VAJAN ABI!!!

Postita siia juhul kui ei leidnud muud sobivat kohta kuhu postitada.
Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 17.08.2006 21:10

st, (kohatu võrdlus, ent saad mõttest aru) aga mosse liigas on autod üpris võrdsed, ning väga suure tõenäosusega võidab võistluse alati mosse, see aga ei tähenda et mosse tehnilised lahendused oleksid talutaval tasemel. See kellel on nutti etteantud piirides võimalikult palju autot kiiremaks teha, ning kes suudab selle kõik ka pinnasesse kanda võidab.

See et savagetega eestis võisltusi võidetakse ei tähenda muud kui seda et enamustel võisltustel moodustavad savaged 90% MT võistlejatest seega tõenäosus savagel poodiumile tõusta on üpris suur.

see et segu muutub sellsites piirides sõltuvalt paagis loksuva kütuse hulgast on kõike muud kui normaalne, ning kodanik, kel õnnestub kogu paagi ulatuses optimaalse kütteseguga õsita saab (vähemalt minu loogika järgi) kõva eelise. Seega väita, justkui poleks seda swapi vaja teha on natukene karm.

Muuseas, oma savagel kasutasin paarikümne milliliitrist paisupaaki (kopteri oma), mis toimis eduliselt, ning andis võimaluse autol katusel käia määramatu aja (st siis kuni paak tühjaks saab) lisaks konstantsele küttesegule.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 17.08.2006 21:16

Täna maadlesin selle poole paagi segu vaesemaks minemisega.
Ei saanud alguses kohe mitte, Kui häälestasin täisbaagiga normi kippus temp üle minema kui jälle poole paagiga normi kippus täispaagiga välja surema. Selle peale võtsin külmema küünla ja oh sa imet temperatuur stabiliseerus. Poole tühja baagiga temp ei läinud nii lakke täpselt piirile nii 120-125 ja täisbaagiga sinna 105-110 juurde.
Proovi külmemat küünalt ehk võibolla saad ka stabiilsemaks.
Muuseas mis % sisalduse kütusega sõidad? Panin tähele et HPI origonaal küünal töötab hästi 16% kütusega kangemaga vaja jahedamat.
Ise kasutan OS'i küünlaid A5 ja 8
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XCB27&P=ML
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXCB29&P=V

antia
Postitusi: 1114
Liitunud: 29.07.2005 14:20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antia » 17.08.2006 21:32

RandoM kirjutas:Muuseas, oma savagel kasutasin paarikümne milliliitrist paisupaaki (kopteri oma), mis toimis eduliselt, ning andis võimaluse autol katusel käia määramatu aja (st siis kuni paak tühjaks saab) lisaks konstantsele küttesegule.
btw minu arusaamist mööda lubavad võistlusmäärused (lisa 1 pt5.1.7) ainult ühte kütusepaaki... muuks tegevuseks pane palju tahad :)
kpihus kirjutas:ytlen neljandat (või isegi viiendat korda) sul ei ole seda vaja, kõik sõidavad Savage originaal paagiga ja mõned saavad isegi esikohti.
vihjeks: osad Savaged ei sõitnud originaalpaagiga ja osad ei sõida ka tulevikus...
Viimati muutis antia, 17.08.2006 21:37, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 16:54

kust saab osta tavotti, keermeliimi, instant cement-i, õli ja vedrustuse õli?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 18.08.2006 17:24

oliwer999 kirjutas:kust saab osta tavotti, keermeliimi, instant cement-i, õli ja vedrustuse õli?
tavoti asemel pruugin mina white greas'i (tehniline vaseliin) seda saad autopoodidest. Aga muu kraami saad ntx kullost.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 19:10

kui ma sätiksin HIGH SPEED NEEDLE-i poole paagi pealt ära ja sõidaks koguaeg nii, et panen ainult pool paaki täis....Kas auto siis sõidaks koguaeg optimum performance-iga?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 18.08.2006 19:13

oliwer999 kirjutas:kui ma sätiksin HIGH SPEED NEEDLE-i poole paagi pealt ära ja sõidaks koguaeg nii, et panen ainult pool paaki täis....Kas auto siis sõidaks koguaeg optimum performance-iga?

see küsimus juba korra oli. mitu korda sa üle küsid ühte ja sama asja?

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 19:21

niikaua kui loogilise vastuse saan :P

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 18.08.2006 19:22

oliwer999 kirjutas:niikaua kui loogilise vastuse saan :P
võib-olla on loogiline vastus juba kirjutatud, aga sa ei pruugi sellest lihtsalt aru saada

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 19:24

aga tahaks aru saada :(...
saaksid seletada?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 18.08.2006 19:30

oliwer999 kirjutas:aga tahaks aru saada :(...
saaksid seletada?
kahjuks mitte kuna pole teemasse süvenenud ja kuna mul on mt2 ja sellega selliseid probleeme pole, ei hakka teemasse süvenema ka

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 19:41

ok :(

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 18.08.2006 22:14

Ma jagasin oma kogemust, proovi jahedamat küünalt ja häälesta mootor paika

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 18.08.2006 22:20

ok :)....kas lihtsalt küünalt või kõige külmemat? mul on ainult kõige külmem

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 18.08.2006 22:35

mis firma küünal? on mingi tähistus ka olemas?

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 19.08.2006 14:02

käisin proovimas....külm küünal tegi täpselt sama jama :( . Sain küll parema performance-i aga lükkas väha kõvasti tühikäigu pöörded üles
poole paagi pealt ikka tõuseb temp kiiresti küll... :cry:
Tahaks igalt SAVAGE X-i omanikult teada saada kuidas nad enda probleemi lahendasid :)

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 19.08.2006 17:03

kuna siin on juba abi teema, siis ei hakkanud uut tegema ja küsin siin, et milles on probleemi. kui sul on high ja low speed needle algasendis ja hakkad neid keerama, siis tunned et muudab auto paremaks ja kui oled juba ühe enam-vähem ära sättinud ja teed paar väikest ringi proovimaks kas sobib ja kui annad natuke rohkem gaasi kaoksid nagu seaded ära, mis tähendab, et auto liigub jälle väga aeglasti ja mingit minekut ei ole. siis proovid neid jälle rohkem pöörata kuniks seadistus on täitsa käest ära, niiet auto liigub juba ise mööda maad ilma gaasi andmata ja puldi pealt seda gaasi nuppu keerates ei muutu midagi, auto jätkab ikka ise liikumist

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 19.08.2006 18:31

kui on alla poole paagi siis hakkab alles liikuma ilma gaasi andmata...enne seda on täitsa normaalne

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 19.08.2006 20:28

oliwer999 kirjutas:kui on alla poole paagi siis hakkab alles liikuma ilma gaasi andmata...enne seda on täitsa normaalne
ei ma vaatsin ka jah
ma sain nüüd auto enam-vähem sõitma, niiet unustage eelpool toodud jutt ära

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 19.08.2006 20:32

ega sul just mingit kuubikpaaki kuskil ei vedele?(nagu mt2-el) :D

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 19.08.2006 21:50

oliwer999 kirjutas:ega sul just mingit kuubikpaaki kuskil ei vedele?(nagu mt2-el) :D
mingeid tagavaraosasid mul jah kahjuks ei ole

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 20.08.2006 15:53

Oliver saame üks päev lasnas kokku oma masinatega ma vaatan need seaded üle vaatab mille üle sa ikka nii virised. Mu meelest ka probleem pole nii terav nagu sa kirjeldad. Midagi on seadetes way tuksis! Kui pöörded ülesse viskab ja tagasi ei taha minna siis segu lahja! See et sul mõni kraad ülesse hüppab ei pea sa mootorit välja suretama ilmtingimatta kohe, keerad segu rikkamaks kohe teed paar tiiru ja temp langeb. Kui igakord näed et oih temp läks kõrgeks suretad masina siis jäädki nii häälestama!

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 20.08.2006 16:33

milles on probleem kui auto sureb iga paari-kolme minuti tagant välja?

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 30.08.2006 22:28

kellele ma SPUR GEAR-i võlgu jäin?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 31.08.2006 08:13

kpihus'ile,
Kvartsid vahetasid Guidoga tagasi?
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 31.08.2006 08:15

jah näedsa, Savage 25 spur sobib hädapärast Savage X'ile kyll. Ainult käepäraseid vahendeid on kah vaja ;)

Ega ma sellest spurist väga ei hooli, see oligi juba päevi näinud.

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 16.09.2006 15:38

kui keerata pärast igat sõitu mootori kruvid kinni...kas siis on mootori paigast liikumisel vähem võimalusi?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.09.2006 16:02

oliwer999 kirjutas:kui keerata pärast igat sõitu mootori kruvid kinni...kas siis on mootori paigast liikumisel vähem võimalusi?
hästi keeratud-liimitud kruvi ei tule nii naljalt yhe sõiduga lahti ja seda ei pea peale igat sõitu uuesti keerama.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 16.09.2006 19:56

aga KUI keerata...kas siis on vähem võimalusi?

businessman
Postitusi: 516
Liitunud: 25.04.2006 16:43
Asukoht: Kuressaare, Tallinn

Postitus Postitas businessman » 16.09.2006 20:19

omal võiks ka natuke mõistust olla, aga eks enne kinnikeeratud kruvi on ikka parem kui lahtine kruvi

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 16.09.2006 20:54

aga kui ma nii keeran...kas siis peab mootorit kinni ka hoidma ve?
äkki näiteks liigub

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.09.2006 21:04

yldiselt kruvide kinni keeramisega on sedasi, et keeramine tuleb lõpetada pool pööret enne katki minekut. Liiga palju keeramine kah pole hea.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 16.09.2006 21:13

aga kuidas ma tean kus on pool pööret?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.09.2006 21:44

oliwer999 kirjutas:aga kuidas ma tean kus on pool pööret?
kasks võimalust:

1) keerad katki ja siis pool pööret tagasi
2) usaldad oma sisetunnet., või kolmandat meelt.
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 16.09.2006 22:24

mis mõttes ''katki''
kui seda katki keerata siis on ju katki :D
Tahaks veel teada....kas HELLFIRE mootor (K4.6 HO) läheb SAVAGE X-ile?

Kasutaja avatar
kpihus
Postitusi: 1396
Liitunud: 04.04.2006 09:34
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus » 16.09.2006 22:49

oliwer999 kirjutas:mis mõttes ''katki''
kui seda katki keerata siis on ju katki :D
Siis pead teist varjanti kasutama.
oliwer999 kirjutas: Tahaks veel teada....kas HELLFIRE mootor (K4.6 HO) läheb SAVAGE X-ile?
Jah
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 29.09.2006 15:52

kas diffri kruvidel on keermeliimi vaja?

Kasutaja avatar
eerikkarts
Postitusi: 1005
Liitunud: 24.01.2006 21:59

Postitus Postitas eerikkarts » 29.09.2006 15:58

Originaalis kui lahti teed on jah keermeliim olemas. Mina isiklikult pole pannud esiteks kruvid nii pikad, teiseks isegi käega keerates punnitad nii et higimull otsaees kasutan El. kruvikeerajat selleks :D

Kasutaja avatar
japiitov
Postitusi: 143
Liitunud: 21.03.2006 20:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas japiitov » 29.09.2006 15:59

kui nad sul alu.-st on sis jah,kui ei siis pole ka liimi vaja plastiku sees ei ole tast kasu. Kui lahti ''värisevad'' sis võid panna kruvi pea ja kruvi pesavahele veits super-nakstit tegelikult võid ka keerme liimi panna mitte kruvi auku sisse vaid siis eel mainitud kohta.
Marko 581 77 327

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 06.01.2007 22:07

ok jälle väike probleem....ostsin hpi eestist uue kere ja ma arvan et see on värvimatta. et kas keegi oleks nii lahke ja seletaks mulle ära kuidas see värk toimib? igast need kere lõikamised ja värvimised jms. oleks väga tänulik :)

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 06.01.2007 22:19

tahaks sellist väikest lühiversiooni värvimisest :) need inglise keele omad igalpool nendest ei saa hästi aru :?

Kasutaja avatar
ljahh
Postitusi: 26
Liitunud: 09.10.2006 00:09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ljahh » 06.01.2007 22:49

kas vene keeles oleks sul kasulikum?

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 07.01.2007 11:56

seda kohe kindlasti mitte :D
tahaks väikest eestikeelset ja arusaadavat versiooni. see ei pea olema võetud internetist....võib ka enda sõnadega seletada aga et ma aru saaksin :) on keegi kes saaks ära seletada? oleksin väga tänulik 8)

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 07.01.2007 15:12

oliwer999 kirjutas:seda kohe kindlasti mitte :D
tahaks väikest eestikeelset ja arusaadavat versiooni. see ei pea olema võetud internetist....võib ka enda sõnadega seletada aga et ma aru saaksin :) on keegi kes saaks ära seletada? oleksin väga tänulik 8)
Hmm, tundub läbi käidud teema olevat, otsingut kasutasid? Ma vaatan kas ma leian midagi.
EDIT: Leidsin: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=17 ... ht=v%E4rvi
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 29.01.2007 14:02

tekkis yks hea küsimus.....vahest need antenni kaaned murduvad jõle kergesti( http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=z150 ). siis olen veel aru saanud et bensiinivoolik paindub jõle hästi. Kas see oleks hea mõte panna bensiinivoolik selle antenni kaane asemele? ega see just mingit raadio signaali takistusi ei tekita?

Kasutaja avatar
tomkar
hpi.ee
Postitusi: 2917
Liitunud: 10.06.2005 12:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tomkar » 29.01.2007 14:31

oliwer999 kirjutas:tekkis yks hea küsimus.....vahest need antenni kaaned murduvad jõle kergesti( http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=z150 ). siis olen veel aru saanud et bensiinivoolik paindub jõle hästi. Kas see oleks hea mõte panna bensiinivoolik selle antenni kaane asemele? ega see just mingit raadio signaali takistusi ei tekita?
Sa mõtled siis antenni "kõrt" nagu ma aru saan..
Täies pikkuses voolik pole kõige parem idee kuna on raske ja vajub lonti.
Mõistlik on antenni kõrs poleks lõigata väheke maad enne seda kohta, kus ta kerest välja ulatab ja siis ülejäänud osa voolikuga uuesti otsa tagasi panna. Kuskil 3-4cm pikkune vooliku jupp on piisav. Surud mõlemalt poolt, poolitatud antinni kõrre, sisse nii, et mingi 5 mm jääb otsade vahe.
Selliselt saad selle antenni kohapeale kus ta kerest välja tuleb pehme liigendi ja pikema antenni eluea.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 29.01.2007 17:46

Vabandan kommertsi pärast ent usun et aitab sinu probleemi lahendamisele samuti kaasa:

Pakkuda on Ultimate Racingu pehmeid antennikõrsi (tõesti pehmeid). Võta ühendust kui huvi pakub.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Kasutaja avatar
oliwer999
Postitusi: 419
Liitunud: 23.05.2006 19:00
Asukoht: tallinn, lasnamägi

Postitus Postitas oliwer999 » 29.01.2007 18:38

ei ole vaja...aga kas see vooliku värvus ei sega midagi?

frank40
Postitusi: 474
Liitunud: 20.06.2005 21:59
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas frank40 » 29.01.2007 20:06

Segab küll, ära punast pane, ajab ka sind ennast närvi! Ja rohelist ära kah pane, muru taustal ei näe raadio lained kus antenn on ja auto sõidab metsa aga see ka teadupärast roheline. Äkki ei leia sa siis kah autot üles, sest vihast oled ise roheline, nii et mine metsa! :)
+37256150139

Kasutaja avatar
RandoM
Postitusi: 4203
Liitunud: 23.08.2005 21:47
Kontakt:

Postitus Postitas RandoM » 29.01.2007 20:39

Aare võttis jälle ühe liiga palju :)
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"

Balti MV võitja 2007;2009.

saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events

Vasta