VAJAN ABI!!!
st, (kohatu võrdlus, ent saad mõttest aru) aga mosse liigas on autod üpris võrdsed, ning väga suure tõenäosusega võidab võistluse alati mosse, see aga ei tähenda et mosse tehnilised lahendused oleksid talutaval tasemel. See kellel on nutti etteantud piirides võimalikult palju autot kiiremaks teha, ning kes suudab selle kõik ka pinnasesse kanda võidab.
See et savagetega eestis võisltusi võidetakse ei tähenda muud kui seda et enamustel võisltustel moodustavad savaged 90% MT võistlejatest seega tõenäosus savagel poodiumile tõusta on üpris suur.
see et segu muutub sellsites piirides sõltuvalt paagis loksuva kütuse hulgast on kõike muud kui normaalne, ning kodanik, kel õnnestub kogu paagi ulatuses optimaalse kütteseguga õsita saab (vähemalt minu loogika järgi) kõva eelise. Seega väita, justkui poleks seda swapi vaja teha on natukene karm.
Muuseas, oma savagel kasutasin paarikümne milliliitrist paisupaaki (kopteri oma), mis toimis eduliselt, ning andis võimaluse autol katusel käia määramatu aja (st siis kuni paak tühjaks saab) lisaks konstantsele küttesegule.
See et savagetega eestis võisltusi võidetakse ei tähenda muud kui seda et enamustel võisltustel moodustavad savaged 90% MT võistlejatest seega tõenäosus savagel poodiumile tõusta on üpris suur.
see et segu muutub sellsites piirides sõltuvalt paagis loksuva kütuse hulgast on kõike muud kui normaalne, ning kodanik, kel õnnestub kogu paagi ulatuses optimaalse kütteseguga õsita saab (vähemalt minu loogika järgi) kõva eelise. Seega väita, justkui poleks seda swapi vaja teha on natukene karm.
Muuseas, oma savagel kasutasin paarikümne milliliitrist paisupaaki (kopteri oma), mis toimis eduliselt, ning andis võimaluse autol katusel käia määramatu aja (st siis kuni paak tühjaks saab) lisaks konstantsele küttesegule.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Täna maadlesin selle poole paagi segu vaesemaks minemisega.
Ei saanud alguses kohe mitte, Kui häälestasin täisbaagiga normi kippus temp üle minema kui jälle poole paagiga normi kippus täispaagiga välja surema. Selle peale võtsin külmema küünla ja oh sa imet temperatuur stabiliseerus. Poole tühja baagiga temp ei läinud nii lakke täpselt piirile nii 120-125 ja täisbaagiga sinna 105-110 juurde.
Proovi külmemat küünalt ehk võibolla saad ka stabiilsemaks.
Muuseas mis % sisalduse kütusega sõidad? Panin tähele et HPI origonaal küünal töötab hästi 16% kütusega kangemaga vaja jahedamat.
Ise kasutan OS'i küünlaid A5 ja 8
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XCB27&P=ML
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXCB29&P=V
Ei saanud alguses kohe mitte, Kui häälestasin täisbaagiga normi kippus temp üle minema kui jälle poole paagiga normi kippus täispaagiga välja surema. Selle peale võtsin külmema küünla ja oh sa imet temperatuur stabiliseerus. Poole tühja baagiga temp ei läinud nii lakke täpselt piirile nii 120-125 ja täisbaagiga sinna 105-110 juurde.
Proovi külmemat küünalt ehk võibolla saad ka stabiilsemaks.
Muuseas mis % sisalduse kütusega sõidad? Panin tähele et HPI origonaal küünal töötab hästi 16% kütusega kangemaga vaja jahedamat.
Ise kasutan OS'i küünlaid A5 ja 8
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... XCB27&P=ML
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... LXCB29&P=V
btw minu arusaamist mööda lubavad võistlusmäärused (lisa 1 pt5.1.7) ainult ühte kütusepaaki... muuks tegevuseks pane palju tahadRandoM kirjutas:Muuseas, oma savagel kasutasin paarikümne milliliitrist paisupaaki (kopteri oma), mis toimis eduliselt, ning andis võimaluse autol katusel käia määramatu aja (st siis kuni paak tühjaks saab) lisaks konstantsele küttesegule.
vihjeks: osad Savaged ei sõitnud originaalpaagiga ja osad ei sõida ka tulevikus...kpihus kirjutas:ytlen neljandat (või isegi viiendat korda) sul ei ole seda vaja, kõik sõidavad Savage originaal paagiga ja mõned saavad isegi esikohti.
Viimati muutis antia, 17.08.2006 21:37, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
kuna siin on juba abi teema, siis ei hakkanud uut tegema ja küsin siin, et milles on probleemi. kui sul on high ja low speed needle algasendis ja hakkad neid keerama, siis tunned et muudab auto paremaks ja kui oled juba ühe enam-vähem ära sättinud ja teed paar väikest ringi proovimaks kas sobib ja kui annad natuke rohkem gaasi kaoksid nagu seaded ära, mis tähendab, et auto liigub jälle väga aeglasti ja mingit minekut ei ole. siis proovid neid jälle rohkem pöörata kuniks seadistus on täitsa käest ära, niiet auto liigub juba ise mööda maad ilma gaasi andmata ja puldi pealt seda gaasi nuppu keerates ei muutu midagi, auto jätkab ikka ise liikumist
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Oliver saame üks päev lasnas kokku oma masinatega ma vaatan need seaded üle vaatab mille üle sa ikka nii virised. Mu meelest ka probleem pole nii terav nagu sa kirjeldad. Midagi on seadetes way tuksis! Kui pöörded ülesse viskab ja tagasi ei taha minna siis segu lahja! See et sul mõni kraad ülesse hüppab ei pea sa mootorit välja suretama ilmtingimatta kohe, keerad segu rikkamaks kohe teed paar tiiru ja temp langeb. Kui igakord näed et oih temp läks kõrgeks suretad masina siis jäädki nii häälestama!
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
hästi keeratud-liimitud kruvi ei tule nii naljalt yhe sõiduga lahti ja seda ei pea peale igat sõitu uuesti keerama.oliwer999 kirjutas:kui keerata pärast igat sõitu mootori kruvid kinni...kas siis on mootori paigast liikumisel vähem võimalusi?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
-
- Postitusi: 516
- Liitunud: 25.04.2006 16:43
- Asukoht: Kuressaare, Tallinn
Siis pead teist varjanti kasutama.oliwer999 kirjutas:mis mõttes ''katki''
kui seda katki keerata siis on ju katki
Jaholiwer999 kirjutas: Tahaks veel teada....kas HELLFIRE mootor (K4.6 HO) läheb SAVAGE X-ile?
[url=http://www.geopeitus.ee/?p=200][img]http://www.geopeitus.ee/ug/gpnupp.gif[/img][/url]
- eerikkarts
- Postitusi: 1005
- Liitunud: 24.01.2006 21:59
Hmm, tundub läbi käidud teema olevat, otsingut kasutasid? Ma vaatan kas ma leian midagi.oliwer999 kirjutas:seda kohe kindlasti mitte
tahaks väikest eestikeelset ja arusaadavat versiooni. see ei pea olema võetud internetist....võib ka enda sõnadega seletada aga et ma aru saaksin on keegi kes saaks ära seletada? oleksin väga tänulik
EDIT: Leidsin: http://foorum.hpi.ee/viewtopic.php?t=17 ... ht=v%E4rvi
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
tekkis yks hea küsimus.....vahest need antenni kaaned murduvad jõle kergesti( http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=z150 ). siis olen veel aru saanud et bensiinivoolik paindub jõle hästi. Kas see oleks hea mõte panna bensiinivoolik selle antenni kaane asemele? ega see just mingit raadio signaali takistusi ei tekita?
Sa mõtled siis antenni "kõrt" nagu ma aru saan..oliwer999 kirjutas:tekkis yks hea küsimus.....vahest need antenni kaaned murduvad jõle kergesti( http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=z150 ). siis olen veel aru saanud et bensiinivoolik paindub jõle hästi. Kas see oleks hea mõte panna bensiinivoolik selle antenni kaane asemele? ega see just mingit raadio signaali takistusi ei tekita?
Täies pikkuses voolik pole kõige parem idee kuna on raske ja vajub lonti.
Mõistlik on antenni kõrs poleks lõigata väheke maad enne seda kohta, kus ta kerest välja ulatab ja siis ülejäänud osa voolikuga uuesti otsa tagasi panna. Kuskil 3-4cm pikkune vooliku jupp on piisav. Surud mõlemalt poolt, poolitatud antinni kõrre, sisse nii, et mingi 5 mm jääb otsade vahe.
Selliselt saad selle antenni kohapeale kus ta kerest välja tuleb pehme liigendi ja pikema antenni eluea.
HPI, HotBodies, EDIT, LRP, 456MB
Vabandan kommertsi pärast ent usun et aitab sinu probleemi lahendamisele samuti kaasa:
Pakkuda on Ultimate Racingu pehmeid antennikõrsi (tõesti pehmeid). Võta ühendust kui huvi pakub.
Pakkuda on Ultimate Racingu pehmeid antennikõrsi (tõesti pehmeid). Võta ühendust kui huvi pakub.
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Aare võttis jälle ühe liiga palju
"Võidusõidu autol käivad võidusõidu tükid"
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events
Balti MV võitja 2007;2009.
saue HOBIzone
droonipood.ee
random videos from random events