nitro---diisel konversioon

Postita siia juhul kui ei leidnud muud sobivat kohta kuhu postitada.
Vasta
AGVX
Postitusi: 79
Liitunud: 05.09.2008 10:44
Asukoht: Tallinn

nitro---diisel konversioon

Postitus Postitas AGVX » 01.01.2009 21:14

Tongis peaga tulevad ikka huvitavad mötted. Eriti huvitavaks läheb asi siis, kui guugeldades leiad veel kellegi, kes sama asja möelnud.
Davis Diesel conversionesimene video seal...masin pannakse ilma kyynlatoiteta käima. Samas tundub jälle, et paagis loksub tavaline punane 25% kyte.
Niipalju kui oma puu inglise keelega uurisin, siis tegemist ei ole tavalise diisliga, vaid mingi seguga. Keegi on seda teemat muidu uurinud?Hinnakirja vaadates siis ca 2k eesti raha.....samas kytet vist nagu ei saadeta postiga?

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 01.01.2009 21:47

Noh vene ajal oli päris palju Diisli küttega mootoreid. Diisli kütuse tegemiseks oli spets retsepte
http://www.avmodels.ru/fuel/recept.html
Aga videod ausalt öeldes muljet kohe absull ei avaldanud ei mootori äkilisus ei hääl jms
Diisli käivitamine on raskem! Samuti ka talvel kordades keerulisem!
Reguleerimisele lisandub üks kruvi mis muudab põlemiskambrit, endise küünlatoite ava kohal. Kuskil vene foorumis oli pikalt juttu diislitest. Lennukitel kus lisa vääne ja staatilised pöörded ja ökonoomsus on otstarbekas siis sõitvatel mudelitel kasu on kaheldav.

Vasta