EI tulenenud FailSafe rakendumisest? Siis saab selle teooria maha kriipsutada...
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
...mingi loogika järgi ma mõtlen ,et kui panna mootorile suurem pinion ja sellega tõusevad rootori pöörded siis kasvab ka mootori koormus?
Aga mis juhtub mootori koormamisega siis kui kasutada 6s aku asemel 5s? Sellega vähenevad küll pöörded aga koormus jääb samaks?
Ehk siis kokkuvõtteks sai pandud 1 hamba võrra suurem pinion ja nüüd mõtlen ,et mida see peale pöörete suurendamise veel muutis? Ja kasutan 6s aku asemel 5s akut...
Lennu aeg väheneb ja elektroonika kuumeneb rohkem?
Kuigi see 1 hammas pole suurt mingi muutus...
Aga mis juhtub mootori koormamisega siis kui kasutada 6s aku asemel 5s? Sellega vähenevad küll pöörded aga koormus jääb samaks?
Ehk siis kokkuvõtteks sai pandud 1 hamba võrra suurem pinion ja nüüd mõtlen ,et mida see peale pöörete suurendamise veel muutis? Ja kasutan 6s aku asemel 5s akut...
Lennu aeg väheneb ja elektroonika kuumeneb rohkem?
Kuigi see 1 hammas pole suurt mingi muutus...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
1 hammas rohkem on kopteri puhul päris suur muutus.
Lennuaeg väheneb kindlasti, elektroonika võib ka rohkem kuumeneda.
Ja 5S aku teeb asja veel hullemaks. Muidugi 5S aku puhul peabki suuremat pinioni kasutama või siis mootorit mis voldi kohta rohkem pöördeid annab.
Lennuaeg väheneb kindlasti, elektroonika võib ka rohkem kuumeneda.
Ja 5S aku teeb asja veel hullemaks. Muidugi 5S aku puhul peabki suuremat pinioni kasutama või siis mootorit mis voldi kohta rohkem pöördeid annab.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Nurgamõõtjaga labasid oled mõõtnud? Mingi hetk lugesin, et annad kangi, aga pöörded hoopis langevad, et see võib tuleneda sellest, et sul on nende pöörete jaoks liiga suur labanurk ja lihtsalt mootor ei jõua enam vedada. Vaata kaasi ja labanurga kõverad puldist üle ja vaata sama ka lauapeal. Kui ta sul mingil hetkel hakib, siis vaata ka pistikud ja kõikvõimalikud ühendused üle. Kuigi arvan, et kui sa kopteri pulkadeks võtsid, siis seda oled juba teinud. Kui saad teise reguga proovida, siis halvemal juhul võib su puldi potekas ka pees olla. Ühesõnaga neid variante on tõesti palju, mis seda põhjustada võib. Samas võib olla ka mingi pihtne ja pisike viga, näiteks mingil pistikul on ühendus kehv või mingil juhtmel on rüüs katki ja käib vastu mingit metallosa. Paha ei teeks proovi mõttes vastuvõtja antenn kuskilt teistpidi vedada või jätta lihtsalt alla rippuma.
Burn more fuel!
no saatja viga ei saa olla sest teised kopterid lendavad ilusti.
Lendab ka gaui ilusti kui gaasikõver on 0%, 50%,100%,100%, 100% ja idle up on koguaeg 100%
Pole ka enam katsetanud gaasikõverat muuta kuna puudub vajadus. (ehk siis kuna mul niigi 5s aku ja lahja mootor siis ongi vaja 100%)
Labanurgad on paigas...
Seda ,et rootori pöörded tõusevad kui labanurgad on 0 ja vähenevad kui suurendada nurkasi on mul teada.
Hetkel pole selle murega oma pead enam vaevanud sest vähemalt 20x lennanud ilma probleemideta.
Sai ka ühe hamba võrra suurem pinion mootorile pandud aga suurt lennanud veel pole(korra ainult proovisin ja ka siis oli ok)
Kuigi kui ESC vigane siis võib see probleem ka iga kell ilmneda ka 100% pööretel. Ja siis tagajärgedele mõelda ei tahaks sest autorotatsiooni pole veel harjutanud...
Lendab ka gaui ilusti kui gaasikõver on 0%, 50%,100%,100%, 100% ja idle up on koguaeg 100%
Pole ka enam katsetanud gaasikõverat muuta kuna puudub vajadus. (ehk siis kuna mul niigi 5s aku ja lahja mootor siis ongi vaja 100%)
Labanurgad on paigas...
Seda ,et rootori pöörded tõusevad kui labanurgad on 0 ja vähenevad kui suurendada nurkasi on mul teada.
Hetkel pole selle murega oma pead enam vaevanud sest vähemalt 20x lennanud ilma probleemideta.
Sai ka ühe hamba võrra suurem pinion mootorile pandud aga suurt lennanud veel pole(korra ainult proovisin ja ka siis oli ok)
Kuigi kui ESC vigane siis võib see probleem ka iga kell ilmneda ka 100% pööretel. Ja siis tagajärgedele mõelda ei tahaks sest autorotatsiooni pole veel harjutanud...
[size=75] Gaui EP550 // T-rex 450SE //Honey bee king II//Lama V4
CH 77/63 [/size]
CH 77/63 [/size]
Regu governor käigus? Sellisel juhul ei tohiks minuteada gaasikõver 100%-ni minna, muidu pole governoril võimalus gaasi juurde anda, niigi 100% juba. Sestap kõverat üle 90-95% ei tehtagi, kui governori kasutatakse.
Parandage mind, kui oman vana ja vale infot
Parandage mind, kui oman vana ja vale infot
Lauri Laidna - http://www.pistik.com" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
[ Xray XB808 2011 + RB Engine | Xray XB808 Electric | Schumacher Mi4LP | VirtualRC ]
- JazZ
- Fast Hobbies
- Postitusi: 1104
- Liitunud: 10.06.2005 13:23
- Asukoht: Pärnu
- Has thanked: 9 korda
- Been thanked: 1 kord
- Kontakt:
governoriga soovitatakse jah kuskil 85% kandis sirget throttle curve'i, nii et Lauri ei eksi.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu